معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام [ بررسی جامع و کامل ]

معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام و اینکه چرا نباید فالوور فیک بخریم از عمده سوالاتی است که ذهن کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. برخی تصور می کنند با داشتن تعداد فالوور زیاد به هر قیمتی می توانند توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کنند به همین دلیل برای افزایش فالوور اینستاگرام به هر ریسمانی چنگ می زنند و با خرید فالوورهای فیک سعی دارند اعتبار پیج را بالا ببرند. این کار علاوه بر این که فایده و سودی برای پیج ندارد، بلکه می تواند منجر به تخریب و ریزش سایر فالوورها نیز بشود و در کنار آن از ورود کاربران جدید به پیج نیز جلوگیری کند. پس پیشنهاد می کنیم با داشتن تعامل و تبادل با سایر پیج های همکار و مشابه فالوورهای پیج را افزایش دهید و به واسطه آن بتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید.

معایب-خرید-فالوور-فیک-اینستاگرام-معایب-خرید-فالوور-فیک

چرا خرید فالوور فیک اینستاگرام مشکل دارد؟

برخی افراد که تازه پا به دنیای بازاریابی محتوایی آنلاین گذاشته اند، تصور می کنند با خرید فالوور فیک می توانند راه صد ساله را یک شبه طی کنند. در واقع به خیال این افراد هرچه تعداد فالوورهای یک پیج زیاد باشد، اعتبار و اعتماد به پیج نیز افزایش پیدا می کند. این در حالی است که کاربران در زمان ورود به صفحه مورد نظر ابتدا تعداد فالوور و سپس نرخ تعامل آن را در نظر می گیرند.

تصور کنید جذابیت یک پست شما را وادار به ورود به پیج اصلی کرده است، در ابتدای ورود به پیج بدون شک نگاه شما به سمت تعداد فالوور می رود و با دیدن چندین کا فالوور حس اطمینان در ذهن شما فعال خواهد شد و به همین دلیل به دیدن سایر پست ها ترغیب می شوید. اما پس از گذشت چند دقیقه با دیدن تعداد لایک و کامنت ها و عدم تناسب آن با تعداد فالوور کم کم حس شک در شما پدیدار خواهد شد. یقینا یک آنلاین شاپ با داشتن 5K فالوور نباید ویو کلیپ یا لایک تصاویر 500 عددی داشته باشد، در نتیجه با به وجود آمدن حس ناخوشایند فریب از پیج بیرون خواهید رفت.

معایب-خرید-فالوور-فیک-اینستاگرام-بررسی-معایب-خرید-فالوور-فیک

معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام

با توجه به موارد فوق، ایجاد حس عدم اطمینان در سایر کاربران تازه وارد یکی از بزرگترین معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام به شمار می رود. به طور کلی شبکه های مجازی به دلیل عدم حضور افراد در مکان به نحوی غیر قابل اطمینان هستند. این را به شخصه و بر اساس تجارب عنوان می کنم، حتما شما هم تا به حال خرید اینترنتی داشته اید، حس اعتماد در خرید اول یک بحث بسیار چالش برانگیز است که در صورت تخریب آن کاربران دیگر نمی توانند به سایر آنلاین شاپ ها نیز اعتماد نمایند. خرید فالوور فیک اینستاگرام مزایا و معایب زیادی به همراه دارند که معایب آن شامل موارد زیر می باشد:

عدم اعتماد سازی

بدون شک قصد شما به عنوان دارنده پیج از خرید فالوور فیک، افزایش فالوور، تعداد لایک و کامنت است و این اقدامات را برای افزایش اعتبار پیج و اعتماد سازی انجام می دهید. در واقع به تصور خریداران، فالوورها واقعی هستند و نرخ تعامل را بالا می برند. این در حالی است که ممکن است فریب بخورند و با ورود فالوورهای فیک و عدم تعادل سازی بین تعداد فالوور و نرخ لایک و کامنت ها پایه و ستون اولیه پیج نیز تخریب شود.

