بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران کدام است؟

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در مقام و مرتبه ی خود رشد چشم گیری داشته باشید. در واقع این وب سایت ها حکم یک سکوی پرتاب را برای شما به عنوان صاحب یک پیج را دارند، این وب سایت ها علاوه بر فروش فالوور می توانند نقش  عمده ای در جلوگیری از ریزش فالوور اینستاگرام داشته باشند از این رو مراجعه به آن ها می تواند بسیار سودمند نیز باشد. البته دقت کنید که تمامی سایت هایی که تحت عنوان بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام فعالیت دارند نمی توانند روند مثبتی برای شما به همراه داشته باشند پس حتما پیش از هر اقدامی از اعتبار سایت مورد نظر مطلع شوید.

 

سایت-خرید-فالوور-اینستاگرام

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

بدون شک یکی از عمده دلایل خرید فالوور اینستاگرام، دریافت تبلیغات و کسب در آمد است. در واقع می توان گفت وجود حداکثری فالوور راهی ساده برای به شهرت رسیدن و جذب دنبال کنندگان بیشتر است که در نهایت منجر به کسب در آمد شما خواهد شد.

روش های زیادی برای جذب فالوور وجود دارد که انجام آن در دراز مدت سبب افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خواهد شد، اما اگر به دنبال روش قطعی و مطمئن هستید که امکان صعود یک شبه شما را فراهم سازد پیشنهاد می کنیم به بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه نمایید و از این طریق راه صد ساله را یک شبه طی کنید .

همانطور که می دانید در سال های اخیر شبکه های اجتماعی زیادی وارد فضای اینترنتی ایران شده و بستری مناسب برای ایجاد ارتباط بین کاربران را فراهم نموده اند. البته  تغییرات چشمگیری که در آپدیت های جدید هر یک از این شبکه ها ایجاد شده توانسته محبوبیت آنها را تا حد زیادی افزایش دهد.

در این میان اپلیکیشن اینستاگرام به دلیل داشتن کیفیت بالا و عملکرد منحصر به فرد توانسته بخش عمده‌ای از کار توجه کاربران را به خود اختصاص دهد و به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا انتخاب شود. این محبوبیت یکی از عمده دلایل است که اینستاگرام به عنوان یک بستر برای کارآفرینی مورد توجه قرار بگیرد، چرا که کاربران با داشتن یک پیج می توانند کسب و کار خود را رونق دهند و نیازی به سرمایه‌گذاری اولیه ندارند.
از طرف دیگر  راه اندازی کسب و کار در شبکه اینستاگرام به این سادگی ها هم نیست و حداقل شما باید تعداد فالوور قابل توجهی داشته باشید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنید. اگر قرار باشد از صفر شروع کنید و با انجام تبلیغات، بیزینس خود را به کاربران معرفی کنید بدون شک این کار هزینه زیادی را برای شما به همراه دارد هم از نظر مالی و هم زمانی چرا که شما برای هر تبلیغات باید هزینه جداگانه را پرداخت نمایید.

روش های معقولانه تری نیز وجود دارد که شاید در ابتدا هزینه آن به نسبت تبلیغات کمی بیشتر باشد اما یک راه مطمئن و تضمین شده است و می توانید در مدت زمان کوتاه تری کسب و کار خود را به افراد خیلی بیشتر معرفی نمایید. این راه بسیار ساده است و در همین زمینه وب سایت های زیادی نیز فعالیت های مثبتی انجام داده‌اند و با فروش فالوور اینستاگرام به دارندگان پیج، آنها را در راه رسیدن به اهداف شان کمک می کند. البته افراد سودجو نیز وجود دارند که با فروش فالوور های فیک علاوه بر اینکه هیچ کمکی نمی کند بلکه باعث ریزش فالوورهای واقعی پیج نیز خواهند شد پس برای پیشگیری از هر گونه ضرر لازم است که به و بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

تکنیک-های-افزایش-فالوور-واقعی-در-اینستاگرام

چرا خرید فالوور اینستاگرام اهمیت دارد؟

پیش از آنکه به معرفی چند سایت مهم و معتبر برای خرید فالوور بپردازیم لازم است بدانید که:

