بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی و تدوین در سال ۱۴۰۰

دیگر همه چیز دیجیتال شده و تمام کارها و رشته ها به فضای کامپیوتر کشانده شده است. انیمیشن سازی و تدوین فیلم چند ده سالی می شود که به فضای کامپیوتر ها کشانده شده است و هر ساله نیز به قدرت این فضا در جهت ساخت انیمیشن و فیلم اضافه می شود. به عنوان یک تدوینگر شما انتظارات زیادی از یک لپ تاپ دارید و دوست دارید تا لپ تاپی که دارید در برنامه های مختلف که غالبا سنگین هستند کم نیاورد و شما را اذیت نکند. تدوینگر ها لپ تاپ های مخصوصی نیاز دارند که ویژگی های خاصی دارند به همین دلیل است که بسیاری بعد از خرید احساس می کنند لپ تاپی که خریدند مناسب آنها نیست. در ادامه این مطلب قصد داریم 10 تا از بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی را به شما معرفی کنم.

قطعا شما هم دوست ندارید لپ تاپی که می خرید بعد از مدتی خراب شود یا اینکه بعد از خرید بفهمید مناسب شما نیست و اصلا کفاف کار و نیاز شما را نمی دهد. در این وضعیت بازار نیز یک انتخاب نادرست می تواند به به قیمت از دست دادن میلیون ها پول تمام شود. به همین دلیل من سعی خود را کردم تا در این مطلب به بهترین لپ تاپ برای ساخت انیمیشن و تدوین را معرفی کنیم.

بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی HP-DA2211-A

بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی یعنی بهترین در همه چیز

هر لپ تاپی یک کاربرد خاص دارد و برای همان کاربرد خاص بهینه شده است. برای مثال لپ تاپ های گیمینگ کارت گرافیک قوی تری دارند اما اپ تاپ های برنامه نویسی cpu های قوی تری دارند یا لپ تاپ های دانشجویی cpu و رم متوسطی دارند. لپ تاپ های مناسب انیمیشن سازی یک ترکیب کامل از همه اینها در کنار هم هستند. شما نیاز به رم، کارت گرافیک، cpu قوی ای دارید. اما پیدا کردن لپ تاپی با این مشخصات چندان راحت نیست. معمولا لپ تاپ ها به طور کامل بهینه نمی شوند تا برای انیمیشن سازی و موشن گرافیک مناسب باشند به همین دلیل خودتان باید بین انبوهی از مدل ها به گشت و گذار بپردازید و مدل مناسب کار خود را پیدا کنید.

بهترین برند تولید کننده لپ تاپ برای موشن گرافیک

برند های مختلف در عرصه تولید لپ تاپ های مناسب کارهای گرافیکی فعالیت می کنند که شامل: اپل، دل، اچ پی، لنوو و ایسوس می شود. لپ تاپ های اپل معمولا حرفه ای و گران هستند و اگر بودجه خوبی دارید مناسب شما هستند. لپ تاپ های دل نیز دیگر خیلی سخت در ایران پیدا می شوند و تنوع بسیار کمی در بازار ایران دارند. اچ پی نیز تنوع پایینی دارد اما در میان همین تعداد پایین می توان محصولات خوبی پیدا کرد. جنگ اصلی بین دو شرکت لنوو و ایسوس است. شرکت لنوو تنوع فوق العاده زیادی دارد اما بیشتر لپ تاپ های آن کامل نیستند و معمولا یک نقطه ضعفی دارند. اما در بین محصولات شرکت ایسوس می توان گزینه های عالی ای پیدا کرد ولی متاسفانه بیشتر آنها گران هستند.

سری zenbook ایسوس یک سری مخصوص کارهای تخصصی است به حساب می آید که لپ تاپ های آن کمی گران قیمت هستند اما اگر بتوانید یک محصول از این سری را انتخاب و خریداری کنید خیالتان از بابت کیفیت و حرفه ای بودن لپ تاپ می تواند راحت باشد.

