افزایش بازدید اینستاگرام به صورت مفید و کاربردی

افزایش بازدید اینستاگرام  به روش های متفاوتی امکان پذیر است و تاثیرات مثبت زیادی در بهبود روند پیج دارد، عوامل زیادی در جذابیت استوری و پست ها تاثیر گذارند و این روند در نهایت منجر به افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد. استوری های پولساز از جمله مسائل بسیار مهم در میان کاربران به شمار می آید، این استوری ها باعث افزایش فروش و تبدیل مخاطبین به مشتری های وفا دار می گردد. حال ممکن است بپرسید چگونه استوری پولساز داشته باشیم؟ یا اینکه برای افزایش بازدید استوری ها در اینستاگرام چه کاری باید انجام دهیم؟

استوری از جمله قابلیت های بسیار محبوب در اینستاگرام می باشد، با توجه به آمار های بدست آمده استوری ها بازدید بیشتری نسبت به پست ها دارند و دیدن آن ها بی دردسر و بسیار راحت است. از همین رو در حال حاضر کاربران اینستاگرام با انتشار روزانه تعداد زیادی استوری در صفحه خود سعی دارند روی آن ها سرمایه گذاری کنند.

لذا افزایش بازدید استوری در میان کاربران جایگاه و اهمیت بسیار زیادی داشته و هر اندازه که بازدیدها از استوری بیشتر باشد کسب و کار اینترنتی کاربران نیز رونق بیشتری خواهد داشت. این مسائل باعث شده امروز در مورد افزایش لایک و ویو اینستاگرام با شما عزیزان صحبت کنیم، پس اگر تمایل دارید در این زمینه اطلاعات کامل و جامعی به دست آورده و آگاهی خود را افزایش دهید در ادامه این مطلب همراه ما باشید!

افزایش-بازدید-استوری-اینستاگرام

 

آشنایی با استوری اینستاگرام

در معنای لغوی استوری به داستان گفته می شود؛ بنابراین استوری اینستاگرام نیز مکان خوبی به منظور تعریف یا روایت داستان می باشد. به عبارتی اگر مطالب مورد نظر خود را در قالب یک داستان که دارای ابتدا و انتها می باشد، تعریف کنید مخاطب ارتباط بیشتری با آن پیدا می کند.

داستان سرایی شما در استوری باید به گونه ای باشد که مخاطب را برای دنبال کردن باقی مطالب تشویق کند. به طور کلی با نوشتن داستان های جالب خواهید توانست مخاطبان خود را به دنبال کنندگانی وفا دار در اینستاگرام تبدیل کنید. توجه داشته باشید که نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از آپشن هایی که در اختیار دارید در افزایش ویو استوری تاثیر گذار می باشد.

روش های موجود برای بازدید استوری ها در اینستاگرام

  • اولین روش آن است که مخاطب صفحه شما را فالو داشته و هر زمان که استوری می گذارید آن را مشاهده کند.
  • در روش بعدی ممکن است مخاطب به صورت تصادفی در حال بررسی استوری های شخص دیگری باشد که به استوری های شما برخورد کند.
  • در سومین روش اگر اینستاگرام شما عمودی باشد ممکن است افرادی که شما را دنبال نمی کنند نیز به صفحه شما مراجعه کرده و استوری های شما را ببینند.
  • هشتگ ها می توانند باعث افزایش ویو استوری رایگان شوند.
  • مشاهده موقعیت ها نیز مانند هشتگ ها عمل می کنند.
  • در آپدیت های اخیر قابلیت نمایش استوری در اکسپلور نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است، بنابراین امکان دارد، کاربران بسیاری در اکسپلور استوری شما را ببینند.

دلیل اهمیت استوری در اینستاگرام

آمار های به دست نشان می دهد تقریبا 200 میلیون نفر به صورت روزانه از استوری های اینستاگرام بازدید می کنند. بر طبق همین آمار و نظر سنجی های انجام شده 30 درصد از افرادی که استوری های اینستاگرام را می بینند پس از مشاهده محصولات معرفی شده در استوری به خرید آن اقدام می کنند. لذا گذاشتن استوری باعث افزایش بازدید اینستاگرام شده و کسب و کار های اینترنتی را رونق می بخشد.

