اکانت بازار

چگونه هر شب در اسنپ کیو برنده شویم؟ (ترفند جدید)

همه چیز درباره اسنپ کیو

همانطور که می دانید اسنپ کیو جدیدترین اپلیکیشن مربوط به بازی و سرگرمی است که توسط مجموعه اسنپ ارائه شده است. با اسنپ کیو هم می توان سرگرم شد و هم اینکه کسب درآمد داشت.

قبل از این بازی های سرگرم کننده ای مثل Quiz Of King هم وجود داشتند اما اسنپ کیو با امکانات جدید و جوایزی که ارائه می دهد این روزها مشتاقان بیشتری را همراه خود کرده است.

مسابقه اسنپ کیو هر شب راس ساعت 9 آغاز می شود و در یک رقابت نفس گیر بین شرکت کنندگان این مسابقه به کسانی که برنده می شوند و به هر 12 سوال پاسخ می دهند جوایز نقدی اهدا می شود.

اگر شما هم دوست دارید هر شب جزء برندگان مسابقه اسنپ کیو شوید در این مقاله از سایت مخاطب قرار است ترفندهایی را به شما بگوییم که بتوانید به هر 12 سوال اسنپ کیو پاسخ صحیح بدهید و برنده مسابقه شوید.

 

اسنپ کیو چیست و چرا ساخته شده است؟

همانطور که می دانید اسنپ کیو زیرمجموعه ای از برند اسنپ است. دلیل اصلی راه اندازی چنین اپلیکیشنی بیشتر برای جلب توجه و افزایش مخاطبان مجموعه اسنپ بوده است.

درست است که هر شب دو میلون تومان جایزه نقدی به شرکت کنندگان برنده در مسابقه اهدا می شود ولی در برابر سود هایی که در آینده قرار است داشته باشند مبلغ بسیار بسیار ناچیزی است.

اسنپ کیو با هدف ایجاد فضایی اعتیاد آور به مسابقه ای که قرار است هر شب ساعت 9 برگذار شود قصد دارد تعداد مخاطبانش را افزایش دهد و هر چقدر نصب های اپلیکیشن اسنپ کیو روی گوشی مخاطبان بیشتر شود روش های درآمدزایی آن نیز برای مجموعه اسنپ بیشتر خواهد شد.

به عنوان مثال تعاملی که بین سرویس هایی که اسنپ ارائه می دهد یکی از روش های افزایش درآمد آن ها است. ارائه کد تخفیف اسنپ در اسنپ تریپ یا در اسنپ فود یکی از مثال های بارزش است.

مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور از طریق اپلیکیشن اسنپ کیو درآمد های بسیار بالاتری را خواهند داشت.

ولی در کل هدف از راه اندازی اسنپ کیو افزایش قدرت برند و تعامل بیشتر با مخاطبان مجموعه بزرگ اسنپ می باشد.

 

چگونه همیشه در مسابقه اسنپ کیو برنده شویم؟

همانطور که می دانید پاسخ به هر 12 سوال اسنپ کیو باعث می شود که شما در مسابقه برنده شوید. حتی اگر یک سوال هم اشتباه پاسخ دهید از ادامه مسابقه حذف خواهید شد.

در این قسمت قرار نیست چیزهای عجیب و غریب را برای برنده شدن در مسابقات اسنپ کیو به شما بگوییم. ترفندهای خیلی ساده ای را به شما می گوییم که حتی با اعضای خانواده خود نیز می توانید از آن ها استفاده کنید و احتمال برنده شدن تان را تا 90 درصد افزایش دهید.

 

1.اطلاعات عمومی تان را تقویت کنید

درست است که اصلی ترین هدف اسنپ کیو بیشتر کردن مخاطبان و در نهایت افزایش سودآوری مجموعه اسنپ می باشد اما یکی از بهترین مزیت هایی که برای ما دارد مجبورمان می کند تا اطلاعات عمومی مان رابالا ببریم.