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

 

بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ برای کارهای گرافیکی چقدر است؟

به احتمال زیاد شما هم مانند من و خیلی های دیگر بودجه برایتان بسیار مهم است و اینکه لپ تاپی که می خواهید بخرید چه قیمتی باشد برایتان از اهمیت زیاد برخودار است. بازه های قیمت لپ تاپ ها در ایران به موارد زیر تقسیم می شوند:

  • زیر 10 میلیون تومان: معمولا خیلی سخت می تواند حتی یک لپ تاپ متوسط در آن پیدا کرد چون بیشتر لپ تاپ های این رده ضعیف و مناسب کارهای عادی هستند چه برسد به کارهای گرافیکی و حرفه ای که نیاز به سخت افزار قوی ای دارند.
  • 10 تا 20 میلیون تومان: در این رده لپ تاپ ها سخت افزار قوی تری دارند اما هنوز کامل نیستند و کم و کاستی های زیادی دارند. اگر واقعا یک لپ تاپ حرفه ای می خواهید برای کارهای تدوین فیلم و انیمیشن سازی شاید گزینه های بسیار کمی برای انتخاب در این باز باشند.
  • 20 الی 30 میلیون تومان: در این رده دیگر لپ تاپ ها از کارت گرافیک، رم و cpu قوی ای برخودار هستند و معمولا بیشتر محصولات برای کارهای تدوین و انیمیشن سازی نیمه حرفه ای مناسب هستند.
  • 30 تا 50 میلیون تومان: در این رده لپ تاپ های موجود برای کارهای حرفه ای مناسب هستند و اگر فردی هستید که پروژه های سنگینی انجام می دهید قطعا این لپ تاپ ها تمام نیاز های شما را پوشش می دهند.

بهترین لپ تاپ انیمیشن سازی زیر 20  میلیون تومان

زیر بیست میلیون تومان لپ تاپ های خوبی پیدا می شوند که چندان از نظر سخت افزاری ضعیف نیستند و قدرت خوبی دارند. اما بگذارید واقعیت را بگویم اگر قصد شما واقعا انیمیشن سازی و کارهای گرافیکی و حرفه ای است قطعا با خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت فقط خودتان را به دردسر می اندازید. چون این لپ تاپ ها نه تنها نمی توانند به شما کارایی لازم را ارئه دهند بلکه مدام شما را اذیت می کنند و جلوی فعالیت درست شما را می گیرند. بنابراین گزینه های بالای 20 میلیون تومان می تواند خیلی عالی تر باشد.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340 – MR

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340 – MR

مشخصات لپ تاپ لنوو Ideapad L340 – MR:

وزن: 2.2 کیلوگرم
پردازنده: AMD Ryzen 5 R5-3500U 4 MB Cache
رم: 12 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی: یک ترابایت
کارت گرافیک: AMD Radeon RX Vega 8 2GB
صفحه نمایش: HD 1366*768

اگر به دنبال یک دستگاه خوب زیر 20 میلیون تومان هستید قطعا این لپ تاپ لنوو بهترین گزینه ای است که می توانید پیدا کنید. از نظر زیبایی و ظاهری تفاوت چندانی با مدل های هم رده خود ندارد اما برگ برنده این لپ تاپ در رم 12 گیگابایت آن است که قدرت فوق العاده ای دارند و باعث می شود سیستم شما به معنای واقعی کلمه تغییر کند. این مقدار رم برای کسانی که کارهای گرافیکی و رندرگیری انجام می دهند کافی است و در این بازه یک نقطه قوت عالی به حساب می آید.

CPU و کارت گرافیک این مدل نیز در سطح و اندازه خود عالی هستند و می توان تا حدودی روی آنها حساب کرد. این محصول با این مشخصات به خوبی توانایی پاسخگویی به اکثر نیاز های شما را دارد.

البته این محصول بدون مشکل نیست. زود خالی شدن شارژ آن و کیفیت پایین صفحه نمایش از نقاط منفی آن به حساب می آید که دیگر در این بازی انتظار از این بیشتر را نمی توان داشت.

