بهترین میکسر صدا موجود در بازار ایران + [با‌کیفیت بالا]

به نظر شما بهترین میکسر صدا کدام مدل است؟ میکسر صدا یا اصطلاحاً Audio Mixer  یکی از پرکاربردترین و اصلی ترین تجهیزاتی است که در زمینه صدابرداری، فیلمبرداری و اجرای برنامه های زنده و یا حتی در سالن های همایش و استودیو های خانگی و… استفاده می شود.

شاید با خودتان بگویید که با وجود پیشرفت روزافزون گوشی های همراه و نرم افزارهای اندرویدی و IOS  موبایل هایی قابلیت میکس انواع و اقسام صداها را دارند، چرا اکثر کارشناسان حرفه ای صدا و یا خوانندگان مطرح کشور از این گونه ابزار ها استفاده کنیم؛ جواب بسیار واضح است این گونه تجهیزات امکانات و قابلیت های پیشرفته ای نسبت به نرم افزارهای گوشی همراه در اختیار آنها قرار می دهد و خروجی صدا را  بهتر می کند.

پرفروش ترین میکسر صدا موجود در بازار ایران

اما همچنان که می توان حدس زد یکی از پرچالش ترین نکاتی که قبل از خرید میکسر صدا و یا حتی قبل از خرید میکسر صدای دست دوم، تشخیص و انتخاب بهترین میکسر صدا می باشد؛ این نشانه آن است که اغلب افراد جامعه نمیدانند که چه انتظاراتی از یک میکسر صدا دارند و بعد از خرید آن قصد انجام چه کاری با آن دستگاه دارند و همین موضوع باعث شده است که حتی برخی از آهنگسازان مشهور نیست همگام خرید دستگاه های تنظیم صدا سردرگم و گیج شوند. ما در این مقاله از وبسایت مخاطب قصد داریم که بهترین میکسر صدای موجود در بازار ایران، که جز پرفروش ترین دستگاه تنظیم‌صدا بوده است را معرفی کنیم.پس با ما همراه باشید.

1-میکسر صدا کینباس مدل F7-USB

میکسر صدا کینباس مدل F7-USB

اولین موضوعی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که  میکسر صدا کین‌باکس مدل F7-USB برخلاف بسیاری دیگر از دستگاه‌های تنظیم صدای آنالوگ که دارای حجم و ابعاد بسیار زیادی می باشد، این مدل فضای بسیار کمی را اشغال می کند و موجب می شود که حتی در استودیو های خانگی و کوچک نیز بتوان از این مدل میکسر صدا استفاده کرد.ابعاد این مدل از بهترین میکسر صدا تقریبا معادل 32x24x5سانتی متر و وزن آن نیز در حدود 1.9  کیلوگرم می باشد.

اگر کمی به تصویر این دستگاه میکسر صدا دقت کنید متوجه می‌شوید که مدل F7-USB شباهت بسیار زیادی به محبوب ترین و مشهور ترین دستگاه های صدا دیجیتال می باشد به طوری که در این مدل از میکسر صدا نیز ۷ عدد کانال کلی وجود دارد که دو عدد از آن کانال ها مختص کانال های استریو می باشد و ۵ عدد مابقی آن نیز ویژه ورودی های میکروفون است.اگر کمی با دنیای صدا با صدابرداری آشنا باشید قطعاً یکی هست سوالاتی که در ذهن تان به وجود می آید نوع ورودی و خروجی آنالوگ به کار رفته در این دستگاه میکسر صدا می باشد. ورودی آنالوگ این سری از بهترین میکسر صدا موجود در بازار ایران از نوع XLR , TRS , RCA و خروجی  این مدل نیز از نوع XLR , TRS , RCA است.

نقاط قوت                                                                     نقاط ضعف

دارای قابلیت پردازشگر دی اس پی                                      نداشتن قابلیت تاک بک

دارای قابلیت رفت و برگشت AUX

بدنه تمام فلز

دارای افکت های بسیار جذاب

فرکانس پاسخ دهی بالا

همچنین ۳ عدد از با کیفیت ترین و بهترین باندهای اکولایزر قسمت تحتانی این میکس تعبیه شده است؛از طرفی این مدل از از محبوب ترین و پرفروش ترین دستگاه های تنظیم صدا در بازار های ایرانی و خارجی دارای ۷ عدد فیدر و ۱۶ عدد افکت بسیار جذاب و فوق العاده است که می تواند به اصوات و صوت هایی که توسط آهنگسازان و برداران حرفه‌ای تولید می‌شود، جانی دوباره ببخشد و آنها را بیش از پیش جذاب تر و خوش صدا تر کند. از سوی دیگر صدا کینباس مدل F7-USB،دارای پردازشگر dsp  قابلیت رفت و برگشت صدای AUX و ۱ عدد فانتوم پاور می باشد.