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم مطالعه خود را بیشتر کنید و اطلاعات عمومی و روز تان را افزایش دهید.

البته نکته مهم این است که بیشتر سوالات اسنپ کیو از اطلاعات روز مطرح می شوند. مثلا نام کدام برند هم نام میوه است؟ پس اطلاعات عمومی قدیمی یا جدولی به درتان نمی خورد! بهتر است اطلاعات روز خود را بیشتر کنید.

 

2.خانوادگی یا چند نفره بازی کنید

سوالات مسابقه اسنپ کیو در هر موضوعی ممکن است طرح شود. ممکن است شما به سینما علاقه داشته باشید و به سوالات سینمایی به خوبی پاسخ دهید. ممکن است پدر تان اطلاعات ورزشی بهتری نسبت به شما داشته باشد. پس مسلما پدر تان می تواند در پاسخ به سوالات ورزشی به شما کمک کند.

خانواده یا دوستان تان می توانند به شما در پاسخ به تمام سوالات اسنپ کیو کمک کنند. آن ها را متقاعد کنید تا در مسابقه همراه شما باشند.

فقط 120 دقیقه از وقت شان را قرار است در اختیارتان قرار دهند. پس قطعا متقاعد کردن شان برای شما کار ساده ای خواهد بود.

 

3.از جست و جوی صوتی گوگل استفاده کنید

یکی از بهترین ترفندها برای یافتن پاسخ سوالات استفاده از جست و جوی گوگل است. اما همانطور که می دانید زمان تعیین شده برای پاسخ به هر سوال فقط 10 ثانیه است و در این تایم تایپ کردن سوال در گوگل سخت است و یا شاید شدنی نباشد.

بهترین راه این است که از جست و جوی صوتی گوگل استفاده کنید. در این صورت در کمتر از چند ثانیه به پاسخ سوالتان می رسید.

برای استفاده از این روش کافیه نسخه صوتی گوگل را روی گوشی خود نصب کنید. البته به صورت پیشفرض روی گوشی های سامسونگ و سونی موجود است. همچنین برای اینکار می توانید از یک گوشی دیگر استفاده کنید چون مسلما نمی توانید از گوشی خودتان که مشغول بازی کردن هستید استفاده کنید.

جست و جوی صوتی گوگل

به عنوان مثال اگر عنوان سوال این بود : کارگردان سریال ممنوعه چه کسی است؟ فقط “کارگردان سریال ممنوعه” را بگویید.

توجه داشته باشید که معمولا در جست و جو های اشخاص یا مکان های خاص یا معانی خاص اولین سایت ویکی پدیا برای شما نمایش داده می شود. ویکی پدیا سایتی است که می توان به پاسخ های آن اعتماد کرد چون یک سایت مرجع است.

نکته مهم تر این است که برای صرفه جویی در زمان اصلا نیازی نیست که روی لینک سایت ویکی پدیا کلیک کنید. چون در بسیاری از مواقع جواب سوال شما در توضیحات لینک ویکی پدیا و هر سایت دیگری که در نتایج جست و جو ظاهر می شود وجود دارد.

کارگردان سریال ممنوعه

 

4.جان اضافه تان را افزایش دهید

داشتن جان اضافه در اسنپ کیو باعث می شود هنگامی که سوالات اشتباه پاسخ می دهید دوباره به ادامه بازی برگردید. یکی از بهترین روش ها برای بدست آوردن جان اضافی در اسنپ کیو دعوت از دوستان تان به نصب اپلیکیشن اسنپ کیو و بازی کردن است.

البته قبل از شروع به بازی باید جان اضافه خود را فراهم کنید. پس برای اینکار بهتر است از همین حالا از طریق ارسال کد معرف خود به دوستان تان از آن ها دعوت به عمل آورید و جان اضافی خود را در اسنپ کیو افزایش دهید.

