۱۷ روش افزایش لایک پست در اینستاگرام را همین الان یاد بگیر!

لایک پست در اینستاگرام  می تواند نقش موثری در معرفی پیج به کاربران داشته باشید اما اینکه به چه روشی بتوان تعداد لایک را افزایش دادخود به تنهایی راه درازیست که در ادامه با برخی از میانبر های آن آشنا خواهید شد، شبکه های مجازی با داشتن قابلیت های خاص و منحصر به فرد تبدیل به یکی از قطب های بزرگ خبر رسانی در تمام دنیا شده اند. اهمیت حضور اینستاگرام سبب شده که افراد برای شهرت در آن دست به کارهای جالب بزنند، همین امر سبب شده که بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام پیج های فان و سرگرم کننده ای داشته باشند. همچنین می توانند با افزایش لایت و بازدید استوری در جهت افزایش فالوور اینستاگرام اقدام نمایند، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های افزایش لایک در اینستاگرام با ما همراه باشید.

افزایش لایک پست در اینستاگرام

لایک در اینستاگرام به چه معناست؟

لایک به معنای دوست داشتن و پسندیدن است و در اینستاگرام معنای علاقه داشتن به پست را دارد. چنان چه افراد پست های شما را لایک کنند یعنی این موضوعات را می پسندند و علاقه مند به دنبال کردن موارد مشابه هستند. لازم به ذکر است بدانید که نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام تاثیر زیادی در افزایش میزان لایک ها دارد. برای اینکه بتوانید لایک زیادی بگیرید باید دقت داشته باشید که محتوای تولیدی شما همان چیزی باشد که کاربران به دنبال آن هستند. در واقع شما باید به گونه ای پست بگذارید که کاربران را مجاب کنید تا پست های شما را دنبال کنند، البته توجه کنید که هیچگاه برای افزایش تعداد لایک پست اینستا گرام، لایک فیک خریداری نکنید.

افزایش لایک پست در اینستاگرام

بهترین روش افزایش لایک پست در اینستاگرام

یکی از مقولات مهم در زمان خرید پیج اینستاگرام، تعداد لایک هر پست است، بدون شک این آیتم مهم می تواند نقش موثری در خرید شما داشته باشد. موارد زیر از عمده روش ها برای افزایش تعداد لایک ها است.

تصاویر جذاب

استفاده از تصاویر در وهله اول می‌تواند بازدید افراد را جذب کند و به همین دلیل سعی کنید در پست های اینستاگرامی خود از تصاویر منحصر به فرد و جذاب استفاده کنید تا افراد بتوانند در نگاه اول جذب این تصاویر بشود

هشتگ های مرتبط

استفاده از هشتگ ها علاوه بر افزایش لایک پست در اینستاگرام مزایای زیادی را به دنبال دارد، اگر شما این کلمه را سرچ کنید خواهید دید که در تمامی بخش های این اپلیکیشن سبب افزایش بازدید استوری در اینستاگرام ، لایو، تعداد فالوور ها و … خواهد شد. البته هشتگ ها نباید از یک حدی بیشتر فراتر بروند اما تعداد آن نیز باید در حدی باشد که در سرچ کاربران قرار بگیرید.پبرای اینکه بهتر شناخته شوید می توانید از یک هشتگ برند برای پیج خود استفاده نمایید.

سلیقه مخاطبان

شناخت مخاطبان از دیگر موارد افزایش لایک پست در اینستاگرام است، شما اگر بتوانید رفتار کاربران، فالوورهای خود را بشناسید و متناسب با سلیقه آنها پست ها را هدفمند کنید، می‌توانید از تعداد لایک بیشتری برخوردار شوید. با به کار گیری محتوای مورد علاقه فالوور ها برای پست‌های مختلف یا استوری، واکنش مخاطبان را به نسبت به این امر بسنجید.