نحوه-شناسایی-فالوور-فیک-در-اینستاگرام-چیست-؟مزایا-و-معایب

این فاجعه حتی می تواند تاثیرات منفی بر روی بهترین پست های شما نیز داشته باشد و به دلیل عدم اعتماد مخاطبین نتوانند نظر آن ها را جلب کنند. وجود فالوورهای فیک سبب می شود فالوورهای واقعی تصور کنند شما قصد دارید آن ها را فریب دهید، پس برای پیشگیری از این وقایع اولین پیشنهاد ما حذف فالوور فیک اینستاگرام و در گام بعدی استفاده از روش های اصولی مانند تولید محتوای کاربردی، به کارگیری استراتژی قوی، پست و استوری های جذاب و… است.

افزایش هزینه های پیج

یکی دیگر از معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام افزایش هزینه های پیج خواهد بود. فالوورهای فیک در واقع اکانت های دروغینی هستند که نمی توانند عملکرد متناسب و هم سو با اهداف پیج داشته باشند. همانطور که عنوان شد این اکانت ها توسط ربات های مجازی کنترل و مدیریت می شوند و بدون شک قابلیت تعامل ندارند؛ یعنی نمی توانند لایک کنند یا کامنت بگذارند، پس در نتیجه باید فکری به حال افزایش نرخ تعامل هم بکنید. برای این کار می بایست هزینه ای را برای خرید لایک و کامنت نیز در نظر بگیرید. این هزینه های اضافه سبب کاهش سود دهی پیج خواهد شد و تا زمانی که بخواهید از موارد فیک استفاده نمایید تمامی درآمد خود را باید صرف هزینه خریدهای فیک کنید.

معایب-خرید-فالوور-فیک-اینستاگرام-تفاوت-فالوور-فیک-و-روح

تبدیل مشتری به کاربر

بدون شک هدف شما از داشتن یک آنلاین شاپ، کسب درآمد است. اگر مجبور شوید برای افزایش فالوور تمام درآمد خود را صرف خرید فالوور، کامنت و لایک فیک کنید در واقع خود را فریب می دهید؛ چرا که در آینده پیج شما به یک فروشگاه آنلاین با تعداد فالوور بالا اما بدون فروش و سود تبدیل می شود زیرا تمامی مخاطبین شما غیر واقعی هستند. حتی نمی توانید از طریق تبادل تبلیغات به کسب درآمد برسید؛ چرا که تبلیغات برای اکانت های دروغین و فیک هیچ سودی برای دیگران نخواهد داشت و کم کم تمامی منابع درآمد خود را از دست خواهید داد.

معایب-خرید-فالوور-فیک-اینستاگرام-آموزش-حذف

حذف شدن از طرف اینستاگرام

یکی دیگر از معایب داشتن پیج و فالوور فیک، عدم عبور از الگوریتم های اینستاگرام است. در واقع در آپدیت های جدید اینستاگرام، ربات ها تمامی پیج های فیک و جعلی را شناسایی و حذف می کنند. در این صورت چنانچه تعداد فالوورهای فیک شما از حد معمول بیشتر باشد توسط اینستاگرام شناسایی و حذف خواهید شد. این اقدام ضررهای زیادی برای شما به همراه دارد، چرا که کلیه هزینه های شما بابت خرید فالوور فیک، لایک و کامنت ها از بین خواهد رفت؛ به علاوه اندک فالوور واقعی خود را نیز از دست خواهید داد و مجددا باید از صفر آغاز کنید.

غیر فعال شدن فالوور های فیک

یکی دیگر از اقدامات اینستاگرام در آپدیت های جدید، حذف فالوورهای غیر واقعی است. در واقع با این کار شاید ضرر کمتری را متحمل شوید و تنها فالوورهای شما غیر فعال شوند و هنوز پیج خود را داشته باشید، اما با ریزش ناگهانی فالوورها ممکن است فالوورهای واقعی نیز پیج شما را ترک کنند و دوبار باید از صفر شروع کنید.

معایب-خرید-فالوور-فیک-اینستاگرام-آیا-فالوور-فیک-بخریم؟

نتیجه گیری

با توجه به معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام که عنوان کردیم، برای اینکه بتوانید عملکرد پیچ اینستاگرام را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم از روش های اصولی برای افزایش تعداد فالوورها استفاده نمایید. اگر بتوانید بر اساس اصول سیستم مدیریت محتوایی و استراتژی های قوی در زمینه پست و استوری گذاشتن در زمان های مناسب پیش بروید، بدون شک در مدت زمان خیلی کم می توانید شاهد موفقیت های چشم گیر پیج خود باشید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.