مشخصات کلی میکسر صدا کینباس مدل F7-USB را یکجا ببینید:

ابعاد:32x24x5 سانتی متر
وزن:1.9 کیلوگرم
رابط:آداپتور
تعداد کل کانال ها:7 عدد
نوع ورودی آنالوگ:XLR , TRS , RCA
نوع خروجی آنالوگ:XLR , TRS , RCA
تعداد فیدر:7 عدد
تعداد افکت:16 عدد
منبع تغذیه این مدل دستگاه میکسر صدا:آداپتور

منبع تغذیه به کار رفته در این ورژن از بهترین میکسر صدا یک آداپتور بسیار قدرتمند و پیشرفته است؛این دستگاه میکسر صدا با استفاده از نرم افزار میسر صدای بسیار حساس قادر است از کانال های ۱ تا ۵ یا بهتر بگویم از کانال Mic input 10Hz to 200 kHz  تا Line input 10Hz to 200kHz  را پشتیبانی کند و همچنین از کانال های استریو 10هرتز تا 70 کیلو هرتز نیز پاسخگویی می کند.آمپدانس میکروفون تعبیر شده در این دستگاه میکسر صدا تقریباً 2.4 کیلو اهم و آمپدانس مونو  آن نیز 11 کیلوم و همچنین آپلاس استریو این دستگاه صدا 100 طول عمر می باشد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا کینباس مدل F7-USB:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا کینباس مدل F7-USB

مشاهده قیمت بهترین میکسر صدا در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا کینباس مدل F7-USB:

حدودا یک هفته میشه استفاده میکنم و خیلی راضی هستم.مخصوصا که در کمال تعجب دیدم روی لاین ششم امکان انتخاب پخش موسیقی از روی فلش یو اس بی و مهمتر از اون امکان ضبط صدای میکس شده بصورت MP3 با کیفیت 128 kpbs وجود داره!!! میکسر های با برند شناخته شده که چنین امکاناتی داشته باشند حداقل هشت تا دوازده میلیون تومان قیمت دارند. ضمن اینکه کیفیت ساخت این میکسر هم بنظر بد نمیاد و در کل کیفیتش عالی بود هم کیفیت صدا هم کیفیت خود دستگاه نسبت ب قیمتش عالیه.

2-میکسر صدا تی یو ان مدل A4

میکسر صدا تی یو ان مدل A4

شاید در نگاه اول این مدل دستگاه، یک میکسر صدای بسیار ساده با امکانات و قابلیتهای پایینی به نظر برسد اما پس از آنکه با امکانات و فیچرهای این مدل دستگاه تنظیم صدا آشنا شوید، دیگر چنین فکر نمی کنید!!!این مدل از بهترین میکسر صدا موجود در بازار ایران با استفاده از تکنولوژی وفناوری علوم مهندسی و طراحی بسیار جذاب به ارگونومی فوق العاده آن کیفیت صدا را بسیار عالی و شفاف می‌کند؛جالب است بدانید که این دستگاه با وجود قدرت کاربری بسیار بالا و وضوح و شفافیت بسیار زیاد صدا، قیمت  به صرفه و مناسبی دارد و همین امر موجب شده است که تا به امروز جزء پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های تنظیم صدا یا بهتر بگویم دستگاه میکسر صدا قرار گیرد.