استوری اینستاگرام به مدت 24 ساعت در صفحه شما باقی می مانند، این قابلیت را می توان به شکل های مختلفی مانند پخش زنده یا همان لایو و با استفاده از افکت های جذاب به شکل معمولی انتشار داد. از همین رو استوری اینستاگرام یکی از بهترین قابلیت هایی است که کاربران می توانند برای انتشار تصاویر و ویدیو ها کارهایی خلاقانه و جذابی در آن انجام دهند.

از دیگر دلایل اهمیت استوری می توان به تشخیص و شناسایی فالوور فیک اینستاگرام اشاره کرد و اینکه تا چه حری پیج موزذ نظر از فالوور فیک استفاده می کند. ممکن است پس از خواندن این مطالب ممکن است هنوز هم بپرسید چگونه می توان بازدید پست اینستاگرام و استوری اینستاگرام را افزایش داد؟ یا اینکه به چه طریق می توان از این قابلیت بهترین و بیشترین بهره برداری ها را به عمل آورد؟

برای بدست آوردن پاسخ این سوالات ادامه متن را به خوبی مطالعه کنید، چرا که می خواهیم روش های کارآمد برای بروز خلاقیت در استوری های اینستاگرام را بررسی کنیم.

استوری اینستاگرام چه مزایای دارد؟

  • این قابلیت یکی از قدرتمند ترین ابرازها به منظور فروش و بازاریابی برای محصولات محسوب می شود.
  • با استفاده از آن می توان به سرعت خدمات جدید و توضیحات مورد نظر را به مخاطب انتقال داد.
  • این قابلیت به کاربران امکان افزایش ترافیک برای سایت را می دهد.
  • در صورت قرار دادن هشتگ های مرتبط می توان به کمک آن به اکسپلور وارد شد.
  • ابزاری مناسب برای تبلیغ پست های جدید است.
  • بازدید یا ویزیت پروفایل پیج شما را افزایش می دهد.
  • به کمک آن می توان 10 برابر بیشتر با مخاطبین ارتباط برقرار کرد.
  • باعث تبدیل فالوورهای روح به فالوورهای فعال می گردد.

بهترین روش ها برای افزایش بازدید اینستاگرام رایگان

روش هایی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد که شاید به سرعت یا در همان زمان تاثیر آن چنانی نداشته باشد، ولیکن بعد از مدت زمان کوتاهی مطمئنا به کمک آن با مخاطبین خود تعاملات بیشتری برقرار کرد. اگر می خواهید با این روش ها آشنایی پیدا کنید در ادامه همراه ما باشید!

جدیدترین-و-بهترین-روش-های-افزایش-بازدید-استوری-اینستاگرام

به مخاطبین خود شوک وارد کرده و جریان ساز باشید

در صورتی که مدت زمان طولانی از اینستاگرام خود فاصله گرفته اید و در استوری ها هیچ فعالیتی نداشته اید، مطمئنا بازدید های شما کاهش پیدا می کند. برای این منظور باید توجه مخاطبین را به خود جلب کرده تا ریپلای های بیشتری از سوی آنان دریافت کنید.

به همین دلیل بهتر است پس از مدتی با یک خبر شوکه کننده وارد شوید، مثلا بگویید من ازدواج کرده ام، کارهای مهاجرتم درست شده و به زودی از کشور خارج می شوم، در این مدت درگیر بیماری کرونا بوده ام و مسائلی از این قبیل. این اخبار مخاطبین شما را شوکه کرده و توجه آنان را به سمت شما معطوف می کنند.

در صورتی که پیج فروشگاهی داشته باشید می توانید با تخفیف های ویژه در استوری یا معرفی محصول جدید آمار ویوهای استوری خود را بالا برده و حتی مخاطبین را شوکه کنید.

استوری های خود را شماره گذاری کنید

برای انتشار چندین استوری که با یک دیگر مرتبط هستند باید آن ها را شماره گذاری کنید. برای مثال اگر می خواهد 6 استوری مرتبط را پشت سر هم منتشر کنید روی استوری اول 1/6 قرار دهید. بدین ترتیب مخاطبین خود را برای خواندن و تماشای باقی استوری ها نیز ترغیب می کنید. اگر در استوری های خود مطالب را به صورت جالب و زیبا بنویسید، بدین ترتیب مخاطبین تنها استوری های شما را رد نکرده و با دقت تمام آن ها را نگاه می کنند.

