شناسایی و تشخیص فالوور فیک اینستاگرام (در ۳ سوت)

شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام یکی از راه های پاکسازی پیج از فالوورهای روح و فیک است که به شما کمک می کند بتوانید پیج و صفحه اینستاگرام خود را از نابودی نجات دهید. این شناسایی به روش های مختلف امکان پذیر است و شما می توانید هم از راه دستی و هم با استفاده از برنامه و اپلیکیشن ها این مخاطبین را شناسایی و حذف نمایید.

این فالوورها گاهی به واسطه ربات ها و گاهی از طریق خرید پیج اینستاگرام به صفحه شما وارد می شوند و به محض ورود شروع به تخریب می کنند چرا که هیچگونه تعاملی با پیج ندارند و تنها نقش سیاهی لشکر را بازی می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا روش های کاربردی برای شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهیم.

نحوه-شناسایی-فالوور-فیک-در-اینستاگرام-چیست-؟فالور-فیک

از کجا بفهمیم کدام فالوور فیک است؟

سوال خوبی است و می تواند تاثیر زیادی در تشخیص و شناسایی آن ها داشته باشد. در واقع فالوورهای فیک، اکانت های دروغینی هستند که تنها برای ظاهرسازی وارد پیج شده و هیچ نیروی انسانی در پشت صحنه نیست. بلکه توسط ربات ها هدایت می شوند و به همین دلیل است که تعامل سازنده ای با دیگر اعضا ندارند. اغلب این فالوورها توسط رباط ساخته می شوند و فقط با هدف افزایش فالوور اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند.

درواقع اغلب ربات های سازنده، به منظور افزایش لایک و کامنت از فالوور فیک استفاده می کنند، چرا که اکانت های مذکور می توانند به سادگی و بر اساس برنامه ریزی انجام شده حتی به مخاطبین دایرکت دهند و استوری ها را چک کنند اما در نهایت تعامل سازنده ای نخواهند داشت و نمی توانند سودآوری کنند.

نحوه-شناسایی-فالوور-فیک-در-اینستاگرام-چیست-؟چرا-نباید-از-فالور-فیک-استفاده-کنیم؟

بر اساس آخرین آمار که توسط شبکه جهانی اینستاگرام منتشر شده، حدود یک دهم از اکانت های موجود در اینستاگرام فیک هستند، به عبارت دیگر از میان 950 میلیون مخاطب این شبکه تقریبا 95 میلیون از آن فیک و جعلی اند. معمولا صاحبان کسب و کار از این اکانت ها برای افزایش فالوور پیج استفاده می کنند، این در حالی است که فالوور فیک نمی تواند تاثیر مثبتی در عملکرد پیج داشته باشد.

به هر حال اگر شما قصد دارید برای معرفی کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید می توانید صفر تا صد پیج را در دست بگیرید. بدون شک افزایش فالوور به روش های عامیانه خیلی زمان بر است و برای اینکه اعتبار صفحه را افزایش دهید می توانید فالوور واقعی خریداری کنید. وب سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که می توانید به آن ها مراجعه کنید.

تعداد آن ها انگشت شمار است و در مقابل هزینه مناسب اکانت های واقعی را در اختیار شما قرار می دهند. در واقع با مراجعه به بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام شرایطی برای شما به وجود می آید که با پرداخت یک هزینه علاوه بر پیج، از مزیت فالوور، کامنت، لایک و ویو اینستاگرام نیز بهره مند شوید.

نحوه-شناسایی-فالوور-فیک-در-اینستاگرام-چیست-؟مزایا-و-معایب

روش های شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام کدامند؟

همانطور که عنوان شد شما به روش های مختلف می توانید فالوورهای فیک اینستاگرام را شناسایی کنید، البته اگر قصد دارید خودتان آن ها را ردیابی کنید می بایست تک به تک وارد صفحه شده و گزینه هایی که ثابت می کند فالوور فیک یا واقعی است را چک کنید. بدون شک این کار خیلی زمان بر است و برای پیج هایی با تعداد فالوور زیاد امکان پذیر نیست.

شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام به روش دستی

این روش دستی برای پیج هایی مناسب است که تعداد فالوور آن ها کمتر از 500 نفر باشد چرا که پروسه طولانی و طاقت فرسا خواهد بود. برای این کار باید وارد صفحه اکانت شده و تعداد فالوور و فالووینگ ها را چک کنید، سپس تناسب بین تعداد فالوور و تعداد لایک و کامنت هر پست را بسنجید. یکی از روش های شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام به صورت دستی این است که معمولا اکانت های فیک دارای تعداد فالوور کم و فالووینگ زیادی است و می توانید این موضوع را در نظر بگیرید.

البته دقت داشته باشید که عمدتا فالو و آنفالو کردن یکی از روش های افزایش فالوور به حساب می آید و افراد تازه وارد نیز از این روش استفاده می کنند، پس دقت کنید که این افراد را با فالوورهای فیک اشتباه نگیرید. برای پیشگیری از این اتفاق یوزرنیم اکانت را نیز چک کنید؛ اگر شامل نام عجیب و غیر متعارف بود و تصویر پروفایل هم نداشت به این اکانت مشکوک شوید. لازم به ذکر است که فالوورهای فیک هیچ پستی در صفحه خود نیز ندارند که این مورد نیز می تواند یک نشانه باشد.

نحوه-شناسایی-فالوور-فیک-در-اینستاگرام-چیست-؟سایت-های-تشخیص-فالوور-فیک

نرخ تعامل را بررسی نمایید

یکی از روش های شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام تطبیق لایک و کامنت ها با تعداد فالوورها است. بدون شک فالوورهای واقعی در زمان مشاهده پست های شما، واکنشی از خود بروز می دهند، یا لایک می کنند و با کامنت می گذارند. اگر پست های داخل پیج به تناسب فالوورها خیلی کم لایک شده بود و اصلا کامنت نداشت یا کامنت های کتابی و شبیه به هم داشتند مطمئن باشید پیج مذکور فیک است. این نرخ تعامل زمانی برای شما کارساز است که بخواهید پیج مورد نظر برای شما تبلیغات انجام دهد و بر اساس این بررسی ها خواهید فهمید که تعداد زیادی از فالوورهای او فیک هستند.

 

بررسی پست ها

پست ها یکی دیگر از علائمی هستند که در شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام  به شما کمک می کنند. در واقع این روش ها شرایطی را فراهم می سازند که بتوانید اکانت های فیک و واقعی را از هم تشخیص دهید. کامنت های فالوور فیک همواره حاوی جملات بی ربط و پر از غلط املایی و نگارشی است که این حجم از یک فرد بی سواد نیز غیر ممکن می باشد. از دیگر علائم، پست های تبلیغاتی و بی ربط است که هیچ سنخیتی با هم ندارند و به صورت رندم داخل پیج قرار گرفته اند.

شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام با ابزارهای موجود

همانطور که در موارد فوق عنوان کردیم شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام به روش دستی برای اکانت و پیج هایی که دنبال کننده های کمتر از 500 عدد دارند مناسب است؛ اما اگر بخواهید فالوورهای فیک یک پبج با 10 کا فالوور را تشخیص دهید بدون شک روش دستی به هیچ عنوان عاقلانه و شدنی نیست. همین امر سبب ورود ابزار و اپلیکیشن های شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام به دنیای مجازی شده که به واسطه آن ها می توانید با خیال راحت اکانت های دروغین را شناسایی نمایید.

نحوه-شناسایی-فالوور-فیک-در-اینستاگرام-چیست-؟فالور-فیک-چیست؟

از ربات های کاربر مجازی کمک بگیرید

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید در جهت شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام اقدام نمایید، استفاده از ربات کاربر مجازی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با استفاده از بهترین روش ها، تمامی فالوورهای فیک را شناسایی و به صورت گروهی حذف نمایید. شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام و چگونگی حذف آن با استفاده از ربات کاربر مجازی در سه مرحله امکان پذیر است که به واسطه آن می توانید پیج خود را پاکسازی کنید.

