ایده برای راه اندازی پیج اینستاگرام + [۳۸ ایده عالی]

راه اندازی پیج اینستاگرام به روش های متفاوتی امکان پذیر است و از این طریق می توانید به کسب در آمد بپردازید. در حال حاضر پیج های اینستاگرامی را می توان بهترین بستر برای کسب و کارهای اینترنتی دانست. از جمله مسائل بسیار مهمی که در صفر تا صد راه اندازی پیج اینستاگرام وجود دارد، انتخاب حوزه کاری برای شروع فعالیت در اینستاگرام است. ایده طراحی پیج اینستاگرام از جمله اولین نکاتی است که کاربران برای شروع فعالیت خود باید به آن توجه داشته باشند؛ از همین رو امروز در این مطلب تصمیم داریم چند موضوع برای راه اندازی پیج و کسب درآمداز اینستاگرام به شما عزیزان معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

آشنایی با پیج کسب و کار اینستاگرامی

همانطور که درمطالب فوق هم به این موضوع اشاره کردیم، پیج های اینستاگرام یکی از بهترین بسترهای اینترنتی برای کسب و کارهای مختلف هستند. این پلتفرم در آپدیت های جدید خود امکان راه اندازی سه نوع اکانت مختلف را برای کاربرانش فراهم کرده، به عبارتی کاربران با توجه به نیاز و حوزه کاری خود در بین این سه نوع اکانت باید مناسب ترین را ایجاد کنند. اما به طور کلی انواع مختلف اکانت های اینستاگرامی عبارت اند از:

  • Personal Account یا اکانت شخصی
  • Business Account یا اکانت تجاری
  • Creator Account یا اکانت اینفلوئنسر

قبل از آنکه در مورد ایده برای پیج اینستاگرام صحبت کنیم بهتر است شما را با اکانت های تجاری و به طور کلی پیج های کسب و کار در اینستاگرام آشنا سازیم.

اکثر کاربرانی که تصمیم دارند فعالیت حرفه ای خود را در اینستاگرام آغاز کنند، اکانت های تجاری را بر می گزینند. به نظر شما دلیل این موضوع چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اکانت های تجاری امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد. امکانت این نوع اکانت به رونق کسب و کارها و مدیریت بهتر پیج کمک می کند. امکاناتی چون ابزارهای مختلف برای تحلیل میزان تعاملات کاربران و فعالیت پیج، برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبین، انجام تبلیغات مختلف و… در پیج های تجاری برای کاربران فراهم شده است.

البته لازم به ذکر است که پیج های کاری را نمی توان خصوصی کرد، به طور کلی این نوع از اکانت ها در دسترس تمامی کاربران قرار می گیرد.گ

ایده‌های-پولساز-اینستاگرام-چه-ویژگی‌هایی-دارند

ویژگی ایده های خوب برای راه اندازی پیج اینستاگرامی

در حال حاضر به دلیل وجود پیج های تجاری فراوان در اینستاگرام رقابت شدیدی میان پیج های اینستاگرامی وجود دارد؛ از همین رو یکی از عامل های مهم در موفقیت یک کسب و کار تجاری در اینستاگرام داشتن ایده های خوب برای شروع فعالیت است.

به طور کلی اگر کاربر برای راه اندازی پیج اینستاگرامی خود ایده ای نداشته باشد، بدون شک راه رسیدن او به موفقیت سخت و دشوار و حتی غیر ممکن خواهد بود. اما اگر می پرسید برای راه اندازی یک پیج اینستاگرامی باید به سراغ چه ایده ای برویم؟ به شما پیشنهاد می کنیم که سراغ ایده ها و حوزه هایی که افراد زیادی در آن فعالیت ندارند، نروید.

وارد شدن به این حوزه ها مزیت و معایب خاص خود را دارد، مزیت آن وجود تعداد اندک رقبا و تلاش کمتر برای پیشی گرفتن از آن ها است. اما به نظر شما ایراد وارد شدن به چنین حوزه هایی چیست؟

بدون شک در حوزه های پول ساز افراد زیادی فعالیت دارند، به عبارتی اگر حوزه ای پولساز باشد افراد زیادی سعی می کنند به آن وارد شده و به سود دهی برسند. پس اگر در حوزه ای فعالیت های چندانی وجود ندارد آن ایده کسب و کار اینستاگرام شما را از موفقیت دور خواهد کرد.