نقاط قوت:

رم بالا

پردازنده قوی

کارت گرافیک مناسب و خوب

کیفیت ساخت بالا

بلندگو های با کیفیت

نقاط ضعف:

زود خالی کردن شارژ

صفحه نمایش HD

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ لنوو Ideapad L340 – MR:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ لنوو Ideapad L340 – MR

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

واقعا عالی و پرقدرته خیلی خوبه مخصوص هر کاری هستش هم بازی و هم کار

 

بهترین لپ تاپ انیمیشن سازی زیر 30 میلیون تومان

بهترین گزینه ها و کامل ترین گزینه ها در این رنج قیمتی می توان دید. لپ تاپ های این بازه قیمتی نه خیلی گران هستند که نتوان آنها را خرید و نه خیلی ضعیف هستند که نه توان روی آنها حساب کرد. در کل اگر به دنبال بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی هستید این بازه قیمتی را انتخاب کنید.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R521JB- C

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R521JB- C

مشخصات لپ تاپ ASUS VivoBook R521JB- C:

وزن: 2 کیلوگرم
پردازنده: intel Core i7 1065G7 6 MB Cache
رم: 8 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX110 2GB
صفحه نمایش: Full HD 1920*1080

ایسوس را می توان یکی از بهترین برند های تولید کننده لپ تاپ به حساب آورد که محصولات فوق العاده ای را تولید و روانه بازار می کند. این محصول ایسوس با پردازنده نسل 10 تولید و روانه بازار شده است که موجب شده است تا این لپ تاپ قدرت پردازشی فوق العاده بالایی داشته باشد. رم این مدل نیز 8 گیگابایت بوده است که برای کارهای نیمه حرفه ای کم نمی آورد و شما را با مشکل رو به رو نمی کند. پردازنده این مدل MX110 می باشد که کمی نا امید کننده است که لپ تاپی به این مشخصات به این کارت گرافیک مجهز باشد اما در این رنج نمی توان واقعا انتظار بیشتر از این را داشت.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش Full HD می باشد که برای افرادی که اهل تدوین و ادیت هستند یک مزیت به حساب می آید. ایسوس در این محصول از بلندگو های خوبی استفاده کرده است و تمام تلاش خود را کرده است تا زیبایی محصولش حفظ شود. البته تا حدی نیز در این کار موفق عمل کرده است. اما در زمینه ضخامت واقعا این لپ تاپ یک نقطه ضعف بزرگ دارد چون ضخامت 30 میلی متر برای این لپ تاپ واقعا زیاد است.

نقاط قوت:

رم 8 گیگابایت

پردازنده نسل 10

بلندگوهای قوی

وزن مناسب

صفحه نمایش فول اچ دی

صفحه نمایش مات

دارای وبکم HD

دارای انواع پورت های متنوع

دارای پورت USB Type C

نقاط ضعف:

کارت گرافیک ضعیف

ضخامت زیاد

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ASUS VivoBook R521JB- C:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ASUS VivoBook R521JB- C

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

همه چیز عالیه فقط باتریش خیلی ضعیفه اگه باتری براتون خیلی مهمه به هیچ وجه این لپ تاپ رو نخرید ولی اگه باتری براتون مهم نیست این لپ تام رو پیشنهاد می کنم چون پردازنده قوی داره و اثر انگشت هم داره و کیفت صفه نمایش عالیه و صدای بلندگو هم عالیه و خیلی زیاده و صفحه نمایش بزرگی هم داره و یک چیز مهم اینکه همراهش یک کیف و موس با کیفیت داره که این لپ تاپ رو تکمیل می کنه. در کل اگه باتری براتون مهم نیست این لپ تاپ پیشنهاد میشه

مطلب پیشنهادی: بهترین لپ تاپ دل

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 – 15IML05

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 - 15IML05

مشخصات لپ تاپ لنوو Ideapad L3 – 15IML05:

وزن: 2.2 کیلوگرم
پردازنده: intel Core i7 10510U 8 MB Cache
رم: 8 گیگابایت
حافظه داخلی: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX130 GDDR5 2 GB
صفحه نمایش: Full HD 1920*1080

