از کجا بفهمم کی استاتوس واتساپمو چک میکنه (روش ساده)

کی استاتوس واتساپمو چک میکنه؟ سوالی که ذهن کاربران را به خود جلب نموده و به دنبال روش هایی برای رسیدن به پاسخ آن هستند. اینکه از کجا بفهمیم کی استاتوس واتساپمو چک میکنه کار چندان مشکلی نیست حتی می توانید با چند اقدام کوتاه دسترسی آن ها را نیز محدود سازید. در واقع واتساپ به عنوان یکی از پیام رسانان فوری در دنیای امروز کاربران نقش مهمی را ایفا می کند و امنیت این شبکه مجازی به نسبت موردهای مشابه خیلی بالاتر است که این امر خود از عمده دلایل پر طرفدار بودن واتساپ به حساب می آید. استاتوس واتساپ هم مانند اپلیکیشن اصلی از امنیت بالایی برخوردار است و شرایطی فراهم نموده تا کاربران بتوانند با محدود سازی مخاطبین  نسبت به استاتوس و حتی پروفایل، حریم خصوصی خود را به خوبی حفظ نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

چه-کسی-استاتوس-واتساپم-را-چک-کرده-چه-کسی-می-تواند-استوری-واتساپ-شما-را-مشاهده-کند-؟

استاتوس واتساپ چیست؟

به اشتراک گذاشتن لحظاتی از زندگی، تصاویر دلخواه، متن های زیبا، موزیک های شنیدنی و از این قبیل محتواها که مخاطب خاصی ندارند و برای تمامی مخاطبینی که شما می خواهید نمایش داده می شود را استاتوس واتساپ می گویند. البته امروزه این قابلیت به مکانی برای ناگفته ها تبدیل شده و می توانید بهترین جملات برای استاتوس واتساپ را در آن به کار ببرید. اما اینکه چه کسی استاتوس واتساپ ما را چک می کند از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با کلیک کردن بر روی چند گزینه از این موضوع مطلع شوید. در واقع دیدن استاتوس واتساپ ما برای خیلی ها حایز اهمیت است این را می توان از پیگیر بودن آن ها و بازدید در دقایق اول استاتوس کردن فهمید.

به هر حال ممکن است برخی از افراد تمایل به این نداشته باشند که وضعیت آن ها توسط مخاطبین خاصی دیده شود و برای این کار اقدام به بستن و پنهان کردن استاتوس واتساپ می کنند. شما نیز می توانید از این قابلیت ها استفاده نمایید و محدودیت هایی برای برخی از مخاطبین خود اعمال نمایید.

از کجا بفهمم کی استاتوس واتساپمو چک میکنه؟

از کجا بفهمم کی استاتوس واتساپمو چک میکنه؟ آیا این قابلیت امکان پذیر است؟ آیا واتساپ برای کاربران خود چنین شرایطی را فراهم نموده؟ در پاسخ به سوالات عنوان شده می توان به صراحت پاسخ مثبت داد، چرا که واتساپ به دلیل داشتن امنیت بالا در دسته محبوب ترین پیام رسان های فوری قرار دارد و همین امر سبب شده که قابلیت های متعددی در اختیار کاربران قرار دهد.

ساده ترین روش برای اینکه بفهمید چه کسی استاتوس واتساپ شما را چک می کند این است که وارد تب Status یا همان وضعیت شده و روی استاتوس خود ضربه بزنید.

با باز شدن صفحه استاتوس خو در پایین صفحه یک علامت و نماد چشم به همراه یک عدد وجود دارد.

چه-کسی-استاتوس-واتساپم-را-چک-کرده-بازدید-استوری

عدد نشان دهنده تعداد افرادی است که استاتوس واتساپ شما را چک کرده اند، برای مشاهده جزئیات روی نماد چشم کلیک کنید تا به شما لیستی از افرادی که واتساپ شما را چک کرده اند به همراه زمان دقیق آن نمایش داده شود.

آیا لیست تمام افرادی که واتساپ ما را چک می کنند وجود دارد؟

در واقع برای پاسخ به این سوال لازم است ابتدا تنظیمات واتساپ خود را چک کنید تا مطمئن شوید هیچ محدودیتی اعمال نکرده اید. پیام رسان واتساپ به طور پیش فرض تنظیماتی را ایجاد می نماید که برای ایجاد تغییرات می توانید به قسمت های متفاوت مراجعه نمایید.

البته گاهی ممکن است برخی تغییرات از طرف مخاطبین صورت پذیرد و همین امر سبب شود که در لیست بینندگان استاتوس واتساپ شما قرار نگیرند. شما نیز می توانید با اعمال چنین تغییراتی از این قابلیت ها استفاده نمایید.

پس نتیجه می گیریم در صورتی که فردی در تنظیمات گوشی خود رسیدهای اکانت واتساپ را غیر فعال کرده باشد حتی اگر استاتوس شما را مشاهده کند باز نام او در لیست قرار نمی گیرد. برای این که بتوانید این رسید ها را غیر فعال نمایید باید همانند تصویر زیر تیک مربوط به read receipts را فعال نمایید. البته توجه داشته باشید که این غیر فعال سازی دو طرفه است و فرد مقابل نمی تواند لیستی از افرادی که استاتوس وی را مشاهده کرده اند ببند.

read-receipts-چه-کسی-استاتوس-واتساپم-را-چک-کرده

علاوه بر موارد فوق با اعمال برخی تنظیمات نیز می توانید مشخص کنید که چه افرادی استاتوس شما را ببینند، برای این کار با رفتن به قسمت تنظیمات بر روی گزینه Status Privacy را انتخاب نمایید.

status-privacy-چه-کسی-استاتوس-واتساپم-را-چک-کرده

در این تنظیمات شما سه انتخاب دارید که شامل تمامی مخاطبین، محدود ساختن برخی مخاطبین، اجازه دسترسی به برخی مخاطبین می باشد، دو مورد آخر کاملا عکس هم هستند.

چه-کسی-استاتوس-واتساپم-را-چک-کرده-تنظیمات-استاتوس

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.