در اینجا این سوال برای شما به وجود می آید، پس بهترین ایده شروع پیج کاری چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بهترین ایده طراحی پیج اینستاگرام، ایده های پول سازی است که افراد زیادی در آن حوزه فعالیت دارند. به طور کلی این نوع از ایده ها ویژگی های زیر را دارند:

  • ایده خوب باید تعدادی از نیازهای کاربران را برطرف سازد
  • ایده های خوب همواره تغییراتی در زندگی کاربران ایجاد کرده و ارزش هایی را برای آنان رقم می زنند؛ به طور مثال ایده هایی که باعث صرفه جویی در زمان می شوند، یکی از بهترین ایده های برای راه اندازی پیج اینستاگرامی اند.
  • ایده خوب باید نسبت به ایده دیگر کاربران خاص و منحصر به فرد باشد، در واقع ایده یونیک می تواند موجب موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی شود.
  • ایده خوب، ایده ای است که با سرمایه، تخصص و زمان شما همخوانی داشته باشد.

38 ایده خلاقانه و پول ساز برای راه اندازی پیج اینستاگرام

با توجه به اینکه کاربران اینستاگرام از کسب و کارهای این پلتفرم استقبال خوبی انجام داده اند، ما هر روز با ایده های جدید و نوینی در اینستاگرام روبه رو هستیم. در ادامه این مطلب هم تصمیم گرفته ایم چند موضوع برای راه اندازی پیج اینستاگرام که بسیار خلاقانه و پولساز هستند را با یک دیگر بررسی کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید!

اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر بهترین ایده شروع پیج کاری اینستاگرام است. در حال حاضر افراد بسیار زیادی در این زمینه فعالیت داشته و می توان آن را یکی از پولسازترین ایده های راه اندازه کسب و کارهای اینترنتی دانست. اما به نظر شما اینفلوئنسر به چه کسی گفته می شود؟ به طور کلی اینفلوئنسرهای افرادی هستند که با تولید محتواهای آموزشی روی زندگی مخاطبین تاثیر می گذارند. این افراد با تبلیع برندهای مختلف باعث افزایش فروش آن ها شده و از این طریق کسب درآمد می کنند. در حال حاضر درآمد اینفلوئنسر های اینستاگرام از درآمد اقشار سطح بالای جامعه نیز بیشتر است و همین امر سبب شده روزانه تعداد بلاگر و واینر های این شبکه افزایش پیدا کند.

اینفلوئنسر

فعالیت در زمینه فروش محصولات مربتط به عکاسی و فیلم برداری

بهترین ایده برای پیج اینستاگرام بدون چهره فروش محصولات دیجیتالی فیلمبرداری و عکاسی است. این ایده به افرادی که در زمینه عکاسی فعالیت می کنند، اختصاص دارد. معمولا افراد حرفه ای در زمینه عکاسی می توانند با راه اندازی چنین پیجی به مخاطبین خود برای خرید بهترین برندهای سازنده لوازم دیجیتال عکاسی و فیلم برداری کمک کنند.

شیرینی پزی و آشپزی

آشپزی کردن و طبخ شرینی های مختلف هم یکی از ایده های پولساز برای راه اندازی پیج های اینستاگرامی است. شما با قبول سفارشات مختلف از مخاطبین و طبخ شیرینی ها و غذاهای مورد نظر آن ها می توانید درآمد خوبی به دست آورید.

معرفی رستوران و کافه

در حال حاضر اینستاگرام یکی از مناسب ترین پلتفرم ها برای معرفی رستوران ها و کافه های مختلف است، انجام این کار مشتریان بیشتری به رستوران ها و کافه ها جذب کرده و باعث رونق آنها می شود. تبلیغات در این زمینه بسیار پولساز بوده و یکی از بهترین ایده ها به شمار می رود.

