ساده ترین راه تبدیل pdf به عکس با فتوشاپ و سایتهای آنلاین

آموزش تبدیل PDF به JPG به ساده ترین روش های ممکن

تبدیل فایل pdf به عکس برای کاربران اینترنتی دغدغه بزرگی شده است. به دلیل اینکه بیشتر شبکه های اجتماعی تصویر محور هستند و فایل های pdf را پشتیبانی نمی کنند. اکثر کاربران درصدد استفاده از ابزارهای آنلاین برای تبدیل پی دی اف به فایل تصویری هستند.

همیشه آسان ترین روش برای تبدیل پی دی اف به عکس استفاده از سایت های آنلاین PDF to Image است. اما روش های دیگری هم مثل استفاده از نرم افزار فتوشاپ و آکروبات ریدر هم برای تبدیل pdf به عکس کارایی دارند.

در این مقاله آموزشی از سایت مخاطب قصد داریم آسان ترین روش ها برای تبدیل pdf به عکس بدون افت کیفیت را به شما آموزش دهیم. پس اگر شما هم در تبدیل پی دی اف به عکس با کیفیت مشکل دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

چگونه فایل pdf را به jpg تبدیل کنیم؟

یکی از بهترین فرمت های فایل های عکس jpg است. به همین دلیل ابزارهای زیادی برای تبدیل فایل pdf به jpg وجود دارند که در ادامه هر کدام را به شما معرفی می کنیم.

یکی از بهترین روش های موجود برای تبدیل فایل های pdf به عکس استفاده از نرم افزار فتوشاپ است. اگر هم کار با فتوشاپ را بلد نیستید و اصلا این نرم افزار روی سیستم شما نصب نیست نگران نباشید. از طریق سایت های آنلاین PDF to JPG نیز می توانید به ساده ترین روش ممکن فایل های پی دی اف خود را به JPEG تبدیل کنید. در ادامه هر کدام از روش ها را به شما کامل توضیح می دهیم.

 

آموزش تبدیل pdf به عکس با فتوشاپ

در این روش کافی است ابتدا نرم افزار فتوشاپ خود را باز کنید (اصلا مهم نیست چه ورژنی است) سپس فایل پی دی اف خود را درون آن فراخوانی کنید. پس از باز کردن فایل پی دی اف خود در فتوشاپ با تصویر زیر مواجه می شوید.

آموزش تبدیل pdf به عکس با فتوشاپ

تک تک صفحات فایل PDF شما در فتوشاپ باز می شوند. نکته مهم این است که شما فقط یک صفحه را می توانید انتخاب کنید.

برای ذخیره هر صفحه با فرمت JPG پس از فراخوانی باید صفحه مورد نظر از فایل پی دی اف تان را انتخاب کنید.

پس از انتخاب هر صفحه و کلیک روی دکمه OK باید آن را با فرمت دلخواه خود ذخیره کنید. برای این کار از منوی File روی گزینه Save As کلیک کنید.

تبدیل pdf به عکس با فتوشاپ

در صفحه باز شده باید فرمت ذخیره سازی فایل را روی JPEG قرار دهید و سپس روی دکمه Save کلیک کنید.

تبدیل pdf به عکس در فتوشاپ

توجه داشته باشید این روال را باید برای ذخیره هر صفحه انجام دهید.

 

نرم افزار تبدیل PDF به عکس در ویندوز

یکی از قوی ترین نرم افزار های تحت ویندوز برای تبدیل فایل های PDF به JPG نرم افزار PDF To JPG Converter است که آخرین نسخه رایگانش را می توانید از سایت پی سی دانلود، دانلود کنید.

نرم افزار تبدیل PDF به عکس در ویندوز

یکی از مزیت های نرم افزار تحت ویندوز PDF To JPG Converter تبدیل تمام صفحات فایل پی دی اف تان به عکس بدون افت کیفیت آن است. به راحتی و بدون هیچ محدودیتی با برنامه PDF To JPG Converter می توانید فایل های پی دی اف خود را به فرمت jpg تصویری تبدیل کنید.