  • چرا خرید فالوور اینستاگرام اهمیت دارد؟
  • ایا خرید فالوور واقعی است؟
  • آیا سایت افزایش فالوور اینستاگرام رایگان وجود دارد؟
  • و از این دسته سوالات که تاثیر زیادی در انتخاب شما خواهد داشت.
در واقع لازم است بدانید که کاربران و فالوور ها به پیج شما ماهیت و شهرت می دهند، از این رو هرچه تعداد آن ها افزایش پیدا کند بدون شک به افراد بیشتری معرفی خواهید شد. از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده است و شما می توانید در قالب سرگرمی و فان کسب و کار خود را نیز معرفی کنید پس بدون شک حضور پر رنگ شما دنبال کنندگان بیشتری را برای شما به همراه دارد.
البته قدم به قدم جلو رفتن کمی طول می کشد و برای معرفی بیشتر و سریع تر لازم است به سراغ  بهترین سایت فالوور اینستاگرام بروید. توجه داشته باشید که این انتخاب شما می تواند تاثیر زیادی در روند کاری پیج شما داشته باشد پس سعی کنید به سراغ وب سایت هایی بروید که پکیج کاملی از خدمات را در اختیار شما قرار می دهند.
خرید فالوور واقعی اینستا فقط و فقط از طریق وب سایت های معتبر امکان پذیر است، البته روش های زیادی برای دیده شدن پیج وجود دارد که افزایش دنبال کننده ها یکی از این روش های اصلی و کاربردی به حساب می آید. برای این کار می توانید اقدامات زیر را انجام دهید.
خرید-فالوور-اینستاگرام-صحیح-یا-غلط-؟

فالوور واقعی بخرید

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید نیازمند فالوور های واقعی هستید، فالوور های واقعی اکانت هایی هستند که افراد واقعی آن را مدیریت می‌کند. این در حالی است که دنبال کننده های فیک به واسطه اپلیکیشن های مختلفی برنامه نویسی می شوند و تنها مزیت استفاده از آنها ظاهر سازی در بالا بردن میزان فالوور های پیج است.

اگر کسب و کار داخلی دارید و یا می خواهید خدماتی که بیشتر داخل کشور مورد استقبال قرار می گیرند را معرفی کنید می بایست در میان خرید فالوور واقعی به دنبال کننده های ایرانی توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که می توانند تاثیرات مثبت و بهتری بر روی صفحه شما داشته باشند در صورتی که محتوای پیج برای آنها جالب باشد ری اکشن های مناسبی نشان می دهند و با لایک یا کامنت شما را حمایت می کنند در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی شما را آنفالو خواهند کرد.

فالوور ایرانی را فراموش نکنید

همانطور که عنوان شده وجود فالوور ایرانی در پیج شما که در ایران سکونت دارید و کسب و کار مربوط به ایرانیان را خواهید داشت تأثیر مثبتی در میزان درآمد شما دارد و بدون شک شما نیازی به لایک کردن افراد خارجی نخواهید داشت، پس خرید این فالوور ها تنها می‌ تواند سبب افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما شود.

پیشنهاد می کنیم با خرید فالوور ایرانی علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام، به کسب در آمد بیشتر نیز بپردازید چرا که این فالوورها در دراز مدت ممکن است به مشتریان ثابت شما تبدیل شود. برای اینکه بتوانید دنبال کننده واقعی ایرانی داشته باشید پیشنهاد می کنیم به بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کرده و با توجه به کسب و کار خود و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید فالوور ایرانی بخرید.

فالوور های هدفمند بخرید

به سراغ بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام بروید و با خرید فالوور هدفمند کسب و کار خود را رونق ببخشید. در واقع می‌ توان گفت که برنامه اصلی افرادی که پیج اینستاگرام را با هدف بیزینس و تجارت راه اندازی می کنند رسیدن به کسب درآمد و سود که به واسطه جذب فالوور های هدفمند این اقدام میسر می شود.

در واقع می توان گفت اگر شما به عنوان یک دارنده پیج اینستاگرام، فالوور هدفمند خریداری کنید شانس بیشتر دیده شدن شما افزایش پیدا می کند. برای این کار می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید که از مهم ترین آن مراجعه به بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام است همچنین می توانید با استفاده از بهترین ربات اینستاگرام نیز این کار را انجام دهید.