تگ های مناسب

افزایش لایک پست در اینستاگرام  با تگ کردن افرادی که در حوزه کاری شما فعالیت دارند، امکان پذیر است.  این مقوله را پیگیری کنید اگر بتوانید با این افراد تبادل داشته باشید، می توانید  تعداد لایک زیادی را دریافت کنید. توجه داشته باشید که تگ کردن یک رابطه دوطرفه است و چنانچه در این امر کوتاهی کنید،نباید انتظار بیجا از دیگران داشته باشید.

کپشن های خاص

کپشن ها از دیگر راه های افزایش لایک پست در اینستاگرام است، می‌پرسید چگونه؟
افراد زیادی در اینستاگرام با هدف دنبال کردن متن های زیبا پیج ها را دنبال می کنند،  برای همین توصیه می‌کنیم که متناسب با تصویر یا پست مورد نظر کپشن کنید.  یک راه بهتر!!! در صورتی که پست شما متنی است می توانید در یک تصویر به عنوان پست بخش حساسی از متن را استفاده کنید و مابقی متن را در قالب داستانک در کپشن استفاده نمایید .البته توجه کنید که کپشن های خیلی طولانی نیز بازخورد خوبی ندارند همچنین از کپشن های کوتاه نیز بپرهیزید.

مدیریت محتوایی

داشتن برنامه ریزی دقیق می تواند تاثیر زیادی در افزایش لایک اینستاگرام داشته باشد. تعیین کنید که هر پست در روز یا هفته در یک تایم خاص منتشر می‌شود، این برنامه ریزی کاربران را مجاب می‌کند که در یک تایم خاص منتظر پست شما باشند. اگر می خواهید جذاب تر رفتار کنید می توانید پست های هر بازه زمانی را به یک موضوع اختصاص دهید این گونه افراد با داشتن برنامه ریزی می توانند پست های شما را در ساعت مقرر و بر اساس موضوع دلخواه دنبال نمایند.

تقویم محتوایی

این روش بیشتر برای افرادی که پیج های تخصصی دارند کارآیی بیشتری خواهد داشت. توجه داشته باشید که افراد با بیزینس خاص با استفاده از تقویم محتوایی می‌توانند لایک بیشتری دریافت کنند و افراد را متقاعد سازند که در بازه زمانی مشخص به دنبال محتوای خود باشند. در این شرایط افراد می‌توانند با برنامه‌ریزی، وقت بیشتری را به پست شما اختصاص دهند و با صبر و حوصله به مطالعه آن بپردازند.

پست های جنجالی

پست های جنجالی همیشه لایک می گیرند، به این نکته توجه کنید که در میان تعداد زیادی از پست های خود حتماً یک مورد جنجالی یا مسابقه ای داشته باشید. می توانید از ” لایک کن و برنده شو” استفاده کنید، افراد نسبت به این تصویر واکنش سریع تری نشان خواهند داد و بازدید از پیج شما افزایش پیدا خواهد کرد. از افراد بخواهید که چند نفر را زیر پست تگ و آن را حتماً لایک کند، در این صورت می‌توانند در مسابقات شرکت نمایند.

اکسپلور اینستاگرام

ورود به اکسپلور اینستاگرام از دیگر راه های افزایش لایک پست است، اگر میخواهید به قسمت اکسپلور اضافه شوید مراحل جداگانه نیاز است که باید حتما آنها را بگذارنید. توجه کنید که ورود به این مرحله و بخش می‌تواند تاثیر زیادی در میزان افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد.

فعالیت در دیگر شبکه ها

از دیگر روش‌هایی که می‌تواند منجر به افزایش لایک پست در اینستاگرام شود، معرفی پست شما در دیگر شبکه های مجازی است. اگر بتوانید پست های خود را در تلگرام، واتساپ، توییتر، فیسبوک و سایر شبکه‌های مجازی به اشتراک بگذارید افراد بیشتری پوست شما را خواهند دید و در نهایت علاوه بر افزایش بازدید پیج اینستاگرام سبب افزایش لایک نیز خواهید شد.