عکاسی پلتفرم های اجتماعی

محتواهای بصری از جمله مسائل بسیار مهم در بستر اینترنت هستند، در میان تمامی شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام بصری ترین پلتفرم اجتماعی است؛ از همین رو کاربران برای حرفه ای نشان دادن پیج  خود و جلب توجه مخاطب به دنبال عکس های یونیک، با کیفیت و زیبا هستند.

این مسئله به افراد حرفه ای در زمینه عکاسی کمک می کند که با راه اندازی پیج عکاسی خود به در آمد زایی دست یابند. این ایده هم مانند ایده قبلی یک ایده برای پیج اینستاگرام بدون چهره است، در واقع شما می توانید بدون نشان دادن چهره خود در این بستر کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

عکاس-شبکه‌های-اجتماعی

بلاگرهای مواد غذایی و غذا

مطمئنا در اینستاگرام با افرادی که غذاهای مختلف را امتحان می کنند، برخورد داشته اید. این ایده یکی از پرطرفدارترین ایده های حال حاضر اینستاگرام است. شما با فعالیت در این حوزه می توانید غذاهای خوشمزه را به مخاطبین خود معرفی کرده و با انجام تبلیغات در این زمینه درآمد کسب کنید.

میکاپ آرتیست ها و بیوتی بلاگرها

بیوتی بلاگر جزو یکی از بهترین و پولسازترین ایده ها برای طراحی پیج اینستاگرامی است. در حال حاضر افراد زیادی با آموزش میکاپ های مختلف و راه هایی مراقبتی از پوست و مو در این زمینه به در آمد و سود دهی رسیده اند.

آموزش زبان های خارجی

امروزه یادگیری زبانی مانند انگلیسی به یکی از نیازهای اولیه تبدیل شده و افراد زیادی برای یادگیری آن مشتاق هستند؛ از همین رو آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان های خارجی می تواند بهترین موضوع برای راه اندازی پیج اینستاگرام باشد.

خدمات مربوط به پت و حیوان خانگی

نحوه نگهداری و آموزش های لازم برای تربیت حیوان های خانگی از محبوب ترین موضوعات روز دنیا به شمار می روند. افراد زیادی برای نگهداری از حیوان خانگی خود و تهیه لوازم مربوط به آن به راهنمایی و کمک احتیاج دارند؛ بنابراین یکی از ایده های نوین برای راه اندازی پیج اینستاگرام چگونگی نگهداری از حیوان خانگی در آپارتمان است.

مشاوره تغذیه و مربی ورزش

به عنوان بهترین ایده کسب و کار اینستاگرام می توان به راه اندازی پیج های ورزشی و به طور کلی مشاوره های مربوط به افزایش و کاهش وزن اشاره کرد. با توجه به اینکه افراد زیادی به باشگاه و مشاورین تغذیه دسترسی ندارند، انجام این فعالیت ها در اینستاگرام می تواند بسیار پولساز باشد. افراد با داشتن تخصص در زمینه تغذیه و ورزش می توانند به راحتی با راه اندازی پیج اینستاگرامی به درآمدهای زیادی دست یابند.

فعالیت در زمینه اطلاعات عمومی

ساخت پیج اطلاعات عمومی بهترین ایده طراحی پیج اینستاگرام به شمار می رود. پیج های اطلاعات عمومی طرفداران زیادی دارند، این پیج ها مطالب بسیاری زیادی را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار می دهد و اطلاعات عمومی آن ها را بالا می برند.

اگر به خواندن کتاب های علمی علاقه زیادی دارید یا اینکه اطلاعات عمومی شما بالا است، راه اندازی یک پیج دانستی می تواند عاملی برای رسیدن شما به موفقیت باشد.

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ جدیدترین سیستم فروش به شمار می رود. در این سیستم شما با دیگر فروشندگان همکاری داشته و بابت میزان فروش خود پورسانت دریافت می کنید. این سیستم در فروشگاه های آنلاین طرفداران زیادی داشته و آن را بهترین ایده کسب و کار اینستاگرام می دانند.