خرید-فالوور-هدفمند

از فالوور فوری استفاده نمایید

گاهی اوقات نیاز است که تعداد فالوور پیج را در مدت زمان کمی افزایش دهید این شرایط به گونه ای است که توجه ای به واقعی بودن اکانت ها ندارید و تنها هدف بالا بردن میزان دنبال کننده ها است که با استفاده از خرید فالوور فوری اینستاگرام این شرایط فراهم می‌شود. اگر قصد راه اندازی یک پیج فروشگاهی را دارید برای اینکه بتوانند در وهله اول توجه و اعتماد دنبال کننده های واقعی را جلب کنند نیازمند این هستید که یک پیج با تعداد فالوور بالا داشته باشید، بدون شک پیج یا صفحه ای که تعداد دنبال کننده آن کمتر از حد معمول باشد خیلی نمی تواند اعتماد کاربران را جلب کند و همین امر سبب شد که ابزاری با نام فالوور فوری اینستاگرام باز رو وارد بازار و دنیای مجازی و شبکه‌های مجازی شود.

خرید فالوور ارزان و فیک

یکی دیگر از روش هایی که به واسطه آن می توان اعداد فالوور را افزایش داد خرید فالوور ارزان و فیک اینستاگرام است در واقع این اکانت های فیک هستند و هیچ ادمین و مدیر واقعی پشت آن قرار ندارد. قیمت آن ارزان و بسیار وسوسه کننده است و شما می توانید تقریباً هزار فالوور را با قیمت بسیار کم خریداری کنید.در کنار این موضوع برخی از وب سایت هستند که فالوور خارجی می فروشند که این خرید و فروش نیز نمی تواند تاثیری در روند کسب و کار شما داشته باشد چرا که فالوور های خارجی هیچگاه به مشتریان واقعی تبدیل نمی شوند.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ایرانی کدام است؟

 

با توجه به روش هایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام مطرح شد، شما می توانید از راه های متفاوتی برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید. یکی از این روش ها مراجعه به سایت هایی است که در آن امکان خرید فالوور اینستاگرام برای کاربران فراهم می باشد.

اما سوال این است که از کجا می توانیم بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام را پیدا کنیم؟

بدون شک وب‌ سایت‌ هایی که اعتبار شغلی و کاری دارند نمونه کارهای خود را در سایت قرار می دهند و شما می توانید با مراجعه به بخش نمونه کار مقایسه کنید و در آخر خرید نهایی را انجام دهید. اعتبار بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام شفاف سازی است زمانی که شما به نمونه‌کارها مراجعه کنید می توانید قبل و بعد از خرید فالوور را مشاهده نمایید همچنین می توانید روند ریزش فالوور های واقعی در یک بازه زمانی را نیز بررسی نمایید.

این وب سایت ها معمولاً دارای بخش مرجوعی هستند و چنانچه شما رضایتی از جذب فالوور یا خرید فالوور نداشته باشید می توانید به قسمت پشتیبانی مراجعه کرده و وجه پرداختی خود را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که بدانید از ویژگی های برتر بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام این است که آنها هیچ گونه اطلاعات مربوط به اکانت را از شما دریافت نمی کنند. مجموعه های زیادی در سراسر جهان مشغول ارائه خدمات مربوط به خرید فالوور اینستاگرام به کاربران هستند که مجموعه های ایرانی نیز با اقدامات موثر توانستند توجه کاربران داخلی را به خود جلب نماید، در ادامه به معرفی چند سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران می پردازیم.

خرید-پیج-اینستاگرام.

بای فالوور

یکی از معتبر و مشهور ترین گروه های تیمی که در جهت خرید فالوور اینستاگرام برای کسب و کارهای کوچک فعالیت می کنند مجموعه بای فالوور است. یک تیم کاملا هوشمند و هدفمند که به کسب و کار شما رونق می بخشد و با برنامه‌ریزی‌ های دقیق راه رسیدن برای این کسب و کارها فراهم می سازد.