لنوو تنوع بسیار زیادی در محصولات خود دارد و به همین دلیل در هر بازه ای و در هر رده ای که جستجو کنید شاهد محصولات مختلفی از این شرکت هستید. این لپ تاپ ترکیبی از سخت افزار و زیبایی کنار هم است. وزن و ضخامت کم و ظاهری شیک از ویژگی های ظاهری این دستگاه به حساب می آید. از طرفی دیگر پردازنده قوی و قدرت پردازشی عالی از ویژگی های سخت افزاری این محصول به حساب می آید.

پردازنده این محصول نسل 10 و از سری محصولات شرکت اینتل به حساب می آید. این پردازنده با 8 مگابایت حافظه کش قدرت پردازشی نسبتا خوبی دارد. از طرف دیگر  رم 8 گیگابایت که در این رنج قیمت کاملا طبیعی است باعث افزایش سرعت و کاهش هنگ کردن سیستم در هنگام کار با نرم افزار های مختلف شده است. به همه اینها گرافیک MX130 GDDR5 را اضافه کنید تا متوجه شاهکار لنوو شوید. خوشبختانه در این مدل شاهد مشکل همیشگی لپ تاپ های لنوو یعنی صفحه نمایش نیستم و صفحه نمایش این مدل از کیفیت خوبی برخودار است.

نقاط قوت:

پردازنده خوب

کارت گرافیک قوی

رم 8 گیگابایت

ضخامت پایین

دارای پورت های 1USB 3. و USB 3.0

صدای فن پایین

نقاط ضعف:

ماندن اثر انگشت روی بدنه آن

گران قیمت بودن نسبت به مشخصات

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ لنوو Ideapad L3 – 15IML05:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ لنوو Ideapad L3 - 15IML05

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

واقعا لبتاب خوبیه نسبت به قیمتش فقط تنها عیبی ک داره اینه ک اثرانگشت روش میمونه ک اونم فک کنم بشه پاک کرد ولی درکل لبتاب خیلیییی خوبه بهتون پیشنهاد میکنم

لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA2211-A

لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA2211-A

مشخصات لپ تاپ HP DA2211-A:

وزن: 2 کیلوگرم
پردازنده مرکزی: intel Core i7 10510U 8 MB Cache
رم: 8 گیگابایت
حافظه داخلی: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی:  NVIDIA GeForce MX130 GDDR5 4GB
صفحه نمایش: Full HD

اچ پی نیز در این رده لپ تاپ ها بیکار نیست و با این محصول طوفانی در این بازه قیمتی به راه انداخت. این محصول دارای پردازنده i7 10510U می باشد که در این رده لپ تاپ ها جز بهترین هاست و قدرت بسیار زیادی دارد و نمی توان به آن هیچ ایرادی گرفت. رم 8 و وزن 2 کیلوگرم نیز از ویژگی های دیگر این محصول به حساب می آید. اما برگ برنده ای که باعث شده این لپ تاپ با تمام لپ تاپ های هم رده خود فرق کند کارت گرافیک آن است. بهترین کارت گرافیکی که در این رده مشاهده می کنیم MX130 است. این لپ تاپ نیز به همین کارت گرافیک مجهز است اما کارت گرافیک این مدل 4 گیگابایت است که این به معنای واقعی قدرت پردازشی فوق العاده تر است.

نقاط قوت:

کارت گرافیک فوق العاده قوی

پردازنده عالی

رم 8 گیگابایت

دارای درایو نوری

جنس بدنه عالی

صفحه نمایش فوق اچ دی

مات بودن صفحه نمایش

نقاط ضعف:

نداشتن پورت تایپ C

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ HP DA2211-A:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ HP DA2211-A

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

در کل از خریدم خیلی راضیم. برا میکس فیلم افتر افکت،کورل،پریمیر ،مایا ، تریدی مکس، و… که کاملا منو راضی کرده. حتما ویندوز10و64بیت نصب کنین،اتو دورایور همه درایورارو میشناسه اما من رفتم از سایت اچ پی ساپورت دانلود کردم که عالی بود.