همچنین قبل از شروع بازی می توانید جان اضافی هم خریداری کنید که قیمت های بسیار ناچیزی دارد. مثلا با 3 هزار تومان می توان یک جان اضافی بخرید که اصلا پیشنهاد نمی شود برای این کار هزینه کنید.

 

5.حواستان به سوالات ابتدایی باشد

به سوالات یک تا پنج به راحتی و بدون شک پاسخ دهید. چرا که به هیچ وجه این سوالات انحرافی نبوده و برای جلب توجه بیشتر مخاطبان این سوالات را آسان مطرح می کنند تا شما به ادامه مسابقه دعوت شوید و دلسرد نشوید.

پس برای پاسخ به سوالات 1 تا 5 اولین پاسخی که به ذهنتان رسید شک نکنید که درست است.

 

6.به مجری مسابقه اعتماد نکنید

اسنپ کیو برای جذاب شدن مسابقه از مجری برای خواندن سوالات مسابقه به صورت آنلاین و همزمان استفاده می کند. گاهی وقت ها گزینه های سوالات را طوری می خواند که شما فکر می کند داره شما رو راهنمایی می کنه و پاسخ صحیح حتما آن گزینه است.

اما اصلا اینطور نیست! در بسیاری از مواقع پاسخ غلط از آب در می آید. بهتر است اصلا توجهی به مجری نکنید و به هیچ وجه بهش اعتماد نکنید!

 

اسنپ کیو از چه روش هایی برای جذب مخاطب استفاده می کند؟

یکی از بهترین روش هایی که اسنپ کیو برای جذب مخاطب استفاده می کند آنلاین برگذار کردن مسابقه همراه با مجری است. زمانی که مسابقه راس ساعت 9 شب آغاز می شود یک مجری همراه با شرکت کنندگان سوالات را برای شما می خواند و این باعث جذاب شدن مسابقه می شود.

در بعضی از شب ها نیز برای جذاب تر شدن مسابقه از هنرمندان محبوب مردمی استفاده می کنند. این یک تکنیک عالی برای جذاب تر کردن مسابقه است. با اطلاع رسانی در اینستاگرام از حضور مهمان در شب مسابقه شرکت کنندگان در مسابقه را افزایش می دهند.

مهمان برنامه اسنپ کیو

همچنین با استفاده از روش “دوستت رو معرفی کن و جان اضافه بگیر” در واقع یک بازاریابی دهان به دهان را در برنامه مارکتینگ خود قرار داده اند و با استفاده از این روش به صورت رایگان تبلیغات انبوهی برای جذب افراد بیشتر به اپلیکیشن اسنپ کیو انجام داده اند.

جان اضافی در اسنپ کیو

همچنین قرار دادن سوالات آسان در ابتدای مسابقه از دیگر روش هایی است که شرکت کنندگان را مشتاق به ادامه بازی می کند و همین باعث می شود در چرخه بازی ماندگار شوند. این کار باعث می شود شرکت کنندگان به بازی اسنپ کیو وفادار شوند و روز به روز این اپلیکیشن سرگرمی را به دیگر دوستان شان هم معرفی کنند.

جالب است بدانید اسنپ کیو هر از چند وقتی هدایایی را برای برندگان در مسابقه اش ارسال می کند. این کار باعث برندسازی بیشتر می شود. نمونه ای از این هدایا را در تصویر زیر مشاهده می کنید که در توئیتر اسنپ کیو منتشر شده است.

برندسازی در اسنپ کیو

روش بعدی برای جذب مخاطب در اسنپ کیو جایزه های مناسبتی است که برای شرکت کنندگان در بازی تدارک دیده می شود. از طریق فراخوان هایی که در شبکه های اجتماعی گذاشته می شود شرکت کنندگان بیشتری برای بازی در اسنپ کیو ترغیب می شوند.