با مراجعه به سایت بای فالوور می توانید انواع فالوور ایرانی و خارجی ارزان، لایک و کامنت های ایرانی و خارجی، ویوو معمولی، بهره‌مندی از ربات اینستاگرام، پیج های کامل و … را خریداری نمایی، لازم به ذکر است که بدانید تمامی قیمت ها با توجه به عملکرد فالوور ها متغیر است.
شهرت سایت بای فالوور به نحوی اعتبار این وب سایت است و با مراجعه به آن می توانید مطمئن باشید که با کیفیت ترین محصولات را برای پیج خود انتخاب نموده اید. لازم به ذکر است بدانید که کارشناسان و متخصصان این مجموعه در وبسایت خود بخشی را تحت عنوان بلاگ طراحی کرده‌اند که این امکان را برای کاربران مخاطبین فراهم نموده تا با ورود به آن بخش از نمونه  آخرین نمونه کار های این تیم دیدن فرمایید.

از مهم ترین مزایای خرید فالوور اینستاگرام از سایت بای فالوور می توان به بازگشت وجه صد در صدی در صورت عدم رضایت اشاره کرد، توجه کنید که این مجموعه به حدی به کار خود اعتماد و ایمان دارد که در صورت عدم رضایت می‌توانید وجه پرداختی را دریافت نمایید.

های-فالوور

های فالوور

شهرت سایت های فالوور به گونه‌ای است که چنانچه عبارت ” بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران” را در گوگل سرچ کنید این سایت جزو اولین وب سایت هایی است که در اختیار شما قرار می گیرد. در واقع یک سایت فالوور رایگان ایرانی است که به شما امکان خرید انواع فالوور های ایرانی واقعی را می دهد.

این سایت فعالیت خود را از سال ۹۴ آغاز نموده و به نوعی یک ربات اینستاگرامی است که تنها با هدف افزایش هدفمند فالوور های یک پیج طراحی و تولید شده است. تمامی آزمون و خطا ها بر روی این ربات انجام شده و می‌ توان گفت که کلیه آزمایش امتحان های خود را به خوبی پس داده است.

های فالوور یکی از پر مخاطب ترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام در ایران است که ۴۲۰۰ مشتری فعال دارد و تقریباً ۳۸ هزار پیج را به صورت مستقیم پشتیبانی و مدیریت می کند. از مهم ترین شاخص های هویتی این سایت می توان به خرید فالوور اینستاگرام افزایش لایک و کامنت گذاری اتوماتیک، پاسخگویی در دایرکت به صورت اتوماتیک، خرید و فروش پیج های اینستاگرام اشاره کرد.

لازم به ذکر است که بدانید این ربات تمامی اطلاعات هویتی  ثبت و در یک مکان امن نگهداری می کند، پس می توانید از بابت امنیت اطلاعات نیست خیالتان راحت باشد از مهم ترین دلایل محبوبیت های فالوور می‌ توان به این اشاره کرد که دیگر نیاز نیست نگران ریزش یا عدم پاسخگویی از خرید فالوور اینستاگرام باشید چرا که به گونه ای برنامه ریزی شده که تمامی فالوور ها به صورت هدفمند در پیج شما قرار بگیرند.

دیجی فالوور

به سراغ یکی دیگر از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران برویم، دیجی فالوور به عنوان معتبر ترین سایت در این زمینه فعالیت های گسترده دارد و بزرگترین سایت در زمینه تولید محصولات مربوط به اینستاگرام می باشد. از مهم ترین ویژگی های این سایت می توان به سابقه چندین ساله آن اشاره کرد که اعتبار و شهرت زیادی را برای خود کسب کرده است.

سایت دیجی فالوور در زمینه های مختلفی فعالیت های مثمرثمر داشته که از مهم ترین آن می‌ توان به پشتیبانی همیشگی، قیمت بسیار مناسب، تحویل در لحظه، امنیت بالا در زمان خرید و استفاده آسان از کلیه سیستم ها اشاره کرد. مهم ترین ویژگی های این سایت محفوظ ماندن کلیه اطلاعات کاربری است، چرا که با وجود این که این سایت پشتیبانی پیج سلبریتی های زیادی را بر عهده داشته اما هیچگاه نامی از هیچ یک از آنها نمی برد و شما می توانید با اطمینان کامل اطلاعات هویتی خود را در اختیار آنها قرار دهید.

