اکانت بازار

بهترین اپ استورهای ایرانی در سال ۱۴۰۲ (جایگزین اپ استور اپل)

یکی از مشکلاتی که جدیدا کاربران گوشی های آیفون در ایران با آن مواجه هستند عدم دسترسی به اپ استور اپل و مشکلاتی است که در دانلود اپلیکیشن های مختلف از آن دارند است.

در واقع هر از چند گاهی این مشکلات برای کاربران ایرانی پیش می آید. هر چند که سریع برطرف می شود ولی با این حال بهتر است از جایگزین های ایرانی برای اپ استور اپل که قرار است در این مقاله آن ها را به شما معرفی کنیم استفاده کنید.

اپ استورهای ایرانی زیادی در حال حاضر وجود دارند که می توان بهترین جایگزین برای اپ استور اپل آن ها را دانست. چون بدون نیاز به اپل آیدی و به صورت کاملا رایگان می توان از طریق آن ها اپلیکیشن های آیفون را دانلود کرد.

در این مقاله از سایت مخاطب قصد داریم بهترین اپ استور ایرانی که می توان بهترین جایگزین برای اپ استور اپل دانست را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم در دانلود از اپ استور اپل مشکل دارید بهتر است از جایگزین های اپ استور اپل که در این مقاله به شما معرفی می کنیم استفاده کنید.

 

چرا باید از اپ استورهای ایرانی استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید چندی پیش اپل در یک حرکت ناجوان مردانه تعدادی از اپلیکیشن های ایرانی مثل اسنپ را از استور خود به طور کامل حذف کرد و همینطور اجازه نصب آن روی گوشی های آیفون هم وجود ندارد.

به همین دلیل بسیاری از اپ استورهای ایرانی مثل سیب اپ وجود دارند که دارای اپلیکیشن های حذف شده از اپ استور هستند و تعدادی از اپلیکیشن های مود شده را هم برای دانلود رایگان برای کاربران ایرانی محیا کرده اند.

به همین دلیل برای دور زدن تحریمات جدی که اپل برای کاربران ایرانی در نظر گرفته است باید از اپ استورهای ایرانی برای دانلود اپلیکیشن های لازم مان استفاده کنیم. بدون هیچ محدودیتی هر اپلیکیشنی که مد نظرمان باشد را می توانیم از اپ استورهای ایرانی دانلود کنیم.

 

بهترین اپ استور های ایرانی را بهتر بشناسید

تقریبا از سال 93 اپ استورهای ایرانی کار خودشان را شروع کردند. اولین اپ استور ایرانی سیب اپ نام دارد. هدف اصلی اپ استورهای ایرانی اجازه دانلود اپلیکیشن های اپل به کاربران ایرانی بدون نیاز به اپل ایدی و گیفت کارت است و از طریق آن ها می توان اپلیکیشن های مورد نیاز برای گوشی های آیفون را دانلود کرد.

در این قسمت قصد داریم شما را با بهترین اپ استورهای ایرانی آشنا کنیم. پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

سیب اپ

اپ استور سیب اپ

همانطور که می دانید سیب اپ اولین اپ استور ایرانی است که از سال 93 فعالیت خود را با هدف کمک به کاربران ایرانی اپل برای دانلود آسان اپلیکیشن های آیفون آغاز کرد. هم اکنون در اپلیکشن سیب اپ دانلود بیش از 10 هزار اپلیکیشن موبایلی مربوط به سیستم عامل IOS برای کاربران ایرانی فراهم می باشد.

سیب اپ کاملا رایگان می باشد و بدون هیچ محدودیتی و بدون نیاز به گیفت کارت و خرید اپل آیدی می توانید از طریق اپلیکیشن سیب اپ اپلیکیشن های مربوط به آیفون را دانلود کنید. فقط کافی است به سایت سیب اپ مراجعه کنید و اپلیکیشن آن را روی موبایل خود نصب کنید. سپس با جست و جوی اپلیکیشن مورد نظرتان آن را دانلود کنید و از استفاده کنید.