نقد محصولات مختلف

اگر به دنبال بهترین ایده شروع پیج کاری اینستاگرام هستید، نقد محصول بهترین انتخاب است. در این حوزه شما باید محصولات مختلف را امتحان کرده و نتایج آن را به مخاطبین خود منتقل کنید.

عکاسی رویدادی

در تمام کشورهای دنیا سالانه رویدادهای زیادی وجود دارد، ایده عکاسی از این رویدادها می تواند بهترین موضوع برای راه اندازی پیج اینستاگرام باشد. با به کارگیری این ایده شما راه هموارتری برای ساخت برند خود داشته و موفقیت زیادی به دست می آورید.

عکاسی پرتره

عکاسی پرتره درحال حاضر طرفداران زیادی دارد؛ از همین رو فعالیت آنلاین در این زمینه می تواند درآمد بسیار زیادی داشته باشد.

عکاسی استوک

یکی از بهترین گزینه های ایده برای پیج اینستاگرام بدون چهره عکاسی استوک است، به طور کلی عکاسی از طبیعت، اتفاقات نادر، اشخاص مشهور، مکان های عمومی و زیبا و نشانه ها بسیار پرطرفدار بوده و با توجه به تنوع در سوژه ها دست شما برای خلق آثار مختلف کاملا باز خواهد بود؛ از همین رو شما با انجام این کار درآمد خوبی به دست می آورید.

فیلم برداری

در پی گسترش ویدیو مارکتینگ فیلم برداری به یکی از ناب ترین ایده ها برای طراحی پیج اینستاگرامی تبدیل شده است. این کار در آمد فوق العاده ای دارد اما باید بدانید که برای پا گذاشتن در این عرصه شما نیاز مند تجهیزات گران قیمتی هستید.

فروشنده انواع چایی

فروش انواع مختلف چایی می تواند از ایده های خوب برای راه اندازی یک پیج بیزینسی در اینستاگرام باشد. در این حوزه شما می توانید به عنوان نمایندگی یک شرکت چایی فعالیت کرده و پورسانت بگیرید.

مدیربرنامه

از جمله ایده های برتر دیگر برای ساخت یک پیج در اینستاگرام فعالیت به عنوان مدیر برنامه است. در این حوزه شما می تواند هم به عنوان یک مدیر برنامه و هم به عنوان شخصی که بهترین مدیر برنامه ها را معرفی می کند، فعالیت داشته باشید.

بلاگرهای مواد غذایی و غذا

یکی از بهترین زمینه ها برای فعالیت و کسب در آمد از اینستاگرام، فعالیت در حوزه بلاگری غذا است. البته فعالیت در این حوزه بسیار سخت بوده و شما باید برای رسیدن به موفقیت در این حرفه تلاش بسیار زیادی انجام دهید.

هتل گردی

یکی از حوزه های بسیار لاکچری و کاربر پسند در اینستاگرام که می توان به کمک آن به درآمد های نجومی دست یافت، هتل گردی است. این ایده نیازمند سفرهای طولانی به نقاط مختلف و آشنایی با مکان های دیدنی پرطرفدار خواهد بود، البته برخی از اطلاعات را هم می تواند از طریق گوگل به دست آورد.

گرافیک

طرح ها و ایده های گرافیکی می توانند در اینستاگرام بیشتر دیده شوند؛ از همین رو برای طراحان گرافیکی بستر اینستاگرام راهی هموار به منظور دستیابی به موفقیت است.

طراح-گرافیک

مسافرت

اگر شما اهل سفر هستید بهترین موضوع برای راه اندازی پیج اینستاگرام، مسافرت و طبیعت گردی است. با آپلود عکس های جالب و دیدنی از مکان های مختلف و دیدنی شما می توانید در آمد زیادی به دست آورید. این حوزه بسیار وسیع و گسترده بوده و امکان اضافه شدن افرادی زیادی به آن وجود دارد.

فشن بلاگری

در طی سال های اخیر فش محبوبیت زیادی به دست آورده است. البته این عرصه در ایران محدودیت های بسیاری دارد، اما با انجام آن شما می توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید.