از مهم ترین خدمات این سایت می توان به خرید انواع فالوور ایرانی و خارجی، لایک و کامنت های ایرانی و خارجی، خرید ویو و خرید پیج و غیره اشاره کرد. یکی از جذاب‌ ترین بخش‌ های خرید از سایت دیجی فالوور دریافت هدیه و گیفت هایی است که این سایت برای کاربران خود در نظر گرفته و هدف آن نیز جبران ریزش بسیار کم محصولات در زمان خرید از دیجی فالوور است. از مهم ترین شاخصه های هویتی این سایت می‌ توان به تحویل آنی محصولات و پشتیبانی صددرصدی از آن اشاره کرد.

گفتنی است این سایت امنیت بسیار بالایی در زمان تحویل بسته را فراهم می کند از این رو مورد توجه همه قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این سایت می توان به فروش محصولات با قیمت بسیار مناسب و ارزان اشاره کرد که در عین پایین بودن قیمت ها کیفیت بالایی دارد. خرید انواع فالوور داخلی و خارجی ، لایک و کامنت ایرانی و خارجی، خرید انواع پیج های اینستاگرام بازدید و ویو بالا، تنوع در محصولات و … از خدمات این سایت است.

بای-لایک

بای لایک

عبارت ” سایت فالوور اینستاگرام” را در گوگل سرچ کنید تا با یکی از معتبر ترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران آشنا شوید. سایت بای لایک از سال ۹۴ راه اندازی شده و از همان ابتدای کار به دلیل داشتن پشتکار و کیفیت بالای خدمات توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

لازم به ذکر است که بدانید بای لایک اولین سایتی است که خدمات مربوط به افزایش فالوور لایک و کامنت را در بستر وب فراهم نمود. با مراجعه به این سایت به تمام خواسته های خود می رسید. چرا که تمامی لایک، کامنت و فالوور هایی که از طریق سایت بای لایک به پیج اینستاگرام شما اضافه می شوند همگی واقعی و ایرانی هستند. بازدید و کامنت آی پی VIP، خرید لایک، کامنت و بازدید IGTV  از جمله خدماتی است که توسط سایت بای لایک  به مشتریان ارائه می شود.

فالو-جت

فالو جت

سایت های زیادی در زمینه خرید فالوور اینستاگرام فعالیت دارند که در این میان فالو جت به عنوان یک ربات اینستاگرامی فعالیت‌ های گسترده‌ای دارد و به دلیل ارائه خدمات ویژه جز بهترین وب سایت ها نیز معرفی شده است. این سایت معروف کار خود را از اواسط دهه نود آغاز نمود و با ارائه خدماتی مانند خرید فالوور های ایرانی و بین المللی، لایک و کامنت های ایرانی و بین المللی، بازدید از استوری IGTV و لایو و همچنین ارائه برخی از فالوورهای فیک در صورت نیاز مشتریان توانسته توجه کاربران زیادی را جلب نماید.

با خرید از فالوجت شما صاحب تعداد زیادی از فالوور های ایرانی با پروفایل واقعی می‌شوید که دریافت این پکیج نیازی به هیچ گونه پسوردی ندارد و ریزش فالوور آن در مدت زمان خیلی طولانی بسیار کم خواهد بود. اطمینان فالوجت از بسته های ارائه شده خود به گونه ای است که در صورت عدم هرگونه در صورت وضعیت مشتریان و به صورت کامل خواهد شد.
با وجود اینکه کمتر از ۱۰ سال از ورود فالوجت به دنیای اینستاگرام می گذرد اما این مجموعه سابقه پشتیبانی از ۷۰۰۰ پیج را دارد که یک سابقه بسیار درخشان می باشد و نشان دهنده تخصص و مهارت این تیم در کار خود است. همچنین تخصص حرفه ای سبب شده که فالوجت از یک سرور تمام عیار برخوردار باشد که قابلیت افزایش فوری فالوور اینستاگرام برای مشتریان را فراهم می نماید.