به منظور ترغیب بیشتر مخاطبین برای دنبال کردن استوری های سریالی بهتر است در استوری اولی لحظه شماری قرار دهید، برای مثال می توانید بگویید در استوری آخر مئسله مهمی را مطرح می کنیم که شما را هیجان زده می کند. بدین ترتیب احتمال دیده شدن استوری های شما بالاتر خواهد رفت.

از مخاطبین خود سوال بپرسید

به طور کلی استوری باید تعامل شما با مخاطبین را بالا برده و آن ها را ودار به واکنش کند. یکی از بهترین راه حل ها برای این منظور استفاده از سوالاتی ساده و جذاب می باشد. همواره سعی کنید در استوری های خود سوالات جذاب اما ساده ای بپرسید که مخاطبین را به پاسخ دادن وارد کند.

برای مثال می توانید از سوالاتی مانند دوست دارید در این لحظه نوشیدی گرم میل کنید یا سرد؟ شروع کنید، با همین سوالات ساده مخاطبین بیشتری به دست خواهید آورد. به یاد داشته باشید استیکرهای تعاملی را در پاسخ دادن به پیام های خود حتما مورد استفاده قرار دهید.

برخی اوقات نیز می توانید در مورد کارتان از مخاطبین خود سوال کنید، برای مثال به نظر شما من ماهیانه چقدر درآمد دارم؟ با چنین سوالاتی حس کنجکاوی مخاطبین خود را بر انگیخته کرده  تا روی استوری شما ریپلی زنند. البته این مسئله همیشه و به طور صد در صدی برای افزایش بازدید اینستاگرام جوابگو نیست ولی احتمال جذب مخاطب توسط آن بسیار بالا است.

سوالات-جذاب-اما-ساده-بپرسید

لوکیش خود را تغییر دهید

از روش های بسیار فوق العاده و کاربردی برای افزایش لایک و ویوی اینستاگرام تغییر لوکیشن در استوری اینستاگرام می باشد. اگر دقت کرده باشید استوری های سلفی و حتی استوری های سریالی بازدید و بازخورد کمتری نسبت به دیگر استوری ها دارند؛ اما زمانی که به یک مسافرت می روید و عکس هایی با لوکیشن های مختلف استوری می کنید، بازدید آن ها بالا می رود. این مسئله جذابیت لوکیشن های جدید برای مخاطبین را نشان می دهد.

اغلب متخصصان فروش نیز تاکید می کنند هنگام اجرای یک کمپین برای فروش حتما سعی کنید به مسافرت بروید. به علت افت بازدید استوری ها در زمان کمپین فروش این مسئله می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. لذا برای آنکه همواره بازدید استوری های خود را در حد مطلوبی نگهدارید بهتر است لوکیشن های استوری را تغییر داده و هر چند مدت یکبار به سفر بروید.

افزایش بازدید استوری ها به کمک استفاده از تبلیغات

یکی از قدم های اصلی و مهم برای بالا بردن بازدید استوری ها و به طور کلی جذب مخاطب انجام تبلیغات می باشد. پس بهتر است هر چند وقت یکبار برای جذب فالوورهای جدید و بالا نگه داشتن ویو صفحه اینستاگرامی خود از تبلیغات کمک بگیرید.

انجام تبلیغات علاوه بر اینکه فالوورهای جدیدی به پیج شما اضافه می کند منجر به افزایش ویزیت پروفایل پیج شما نیز می گردد. لازم به ذکر است برای انجام تبلیغات نیازی به بودجه های بسیار کلان نیست، با بودجه های کم نیز می توان تبلیغات مفید انجام داد به شرط آنکه به صورت متداول تبلیغات صورت گیرد.

استفاده ار هشتگ ها در استوری اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش بازدید اینستاگرام خود می باشید استفاده از هشتگ ها در استوری های خود را فراموش نکنید. افزودن هشتگ ها جزو راه حل های عالی و کاربردی برای جذب مخاطبان جدید محسوب می شود، با هشتگ گذاری می توانید استوری های خود را به قسمت اکسپلور ببرید. کاربران اینستاگرام با هشتگ های مختلفی در قسمت سرچ ممکن است استوری شما را مشاهده کنند.

به یاد داشته باشید از هشتگ های محبوب استفاده کنید؛ چرا که امکان سرچ آن هشتگ ها توسط مخاطبین بیشتر است و اینکه احتمال دیده شدن پیج شما نیز با استفاده از هشتگ های محبوب بالاتر می رود.