حتما بخوانید: بهترین مدل لپ تاپ

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook S533JQ – A

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook S533JQ – A

مشخصات لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ – A:

وزن: 1.8 کیلوگرم
پردازنده: intel Core i7 1065G7 8 MB Cache
رم: 16 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی: NVIDIA MX350 2GB
صفحه نمایش: Full HD 1920*1080

ایسوس با یک محصول فوق العاده همه ما را در این بازه قیمتی شگفت زده کرد. این محصول با ضخامت 16 میلی متر و وزن 1.8 کیلوگرم تولید و وارد بازار شده است. از این محصول در سال 2020 رو نمایی شده و لقب یکی از زیباترین لپ تاپ ها را به خود گرفته است. رم 16 گیگابایت این محصول به همراه هارد 512 گیگابایت SSD هر دو جز ویژگی های اصلی این محصول به حساب می آیند که باعث سرعت فوق العاده این لپ تاپ شده است. همچنین این محصول از پردازنده گرافیکی MX350 استفاده می کند که واقعا فوق العاده است و در این رنج بی همتاست.

نقاط قوت:

هارد ssd

وزن کم

رم 16 گیگابایت

صفحه نمایش عالی

صخامت کم

کارت پرافیک فوق العاده

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ – A:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ – A

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

لپ تاپ خوبیه اگر با هاردش مشکل دارید میتونید بعدا یه هارد اکسترنال بگیرید و کارهای نرم افزاری و برنامه نویسیتون با همین انجام بدید بنظرم با این قیمت خیلی عالیه

مطلب پیشنهادی: بهترین لپ تاپ ماینینگ

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R545FJ – BQ079

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R545FJ - BQ079

مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R545FJ – BQ079:

وزن: 1.9 کیلوگرم
پردازنده: intel Core i7 10510U 8 MB Cache
رم: 12 گیگابایت DDR4
حافظه: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX230 2 GB
صفحه نمایش: Full HD 1920*1080

لپ تاپ VivoBook R545FJ یکی دیگر از لپ تاپ های میان رده  ایسوس با قیمت مناسب است که سخت افزار نسبتا خوبی بهرمند شده است. این لپ تاپ از پردازنده i7 نسل 10 بهرمند شده است که آن را برای کارهای نیمه سنگین گرافیکی مناسب کرده است. رم 12 نیز از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید که باعث شده تا این لپ تاپ از یک لپ تاپ معمولی به یکی از بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی و تدوین تبدیل شود.

کارت گرافیک mx230، صفحه نمایش با کیفیت، وبکم HD، بلندگوی استریو با کیفیت فوق العاده، نور پس زمینه و درایو نوری همگی از ویژگی های این محصول به حساب می آید.

نقاط قوت:

رم 12 گیگابایت

کارت گرافیک MX230

وبکم HD

بلندگوهای با کیفیت

پردازنده نسل 10

صفحه نمایش Full HD

نقاط ضعف:

نداشتن SSD

ضخامت زیاد

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ایسوس VivoBook R545FJ – BQ079:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ایسوس VivoBook R545FJ - BQ079

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

یعنی بدون شک بهترین لپ تاب زیر ۳۰ ملیون همین مدله من خودم نزدیک به ۱ ماه داشتم تحقیق می کردم. این مدل ایسوس نسبت به امکاناتش و قیمتش فوق العاده هستش و تو خریدش هیچ شکی نکنید
حتما بخوانید: بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 an515-55-53AG

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 an515-55-53AG

مشخصات لپ تاپ ایسر Nitro 5 an515-55-53AG:

وزن: 2.5 کیلوگرم
پردازنده: intel Core i5 10300h 8 MB Cache
رم: 8 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی: 256 گیگابایت SSD
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1650 4 GB
صفحه نمایش: Full HD 1920*1080

کم لطفی بود اگر بخواهیم بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین را معرفی کنیم و از ایسر نامی نبریم. ایسر با این محصول خود کولاکی نا هماهنگ در این بازه قیمتی به راه انداخت. پردازنده این محصول نسل 10 با هشت مگابایت حافظه کش می باشد که خوب است اما در این بازه قیمتی i7 نبودن یک ضعف به حساب می  آید. اما از آن طرف رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 SSD از ویژگی های آن به حساب می آیند. همه اینها یک طرف کارت گرافیک GTX 1650 4 GB یک طرف با قدرتی فوق العاده که برای کارهای حرفه ای کاملا مناسب می باشد.

