راه حل مشکل اینترنت گوشی شیائومی [ بررسی مشکلات رایج ]

مشکل اینترنت گوشی شیائومی یکی از عمده مشکلاتی می باشد که در ماه های اخیر گریبان گیر این برند معتبر شده است، در واقع در آپدیت های جدید شیائومی مشکلاتی رخ داده که سبب نارضایتی کاربران شده است. از این رو پیشنهاد می کنیم اگر گوشی شیائومی دارید که بروز رسانی سیستمی دارد حتما به یکی از دفاتر و شعبه های معتبر این برند مراجعه کرده تا در صورت بروز مشکل همان لحظه بتوانند آن را برطرف نمایند. به هر حال مشکل اینترنت گوشی شیائومی مشکل بزرگی است که در واقع سبب بلا استفاده بودن بهترین گوشی های شیائومی نیز خواهد شد، چرا که در سال های اخیر با ورود دنیای مجازی به زندگی افراد تقریبا بخش عمده ای از زمان بیداری کاربران به وب گردی یا گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می گذرد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا در ادامه به دنبال بررسی دلایل بروز این مشکل و رفع آن بپردازیم.

راه-حل-مشکل-اینترنت-گوشی-شیائومی-[-بررسی-مشکلات-رایج-]

نحوه استفاده از اینترنت گوشی شیائومی

بر اساس آخرین اطلاعات بازار فروش گوشی های هوشمند، برند شیائومی به یکی از ابرقدرت ها تبدیل شده که با داشتن سهم عمده ای از فروش بازار به عنوان یکی از محبوب ترین کمپانی ها شناخته شده است. این کمپانی در ابتدا محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه کرد؛ همین دلیل سبب شد تا کاربران زیادی به خرید گوشی های شیائومی روی آورند. قابلیت هایی که این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار می داد مانند کیفیت بالای دوربین و صفحه نمایش، کیفیت صدا و تصویر، استفاده از حافظه رم، حافظه داخلی زیاد و غیره یکی از عمده دلایل محبوبیت آن شد. اما در چند ماه اخیر شاهد بروز مشکلاتی در عملکرد برخی از این گوشی ها هستیم که از مهم ترین آن می توان به مشکل اینترنت گوشی شیائومی اشاره کرد.
به اعتقاد برخی کارشناسان مشکل اینترنت گوشی های شیائومی به دلیل وجود سیم کارت اپراتورهای ضعیف می باشد. این در حالی است که در آخرین بررسی ها با وجود اینکه تمامی اقدامات مربوط به نصب و اعمال تنظیمات اینترنت و حتی شبکه اپراتور نیز بر روی گوشی ها صورت گرفته اما مجددا امکان اتصال به اینترنت فراهم نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل بروز این مشکل و چگونگی رفع آن بپردازیم.

مشکل اینترنت گوشی شیائومی

با توجه به توضیحات بالا دریافتید که در بر اساس آخرین گزارشات این گوشی هوشمند بسیار محبوب با مشکل اتصال به اینترنت رو به رو است و همین امر سبب شده که محبوبیت خود را تا حدی از دست بدهد. برای اینکه بفهمید مشکل اینترنت گوشی شیائومی از کجاست پیشنهاد می کنیم موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید.

در مرحله اول همانند تمامی اقداماتی که مربوط به رفع مشکلات گوشی های هوشمند است باید از منوی کاربری روی گزینه Settings کلیک کنید تا وارد صفحه آن شوید.

SETTING-XIAOMIراه-حل-مشکل-اینترنت-گوشی-شیائومی-[-بررسی-مشکلات-رایج-]

سپس باید گزینه SIM Cards & Mobile Network را انتخاب نمایید تا امکان انجام اقدامات دیگر برای شما فراهم شود.

SIM-cars-&-mobile-networksراه-حل-مشکل-اینترنت-گوشی-شیائومی-[-بررسی-مشکلات-رایج-]

مرحله بعدی به انتخاب سیم کارت مورد نظر برای اتصال به اینترنت اختصاص داده شده است.
همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دو جایگاه برای نصب سیم کارت وجود دارد که با کلیک بر روی هر کدام از آنها می توانید تنظیمات مربوط به اینترنت گوشی های هوشمند را انجام دهید.

SIMراه-حل-مشکل-اینترنت-گوشی-شیائومی-[-بررسی-مشکلات-رایج-]

خوب در گام بعدی با انتخاب سیم کارت، صفحه زیر به شما نمایش داده می شود که برای ادامه مسیر باید روی گزینه نقاط دست یابی یا Access Point کلیک کنید.

APNراه-حل-مشکل-اینترنت-گوشی-شیائومی-[-بررسی-مشکلات-رایج-]

پس از ورود به صفحه نام نقاط دستیابی با تصویر زیر مواجه خواهید شد که از بخش جنرال باید روی گزینه مورد نظر کلیک کنید. برای این کار تنها لازم است روی فلش رو به روی آن ضربه بزنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید.

NETWORKراه-حل-مشکل-اینترنت-گوشی-شیائومی-[-بررسی-مشکلات-رایج-]

صفحه بعدی که به شما نمایش داده می شود صفحه نمایش نقاط دسترسی است که دارای فیلدهای جداگانه ای می باشد و شما باید آنها را با عبارات درست پر کنید.
در واقع یکی از اقداماتی که در این صفحه باید انجام بدهید این است که  می بایست عبارت مقابل گزینه های Port و Proxy را حذف نمایید تا در نهایت عبارت Not Set به شما نمایش داده شود.

PROXراه-حل-مشکل-اینترنت-گوشی-شیائومی-[-بررسی-مشکلات-رایج-]

مرحله بعدی به ذخیره سازی تغییرات اختصاص داده شده است.
برای این کار در قسمت پایین صفحه روی گزینه More کلیک کنید و سپس تنظیمات مربوطه را با کلیک کردن بر روی گزینه Save ذخیره نمایید.

چنان چه مسیر عنوان شده را به درستی انجام دهید پس از یک بار Restart کردن، مشکل اینترنت گوشی شیائومی برطرف خواهد شد.

نتیجه گیری

با توجه به موارد عنوان شده مشکلات زیادی ممکن است برای انواع گوشی های هوشمند به وجود آید که برای حل آنها باید به افراد متخصص مراجعه کنید و یا از طریق وب سایت های معتبر اقدام نمایید. نحوه برطرف کردن مشکل اینترنت گوشی شیائومی نیز با روش فوق امکان پذیر است. در صورتی که با انجام این مراحل مجدداً با مشکل عدم اتصال مواجه بودید پس بدون شک گوشی با مشکلات نرم افزاری روبرو است و باید آن را تعمیر کنید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.