علاوه بر آن سعی کنید هشتگ های ترند را نیز به کار ببرید؛ هشتگ های ترند درمورد بحث ها و مسائل داغ و جنجالی روز جامعه مطرح می گردند. این نوع هشتگ ها به سرعت در اینستاگرام فراگیر شده و در صورت استفاده از آن ها می توانید در مدت زمان کوتاهی فالوورهای زیادی بدست آورید.

در استوری اینستاگرام امکان استفاده از 10 هشتگ فراهم آماده است، بنابراین سعی کنید محبوب ترین آن ها را به کار برده و در کنار آن ها از استیکر هشتگ نیز بهره بگیرید.

می توانید هشتگ ها را برای داشتن ظاهر بهتر استوری خود زیر گیف ها پنهان کرده یا رنگ آن ها را مشابه رنگ پس زمینه استوری کنید تا دیده نشوند. پس به هیچ عنوان استفاده از هشتگ ها به علت مسائل این چنینی کنار نگذارید.

داشتن تقویم محتوایی و مشخص

یکی از راه های موفقیت داشتن برنامه ریزی برای استوری های اینستاگرام می باشد. این روش کارآمد باعث بالا رفتن بازید استوری های شما می شود، لذا بهتر است همیشه برای استوری های خود برنامه ای مشخص داشته باشید. با استفاده دقیق و مدیریت استوری های خود محتواهایی باب میل مخاطب منتشر کرده و فالوورهای خود را افزایش دهید.

البته لازم به ذکر است که استوری گذاشتن در اینستاگرام باید به شکل متناوب باشد، بنابراین برنامه ریزی های شما برای استوری گذاری باید به گونه ای باشد که بین استوری ها مدت زمان معین و دقیقی فاصله بیفتد؛ این فاصله زمانی نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد.

رعایت این مسائل باعث می شود مخاطبین دیدگاه مثبتی به استوری های شما داشته باشند و بازدید های شما افزایش یابد، علاوه بر این مخاطبین جدیدی نیز به دست خواهید آورد.

در این بین نباید گذاشتن استوری های لایو را فراموش کنید، استوری های لایو به شکل معجزه آسایی عمل کرده و نظر مخاطبین را به خود جلب می کنند.

از استوری های تولید شده توسط مخاطب استفاده کنید

محتواهایی که توسط مخاطبین شما تولید می گردد انتخاب بهتری به جای انتشار محتواهای تکراری است. برای این منظور از محتواهای تولید شده مرتبط با خدمات مورد نظر استفاده کرده تا استوری های شما شکلی جذاب داشته باشند. اگر برندهای مختلف و معروف را در اینستاگرام دنبال کنید خواهید دید که محتواهای تولید شده بسیاری از مخاطبین آنان در استوری ها موجود است.

انتشار مطالب تولید شده توسط کابران و به طور کلی UGC یکی از عالی ترین راه کارها به منظور فید کردن استوری های خود با محتوایی زیبا و جذاب می باشد، معمولا ارزش و جایگاه چنین محتواهایی برای مخاطبین بسیار زیاد است.

برای مثال هنگامی که یک مخاطب محتواهایی را با استفاده از محصولات شما تولید می کند، و شما نیز در مقابل آن را در استوری های خود به اشتراک می گذارید حس خوبی به مخاطبین خود انتقال می کنید. همین مسئله باعث می شود مخاطبین شما استوری ها یا پست های شما را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و روز به روز مخاطبین بیشتری به پیج شما جذب گردند.

اگر شما یک برند لباس دارید و مخاطبین و مشتریانتان با لباس های تولید شده توسط شما عکس گرفته و برای شما میفرستند، بهتر است آن ها را با مخاطبین دیگر به اشتراک بگذارید. این مسئله از نظر محتوایی دارای ارزش فراوانی بوده و راه کاری عالی برای تبلیغات نام تجاری شما می باشد.

به عبارتی اینگونه می توان گفت که هر محتوای ساخته شده در مورد برند شما توسط مخاطب طلای نابی است که توسط مخاطبین تولید می گردد. البته باید توجه داشته باشید که در میان محتواهایی که مخاطبین برای شما ارسال می کنند، مناسب ترین آن ها را برگزیده و با توجه به زمان بندی بسیاری مناسبی به منظور جلب نظر مخاطب انتشار دهید.

