چگونه باقیمانده شارژ ایرانسل را بفهمیم؟ + [ روش های ساده و سریع ]

چگونه باقیمانده شارژ ایرانسل را بفهمیم؟ سوال خوبی است و پاسخ های زیادی را به همراه دارد. بدون شک داشتن اطلاعات از میزان شارژ سیم کارت بسیار مهم است و به شما کمک می کند تا در زمان مکالمات تلفنی آن را مدیریت کنید. گاهی اوقات عدم اطلاع از میزان باقیمانده شارژ ایرانسل سبب می شود که مکالمات یا چت هایی که از طریق پیامک صورت می گیرد ناتمام بماند. البته تا زمانی که هنوز قابلیت دریافت شارژ اضطراری ایرانسل فراهم نشده بود و افراد برای تهیه شارژ حتما باید خرید انجام می دادند. به هر حال امروز مبحث اخبار و ترفند های تکنولوژی را با این سوال آغاز می کنیم که چگونه باقیمانده شارژ ایرانسل را بفهمیم؟ و در پاسخ روش های زیادی را در اختیار کاربران عزیز قرار می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

چگونه-باقیمانده-شارژ-ایرانسل-را-بفهمیم-نحوه-استعلام-باقیمانده-شارژ-ایرانسل

چند روش برای استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل وجود دارد؟

همانطور که می‌ دانید ایرانسل به عنوان یکی از بزرگ ترین اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی، به منظور رفاه حال مشترکین امکانات زیادی را در اختیار آن ها قرار داده که از مهم ترین آن ها می توان به فعال سازی رومینگ ایرانسل و روش های متداول برای مدیریت سیم کارت اشاره کرد.
تنوع روش ها به این خاطر است که افراد بتوانند از باقی مانده شارژ ایرانسل خود مطلع شوند. چرا که برخی افراد نمی توانند از طریق ورود به سایت ایرانسل از این مزیت استفاده کنند. برخی امکان دانلود و نصب اپلیکیشن را ندارند و به همین دلیل ایرانسل سه روش را برای رفاه حال مشترکین خود در نظر گرفته است که در ادامه با این روش ها آشنا خواهیم شد.

چطور باقیمانده شارژ ایرانسل را بفهمیم؟

همانطور که عنوان شد ایرانسل سه روش مختلف را برای دریافت باقیمانده شارژ در اختیار کاربران قرار داده که با استفاده از هر یک از این روش ها می توانند استعلام سیم کارت خود را دریافت نمایند.

چگونه-باقیمانده-شارژ-ایرانسل-را-بفهمیم-استعلام-باقیمانده-شارژ-ایرانسل-با-کد-دستوری

کد دستوری

یکی از ساده و متداول ترین روش های دریافت استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل استفاده از کدهای دستوری است، با استفاده از این روش نیازی به هیچ گونه تکنولوژی ندارید و تنها با شماره گیری کد دستوری #1*141* (USSD) می توانید از میزان شارژ ایرانسل خود مطلع شوید. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ایرانسل با استفاده از کدهای دستوری قابل استعلام هستند.

علاوه بر استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل می توانید از فعال یا غیر فعال بودن برخی خدمات، تنظیمات حساب، دریافت اینترنت و غیره از کدهای دستوری استفاده کنید. #1*141* یکی از پر استفاده ترین کدهای دستوری USSD کاملاً رایگان بوده و با شماره گیری این کد از طرف شرکت ایرانسل برای شما میزان باقیمانده شارژ بر روی صفحه گوشی، نمایش داده می شود.

چگونه-باقیمانده-شارژ-ایرانسل-را-بفهمیم-تلفن-گویای-ایرانسل

تلفن گویا ۷۰۰

در برخی موارد امکان شماره گیری کدهای دستوری برای افراد وجود ندارد، در چنین شرایطی ایرانسل با در نظر داشتن محدودیت های موجود برای مشترکین، شرایط را فراهم کرده تا بتوانند با یک تماس کوتاه از باقیمانده شارژ ایرانسل خود مطلع شوند.