ابعاد این مدل از بهترین میکسر صدا برخلاف دیگر مدل های دستگاه میکسر صدا آنالوگ در بازار داخلی و خارجی، بسیار کوچک و جمع و جور می باشد؛ حجم ابعاد کلی این دستگاه تقریبا معادل 18x5x20 سانتی متر و وزن آن نیز 0.430 کیلوگرم می باشد. مطمئناً کمتر میکسر صدا ایرا می توانید پیدا کنید که  با توجه به وزن بسیار پایین و سبک آن، قابلیت های شگفت انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد 🙂

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین اسپیکر مانیتور

نقاط قوت                                                              نقاط ضعف

دارای باند‌های اکولایزر بسیار جذاب                              نداشتن قابلیت تاک بک

امکان اتصال کابلAUX

دارای قابلیت فانتوم پاور

دارای ۴ عدد فیدر

ابعاد جمع و جور

وزن بسیار پایین

رابط به کار رفته در این دستگاه صدا از نوع رابط  آداپتور و تعداد کل کانالهای میکسر صدا تی یو ان مدل A4،معادل ۴ عدد و تعداد ورودی میکروفون آن نیز تنها ۲ عدد می باشد. ورودی آنالوگ این میکسر صدا از نوع XLR , TRS , RCA و خروجی آنان نیز از نوع TRS است. نکته قابل توجه در این مدل دستگاه میکسر صدا آن است که مدل A4  دارای باندهای اکولایزر کمتری نسبت به دیگر مدل های میکسر صدا و همچنین بهترین میکسر دیجیتال و یا حتی میکسر صدا دست دوم می باشد؛ تعداد میکسر صدای این دستگاه، ۲ عدد و تعداد فیدرهای آنالیز ۴ عدد و تعداد افکت ها تنظیم شده بر روی این مدل دستگاه تنظیم صدا فقط و فقط یک عدد می باشد.

مشخصات کلی میکسر صدا تی یو ان مدل A4 را یکجا ببینید:

ابعاد:18x5x20 سانتی متر
وزن:0.430 کیلوگرم
رابط به کار رفته در این مدل میکسر صدا:آداپتور
تعداد کل کانال ها:4 عدد
نوع ورودی آنالوگ:XLR , TRS , RCA
تعداد باندهای اکولایزر:2 عدد
تعداد باس/گروپ:4 عدد
نوع افکت جذاب این دستگاه صدا:Delay
نوع ورودی و خروجی دیتا:پورت USB
تعداد فیدر:4 عدد
نوع خروجی آنالوگ:TRS

از سوی دیگر اگر به دنبال دانلود میکسر صدا برای کامپیوتر و یا ساخت میکسر صدا با قیمت های بصرفه و مناسب هستید می توانید از این مدل دستگاه نیز به راحتی الگو برداری کنید؛ این مدل دستگاه میکسر صدا دارای ۴ عدد باس ( یا اصطلاحاً گروپ ) می باشد افکت به کار رفته در آن نیز از نوع Delayمی باشد که می تواند صداها و آهنگ هایی که توسط این دستگاه تنظیم صدا تولید می‌شود را بسیار جذاب تر و خوش نواتر کند؛ می توان گفت که این مدل از بهترین میکسر صدا هم در دسته  میکسر های مخصوص ضبط یا استودیو و هم در دسته میکسرهای اجرای زنده یا اصطلاحاً میکسر pa قرار می گیرد؛ چرا که در هر دوی این موارد می تواند نقش بسیار مفید و کاربردی را، ایفا کند.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا تی یو ان مدل A4:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا تی یو ان مدل A4

مشاهده قیمت بهترین میکسر صدا در دیجی کالا

 

3-میکسر دیجیتال بهرینگر مدل X32

میکسر دیجیتال بهرینگر مدل X32

به جرات می توان گفت یکی از دستگاه های تنظیم صدا که در بیش از ۹۰ درصد استودیوهای خوانندگی اتاقهای فرمان سالن های همایش می توان یافت، میکسر دیجیتال بهرینگر مدل X32 می باشد. اگر بخواهیم این مدل از بهترین میکسر صدا از نظر ابعاد و سایز ظاهری مورد نقد و بررسی قرار دهیم، این مدل دستگاه از جنبه ظاهری شباهت بسیار زیادی به دستگاه موسیقی ارگ و یا حتی پیانوهای سطح متوسط دنیای موسیقی دارد؛ البته اگر تازه وارد صنعت صدا و صداپیشگی و یا خوانندگی شده اید و قصد داریم با این دستگاه تنظیم صدا کار کنید، باید بدانید که شاید در چند ماه اول کمی سخت به نظر برسد اما با گذشت زمان و آشنایی  هرچه بیشتر با قابلیت ها و امکانات این مدل میکسر صدا می توانید حرفه ای تر شوید.