از استیکر ها و انیمیشن ها در استوری های خود استفاده کنید

از جمله روش های خلاقانه به منظور افزایش بازدید اینستاگرام استفاده از انیمیشن و استیکر در استوری می باشد. شما می توانید ایده های نوین خود را در انیمیشن ها و استفاده از استیکرها پیاده سازی کرده و مطالب مورد نظر خود را با این ایده های خلاقانه به مخاطبین خود منتقل کنید.

به عبارتی می توان گفت اگر بتوانید به خوبی از استیکر ها و انیمیشن ها در استوری های خود استفاده کنید مخاطبین به خواندن و دنبال کردن ادامه استوری های شما ترغیب می شوند. حتی از این طریق اکثر مخاطبین شما استوری هایتان را برای دوستان خود ارسال کرده و تعاملات بیشتری در پیج شما صورت می گیرد.

تنها به یاد داشته باشد در استفاده از استیکرها و انیمیشن ها باید خلاقیت زیادی به خرج داده و به صورت یکنواخت از این قابلیت ها در استوری استفاده نکنید. برای این منظور ابزارها و برنامه های خوبی مانند Over وMojo ارائه شده است، شما به کمک این ابزارها قادر خواهید بود بدون داشتن یک طراح گرافیک حرفه ای فیلم های خود را ویرایش کرده و بدین وسیله انیمیشن های جالبی را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید.

استفاده-از-استیکر-و-انیمیشن-در-استوری-ها

به پیام های خود در دایرکت پاسخ دهید

شاید این موضوع به نظر شما پیش پا افتاده و بی اهمیت باشد، اما کاملا در اشتباهید چرا که این مسئله به راحتی افزایش بازدید اینستاگرام رایگان را برای شما به دنبال خواهد داشت.

اکثر برند ها هیچ گاه پیام هایی که در دایرکت دریافت می کنند را باز نکرده و هیچ گونه پاسخی به آن ها نمی دهند، از همین رو فرصت خود را برای داشتن روابطی قوی با مخاطبینشان از دست می دهند.

اما وقتی شما درگیر پیام های دایرکت خود شده و به آن ها پاسخ می دهید، نه تنها از این راه پیامی به مخاطب و فالوور خود فرستاده اید بلکه به آنان اثابت می کنید که شخصی حقیقی در پشت اکانت شما وجود داشته و اعتماد انان را جلب خواهید کرد. به علاوه از طریق پاسخ به دایرکت های خود تعاملاتی عمیق و طولانی با مخاطبین خود برقرار می کنید و ارتباط شما با آنان نیز بهبود پیدا می کند.

جای تاسف است که بسیاری از پیج های اینستاگرامی به جای استفاده از چنینی روش هایی و پاسخ به دایرکت های خود از روش های چون هک بازدید پست اینستاگرام کمک می گیرند. چنین پیج هایی به مرور تمام فالوورهای واقعی خود را از دست داده و با شکست مواجه می شوند.

لذا سعی کنید همواره به تمامی پیغام هایی که در دایرکت دریافت کرده اید حتی با یک استیکر پاسخ داده و به مخاطبین خود احترام بگذارید.

سایر پیج های اینستاگرامی را در صفحه خود معرفی کنید

از روش های خوبی که برای افزایش بازدید پست اینستاگرام می توان از آن استفاده کرد Mention می باشد. منشن کردن صفحه های دیگر در پیج خود می تواند کمک بسیار بزرگی در راستای دیده شدن شما باشد.

بنابراین سعی کنید با پیج های دیگری همکاری کرده و از آن ها بخواهید که شما را در استوری های خود منشن کنند. البته در عوض نیز شما هم می توانید آن ها را منشن کرده یا کار دیگری برای آنان انجام دهید. با انجام چنین فعالیت هایی به اعتبار بخشی صفحه اینستاگرامی خود کمک شایانی خواهید کرد.

علاوه بر این اگر برخی از کابران با استفاده از محصولات شما محتواهای جالبی تولید کرده و در پی آن صفحه اینستاگرامی شما را معرفی کنند مخاطبین دیگر نیز به بازدید پیج شما ترغیب می شوند؛ بنابراین این کار برای صفحه شما مفید بوده و افزایش بازدید اینستاگرام شما را در پی دارد.