سیب اپ اپلیکیشنی تمام ایرانی است و اپلیکیشن های ایرانی که اخیرا توسط شرکت اپل از روی اپ استور اپل پاک شده را هم دارا می باشد. حتی بعضی از اپلیکیشن های خاص را به صورت مود شده و بدون محدودیت می توانید از اپ استور ایرانی سیب اپ دانلود کنید.

برای استفاده از اپ استور ایرانی سیب اپ کافی است وارد سایت سیب اپ به آدرس sibapp.com شوید.

 

اناردونی

اپ استور اناردونی

اناردونی یکی از بهترین اپ استورهای ایرانی در حال حاضر می باشد که با سرعت بالا و بدون هیچ محدودیتی می توانید برنامه های اپ استور اپل را در آن جست و جو، پیدا و دانلود کنید.

در اناردونی بدون نیاز به اپل آیدی و دردسترهای جیلبریک می توانید اپ های مورد نیاز خود را روی گوشی آیفون خود نصب کنید.

هر آنچه نیاز دارید در اناردونی موجود می باشد. هر آن چیزی که در اپ های خارجی آیفون وجود دارد در اپ های ایرانی اناردونی موجود است و به راحتی و به صورت رایگان می توانید از آن ها استفاده کنید.

پشتیبانی خوب اپ استور اناردونی از دیگر مزیت های آن است. هر سوال و مشکلی که داشته باشید می توانید از طریق پشتیبانی اناردونی اعلام کنید تا در اولین فرصت مشکل تان برطرف شود.

برای استفاده از اپ استور ایرانی اناردونی کافی است وارد سایت اناردونی به آدرس anardoni.com شوید و اپلیکیشن اناردونی را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

 

آی تیپس

اپ استور ایرانی آی تیپس

یکی دیگر از بهترین اپ استورهای ایرانی در حال حاضر اپ استور آی تیپس است. توسط آی تیپس بدون هیچ محدودتی می توانید اپ های مورد نیازتان را روی سیستم عامل های IOS نصب کنید.

قدرت، کیفت خدماتی که ارائه می دهد و پشتیبانی حرفه ای کاربران از مزیت های اپ استور ایرانی آی تیپس است.

همچنین به دلیل دانلود مستقیم از سرورهای اختصاصی آی تیپس دیگر خبری از محدودیت ها و خطای ۱۰۰۹ اپل نخواهد بود.

با آی تیپس سرعت بالایی را در دریافت اپلیشن های مورد نیازتان تجربه خواهید کرد. سرورهای اختصاصی آی تیپس در داخل ایران باعث افزایش سرعت دانلود نسبت به سرورهای خود اپل می شود.

همچنین برای دانلود اپ های مورد نیازتان به هیچ وجه نیاز به گیفت کارت و اپل آیدی نخواهید داشت. به راحتی با آی تیپس اپ های مورد نیاز آیفون تان را دانلود کنید.

از دیگر مزیت های آی تیپس سرویس انتشار برنامه ای است که ارائه می دهد. توسعه دهندگاه به راحتی از این طریق می توانند اپلیکیشن های خود را در اپ استور اپل، گوگل پلی و همچنین اپ استور آی تیپس به اشتراک مخاطبانشان بگذارند.

همچنین پشتیبانی اپ استور آی تیپس در 7 روز هفته از طریق پشتیبانی آنلاین سایت، ایمیلی و ربات پشتیبان در خدمت کاربرانش می باشد.

برای استفاده از اپ استور ایرانی آی تیپس کافی است به آدرس itipsstore.com مراجعه کنید و پس از دانلود اپلیکیشن آی تیپس از آن استفاده کنید.