نقاط قوت                                                                  نقاط ضعف

دارای قابلیت تاک بک                                                 ابعاد نسبتاً بالا

دارای قابلیت فانتوم پاور

امکان کنترل نرم افزاری

وزن بسیار مناسب

دارای ۸ ورودی آنالوگ TRS

رابطه به کار رفته در این مدل دستگاه میکسر صدا همانند بهترین میکسر دیجیتال موجود در بازارهای داخلی و خارجی می باشد، این رابطه از نوع پورتUSB 2.0 است. تعداد کلی کانالهای این میکسر تقریباً معادل ۴۰ عدد و تعداد ورودی میکروفون ها نیز ۳۲ عدد می باشد، قطعاً شما همبرایتان این سوال پیش آمده است که چرا یک دستگاه صدا باید این مقدار میکروفون و کانال های ورودی داشته باشد؟ جواب بسیار ساده است.

زیرا این مدل دستگاه میکسر صدا تنها برای استودیو های خانگی و بسیار کوچک استفاده نمی شود، کارشناسان آی تی متخصصان حوزه صدا، از این مدل دستگاه تنظیم کننده صوت در سالن های همایش بسیار بزرگ که مختص سمینارهای خارجی و داخلی می باشد، استفاده می کنند. همچنین جالب است بدانید که مدیران شبکه های تلویزیونی ایرانی مانند شبکه یک، شبکه دو، شبکه سه، شبکه خبر، شبکه نمایش و در اغلب استودیو های  اخبار در صدا و سیما از چنین ورژن های میکسر دیجیتال بهره می برند.

مشخصات کلی میکسر دیجیتال بهرینگر مدل X32 را یکجا ببینید:

نوع رابط:پورت USB 2.0
تعداد کل کانال ها:40 عدد
تعداد ورودی میکروفون:32 عدد
تعداد باس/گروپ:16 عدد
تعداد فانتوم پاور:32 عدد
نوع ورودی و خروجی دیتا:پورت USB , MIDI , پورت شبکه (Ethernet)
تعداد فیدر:25 عدد
تعداد باندهای اکولایزر:6 عدد
نوع ورودی و خروجی آنالوگ:XLR , TRS , RCA

همیشه یکی از سوالاتی که افراد جامعه قبل از خرید میکسر صدا دست دوم و یا نو میکسر صدا ارزان از خود می پرسند این است که ورودی های دیجیتال و خروجی های دیجیتال این مدل دستگاه میکسر صدا چیست؟ ورودی های دیجیتال این مدل از بهترین میکسر‌های صدای وجود در بازار ایران شامل پورت usb، پورت شبکه( اینترنت )، AES/EBU ، AES50 می باشد.

تعداد باس یا گروپ این مدل نیز معادل ۱۶ عدد و تعداد فیدر آن نیز تقریباً ۲۵ عدد و تعداد فانتوم پاور آن نیز حدود ۳۲ عدد است.علاوه بر این، شما میتوانید با استفاده از این مدل دستگاه میکسر صدا از طریق تبلت و یا گوشی های همراه هوشمند خود، اصوات و صداهای خروجی این مدل را کنترل و مدیریت کنید و دیگر نیازی به پورتهای بسیار پیشرفته صدا نیست!!!

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین بلندگوی دیواری

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر دیجیتال بهرینگر مدل X32:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر دیجیتال بهرینگر مدل X32

مشاهده قیمت بهترین میکسر صدا در دیجی کالا

 

4-میکسر صدا دایناکورد مدل CMS 600-3

میکسر صدا دایناکورد مدل CMS 600-3

اگر کمی درباره ساخت میکسر صدا، خرید میکسر صدا دست دوم خرید میکسر صدا دیجیتال در گوگل سرچ کرده باشید قطعاً با برند دایناکورد آشنا هستید.  این شرکت بسیار قدرتمند در زمینه تولید و توسعه ابزار آلات الکتریکی به ویژه دستگاه های تنظیم کننده صدا و تصویر فعالیت می کند. میکسرهای سوتی برند دایناکورد مثل میکسر صدا دایناکورد مدل CMS 600-3 یکی از بهترین میکسر صدا در دسته آنالوگ به حساب می آید. نکته جالب تر آنکه این مدل دستگاه تنظیم کننده صدا در میان مردمان ایرانی مورد استقبال بسیار شدیدتری نسبت به مردمان دیگر کشورهای خاورمیانه و یا حتی اروپایی قرار گرفته است:)