زمانی که مخاطبین استفاده بیشتری از اینستاگرام دارند در صفحه خود فعالیت کنید

از موارد بسیار تاثیر گذار برای دیده شدن صفحه اینستاگرامی شما آگاهی از بازه زمانی فعالیت مخاطبین در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. این مسئله در افزایش بازدید استوری رایگان تاثیر بسیار زیادی دارد، علاوه بر آن با دانستن چنین موضوعی احتیاجی به انجام کارهایی چون خریدن ویو فیک اینستا نیست.

با برنامه ریزی های دقیق و درست فعالیت خود را در تایم هایی که مخاطبین شما از اینستاگرام استفاده می کنند، آغاز کنید. از این طریق می توانید بازدید های خود را بالاتر برده و توجه مخاطبین را به خود معطوف کنید و بدین طریق گامی بزرگ در راستای موفقیت بردارید.

در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد که مختص صفحات اینستاگرامی تجاری است، این قابلیت Insight نام داشته و به کمک آن می توانید اطلاعاتی مفید درمورد دیدگاه ها و معیارهای مورد نظر مخاطبین خود بدست آورید. در واقع باید گفت که این بخش یک قالب تحلیلی است که اینستاگرام برای کاربران فراهم کرده و خدمات و قابلیت های بسیاری دارد.

در این بخش می توانید با استفاده از گزینه Activity and Audience زمانی که پست های اینستاگرام شما بیشترین دسترسی، جذابیت و برداشت را داشته است بفهیمد. به علاوه این قابلیت زمانی که بیشترین تعداد کاربران فعال هستند را به شما نشان می دهد.

البته باید بگوییم که تنها استفاده از Insight برای این منظور نمی تواند موثر باشد، برای تاثیر گذاری بیشتر و کسب اطلاعات دقیق تر باید از ابزارهای دیگری چون سایت sproutsocial.com کمک بگیرید.

انتشار محتواهای جذاب و دوست داشتنی

یکی از سوالاتی که همواره با آن روبه رو هستیم این است که چگونه بازدید igtv را بالا ببریم؟ در پاسخ باید گفت انتشار محتوای جذاب تنها راه حل آن می باشد.

به طور کلی یکی از راه حل های بسیار مهم و حائز اهمیت برای جذب نظر مخاطبین انتشار محتواهای جالب و جذاب می باشد. در صورتی که بتوانید در استوری های خود محتواهای جالب انتشار دهید مخاطبان ناخودگاه به دنبال کردن استوری های شما ترغیب می شوند. علاوه بر آن با انتشار موضوعات جذاب مخاطبین همواره صفحه شما را چک کرده و تمام استوری و پست های شما را دنبال می کنند؛ چرا که مطمئن هستند از آن ها لذت می برند.

برای تولید محتوای جذاب نیز تنها کافی است تمام راه حل هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم را به کار ببرید، بدون شک با استفاده از راه حل های بالا در زمینه افزایش بازدید اینستاگرام خود موفق خواهید بود.

برای-افزایش-بازدید-استوری-ها-در-اینستاگرام-محتوای-جذاب-منتشر-کنید

Poll sticker یا همان استیکرهای نظر سنجی استفاده کنید

برای به اشتراک گذاری اعتقادات و اندیشه های خود از استیکر های نظر سنجی استفاده کنید، این کار تعامل شما با مخاطب را افزایش داده و علاوه بر آن به علایق و سلیقه مخاطبین خود را نیز پی می برید. این قابلیت به شما اجازه می دهد دید مخاطبین را بهتر درک کرده و با توجه به نیاز و علاقه آنان محتوای مناسب تولید کنید.

استفاده از استیکر کوییز یا Quiz Sticker

این قابلیت نیز مانند استیکر نظر سنجی کمک بسیار زیادی در جذب رضایت مخاطبین می کند. با استفاده از این نوع استیکر ها می توانید با مخاطبین خود گفت و گو کرده و آگاهی آنان نسبت به پیج و برند خود را بالا ببرید.

استفاده از استیکر سوال یا Questions Sticker

استفاده از استیکر سوال اجازه می دهد احساسات خود را به مخاطبین القا کنید. استیکر های سوال به شما این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به مخاطبین خود ثابت کنید یک شخص حقیقی پشت صفحه اینستاگرام شما است نه یک ربات.

از زمان اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام مدت زمان زیادی می گذرد و در طی این زمان اثرات خوب بسیاری برای تعامل با مخاطبین به همراه داشته است.

