ساخت ربات اینستاگرام + [ آموزش کامل و کاربردی]

ساخت ربات اینستاگرام به روش های متفاوتی امکان پذیر است که برای تضمین کیفیت و کارایی آن لازم است برخی اصول و استاندارد ها رعایت شود. در واقع افراد برای اینکه بتوانند از قابلیت های متعدد  اینستاگرام استفاده نمایند نیاز دارند که از برنامه های جانبی و ربات ها استفاده کنند. در پی توسعه شبکه های اجتماعی، اینستاگرام به یکی از بهترین بسترهای اینترنتی به منظور ایجاد درآمد و دستیابی به اهداف غیر تجاری و تجاری تبدیل شده استدر حال حاضر اینستاگرام دارای جایگاهی ویژه در میان کاربران ایرانی بوده و محبوبیت فراوانی دارد.

یکی از دغدغه های کاربران این اپلیکیش افزایش فالوورها یا همان دنبال کننده ها است. برای دستیابی به این هدف راه های بسیاری پیش روی کاربران قرار دارد، اما درصد بالایی از آن ها ممکن است منجر به افزودن فالوورهای فیک و غیر واقعی به پیج اینستاگرامی شده و ضررهای زیادی به همراه دارد. حال ممکن است با خود بگویید پس کدام روش برای جذب فالوور کارایی داشته و می تواند باعث دستیابی ما به اهدافمان شود؟ در پاسخ باید گفت استفاده از ربات اینستاگرام یکی از راه حل های فوق العاده برای گسترش کسب و کار و افزایش فالوورهای واقعی است.

چگونه-یک-ربات-اینستاگرام-بسازیم؟.

چرا باید از ربات ها استفاده کرد؟

آیا تا کنون این اتفاق برای شما پیش آمده بدون آنکه کسی را فالوو کرده باشید به پیج شما اضافه شود؟ مطمئنا خیر، شرکت هایی مانند اینستاگرام به دلیل مسائل امنیتی هیچ گاه اجازه رخ دادن این اتفاق را نخواهد داد؛ چرا که در این صورت اگر کسی در زمینه فروش فالوور اینستاگرام فعالیت داشته باشد  به راحتی می تواند به پیج کاربران دیگر وارد شده و صدها کاربر را به آن اضافه کرده یا از طرف او کاربرانی را حذف کند.

به طور کلی باید گفت فالوورهایی که شما می خرید اکانت هایی مختلف هستند که به وسیله برنامه های مختلف و هدف های متفاوت ساخته شده اند. برخی از اکانت ها توسط کابران و به منظور کسب امتیاز یا جمع آوری سکه به وجود آمده و از این طریق کاربران آن ها فالوور فیک دریافت خواهند کرد. اما به نظر شما نحوه کار کردن ربات اینستاگرام به چه صورتی است و اینکه ساخت ربات اینستاگرام چگونه است؟ برای دستیابی به پاسخ این سوالات حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با ربات های اینستاگرام

قبل از آنکه به نحوه ساخت ربات اینستاگرام بپردازیم، بهتر است در مورد آن اطلاعات دیگری کسب کرده و با مزایا و دلیل استفاده از آن آشنا شویم. به طور کلی می توان گفت که ربات های اینستاگرامی به اکانت های مختلف متصل شده و پس از آن یک سری فعالیت ها را به صورت متناوب انجام می دهند، انجام این فعالیت ها آن هم به صورت متناوب به دیده شدن پیج شما کمک کرده و بدین ترتیب توجه کاربران بسیاری به صفحه شما جذب خواهد شد.

به عبارتی باید گفت ربات اینستاگرام با استفاده از روش هایی قدیمی مانند آنفالو یا فالوویی که کاربران در گذشته انجام می دادند، دست به جذب مخاطب می زند. البته که انجام این روش های قدیمی آن هم توسط ربات ها با تمرکز و توان بیشتر و به صورت هدف مند ترصورت می گیرد، به علاوه کیفیت انجام آن ها با استفاده از تنظیماتی که به صورت 24 ساعته ایجاد شده بالا بوده و همین مسئله هم باعث افزایش فالوورها می شود.

قبل از آشنایی با نحوه ساخت ربات اینستاگرام بسیار ضروری است که بدانید ربات های اینستاگرام جامعه هدف را با توجه به لوکیشن ها، لیست پیج های محبوب یا هشتگ ها تعیین کرده و در میان آن ها به فالووکردن، ارسال دایرکت، لایک کردن، ارسال کامنت اقدام می کنند.

انجام فعالیت های فوق توسط یک ربات باعث جلب توجه کابران به پیج شما شده و پس از آن مخاطب با توجه به موضوع فعالیت شما در پیج و محتواهایی که تولید می کنید به فالوو کردن شما اقدام خواهد کرد. به دست آوردن فالوورها بدین طریق جزو با کیفیت ترین روش های موجود برای بدست آوردن و افزایش فالوور خواهد بود و هیچ روش دیگری نمی تواند جایگزین آن شود.

قبل از آنکه در مورد ساخت ربات های اینستاگرام صحبت کنیم بهتر است که بگوییم ربات های همه کاره اینستاگرام قابلیت های بسیار دیگری داشته که در ادامه سعی داریم تمامی آن ها را بررسی کنیم.

