بررسی مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام

مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام را بر اساس میزان استقبال کاربران می سنجند، در واقع برخی افراد بدون داشتن اطلاعات کافی درباره تکنولوژی و فناوری های باب شده از آن استفاده می کنند که درصد کمی از آن ها موفق خواهند شد و متاسفانه تعداد زیادی با شکست مواجه می شوند. خرید پیج اینستاگرام نیز یکی از مواردی است که در چند سال اخیر بسیار مد شده بود و افراد بدون اطلاع از مزایا و معایب آن به دنبال خرید پیج هستند که در نهایت منجر به بر باد رفتن سرمایه آن ها خواهد شد. البته همیشه شکست در انتظار آن ها نیست و می توانند با بهره مندی از استراتژی های درست و با مراجع به بهترین سایت های خرید پیج اینستاگرام راه موفقیت را در پیش بگیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مزایا و معایب خرید پیچ اینستاگرام بپردازیم.

مزایا-و-معایب-خرید-پیج-اینستاگرام-خرید-پیج-اینستاگرام-چه-مزایا-و-معایبی-دارد

چرا باید پیج اینستاگرام بخریم؟

اگر گذر کوتاهی در اینستاگرام داشته باشید خواهید فهمید که داشتن مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور زیاد یکی از چالش های بزرگ است که برخی کاربران برای شرکت در آن به هر کاری دست می رنند. با وجود اینکه شبکه های مجازی مخصوصا اینستاگرام در ابتدا با هدف فان و سرگرم کننده بودن پا به دنیای مجازی گذاشتند، اما امروزه به محلی برای معرفی تجارت و کسب و کار تبدیل شده اند. اگر به قسمت اکسپلور اینستا سر بزنید از هر 10 پیج، 6 پیج آن درحال معرفی بیزینس خود به روش های متفاوت هستند.

یکی از مهم ترین نکات برای موفقیت در کسب و کار، داشتن فالوور زیاد است که برای جذب آن ها روش های زیادی وجود دارد؛ برخی کلیپ های فان تولید می کنند و برخی دیگر در جهت تعامل و تبادل اقدام می نمایند. در این میان خرید فالوور و پیج اینستاگرام نیز روش ساده ای است که راه صد ساله را یک شبه طی می کند. در واقع خرید پیج یک راه افزایش فالوور اینستاگرام به حساب می آید که با بهره مندی از آن می توانید کسب و کار خود را به افراد زیادی معرفی نمایید.

خب حالا که تصمیم به خرید پیچ دارید بهتر است کمی در رابطه با نحوه خرید و اینکه از کجا بخرید اطلاعات کسب کنید، البته از مزایا و معایب خرید پیچ اینستاگرام نیز غافل نشوید و با مطالعه این بخش ابتدا کمی سبک و سنگین کنید و در صورت سنگین بودن کفه ترازوی مزایا اقدام به خرید نمایید.

مزایا-و-معایب-خرید-پیج-اینستاگرام-1

بررسی مزایا و معایب خرید پیچ اینستاگرام

بدون شک داشتن پیج قوی با تعداد فالوور زیاد یک نقطه عطف در شروع به کار آنلاین شاپ ها به حساب می آید و می تواند آینده روشنی را در پیش روی شما قرار دهد. برای داشتن پیچ قوی می توانید پروسه ارگانیک فالوورگیری را آغاز کنید که از نظر زمانی چندان مناسب نیست و حداقل باید چندین ماه را به این کار اختصاص دهید که در نهایت نمی توانید از نتیجه کار نیز مطمئن باشید. خرید فالوور و پیچ یک راه تضمینی و سریع است که امکان آغاز به کار را حداقل می رساند و می توانید شروع قدرتمندی داشته باشید که البته دوام و ماندگاری آن به میزان واقعی بودن فالوورها بستگی دارد. این تناقض همان مزایا و معایب خرید پیچ اینستاگرام هستند که در ادامه تفکیک خواهند شد.