شما با شماره گیری ۷۰۰ از یکی از خطوط ایرانسل می‌ توانید حساب خود را مدیریت کنید و از مانده حساب سیم کارتتان مطلع شوید. همچنین قابلیت شارژ مجدد برای شما نیز فراهم شده که علاوه بر این می توانید با دریافت شناسه پرداخت در جهت پرداختی‌ های سیم‌ کارت‌ های دائمی اقدام نمایید. با شماره‌ گیری ۷۰۰ نه تنها می‌ توانید سرویس خط به خط انتقال شارژ را فعال کنید بلکه می توانید تنظیمات مربوط به اینترنت گوشی را نیز دریافت نمایید. این سامانه تلفنی امکان ثبت نام برای مودم های همراه و کسب اطلاعات از تمامی جزئیات بسته های اینترنتی مودم های ثابت و همراه را برای شما فراهم می‌ کند.
سامانه تلفنی 700 شرایطی را فراهم کرده که بتوانید آهنگ های پیشواز را مدیریت، و لینک دانلود برنامه های کاربردی و پرتابل ایرانسل را نیز دریافت و در جهت تعویض سیم کارت های نسل چهار اقدام کنید. این سامانه علاوه بر موارد فوق قابلیت پیگیری مزاحمت های تلفنی، ثبت انتقاد و پیشنهاد را برای شرکت ایرانسل فراهم نموده و چنانچه قصد ترابرد سیم کارت ایرانسل و یا تبدیل آن به 4G را دارید نیز می توانید با سامانه ۷۰۰ تماس بگیرید.

چگونه-باقیمانده-شارژ-ایرانسل-را-بفهمیم--اپلیکیشن-ایرانسل-من

ایرانسل من

در سال های اخیر با ورود بهترین گوشی‌ های هوشمند به بازار شرایط نصب و دانلود اپلیکیشن و نرم افزارهای زیادی برای افراد فراهم شد. اپراتورها و سایت های متفاوت برای رفاه حال کاربران خود دست به طراحی و تولید اپلیکیشن های کاربردی زدند که ایرانسل نیز از این قاعده مستثنا نیست و در سال های اخیر با تولید و ارائه اپلیکیشن ایرانسل من توانست مدیریت حساب را به صورت کامل در اختیار کاربران قرار دهد. به علاوه تمام افراد می توانند با دانلود و نصب این برنامه از تمامی اطلاعات و اطلاعیه های اپراتور ایرانسل مطلع شوند.

استفاده از این اپلیکیشن شرایطی را فراهم نموده که بتوان حساب خود را به خوبی مدیریت کرد و به سادگی از تغییرات سیم کارت خود مطلع شد. با نصب این برنامه دیگر نیازی به شماره گیری با سامانه 700 و یا استفاده از کدهای دستوری ندارید. شما با ورود به این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات مربوط به سیم کارت خود مطلع شوید. همچنین میزان اینترنت به شما نمایش داده می شود و حتی می توانید از بسته های هدیه اینترنتی نیز مطلع شوید.  مکالمه های رایگان دریافت کنید و از حجم های اینترنت هدیه لذت ببرید۔

از مهم ترین مزایای استفاده از این اپلیکیشن دریافت اینترنت رایگان ایرانسل است. شما می توانید با دانلود و نصب این برنامه علاوه بر این که از باقیمانده حجم اینترنت خود مطلع شوید و در جهت تمدید آن نیز اقدام کنید. به علاوه قابلیت خرید حساب چند کاربره نیز برای شما فراهم شده و می توانید در طول استفاده از این قابلیت کاربرانی را اضافه و یا حذف نمایید.

این اپلیکیشن شرایطی را برای شما فراهم می کند که علاوه بر سیم کارت های اعتباری بتوانید حساب سیم کارت دائمی خود را نیز مدیریت کنید و از میزان بدهی مطلع شوید که این شرایط خود به خود سبب حذف قبض های کاغذی و تلاش در جهت کمک به محیط زیست شده است. از دیگر مزایای استفاده از ایرانسل من امکان و قابلیت درخواست تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی است و شما با استفاده از گزینه‌ های مورد نظر می توانید این درخواست را ثبت و از طریق همین برنامه آن را پیگیری کنید.

نتیجه گیری

خب همانطور که در موارد فوق عنوان شد برای اطلاع از باقیمانده شارژ ایرانسل روش های متفاوتی فراهم شده که می توانید با استفاده از هر یک، علاوه بر استعلام شارژ، خدمات بیشتری را نیز دریافت نمایید. لازم به ذکر است که بدانید ایرانسل برای تمامی خدمات خود از کدهای USSD به عنوان میانبر استفاده کرده که می توانید برای هر درخواست خود از یکی از این کدها استفاده نمایید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.