چگونه-از-ربات-اینستاگرام-در-جهت-افزایش-فالوور-استفاده-کنیم؟

ساخت ربات در اینستاگرام چگونه است؟

در بالا گفتیم که چگونه یک ربات به افزایش فالوور اینستاگرام کمک می کند، حال باید به نحوه ساخت ربات های اینستاگرام بپردازیم. مطمئنا در سایت های مختلفی با عناوینی از قبیل دانلود ربات ارزان اینستاگرام، برنامه ساخت ربات اینستاگرام یا اپلیکیشن ربات اینستاگرام روبه رو شده اید، اما به نظر شما این روش ها به منظور ساخت یک ربات اینستاگرامی می تواند با موفقیت انجام شود؟ در ادامه همراه شما هستیم تا این مسئله را شفاف سازی کنیم.

به طور کلی ربات های اینستاگرام به دو دسته ربات های تحت وب و ربات های نرم افزاری تقسیم می شوند. ربات های نرم افزاری معمولا به منظور استفاده باید روی یک سیستم نصب شده، در صورت استفاده 24 ساعته از آن ها باید اینترنت شما در طی آن مدت روشن باشد.

روش دیگری برای استفاده از ربات های نرم افزاری وجود دارد و آن هم خرید سروری مجازی و نصب ربات نرم افزاری روی آن است. بهتر است که بدانید پیش شرط های بسیاری برای استفاده از ربات های نرم افزاری وجود داشته و اغلب آن ها هم از مشکلات IP برخودارند. به عبارتی اگر بخواهید چندین پیج را تنها به یک ربات نرم افزاری متصل کنید باید در کنار آن از یک نرم افزار دیگر به منظور تغییر IP کمک بگیرید.

اما ربات های اینستاگرامی تحت وب به منظور انجام فعالیت های مختلف نیازی به اتصال دائمی اینترنت و روشن بودن سیستم ندارند. برای استفاده از چنین ربات هایی تنها باید پنل خود را در وب سایت مربوط به ربات فعال کرده و پس از آن از سایت خارج گشته و فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید!

چرا-ما-به-ربات-اینستاگرام-نیاز-داریم؟

نحوه ساخت ربات اینستاگرام

ساخت ربات های اینستاگرام نیازمند یک تیم حرفه ای برنامه نویسی است؛ چرا که اینستاگرام با ربات ها مشکل بسیاری داشته و به طور کلی سرورهای این پلتفرم هر ده روز یکبار به منظور جلوگیری از فعالیت ربات ها تغییراتی در اینستاگرام ایجاد می کنند. به عبارتی اگر فردی ادعا داشت که یک ربات اینستاگرام ساخته به راحتی باور نکنید؛ چرا که ساخت یک ربات هزینه های بسیار در پی داشته و رسیدگی زیادی می خواهد که تنها یک تیم برنامه نویسی قوی قادر به انجام آن است.

به جرئت می توان گفت تا کنون ربات های بسیاری ساخته شده اند اما بیشتر آن ها در کمتر از یک ماه منسوخ شده و کارایی خود را از دست داده اند؛ بنابراین همواره کاربران با این سوال روبه رو می شوند که یک ربات خوب اینستاگرامی چه ویژگی هایی داشته، یا اینکه کدام ربات می تواند هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و هم کاربران را به هدفشان نزدیک تر کند؟

برای دستیابی پاسخ این سوالات تنها باید ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

معرفی-بهترین-ربات-اینستاگرام

بهترین ربات های اینستاگرامی کدام ها هستند؟

وب سایت instarobat.com یکی از بهترین ربات های اینستاگرامی است که با ارائه خدمات فوق العاده و به روزرسانی های مداوم توانسته در طی دو سال فعالیت خود محبوبیت بسیاری را در این عرصه به دست آورد. این ربات را می توان جزو بهترین ربات های ایرانی از نظر کیفیت و امکانات دانست. برخی از امکانات این ربات محبوب عبارت اند از:

  • جذب کاربران با توجه به منطقه جغرافیایی
  • جذب مخاطب با توجه به موضوع فعالیت
  • بلاک افراد خاطی و حذف کامنت های توهین آمیز
  • برخورداری از سیستم زمان بندی برای استفاده از آن در طی ساعات مشخص
  • شناسایی پیج های تجاری
  • برخورداری از سیستم ارسال لایو، پست و استوری
  • دارا بودن سیستم گزارش گیری حرفه ای و آنالیز هدف
  • برخوداری از سیستم فیلتر گذاری فوق العاده روی کاربران
  • دارا بودن سیستم کامنت و لایک برای اهداف

جمع بندی

در پایان همانطور که قبلا هم گفتیم ربات های ایرانی زیادی وجود دارند که برای استفاده از آن ها باید ماهیانه مبلغی بین 50 تا 300 هزارتومان بپردازید که اکثر آن ها هم عملکرد خوبی نداشته و انگار پول خود را هدر داده اید. به علاوه ربات های خارجی هم با توجه به قیمت دلار برای استفاده کاربران ایرانی به هیچ عنوان مناسب نیستند؛ پس ضمن استفاده از رباتی که در بالا به شما معرفی کردیم به یاد داشته باشید که هنگام خرید و انتخاب یک ربات به بودجه خود و امکانات آن ربات توجه کنید.

امیدواریم که خواندن این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و پاسخ تمامی سوالات خود در مورد ساخت ربات اینستاگرام را به خواندن آن به دست آورده باشید.

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.