مهاجرت

تمرکز روی حوزه مهاجرت می تواند بهترین ایده کسب و کار اینستاگرام باشد. مسئله مهاجرت همواره از موضوعات و مسائل بسیار جالب برای کاربران ایرانی بوده و می توان آن را ایده ای پول ساز و پرطرفدار دانست.

هنر

به نمایش گذاشتن هر نوع هنری می تواند ایده ای ناب برای راه اندازی یک پیج اینستاگرامی باشد. هنر همواره توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و مخاطبین زیادی دارد.

آموزش های آنلاین

در هر زمینه ای انجام آموزش می تواند سود زیادی داشته باشد. مهم نیست شما در زمینه میکاپ، زبان، عکاسی، آشپزی یا … فعالیت دارید، از راه آموزش حرفه خود در اینستاگرام می توانید در آمد زیادی به دست آورید.

بورس

یکی از ترند ترین مسائل در سال های اخیر بورس بوده و افراد زیادی مشتاق فعالیت در این حوزه و یادگیری آموزش های مرتبط به آن هستند؛ از همین رو راه اندازی پیج هایی با این مضمون می تواند درآمد خوبی داشته باشد.

آموزش-بورس

نقاشی

راه اندازی پیج نقاشی در اینستاگرام یکی دیگر از ایده های محبوب و پولساز است. شما با وارد شدن به این حوزه می توانید از طریق فروش تابلوهای نقاشی خود یا آموزش این هنر به کاربران درآمد کسب کنید.

علوم کامپیوتر

ترفند ها و آموزش های مربوط به کامپیوتر مخاطبین زیادی داشته و از جمله ایده های مناسب برای راه اندازی پیج اینستاگرام به شمار می رود.

پیج های خبر

اخبار روز دنیا از مسائلی است که در حوزه دیجیتال می تواند موفقیت زیادی به همراه داشته باشد. در حال حاضر پیج های خبری زیادی در اینستاگرام وجود دارند اما نمی توان گفت که این حوزه اشباع شده؛ چرا که تنوع بسیاری در این عرصه وجود دارد.

نگهداری از گل و گیاه

چگونگی نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی موضوعی است که می توان آن را بهترین ایده طراحی پیج اینستاگرام دانست. در این زمینه شما حتی می توانید به فروش گل ها و گیاهان و همچنین محصولات مربوط به آن ها مانند کود، گلدان و… بپردازید.

Cospaly

طراح کاسپلی به فردی گفته می شود که شخصیت های خاص را نقاشی می کند. ایده راه اندازی پیج نقاشی در اینستاگرام آن هم در حوزه کاسپلی جزو ایده های خلاقه است. البته انجام این کار نیازمند تخصص و تسلط بسیار خواهد بود.

طراحی اسم و امضا یا کالیگرافی

کالیگرافی یکی از موضوعات بسیار جالب و پولساز برای ساخت یک پیج اینستاگرامی است. در سال های اخیر کاربران ایرانی زیادی از این ایده برای رسیدن به درآمد استفاده کرده و به موفقیت رسیده اند.

اسلایم

خمیر اسلایم  یکی از پرطرفدارترین محصولات در سال های اخیر بوده اند. پیج هایی که در زمینه فروش این خمیرها فعالیت دارند، درآمدهای زیادی به دست می آورند.

عکس نوشته

نوشتن متن های خاص روی عکس از قدیمی ترین و پرطرفدار ترین حوزه ها برای راه اندازی پیج اینستاگرامی است. در سال های اخیر این حوزه رشد فراوانی داشته و می توان آن را یکی از موفق ترین ایده ها برای ساخت پیج های اینستاگرامی دانست.

مشاور و مربی بادی بیلدینگ

در سال های اخیر و همه گیر شدن ویروس کرونا باشگاه های زیادی تعطیل شده و افراد بسیاری به انجام ورزش های آنلاین روی آوردند. بادی بیلدینگ به عنوان یکی از پرطرفدارترن شاخه ورزشی می تواند یکی از بهترین موضوعات برای راه اندازی پیج اینستاگرام باشد.