نقاط قوت:

داشتن SSD

صفحه نمایش با کیفیت

رم 8 گیگابایت

دارای انواع پورت های مختلف

کارت صدای فوق العاده

نمایشگر با کیفیت

قابلیت ارتقا رم

باتری قوی

نقاط ضعف:

سی پی یو i5 که در این بازه ضعف به حساب می آید.

ضخامت بالا

وزن زیاد

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ایسر Nitro 5 an515-55-53AG:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ایسر Nitro 5 an515-55-53AG

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

لپ تاپ فوق العاده ایه تو این رنج قیمت بهترین چیزیه که میتونین تهیه کنید

بهترین لپ تاپ انیمیشن سازی زیر 50 میلیون تومان

با ورود به رده لپ تاپ های زیر 50 میلیون تومان که بیشتر تمرکز از بازه قیمتی 30 تا 50 میلیون است با لپ تاپ های فوق العاده ای رو به رو می شویم. تمام این لپ تاپ بهترین خود هستند و از سیستم سخت افزاری فوق العاده ای بهرمند هستند که کمتر ایرادی می توان به آن گرفت.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook Duo UX481FLC – AP

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook Duo UX481FLC – AP

مشخصات لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo UX481FLC – AP:

وزن: 1.6 کیلوگرم
پردازنده: intel Core i7 10510U
حافظه رم: 16 گیگابایت DDR3
حافظه داخلی: یک ترابایت SSD
پردازنده گرافیکی: Geforce MX250 GDDR5 2GB
صفحه نمایش: Full HD 1920*1080

این محصول یکی از محصولات سری ZenBook ایسوس می باشد که بیشتر محصولات این سری وزن و ضخامت کمی دارند و ویژگی هایی دارند که آنها را برای کارهای گرافیکی و حرفه ای عالی کرده است. اگر قصد خرید یک لپ تاپ حرفه ای دارید قطعا بهترین گزینه همین لپ تاپ های ذن بوک  هستند.

پردازنده و کارت گرافیک این محصول قوی می باشد و ایراد آنچنانی نمی توان به آن گرفت. رم 16 گیگابایت آن خوب است اما DDR3 بودن آن کمی نا امید کننده است.  اما برگ بنده و ویژگی اصلی این لپ تاپ دو صفحه نمایشی بودن آن است که برای افراد تدوینگر و انیمیشن ساز ویژگی بسیار عالی ای به حساب می آید.

نقاط قوت:

حافظه SSD

صفحه نمایش فوق العاده

2 صفحه نمایش بودن

بلندگوی فوق العاده

دارای نور پس زمینه

ضخامت کم

وزن پایین

نقاط ضعف:

DDR3 بودن رم ها

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo UX481FLC – AP:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo UX481FLC – AP

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

زیبایی، قدرت شارژ بالا، سرعت بالا، راحتی ، هم برای طراحان هم مهندسان مناسب هست، رنگ فوق العاده فلز، از دیشب که خریدم کلی ذوق زده ام
حتما بخوانید: بهترین لپ تاپ گیمینگ 

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل legion 5 15IMH05H

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل legion 5 15IMH05H

مشخصات لپ تاپ لنوو legion 5 15IMH05H:

وزن: 2.4 کیلوگرم
پردازنده: intel Core i7 10750H 12 Cache
رم: 16 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی: یک ترابایت + 256 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6 GB
صفحه نمایش: Full HD

با خواندن مشخصات این محصول قطعا فهمیدید که یکی از برترین لپ تاپ ها برای انواع های برنامه نویسی، ادیت، تدوین، مدل سازی و….. همین لپ تاپ لنوو است. این لپ تاپ ترکیبی از سخت افزار قوی و زیبایی است. تمام ویژگی های این محصول نقاط مثبت آن به حساب می آیند و نمی توان نقطه ضعفی در آن پیدا کرد.