به طور کلی این مستر صدای بسیار کوچک شامل ۸ کانال بسیار قوی و پیشرفته با کیفیت و شفافیت صدای بسیار بالا می باشد که از این میان تعداد ورودی،۶ عدد آن برای اتصال میکروفون به دستگاه صدا و داده باقی مانده نیز برای ورود سیگنال‌های استریو طراحی و ساخته شده است؛ از طرفی این مدل از بهترین میکسر صدا دارای ۸ عدد فیدر می باشد که علاوه بر عبور صوت بدون هیچگونه افت کیفیت و شفافیتی، می‌تواند در مدت طولانی بدون فرسودگی قطعات و کم شدن خدمات آن، به درستی کار کند.

مشخصات کلی میکسر صدا دایناکورد مدل CMS 600-3 را یکجا ببینید:

ابعاد:41x11x35 سانتی متر
وزن:5.8 کیلوگرم
تعداد کل کانال ها:8 عدد
انوع افکت:Attenuator , Gate , Pan , Delay , Reverb , Distortion , Churos
تعداد خروجی هدفون:4 عدد

از سوی دیگر برای اتصال بی دردسر و بسیار آسان کانال های ورودی میکروفون به دستگاه و همچنین لاین مونو و لاین استریو از دستگاه های تنظیم کننده مشابه، تعدادی ورودی مختلف از نوع تی آر اس، ایکس ال آر  و RCA  بر روی قسمت جلویی این دستگاه قرار گرفته شده است.

نقاط قوت                                                                        نقاط ضعف

دارای افکت های متنوع و جذاب                                           یافت نشد!

کیفیت ساخت بسیار بالا و ساخته شده توسط بوش آلمان

سرعت بسیار بالای کنسول

امکان ضبط با کیفیت صدا

دارای پردازشگر DSP

شاید یکی از مهمترین دغدغه هایی که افراد قبل از خرید میکسر صدا آیا هر نوع دیگری از دستگاه میکسر صدا ( دیجیتال یا آنالوگ ) دارند، نویز ها و اساسات اضافی در هنگام خروجی گرفتن از این دستگاه تنظیم کننده صدا می باشد؛ اگر به آهنگ سازی و یا صدابرداری کمابیش مسلط باشید قطعاً می دانید که در برخی از دستگاه های میکسر صدا، نویز های بسیار زننده و وحشتناکی به گوش می‌رسد که موجب از بین رفتن ریتم خوش و نوای ملایم آهنگ ها و صدا ها می شود و گوش شنوندگان را اذیت می کند.

خبر خوب آنکه میزان دستوریشن این مدل از بهترین میکسر صدا کمتر از ۲۵۰۰ درصد می باشد و همین امر موجب می شود که تمامی نویز ها و صداهای اضافی خارج شده از دستگاه گرفته شود. این دستگاه دارای سه باند اکولایزر پارامتریک و نه باند اکولایزر گرافیکی و همچنین دارای کانکتور های متعدد خروجی صدا میباشد که شفافیت و وضوح صدا را بیش از پیش بالا می برد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا دایناکورد مدل CMS 600-3:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا دایناکورد مدل CMS 600-3

مشاهده قیمت بهترین میکسر صدا در دیجی کالا

 

5-میکسر صدا پروئل مدل MLX2842

میکسر صدا پروئل مدل MLX2842

با توجه به اد و ریزه‌کاری‌های این مدل دستگاه میکسر صدا حتما شما هم تا کنون متوجه شده اید که میکسر صدا پروئل مدل MLX2842چقدر حرفه ای و پیشرفته می باشد!!! جالب است بدانید که اغلب خوانندگان و یا حتی آهنگسازان حرفه ای که در زمینه موسیقی و موزیک در ایران و خارج از ایران فعالیت می‌کنند خودشان اعتراف می کند که امکانات، تعداد کانال ها و دکمه ها  و به طور خلاصه قابلیت های این مدل از بهترین میکسر صدا آنقدر زیاد و متنوع بوده که مدت زمان بسیار زیادی باید صرف یادگیری و مسلط شدن  به تمامی ترفند ها و تکنیک های صدا کرد؛ است.