فالووریاب

فالووریاب

بحث فالوور یاب به عنوان بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ای در ایران مراجعه کنید و از افزایش فالوور های هدفمند خود لذت ببرید. سال ۹۶ بود که پایه گذاران این سایت فعالیت خود را آغاز نمودند و یک ربات هوشمند اینستاگرام را وارد بازار کردند. هدف اصلی این ربات جذب فالوور های هدفمند به منظور افزایش روند مثبت پیج اینستاگرام می باشد، از مهم ترین شاخص های هویتی این سایت تضمین تعداد فالوور خریداری شده به اندازه تعداد فالوور های خواسته شده می باشد، بدون هیچگونه ریزش در طولانی مدت. این سایت علاوه بر خرید فالوور لایک و کامنت امکان ارائه خدمات مانند خرید فالوور از اپلیکیشن، اطلاع از آخرین اخبار دیجیتال و فایل های آموزش کار با اینستاگرام را نیز فراهم نموده است.

ایران-فالووایران فالوور

بدون شک یکی از ویژگی هایی که سبب محبوبیت بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران می شود سابقه کاری درخشان آن است چرا که شرایط را فراهم می کند تا بتوانید با اطمینان کامل از این سایت خرید کنید. ایران فالوور یکی از قدیمی‌ ترین وب سایت هایی است که در زمینه خرید محصولات اینستاگرامی فعالیت مثبت دارد.

از مهم ترین شاخص های هویتی این سایت می توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته، امنیت بالایی خرید و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد. همین موارد سبب شده که قیمت رقابتی با بیش از نیم میلیون خرید موفق و ۳۲۰ میلیون فالوور تحویل داده شده به سایت ایران فالوور به عنوان معتبر ترین خرید فالوور اینستاگرام اختصاص داده شود.

-لازم به ذکر است بدانید دیگر خدمات این سایت شامل خرید انواع فالوور واقعی ایرانی و خارجی به همراه لایک و کامنت ایرانی و بین المللی، بازدید از پست استوری و لایو اینستاگرام کامنت ها و دایرکت های ایرانی و خارجی و غیره می باشد.

اینستا-ساز
اینستا ساز

تمامی سایت های خرید فالوور اینستاگرام در ایران فعالیت خود را از سال پیش آغاز نموده اند و این زمان دقیق مصادف می‌شود تا زمانی که محبوبیت اینستاگرام به حداکثر میزان خود رسیده است اینستا ساز یکی دیگر از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام به شمار می آید که به عنوان بهترین و قویترین ربات نیز شناخته شده است در صورت مراجعه به این سایت می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید که از مهم ترین آن ها میتوان به جذب ۱۰۰ درصدی فالوور واقعی در بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ یک ماه اشاره کرد.
علاوه بر این سایت اینستا ساز کسب و کار شما را تجزیه تحلیل نموده و با توجه به نیازمندی های پیج فالوورها را به صورت هدفمند افزایش می‌دهد برای این کار نیز از مزیت افزایش لایک کامنت و دایرکت و بازدید نیز استفاده می نماید لازم به ذکر است که بدانید خدمات مربوط به لایک کردن کامنت گذاشتن فالو و آنفالو و همچنین پیام خودکار دایرکت نیز از خدماتی است که این سایت برای مشتریان به مشتریان ارائه می دهد ویژگی های شاخص این سایت پاک کردن نظرات توهین آمیز به صورت خودکار از علاوه بر این لایو استوری گالری و پست را به صورت کاملاً همزمان بر روی اکانت اینستاگرام ارسال می کند.

دیجی-ممبر

دیجی ممبر
از دیگر سایت های که در زمینه خرید فالوور اینستاگرام فعالیت های گسترده دارد می توان به سایت دیجی ممبر اشاره کرد که مجموعه‌ای از افراد متخصص و ماهر است که در زمینه حوزه بازاریابی شبکه های اجتماعی فعالیت های مثبت و مفید دارند، همین امر سبب شده که با توجه به برنامه ریزی های اصولی بتوانند فالوور های واقعی ایرانی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار دهند. سایر خدماتی که این مجموعه ارائه می کنند می‌ توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته، تحویل آنی و در لحظه فالوور و همچنین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت اشاره کرد، لازم به ذکر است که بدانید دیجی ممبر به عنوان یک ویترین بزرگ افزایش ممبر شناخته شده است.