مزایا خرید پیچ اینستاگرام

همانطور که عنوان شد برای شروع کسب و کار نیاز به داشتن بستری برای معرفی خود دارید که می توانید با صرف هزینه متفاوت این محیط را فراهم کنید. بستر مورد نظر علاوه بر معرفی شما به فالوورهای بیشتر مزایای دیگری را نیز به همراه دارد که شامل موارد زیر می باشد:

شروع قدرتمند

تصور کنید که یک حراجی با تعداد 10 شرکت کننده کار خود را آغاز می نماید، فروشنده چند پیشنهاد خرید دریافت می کند؟ نرخ فروش محصول چند بار تغییر خواهد کرد؟ مدت زمان ماندگاری افراد در حراجی چقدر طول می کشد؟ حال تصور کنید تعداد افراد حاضر در حراجی به 1000 نفر افزایش پیدا کند، بدون شک تمامی گزینه های عنوان شده صد برابر خواهند شد. خرید پیج اینستاگرام چنین سرنوشتی را برای آنلاین شاپ شما رقم می زند. به علاوه افراد جدیدی که به صفحه شما وارد می شوند، با مشاهده تعداد فالوور، حس اعتماد و اطمینان بیشتری خواهند داشت که این حس به شما انگیزه رقابت و رسیدن به موفقیت را خواهد داد.

مزایا-و-معایب-خرید-پیج-اینستاگرام-4

صرفه جویی در وقت و هزینه

بدون شک ورود به پروسه جذب فالوور ارگانیک به هیچ عنوان به صرفه نیست و زمان زیادی را از شما می گیرد که در مقابل با خرید پیج اینستاگرام می توانید وقت اضافه خود را صرف انجام فعالیت های مثبت تری کنید. علاوه بر وقت و زمان، جذب فالوور ارگانیک نیاز به تبادل و تبلیغات دارد که به نوبه خود هزینه های زیادی را در پی خواهند داشت و در نهایت نیز ممکن است پس از ماه های طولانی به نتیجه دلخواه نرسید.

افزایش فالوور

بر اساس الگوریتم های اینستاگرام، صفحه سرچ همگام با کلمات سرچ شده شما و فالوورهایتان آپدیت می شود و اگر پیجی که خریداری کرده اید فالوورهای واقعی داشته باشد، از طریق لایک و کامنت فالوورها، پیج شما به کاربران دیگر نیز معرفی می شود و در صورت تمایل و حضور در صفحه آن را فالوو می کنند. این پروسه به صورت زنجیر وار ادامه پیدا خواهد کرد و پس از مدت کوتاهی شاهد افزایش تعداد فالوورهای سایت خواهید شد.

تبدیل به برند شدن

بدون شک با بررسی مزایا و معایب خرید پیچ اینستاگرام به این نتیجه خواهید رسید که در صورت واقعی بودن فالوورها، مزایا بیشتری به شما تعلق می گیرد. تعداد فالوور زیاد اعتماد کاربران را جلب و سبب خرید خواهد شد. بدون شک اگر از آن ها بپرسید محصول مورد نظر را از کجا خریده اند نام فروشگاه آنلاین خود را خواهید شنید که در مدت زمان کوتاه با فروش محصولات بیشتر، آنلاین شاپ شما به یک برند معروف تبدیل می شود.

مزایا-و-معایب-خرید-پیج-اینستاگرام-2

معایب خرید پیچ اینستاگرام

در کنار مزایای عنوان شده، خرید پیج اینستاگرام می تواند معایبی را به همراه داشته باشد که مشروط بر خرید از سایت های غیر معتبر و داشتن فالوورهای غیر واقعی است. این ویژگی ها نه تنها به نفع شما نیست بلکه در مدت زمان کمی می تواند باعث نابودی پیج و شکست بیزینس نو پای شما شود. در ادامه برخی از این معایب را مرور خواهیم کرد.