معرفی در یک روز خاص

و باز هم به برنامه ریزی باز می‌گردیم، اگر پیج شما یک پیج کاری است می توانید ویدیوهای فان و سرگرم کننده از پشت صحنه پیج خود داشته باشید برای فالوورها مشخص کنید که در یک روز می توانند این پشت صحنه های خنده دار را ببیند به عنوان مثال سه‌شنبه را به عنوان روز پشت صحنه انتخاب و افراد را پای دیدن پشت صحنه های پیج خود بکشانید.

رقابت سالم

موفقیت شما برای که در کسب و کار مشروط بر زیر ذره بین بودن رقبا دارد، اگر شما رفتار و عملکرد رقبا را در نظر داشته باشید و بر اساس آن بتوانید پست های بهتر نشان دهید می توانید در افزایش لایک پست در اینستاگرام گام بردارید. البته توجه کنید که هیچگاه از آنها تقلید نکنید، چرا که کاربران در نگاه اول می‌توانند این تقلید را بفهمند. ایده‌های نو داشته باشید و بر اساس گرایشات شخصی فالوورها پست های بهتری را منتشر نمایید.

نظرسنجی مفید

همانطور که عنوان شد پست های جنجالی می تواند تاثیر زیادی در افزایش لایک داشته باشد، اما همیشه نمی توانید از مسابقات و یا خبر های زرد استفاده کنید. گاهی نظرسنجی ساده ای در رابطه با پیج یا عملکرد پیج داشته باشید، می توانید از کاربران بخواهید که در رابطه با خیلی از مسائل پیش پا افتاده نیز نظر بدهند و شما بر این اساس می توانید باعث افزایش لایک و کامنت پست ها شوید.

تبلیغات را فراموش نکنید

یکی دیگر از راه های مهم برای افزایش لایک پست در اینستاگرام تبلیغات هستند، همچنین می توانید با استفاده از تبلیغات به کسب درآمد نیز بپردازید. توجه کنید که فالوورها جذب موضوعات مختلف می شوند و می توانید از برخی تبلیغات علاوه بر کسب درآمد به ترویج لایک و کامنت نیز بپردازید علاوه بر این تبلیغات سبب می‌شود که فالوورهای دیگری نیز به پیج شما سر بزند۔

پست های متفاوت

برای اینکه بدانید باید چه پستی را منتشر کنید لازم است که در ابتدا رفتار و واکنش کاربران را بسنجید.  تنها راه این سنجش و آنالیز کردن انتشار پست های متفاوت است. البته تصور نکنید  که می توانید پست های رنگارنگ و از هر موضوعی استفاده کنید،  این سردرگمی هیچ خوشایند نیست. می توانید در یک حوزه کاری مشخص، پست‌های مختلف با نماهای متفاوت را بارگذاری منتشر نمایید و بر اساس تعداد لایک و کامنت ها ترجیح کاربران را بدانید.

پست های مد روز

جذابیت های مد را فراموش نکنید، در دنیای امروز مد حرف اول و آخر را می‌زند. مهم نیست در چه زمینه فعالیت دارید، می توانید از مد های جذاب و جالب و جدید استفاده نمایید. تقویم محتوایی را بر اساس آن تنظیم کنید که در آن بتوانید از تاریخ های مهم مانند جمعه های سیاه، وز جهانی سگ، مبارزه با خشونت های خانگی و … نام ببرید.

تبلیغات پولی

توجه کنید که اینستاگرام بستر بزرگی برای معرفی کسب و کارشما است، که در آن بیست و پنج میلیون بیزینس و بیش از ۲ میلیون تبلیغ کننده وجود دارد.  این تبلیغات پولی اینستاگرام سبب شده بتوان بهترین محتوای موجود در پیج شما آنگونه که مورد نیاز است به افراد معرفی شوند، در واقع با استفاده از این روش می توانید بهترین پست شما با محتوای مفید در بخش تبلیغات پولی قرار بگیرد و منجر به افزایش لایک پست در اینستاگرام شود.

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.