فالو-کمپ

فالو کمپ

خوب به سراغ رتبه بعدی بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام در ایران برویم که به سایت فالوکمپ اختصاص داده شده است، این سایت مدت زیادی نیست که فعالیت خود را آغاز کرده و تقریباً در این مزمان کم ر راه صدساله را یک شبه برود. همین امر سبب شده که کاربران زیادی برای جذب فالوور واقعی و ایرانی به این سایت مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است بدانید در سایت فالوکمپ کلیه خدمات به صورت هوشمندانه در زمینه اینستاگرام ارائه می شود،  این سایت دارای سروری با کامل ترین محصولات اینستاگرامی است و با مراجعه به سایت فالوکمپ می توانید از مزایای فالوور لایک،  کامنت، بازدید از استوری پست و پاسخ دهی در دایرکت بهره مند شوید. محبوبیت سایت فالوکمپ به گونه‌ای است که توانسته  در مدت کمتر از ۵ سال ۷ هزار پروفایل و ۲۱ هزار کاربر واقعی را به مشتریان ارائه دهد.

گلد-فالوور

گلد فالوور

از دیگر سایت های خرید فالوور اینستاگرام در ایران می توان گلدفالوور را نام برد که همانند مورد پیش سابقه بسیار کوتاهی دارد اما در همین سابقه کوتاه افتخارات زیادی نهفته که از مهم‌ ترین آن می‌ توان به مدیریت به صورت اختصاصی و ۲۴ ساعته اشاره کرد.
از مهم ترین شاخص های هویتی این سایت ارائه خدماتی در زمینه تیزر های تبلیغاتی، موشن گرافیک، کلیپ ها، پست های گرافیکی و …. است که سبب بهتر دیده شدن پیج در نظر کاربران خواهد شد. لازم است بدانید که تمامی اقدامات مذکور در ابتدا با بخش مدیریت پیج هماهنگ خواهد شد و در نتیجه با انجام یک سری اقدامات و مراحل خاص بهترین بازخورد را از مشتریان دریافت خواهد کرد در واقع گلد فالوور در کنار افزایش فالوور اینستاگرام مدیریت پیج را بگونه‌ای کنترل می کند که فالوور ها به صورت واقعی و داوطلبانه وارد پیج شوند.
گلد فالوور نیز همانند دیگر وب سایت ها در زمینه‌ های مختلفی مانند افزایش فالوور، لایک، کامنت ، بازدید از شبکه های مجازی فعالیت گسترده دارد. اما مهم ترین قسمتی که سبب تمایز این سایت به نسبت دیگر وب سایت های مشابه شده آپدیت کردن اطلاعات در برنامه ریزی دقیق است.  در واقع گلدفالوور یک برنامه ریزی مشخص دارد که در یک بازه زمانی مشخص کلیه اطلاعات و محتوای پیج آپدیت و به روز رسانی می شود سبب دریافت یهترین بازخورد و واکنش از سوی کاربران شده است.

اینستا-لایکر
اینستالایکر

یکی از متفاوت ترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام در ایران اینستا لایکر از که به عنوان مرجع و مادر سیستم های مرتبط به شبکه اجتماعی فعالیت های گسترده دارد و دانلود آن به این صورت ارائه می‌شود که کاربران در یک پنل کاربری عضو خواهند شد و از امکانات آن با قیمت بسیار مناسب استفاده می کنند پنل اینستا لایک به یک سرور وصل است که تمامی سفارشات موجود در آن درج خواهد شد.
لازم است بدانید که اینستاگرام لایت اینستالایکر به نحوی برای شما یک منبع درآمد نیز به حساب می‌آید چرا که پس از عضویت در پنل یک لینک در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را با کاربران و مخاطبین خود به اشتراک بگذارید پس از اشتراک گذاری، هر کاربر از لینک برای اولین بار استفاده کند ۲۰ درصد از تمامی خرید آن به حساب شما واریز می شود این تا ۹۰ روز ادامه دارد.

نتیجه گیری

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام امکانات و قابلیت های ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد از این رو می توانید از مزایای هر یک به سادگی استفاده نمایید، در این بین افراد معمولا به دنبال خرید فالوور واقعی رایگان هستند که این کار تنها به واسطه ورود و عضوویت در برخی سایت ها امکان پذیر است پس لازم است پیش از هر کاری حتما از چند سایت معتبر و خوب دیدن کنید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.