در مرحله اول با بهره مندی از قابلیت استخراج لیست ربات مجازی، لیستی از تمام فالوورهای خود را تهیه و استخراج نمایید.

لیست مذکور که در قالب یک فایل اکسل تهیه شده است را در اختیار ماکروی تشخیص فالوور فیک ربات اینستاگرام کاربر مجازی قرار دهید تا پس از آنالیز آن ها، لیست جدیدی از فالوورهای فیک موجود را به شما تحویل دهد. گفتنی است که تجزیه و تحلیل این ربات کمی طولانی بوده و قادر است هر 100 فالوور را در یک ساعت تجزیه و تحلیل کند.

 

بهترین سایت تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

سایت معتبر تشخیص فالوور فیک

سایت تشخیص فالوور فیک grin به آدرس grin.co یکی از بهترین سایت هایی است که می تواند شما را در شناسایی فالوورهای فیک پیج تان کمک کند. کاربرد اصلی این سایت در تشخیص فالوورهای جعلی پیج های اینستاگرامی است. با کمک این سایت می توانید درصد فالوورهای فیک هر پیجی را پیدا کنید. معمولا از این سایت برای پیدا کردن تعداد فالوورهای فیک پیج های معروف و سلبریتی ها استفاده می شود.

کار با این سایت بسیار ساده است. بعد از عضویت در سایت و انتخاب پلن رایگانش می توانید آدرس پیج مورد نظرتان را بدهید تا تعداد فالوورهای غیرواقعی اش را به شما نشان دهد. از پلن پولی این سایت هم می توانید استفاده کنید. مزیت پلن پریمیوم نسبت به رایگان این است که تعداد فالوورهای فیک بیشتر را می تواند به شما نشان دهد. البته پنل رایگان این سایت تا 18 روز اعتبار دارد و بعد از آن باید عضویت خود را ارتقاء دهید.

 

بهترین ربات شناسایی فالوور فیک اینستاگرام

ربات تشخیص فالوور فیک

بهترین راه برای شناسایی فالوورهای فیک استفاده از ربات اینستاگرام است. ربات های اینستاگرام قابلیت شناسایی و حذف فالوورهای فیک را دارند و به راحتی شما می توانید از این ربات ها در جهت تشخیص فالوورهای فیک تان و پاک کردن آن ها استفاده کنید.

ربات اینبو بهترین ربات شناسایی فالوور فیک است. با فعال سازی گزینه حذف فالوور فیک در این ربات، شروع به شناسایی و پاک کردن فالوورهای فیک تان به صورت اتوماتیک می کند. روش کار با این ربات بسیار ساده است. ابتدا باید درون پنل ربات عضو شوید. سپس با اینستاگرام در آن لاگین کنید. بعد از ورود به داشبورد ربات اینبو کافیه گزینه حذف فالوورهای فیک را فعال کنید. ربات کارش را شروع می کند و به صورت اتوماتیک فالوورهای جعلی و غیرفعال پیج تان را شناسایی و پاک می کند.

 

مشاهده بهترین ربات شناسایی و حذف فالوور فیک

نتیجه گیری

با توجه به موارد عنوان شده، شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام نقش عمده ای در روند صعودی پیج خواهد داشت و چنانچه قصد دارید برای معرفی کسب و کار خود از شبکه های مجازی استفاده نمایید داشتن فالوور فیک نه تنها نمی تواند تاثیر گذار باشد بلکه به مرور زمان باعث ریزش سایر فالوورهای شما نیز خواهد شد. در گام نهایی با استفاده از لیست مذکور می توانید در جهت حذف فالوورهای فیک اینستاگرام اقدام نمایید.

2 نظرات
  1. امیر قمصری می گوید

    به سایت های خارجی اطمینان نیست!
    من از ربات اینبو برای شناسایی فالوورهای فیک پیجم استفاده کردم و خیلی هم راضی هستم.

    1. نگار حکیمی می گوید

      سلام خداروشکر راضی بودید
      موفق باشید

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.