نقاط قوت:

رم 16 گیگابایت

پردازنده فوق العاده قوی نسل 10

حافظه داخلی یک ترابایت

حافظه داخلی SSD

کارت گرافیک غول

صفحه نمایش Full hd

و….

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ لنوو legion 5 15IMH05H:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی لپ تاپ لنوو legion 5 15IMH05H

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

در یک کلام خارق العادست اگر تمام بازارهای دنیا رو بگردید روی این رنج با این کیفیت و قدرت سیستم پیدا نمیکنید مقرون به صرفه هست و هر کارو و برنامه ای الخصوص بازی ها رو مثل اب خوردن اجرا میکنه بدون کمترین تاخیر و اشتباهی…واقعاً یه لپ تاپ عالیع جدا از اینکه خیلیا نظرشون به ظاهر دستگاه مثبت نیست ولی تا از نزدیک دستگاه رو نبینید نمیتونید متوجه شید که چقد خوبو جذاب…!!!

مطلب پیشنهادی: بهترین لپ تاپ ایسر

بهترین لپ تاپ انیمیشن سازی بالای 50 میلیون تومان

دیگر لپ تاپ های بالای 50 میلیون تومان نیاز به تعریف ندارند و همه ما می دانیم که این لپ تاپ ها برای تمام کارها مناسب هستند. من نیز به سراغ قیمت های نجومی نرفتم و سعی کردم در رده 50 میلیون تومان یک لپ تاپ خوب پیدا و به شما معرفی کنم.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G512LV-Z

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G512LV-Z

مشخصات لپ تاپ ایسوس ROG Strix G512LV-Z:

وزن: 2.3 کیلوگرم
پردازنده: intel Core i7 10750H 12 MB Cache
رم: 16 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی: یک ترابایت SSD
پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 2060 6 GB
صفحه نمایش: Full HD

پردازنده فوق العاده نسل 10 به علاوه رم 16 گیگابایت باعث قدرت پردازشی فوق العاده این محصول شدند. در کنار تمام اینها حافظه داخلی یک ترابایت SSD باعث سرعت بسیار بالای ویندوز و برنامه های شده است. به همه اینها کارت گرافیک فوق NVIDIA را نیز اضافه کنید تا متوجه فوق العاده این محصول شوید.

نقاط قوت:

رم 16 گیگابایت

حافظه داخلی SSD

پردازنده گرافیکی فوق العاده قوی

صفحه نمایش فوق العاده

کیفیت ساخت عالی

زیبایی

شیک بودن

وزن و ضخامت مناسب نسبت به این مشخصات

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ایسوس ROG Strix G512LV-Z:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی ایسوس ROG Strix G512LV-Z

مشاهده بهترین لپ تاپ در دیجی کالا

سیستم بسیار خوبی برای گیمینگ و نرم افزار های معماری و سنگین است ، ولی اگه برای کارهای روزمره و معمولی میخواین استفاده کنین پیشنهاد نمیشه چون خیلی سیستم خوبی داره
حتما بخوانید: بهترین لپ تاپ لنوو

من تمام سعی خود را کردم تا بهترین لپ تاپ برای انیمیشن بازی و بهترین لپ تاپ برای تدوین را به شما معرفی کنم تا افرادی که قصد انجام کارهای حرفه ای دارند بتوانند یک انتخاب درست داشته باشند. امیدوارم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و محصول مدنظر خود را پیدا کرده باشید.

2 نظرات
  1. ... می گوید

    سلام چرا هیچ حرفی از زفیروسg14 نزدین؟

  2. V می گوید

    سلام لنوو آی پی ۵ چطوره واسه این کار؟

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.