ساخت و تولید موشن گرافیک

از جمله حوزه های بسیار گران قیمت در عرضه ویدیو مارکتینگ موشن گرافیک است. علی رغم این مسئله حوزه موشن گرافیک سود زیادی هم دارد.

تنها داشتن ایده برای کسب درآمد از پلتفرمی مانند اینستاگرام کافی است؟

مطمئنا خیر، تنها داشتن یک ایده نمی تواند شما را به درآمد زایی در اینستاگرام برساند. به طور کلی در صفر تا صد راه اندازی پیج اینستاگرام بعد از انتخاب ایده شما باید برای تحقق ایده و عملی کردن آن به منظور رسیدن به درآمد تلاش زیادی انجام دهید. در این راه با کمک گرفتن از راه های حل زیر امکان دستیابی شما به موفقیت بیشتر می شود.

ایده‌های-و-خلاقانه

  • پروفایل

قبل از هرچیز کامل کردن پروفایل می تواند یکی از مهم ترین عامل ها برای رسیدن به سود دهی باشد. شما باید برای پیج خود نام، عکس، بیوگرافی، آیدی و عکس مناسبی انتخاب نماید. این خصوصیات باید با زمینه کاری شما همخوانی داشته باشد.

  • شناخت مخاطبین هدف

آشنایی با مخاطبین می تواند شما را یک قدم به درآمد زایی نزدیک کند. بعد از انتخاب پروفایل باید سعی کنید که با سلیقه و طرز فکر مخاطبین خود از طریق آنالیز پیج های مشابه آشنا شوید. با انجام این کار می توانید محتواهایی مطابق با میل مخاطب انتشار دهید.

  • مدیریت فعالیت ها

مدیریت فعالیت ها و چگونگی تعامل با مخاطبین و دیگر پیج های فعال در زمینه کاری شما می تواند برای رسیدن به سود دهی بسیار تاثیر گذار باشد. لایک کردن، انجام تبلیغات، ایجاد تقویم های محتوایی، پاسخ به دایرکت ها و کامنت ها و به طور کلی انجام تمام راه های تعاملی بسیار حائز اهیمت است.

  • انتشار محتوای مناسب

انتشار محتواهای مناسب جزو مهم ترین عواملی است که برای رونق کسب و کارهای اینترنتی باید به آن توجه شود. شما باید در حوزه فعالیت خود محتواهایی مناسب و جذاب تولید کنید.

  • استفاده از جلوه های خاص برای نمایش محصولات

اگر شما با هدف فروش محصول پیج خود را راه اندازی کرده اید، باید برای عکاسی محصولات خود از الگوهای خاصی پیروی کنید. زاویه عکاسی، لوگوی پیج، تم، فضای پشت صحنه همه و همه باید طبق الگویی منظم و زیبا باشد.

چگونه ایده طراحی پیج اینستاگرام به موفقیت می رسد؟

بدیهی است که تمامی ایده های موجود برای راه اندازی پیج های اینستاگرامی به موفقیت نخواهند رسید. شما با بررسی  و پیگیری های مدوام می توانید تمامی نواقص کسب و کار خود را بر طرف ساخته و کیفیت کارهای خود را بالا ببرید.

برای موفقیت یک ایده باید سعی کنید که ایده شما با کسب و کارتان همخوانی داشته باشد، پس از آن و برای دستیابی به موفق باید سخت تلاش کرده و تمامی نقاظ ضعف خود را بپوشانید. بدین ترتیب خواهید توانست در زمینه کاری خود موفق شوید.

جمع بندی

در این مطلب ما سعی داشتیم چند ایده برای پیج اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که در مطالب فوق هم اشاره شد ایده یکی از مهم ترین عامل های تعیین کننده برای رسیدن به موفقیت است. امیدواریم که خواندن این مطالب دانش شما در این زمینه را افزایش داده باشد. از اینکه تا به اینجا همراه ما بودید از شما نهایت تشکر و سپاس گزاری را خواهیم داشت!

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.