 

دانلود نرم افزار تبدیل فایل pdf به jpg برای اندروید

اگر در گوشی همراه خود قصد دارید فایل های PDF خود را به JPEG تبدیل کنید برنامه های مخصوص اندروید و IOS این کار موجود است. یکی از قوی ترین اپلیکیشن های موبایلی تبدیل فایل PDF به  JPG اپلیکیشن PDF to Image Converter Premium است که از مارکت های موبایلی مثل گوگل پلی می توانید دانلودش کنید.

توسط این اپلیکیشن به راحتی می توانید تک تک فایل های پی دی اف خود را که در گوشی همراه تان وجود دارد را به فایل های تصویری jpg بدون افت کیفیت تبدیل کنید.

 

تبدیل PDF به JPG از طریق سایت های آنلاین

یکی از بهترین روش های تبدیل رایگان پی دی اف به عکس استفاده از سایت های PDF to JPG به صورت آنلاین هستند که با جست و جوی عبارت PDF to JPG online converter در گوگل ده ها سایتی که در این زمینه فعالیت می کنند را می توانید پیدا کنید.

توسط این سایت ها به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید فایل های پی دی اف خود را به عکس تبدیل کنید.

یکی از بهترین مزیت های استفاده از این سایت ها برای تبدیل پی دی اف به عکس این است که تمام صفحات یک فایل PDF را به صورت دسته جمعی به عکس تبدیل می کنند و شما یکجا می توانید آن ها را دانلود کنید.

به همین دلیل استفاده از سایت های آنلاین برای این کار را همیشه به شما پیشنهاد می دهیم.

یکی از سایت های خوب برای تبدیل PDF به JPEG به صورت آنلاین سایت pdf2jpg.net است. با ورود به این سایت و اسکرول به پایین تر با دکمه ای به نام Choose A File مواجه می شوید که با کلیک روی آن باید فایل پی دی اف مورد نظرتان که می خواهید کلش را به عکس تبدیل کنید را انتخاب کنید.

pdf2jpg.net

سپس از قسمت JPG quality باید کیفیت خروجی عکس ها را مشخص کنید که به صورت پیشفرض روی خوب قرار دارد.

تبدیل پی دی اف به عکس با pdf2jpg.net

سپس در مرحله آخر هم روی دکمه Conver PDF to JPG کلیک می کنید. بعد از چند ثانیه فایل های خروجی شما که در فرمت JPG هستند را می توانید هم به صورت تکی و هم به صورت یکجا دانلود کنید.

 

تبدیل PDF به عکس با سایت pdftojpg

سایت pdftojpg.me هم یکی از قوی ترین و بهترین سایت ها برای تبدیل فایل PDF به فایل JPEG است که از این سایت هم می توانید مثل سایت قبلی که به شما معرفی کردیم استفاده کنید.

تبدیل PDF به عکس با سایت pdftojpg

 

بعد از وارد شدن به سایت pdftojpg.me کافی است روی دکمه Upload a file کلیک کنید تا فایل PDF مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از انتخاب به صورت خودکار روی سایت آپلود می شود و شما باید چند ثانیه ای را صبر کنید تا آپلود فایل به اتمام برسد.

آموزش تبدیل PDF به عکس با سایت pdftojpg

سپس به انتهای صفحه اسکرول می کنید و روی دکمه Convert Now کلیک می کنید. پس از اتمام کار نیز می توانید کل فایل های خروجی را یکجا و هم اینکه به صورت تکی دانلود کنید.

 

آموزش تصویری تبدیل فایل PDF به JPG بدون افت کیفیت

در این آموزش تصویری چند سایت خوب برای تبدیل پی دی اف به عکس با کیفیت بالا معرفی می شود و نحوه کار با هر کدام به شما توضیح داده می شود.

 

جمع بندی مقاله

در این مقاله سعی شد بهترین و آسان ترین روش های تبدیل فایل پی دی اف به عکس را به شما آموزش دهیم. پیشنهاد ما استفاده از سایت های آنلاین برای تبدیل فایل های PDF تان به عکس است. هرچند که تمام روش هایی که به شما در این مقاله توضیح دادیم خروجی با کیفیتی را از تصاویر در اختیار شما قرار می دهند.

اگر شما هم روش مناسبی برای تبدیل فایل پی دی اف به عکس در نظر دارید با ما و دیگر دوستان در میان بگذارید. اگر از این مقاله آموزشی استفاده کافی را بردید لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.