از همین رو پیشنهاد می کنیم اگر تازه می خوای وارد صنعت صوت و صدابرداری شوید- حتی اگر از لحاظ مالی نیز قدرت خرید این نوع دستگاه را دارید- همین الان دست از خرید بکشید ولی اگر یک صدابردار حرفه ای  آهنگساز خلاق و متخصص هستید به دنبال بهترین میکسر صدا می‌گردید، بی شک بهترین گزینه و مناسب ترین گزینه برای شما، این مدل دستگاه میکسر صدا خواهد بود.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین بلندگوی سقفی

مشخصات کلی میکسر صدا پروئل مدل MLX2842 را یکجا ببینید:

ابعاد:90×51×17 سانتی متر
وزن:17.2 کیلوگرم
تعداد کل کانال ها:28 عدد
نوع ورودی دیجیتال:پورت USB
تعداد رفت و برگشت AUX: شش عدد
میزان نرخ نمونه برداری:48 کیلوهرتز(16 بیت)

به صورت کلی کانالهای تعریف شده در این مدل از پرفروش ترین دستگاه های تزریق کننده صدا حدوداً 28 عدد است که از این میان ۲۴ عدد آنها مختص ورودی میکروفون و ۴ عدد آن ها مختص کانال های استریو می باشد. ورودی های دیجیتال این دستگاه از نوع پورت usb و نرخ نمونه برداری آن نیز ز ۴۸ کیلو هرتز ( ۱۶ بیت ) و منبع تغذیه آن نیز، برق شهری است.حساسیت ورودی لاین کانال های استریو در این مدل از +15 دسی بل تا -35 رسیور و همچنین آمپدانس تقریباً 10 کیلو اهم می باشد.

نقاط قوت                                                                        نقاط ضعف

حساسیت ورودی میکروفون بالا                                            وزن نسبتا بالا

دارای کانکتور TRS آنبالانس

دارای سیستم بسیار قدرتمند حذف کننده نویز

دارای قابلیت بک

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا پروئل مدل MLX2842:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا پروئل مدل MLX2842

مشاهده قیمت بهترین میکسر صدا در دیجی کالا

 

6-دستگاه میکسر صدا آلن اَند هیت مدل ZED60-10FX

دستگاه میکسر صدا آلن اَند هیت مدل ZED60-10FX

شاید میکسر صدا آلن اَند هیت مدل ZED60-10FX در نگاه اول کمی ساده و بدون امکانات خاصی به نظر برسد اما همین دستگاه ساده  جذبه پرفروش ترین و پر بازدید ترین دستگاه تنظیم کننده صدا در سال2021 بوده است. این دستگاه دارای ابعاد 10x34x36 سانتیمتر و وزن 4.4 کیلوگرم می باشد؛ از سوی دیگر تعداد کل کانال های تعبیه شده در این دستگاه صوتی چهار عدد و تعداد خروجی هدفون آن نیز یک عدد می باشد.

تنها ایراداتی که می توان از این مدل از بهترین میکسر صدای موجود در بازار ایران گرفت نداشتن قابلیت تاک بکمی باشد. این دستگاه دارای فانتوم پاور ۴۸ ولتی و  چهار عدد فیدر است.این دستگاه علاوه بر راحتی کار با آن در حین استفاده و صداسازی، کاملاً مقرون به صرفه و دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد می باشد که با وجود تنوع بسیار بالای ورودیهای میکروفونم کانکتورهای باکیفیت نوتریک و همچنین کیبورد استریل در آن، امکان نظارت همه جانبه بر روی خروجی صدا را دارد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین ویدئو پرژکتور

مشخصات کلی دستگاه میکسر صدا آلن اَند هیت مدل ZED60-10FX را یکجا ببینید:

ابعاد:10x34x36 سانتی متر
وزن:4.4 کیلوگرم
فانتوم پاور:دارد
تعداد ورودی میکروفون:4 عدد

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا آلن اَند هیت مدل ZED60-10FX:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا آلن اَند هیت مدل ZED60-10FX

مشاهده قیمت بهترین میکسر صدا در دیجی کالا

 

در این راهنمای خرید بهترین میکسر صدا چی گفتیم؟

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. ما در این مطلب از وبسایت مخاطب سعی کردیم پرفروش ترین و بهترین میکسر صدا که در حال حاضر در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می‌رسد را، به شما معرفی کنیم.

موفق و پیروز باشید 🙂

 

 

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.