لازم به ذکر است که به کمک استیکرهای سوال می توانید از مخاطبین خود مشورت خواسته یا در مورد موضوعی خاص با یک دیگر بحث و گفت و گو کنید. این مسئله اجازه می دهد افکار مخاطبین خود را درک کرده و با توجه به آن ها مقدمات جلب توجه آنان را فراهم سازید.

استفاده از استیکر های شمارش معکوس یا Countdown Sticker

مطمئنا تا کنون با استیکر های شماره معکوس در استوری های اینستاگرامی برخورد داشته اید. این استیکرها یکی دیگر از راه های جلب توجه مخاطبین می باشد که به کمک آن ها می توانید مخاطب را کنجاو کرده و او را به چالش بکشید.

اگر می خواهید محصولی جدید معرفی کرده یا آنکه پست جدید خود را آپلود کنید می توانید استیکر های شمارش معکوس را مورد استفاده قرار دهید. این قابلیت یکی از راه های دستیابی به افزایش بازدید اینستاگرام می باشد، چرا که فالوورهای شما استوری و محتوایی که در آن از استوری شمارش معکوس استفاده کرده اید را برای دیگران به اشتراک می گذراند.

علاوه بر آن روشن کردن نوتیفیکیشن نیز باعث می شود در صورت تمام شدن مدت زمان مقرر شده مخاطبین اعلانی مبنی بر آپلود پست جدید دریافت کنند، که این مسئله به شدت می تواند آن ها را هیجان زده کند.

استفاده از استیکر های موقعیت مکانی یا Location Sticker

در بخش استوری اینستاگرام قابلیت استیکر موقعیت مکانی یا همان تگ لوکیشن وجود دارد. در صورت استفاده از این قابلیت استوری شما در فید استوری های عمومی نشان داده می شود. با تک گردن مکانی که به آن سفر کرده اید مخاطبین راحت تر می توانند صفحه اینستاگرامی شما را بیابند. چرا که در صورت جست و جوی آن مکان اینستاگرام استوری شما را جزو مطالب پیشنهادی برای مخاطب نمایش می دهد.

اگر می خواهید آگاهی مخاطبین خود را از یک مکان یا آدرس بالا ببرید می توانید از استیکرهای موقعیت مکانی در استوری های خود بهره ببرید.

خرید-فالوورهای-جعلی-برخلاف-شرایط-و-مقررات-اینستاگرام-است

آیا خرید ویو فیک اینستا تاثیرات مثبتی دارد؟

در بالا نیز اشاره بسیار کوچکی به این مسئله کردیم، متاسفانه برخی از افراد به جای استفاده از روش های گفته شده به منظور افزایش بازدید اینستاگرام خود از راه های میانبری چون خرید بازدید های فیک استفاده می کنند.از این طریق کاربران می توانند هر تعداد مخاطب که می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورند، اما آیا این مسئله فایده ای هم دارد؟ آیا خرید تعدادی اکانت فیک در اینستاگرام کسب و کار اینترنتی شما را رونق می بخشد؟ یا اینکه برند شما را معروف می کند؟ مطمئنا خیر؛ با خرید ویوها وفالوورهای فیک برای اینستاگرام خود هیچگاه به موفقیت نخواهید رسید.

انجام چنین کارهایی علاوه بر اینکه هیچ گونه کمکی به شما نمی کند بلکه باعث بلوکه شدن اکانت شما توسط سرور های اینستاگرام می شود؛ چرا که در سال های اخیر سرورهای اینستاگرامی به این مسئله بسیار حساس شده وتقریبا می توان گفت از آگوست سال 2019 میلادی خرید هر گونه فالوور فیک و ویو فیک اینستا بسته شدن اکانت و برخورد شدید سرورهای اینستاگرامی را به همراه دارد. پس بهترین راه این است که با حذف فالوور فیک اینستاگرام و استفاده از روش هایی که با الگوریتم های اینستاگرام همخوانی دارد بازدید استوری را افزایش دهید.

سخن آخر

در این مطالب ما سعی داشتیم به خوبی شما را با چگونگی افزایش بازدید اینستاگرام آشنا سازیم. به یاد داشته باشید که تمامی روش های گفته شده در بالا باید بر طبق برنامه ریزی و همزمان با هم در طولانی مدت انجام شود. بدین ترتیب قطعا شما به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید در غیر این صورت انجام این کارها نیز به شما کمکی نخواهد کرد.

امیدواریم که خواندن این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کرده باشید.

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.