 

سیبانه

اپ استور ایرانی سیبانه

یکی دیگر از اپ استورهای ایرانی قابل اعتماد اپ استور سیبانه است. سیبانه فعالیت خود را از سال 92 در این حوزه آغاز کرده است. داشتن اپلیکیشن های مشابه اپل در سیبانه یکی از امکانات خوبی است که این اپ استور ایرانی برای کاربرانش فراهم کرده است.

همچنین اپلیکیشن های اورجینال اپل را با قیمت دلار 1000 تومانی می توانید از اپ استور سیبانه دانلود کنید. دقیقا همان اپلیکیشن های اورجینالی که در اپ استور اپل موجود است روی اپ استور سیبانه قابل دریافت است.

از دیگر مزیت های اپ استور سیبانه می توان به محتوای آموزشی و راهنماهای آموزشی و همچنین آموزشی های ویدیویی که برای اپلیکیشن های اپ استور اپل فراهم کرده است اشاره کرد.

همچنین دیگر توسعه دهندگان اپلیکیشن های اپل که توانایی انتشار اپلیکیشن های IOS خود را در مارکت های جهانی اپل ندارند می توانند از طریق اپ استور سیبانه اپلیکیشن خود را منتشر کنند و شروع به کسب درآمد کنند.

در اپ استور سیبانه بدون نیاز به اپل آیدی می توانید تمام اپلیکیشن های مورد نیازتان برای اپل را دانلود کنید و با امنیت بالا و خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید.

برای استفاده از اپلیکیشن سیبانه می توانید از طریق آدرس اپ استور sibaneh.com اقدام به دانلود کنید.

 

سیبچه

سیبچه

سیبچه هم از محبوب ترین اپ استورهای ایرانی است که از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است. سیبچه تحت نظارت شرکت داده پردازان همراه ایرانیان می باشد.

از مزیت های اپ استور ایرانی سیبچه می توان به سرعت بالا، امنیت بالا و دارای بودن تمام اپلیکیشن های مشابه اپ استور اپل اشاره کرد. همچنین از طریق اپ استور سیبچه می توانید به راحتی و بدون نیاز به گیفت کارت اپلیکیشن های اورجینال اپ استور اپل را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

در اپ استور سیبچه خبری از کندی سرعت هنگام نصب اپلیکیشن ها نیست! به هیچ وجه دچار ارورهای احتمالی مثل ارور 1009 اپل نمی شوید. به سادگی و بدون جیلبریک می توانید اپ های مورد نظرتان را نصب کنید و از آن ها استفاده کنید.

در ضمن توسعه دهندگان اپلیکیشن های IOS هم می توانند برای درآمدزایی، اپ های خود را برای فروش در اپ استور سیبچه منتشر کنند.

برای دریافت اپلیکیشن سیبچه کافی است به آدرس sibche.ir مراجعه کنید.

 

جمع بندی و پایان مقاله

اگر شما هم با مشکلات احتمالی اپ استورهای خارجی اپل مواجه می شوید پیشنهاد می کنیم از اپ استورهای ایرانی، اپلیکیشن های IOS مورد نظرتان را دانلود کنید.

در این مقاله سعی کردیم بهترین اپ استورهای ایرانی را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم اپ استور جدیدی سراغ دارید که بدون محدودیت می باشد و جایگزین خوبی برای اپ استور اپل است خوشحال می شویم در قسمت کامنت های همین مطلب آن را معرفی کنید.

 

27 نظرات
  1. GoodGod می گوید

    تشکر از نگارنده محترم.
    ولی دوستانی که تجربه استفاده از اپ استورهای ایرانی را داشته اند ، لطفا درج کنند که کدام یک از این ها بهتر از بقیه بوده است؟

    1. آیدا می گوید

      سیب ایرانی از همه بهتر بوده دوست عزیزم

  2. مجتبي قمي می گوید

    سيبچه اصلا بدرد نميخوره وقتي بلاك ميشي ديگه بهتون محل نميزاره و بايد مجدد اشتراك بخريد

  3. سیما می گوید

    من اشتراک همشون رو خریدم ولی از اپ استور «سیب بازار» خیلی راضی هستم ، نقد اون رو هم میزاشتید عالی میشد.

