دانلود کتابهای پولی آمازون، گوگل بوک و ClickBank (روش جدید)

آموزش دانلود رایگان از سایت آمازون

خرید کتاب های پی دی اف از سایت هایی مثل آمازون، گوگل بوک یا کلیک بانک برای ما ایرانی ها کار ساده ای نیست. از آن جایی که اغلب این سایت ها ایران را تحریم کرده اند خرید هر گونه محصولی از این سایت ها برای ما دردسر هایی را در پی خواهد داشت.

حتما شما هم دوست دارید کتاب های اورجینال سایت آمازون که بسیار هم ارزشمند می باشند را داشته باشید یا بتوانید به راحتی دانلودشان کنید. خب این کار خیلی ساده است فقط کافیه در این آموزش همراه ما باشید.

در این مقاله آموزشی قصد داریم آموزش نحوه دانلود رایگان کتاب های سایت آمازون را به شما آموزش دهیم. کتاب هایی که ممکن است در سایت های گوگل بوک و کلیک بانک هم مشابه شان وجود داشته باشد.

در این آموزش دو سایت خوب برای دانلود کتاب از آمازون را بدون داشتن مستر کارت یا ویزا کارت به صورت کاملا رایگان به شما معرفی می کنیم.

پس اگر شما هم به دنبال دانلود رایگان کتاب های پولی سایت آمازون هستید در این آموزش همراه ما باشید.

 

آموزش دانلود رایگان کتاب از آمازون

در این آموزش تصویری 2 سایت معتبر را برای دریافت کتاب های سایت آمازون با لینک مستقیم و رایگان به شما معرفی می کنیم.

 

نحوه دانلود کتاب از سایت آمازون توسط Library Genesis

سایت Library Genesis یکی از بهترین منابع از کتاب های پولی سایت آمازون و گوگل بوکز و همینطور کلیک بانک است. اگر می خواهید کتاب های مورد علاقه تان از سایت آمازون را به صورت رایگان دانلود کنید این سایت به شما کمک می کند.

اگر دوست دارید کتاب مورد نظرتان را از آمازون دانلود کنید ابتدا آن را در سایت آمازون جست و جو کنید. برای مثال ما کتابی که در تصویر زیر می بینید را در نظر داریم. عنوان آن را هایلایت کنید و کپی بگیرید.

توجه داشته باشید عنوان هر کتاب دو قسمتی است. بهتر است ابتدا قسمت اول آن را کپی کنید و تمام عنوان چون طولانی است را کپی نگیرید!

دانلود کتاب از آمازون

برای دانلود رایگان کتاب از آمازون کافی است وارد سایت Library Genesis به آدرس gen.lib.rus.ec شوید. سپس عنوان کتاب مورد نظرتان را که در سایت آمازون است در کادر وسط صفحه بنویسید. و سپس روی دکمه سرچ کلیک کنید.

دانلود رایگان از سایت Library Genesis

توجه داشته باشید که به صورت پیشفرض می توانید کتاب های مورد نظرتان را با جست و جوی عنوان آن در این سایت برای دانلود رایگان پیدا کنید. اما اگر بخواهید می توانید نحوه جست و جو را تغییر دهید. مثلا در فیلد Search in fields می توانید نحوه جست و جو را بر اساس IBSN کتاب قرار دهید.

در صفحه بعد همانطور که می بینید کتاب هایی که با عنوان مورد نظر شما در سایت آمازون موجود هستند را نمایش می دهد. باید در این صفحه به دنبال کتاب مورد نظرتان بگردید.

آموزش دانلود رایگان کتاب های پولی خارجی

بعد از پیدا کردن کتاب مورد نظرتان برای دانلود آن در قسمت Mirrors باید روی یکی از لینک ها کلیک کنید. به طور پیشفرض این سایت 5 لینک دانلود کمکی به شما ارائه می دهد. روی لینک شماره یک کلیک کنید.

در صفحه بعد کتاب مورد نظرتان را برای دانلود رایگان می بینید. حال می توانید با کلیک روی گزینه GET کتاب پی دی اف مورد نظرتان را با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود پی دی اف از آمازون

 

توجه داشته باشید در این سایت حدود 90 درصد از کتاب های اورجینال و پولی آمازون و دیگر سایت های عنوان شده برای دانلود رایگان موجود می باشد. معمولا کتاب های سال 2018 هم موجود است. ولی کتاب های خیلی جدید برای امسال یعنی سال 2019 برای دانلود رایگان فعلا در دسترس نیستند!

 

 

دانلود رایگان کتاب های پولی سایت آمازون توسط pdfdrive

سایت pdfdrive هم یکی از بهترین سایت ها برای دانلود رایگان کتاب های پولی سایت های آمازون و کلیک بانک است که به سادگی می توانید کتاب های مورد نظرتان را در این سایت جست و جو کنید و پس از پیدا کردن با لینک مستقیم آن ها را دانلود کنید.

نکته مهم این است که با جست و جوی عنوان کتاب مورد نظرتان در این سایت کتاب های هم عنوان زیادی را پیدا خواهید کرد که ممکن است به دردتان بخورد. سایت pdfdrive منبع عظیمی از کتاب های پی دی اف خارجی به صورت اورجینال محسوب می شود.

برای دانلود کتاب های مورد نظرتان از طریق این سایت کافی است عنوان کتاب مورد نظرتان را در کادر بالایی مشخص شده در تصویر زیر بنویسید و روی آیکون جست و جو کلیک کنید.

دانلود کتاب های خارجی از سایت pdfdrive

پس از پیدا کردن کتاب مورد نظرتان کافی است روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه دانلود آن کتاب پی دی اف شوید.

در صفحه بعدی هم روی دکمه آبی رنگ Download کلیک کنید.

نحوه دانلود رایگان کتاب های پولی

چند ثانیه صبر کنید تا لینک دانلود مستقیم کتاب پی دی اف مورد نظرتان برای شما ساخته شود. سپس روی دکمه سبز رنگ Go To PDF کلیک کنید.

دانلود رایگان کتاب های پولی آمازون

جمع بندی و پایان آموزش

در این آموزش سعی کردیم نحوه دانلود رایگان از آمازون را به صورت تصویری به شما یاد دهیم. همانطور که قبلا هم عرض شد با استفاده از دوسایت معرفی شده در این آموزش علاوه بر کتاب های پی دی اف سایت آمازون قادر هستید کتاب های موجود در گوگل بوک و کلیک بانک را هم به صورت رایگان دانلود کنید.

توجه داشته باشید به هیچ وجه نیازی به مستر کارت برای خرید دلاری کتاب ها نخواهید داشت. فقط کافی است عنوان کتاب مورد نظرتان را در این سایت ها جست و جو کنید. البته هر چه سال انتشار کتاب ها قدیمی تر باشد احتمال موجود بودن آن ها برای دانلود رایگان خیلی بیشتر است.

امیدواریم از این آموزش هم استفاده کافی را برده باشید. اگر این آموزش برای شما مفید بود لطفا امتیاز خود را ثبت کنید و این آموزش را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

3 نظرات
  1. hasan می گوید

    بسیار عالی، ممنون از اطلاعات مفید شما.
    کارم راه افتاد

  2. Pedrak می گوید

    سلام هرچقدر گشتم در این سایت ها نتونستم پی دی اف Designing 3D Printers: Essential Knowledge رو پیدا کنم

  3. پارسا می گوید

    عالی بود ممنون

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.