 

درآمد اسنپ کیو از کجاست؟

همانطور که قبلا هم اشاره شد هدف اصلی از راه اندازی اسنپ کیو آگاهی از برند اسنپ است و از این طریق کاربران بیشتری به مجموعه خدمات اسنپ معرفی می شوند. این یک درآمد عظیم غیر مستقیم در آینده محسوب می شود.

اما جدا از این قضیه درآمد مستقیم اپلیکیشن اسنپ کیو کاملا واضع است. درآمد اسنپ کیو از جان های اضافی که کاربران هر شب خریداری می کنند تامین می شود. درست است که هر شب دو میلیون جایزه می دهد اما در برابر جان هایی که شرکت کنندگان در بازی می خرند بسیار ناچیز است.

 

پاسخ به سوالات متداول درباره اسنپ کیو

سوالات متداول در اسنپ کیو

1.چگونه اسنپ کیو را روی گوشی خود نصب کنیم؟

اپلیکیشن اسنپ کیو را می توانید از سایت اسنپ کیو به آدرس snappq.com و مارکت های اپلیکیشن موبایلی مثل بازار، مایکت و گوگل پلی دریافت کنید.

سپس با نصب اپلیکیشن اسنپ کیو روی گوشی خود و وارد کردن شماره همراه تان کد فعال سازی برای شما فعال می شود.

بعد از وارد کردن کد فعال سازی حساب شما در اسنپ کیو فعال می شود و می توانید شروع به بازی کنید.

 

2.زمان برگذاری مسابقه اسنپ کیو چه وقتی است؟

زمان برگذاری مسابقه اسنپ کیو به صورت آنلاین ساعت 9 هر شب می باشد.

 

3.اگر به سوالی اشتباه جواب دهیم چه اتفاقی می افتد؟

اگر فقط به یک سوال اشتباه جواب دهید از ادامه مسابقه محروم می شوید. اما اگر جان اضافه داشته باشید به ازای هر سوال اشتباه می توانید از یک جان اضافه تان استفاده کنید و به مسابقه ادامه دهید.

 

4.اهدای جایزه در اسنپ کیو چگونه است؟

هر زمان که مبلغ جایزه شما به 20 هزار تومان رسید می توانید درخواست واریز وجه به حساب تان را بدهید. البته قبل از اینکه درخواست تسویه بدهید باید شناسه شبای حساب خود را در حساب کاربری خود ثبت کنید.

 

5.جایزه مسابقه اسنپ کیو چقدر است؟

جایزه اهدایی بین برندگان مسابقه (هر کسی که به 12 سوال پاسخ مثبت دهد) تقسیم می شود. جایزه دو میلیون تومانی هر شب بین برندگان تقسیم می شود و میزان جایزه برای هر فرد مشخص نیست! مثلا ممکن است به هر برنده فقط 8 هزار تومان برسد!

 

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در مورد اسنپ کیو و ترفندهای برنده شدن در آن صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید هر شب یکی از برندگان مسابقه اسنپ کیو باشید بهتر است اطلاعات روز تان را افزایش دهید و همینطور از ترفندهایی که در این مقاله عنوان کردیم استفاده کنید.

اسنپ کیو علاوه بر افزایش اطلاعات عمومی، یکی از اپلیکیشن های سرگرمی خوب همراه با کسب درآمد برای شرکت کنندگانش است. پس پیشنهاد می کنیم راس ساعت 9 هر شب توانایی خود در پاسخ به سوالات را محک بزنید.

امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. برای دانلود مستقیم اپلیکیشن اسنپ کیو می توانید از لینک هایی که در انتهای این مقاله قرار دارند استفاده کنید.

همچنین برای اطلاع از جوایز مسابقات، مهمان های برنامه و زمان برگذاری مسابقه اسنپ کیو پیشنهاد می کنیم اینستاگرام اسنپ کیو به آدرس snappq_official@ را دنبال کنید.

گوگل پلی  بازار

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.