کاهش نرخ تعامل

تصور کنید در یک مغازه کوچک کفش فروشی 50 مشتری همزمان وجود داشته باشند که تنها 5 نفر از آن ها قصد خرید دارند و مابقی فقط برای شلوغ نشان دادن مغازه به این سو و آن سو بروند. بدون شک صاحب مغازه نمی تواند مشتریان واقعی را تشخیص دهد و همین امر سبب می شود که آن ها از عملکرد صاحب مغازه ناراضی و آن جا را ترک نمایند. این عدم رضایت تبعاتی دارد که از مهم ترین آن می توان به تبلیغات منفی علیه مغازه اشاره کرد. در صورت فیک بودن فالوورها همین اتفاق برای پیج نیز خواهد افتاد و در مدت زمان کم نرخ تعامل به صفر و نرخ تبلیغات منفی به حداکثر خواهد رسید.

وجود فالوورهای فیک

احتمال وجود فالوورهای فیک در پیجی که می خرید وجود دارد. اگر تعداد فالوورهای فیک موجود در پیجی که خریداری می کنید زیاد باشد نرخ تعامل به شدت پایین خواهد بود. مثلا اگر پیجی با 50 کا فالوور خریداری کرده باشید به دلیل داشتن فالوورهای فیک ممکن است پست های شما 50 تا دونه لایک بخورد. بهترین راه این است بعد از خرید پیج اینستاگرام فالوورهای فیک آن را شناسایی و پاک کنید. پیشنهاد می کنم مقاله روش های حذف فالوور فیک اینستاگرام را حتما بخوانید.

تاثیرات منفی سابقه پیج

یکی از مهم ترین مسائلی که در زمان خرید پیج باید به آن دقت داشته باشید، سابقه پیج قبل از خرید شما است. این پیج در چه زمینه ای فعالیت داشته و  آیا در صورت تغییر فعالیت، فالوورها نیز باقی خواهند ماند؟ برای افزایش فالوور دو راه پیش روی فروشندگان است، یا از کلیپ های فان و جذاب که این روزها مد شده استفاده کنند و یا وارد مسائل جنسی نامناسب شده که انجام آن نیاز به یک آیدی دخترانه و چند عکس نامتعارف دارد.

خب تصور کنید پیج خریداری شده از دسته دوم باشد و شما آن را برای یک آنلاین شاپ مربوط به کتاب یا لوازم دیجیتالی خریداری نمایید، آیا فالوورهای آن با همان شور و شوق، شما و آنلاین شاپ را دنبال خواهند کرد؟ مطمئنا خیر!!! برای جلوگیری از این اتفاق می توانید سابقه پیج را بررسی و سپس آن را خریداری کنید. برای این کار می توانید در صفحه اصلی و از قسمت آپشن ها روی گزینه about this account کلیک کرده تا صفحه date joined باز و تاریخ ساخت پیج نمایش داده شود. برای کسب اطلاعات لازم درباره تاریخچه نام و عملکرد پیج نیز می توانید روی گزینه former username کلیک کنید.

مزایا-و-معایب-خرید-پیج-اینستاگرام-3

نتیجه گیری

بدون شک نه تنها خرید پیج اینستاگرام که هر خرید دسته دومی می تواند ریسک و مزایای و معایب خاص خود را داشته باشد. تنها نکته مهم این است که در زمان خرید از اعتبار فروشنده مطلع شوید تا در صورت بروز مشکل بتوانید مجددا به وی مراجعه نمایید. به هر حال آغاز هر کاری نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارد که باید از پایه شروع شود و اگر هیچ برنامه ای برای رشد و افزایش پیج نداشته باشید نه خرید فالوور و نه لایک و کامنت نیز نمی توانند تاثیرات مثبت دائم داشته باشند. البته این آینده نگری نه تنها برای اینستاگرام بلکه برای تمامی پلتفرم های کاری یکسان است.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.