  4. نگار می گوید

    سلام خسته نباشید
    راستش من از اپ استور سیب ایرانی استفاده میکنم ولی توی این مقاله چیزی راجع بهش ندیدم که نوشته باشید .راستش من خرداد ماه اشتراک گرفتم ازشون و تا الان خدارو شکر مشکل قطعی اپل آیدی نداشتم و پشتیبانیشم خیلی خوبه هر وقت سوالی داشتم از صبح تا ۱۲ شب هر ساعتی پیام دادم جوابم رو دادن

  5. مونا نورزاد می گوید

    سلام ممنون بابت مقاله خوبتون .فقط کاش مقالتون رو بروز میکردید از اپ استورهای جدید مثل سیب بازار هم بنویسید .ممنون

  6. سیما می گوید

    سلام من از اپ استور سیب بازار هم خیلی راضی هستم،
    اشتراک های خیلی ارزونی داره نسبت به بقیه و قطع نمیشه
    خیلی از اپ ها هم نیازی به خرید اشتراک نداره

  7. اپ استور می گوید

    سال ۹۸ رو نمی دونم، ولی ۹۹ فقط سیب ایرانی بهترین اپ استور ایرانی بوده!

  8. صبا می گوید

    من سیب ایرانی استفاده میکنم …. به نظرم اپ استور خوبیه

  9. مالباخته می گوید

    سیبانه کلاهبرداری بیش نیست . تمام برنامه هاشون برنامه هایی هست که به صورت عادی روی ایفون نصب میشه. اصلا نیاز به خرید اکانت نیست. دزدی شاخ و دم نداره . من پولم رفت شماها اشتباه نکنید.*************سییییبببباانه دزد و کلاهبردار

  10. مینا می گوید

    من از سیبانه و نصاب استفاده کردم ، پشتیبانی سیبانه واقعا عالی هس و کلا این اپ استور ارزش زیادی برای کاربرانش قائل هس از طرفی هم نصاب نرم افزارهای کرک شده رو میده که تو اپ استور های دیگه نیس من شخصا پیشنهاد میکنم برای نرم افزارهای کرک و خاص از نصاب و برای نرم افزارهای قانونی از سیبانه استفاده کرد

  11. Ali می گوید

    نصاب پرو عالیه اگه دنبال برنامه های کرک شده هستید. جدیدا پشتبانیش کمی ضعیف شده. اما ب پولی ک میدی خیلی صرفه داره. من ۳ سالی هست یوزرش هستم از روزی ک رایگان بوده تا الان

  12. ماهان می گوید

    متاسفانه دیر کامنتتو خوندم و تو پاچه منم رفت

  13. مهدی می گوید

    با سلام ممنون از زحمات شما ولی خدای اپستور سیبانه همش کلاه برداریه بود نکنید بهترین سیبچه س

  14. F.E می گوید

    سلام وقت بخیر،من میخواستم بعضی از اپ های ایرانی مثل بادصبا،فرآن حبل المتین،مفاتیح باب النعیم،متن نگار و … رو نصب بکنم.شما میدونید کدوم اپ استور این ها رو‌ داره و آیا اصلا میشهروی آیفون نصب کرد یانه؟ممنون از راهنماییتون🙏🏻

  15. جواد می گوید

    من سیب اپ داشتم نصاب هم داشتم اما الان اناردونی از همه هم برنامه هاش بیشتره و هم پشتیبانی خوبی داره البته برنامه های کرک شده نصاب هم عالیه من پیشنهاد میکنم اگر دنبال بیشترین اپلیکیشن های ایرانی و حتی خارجی هستید اناردونی بگیرید پشیمون نمیشید.

  16. ابی می گوید

    من قبلا سیب اپ ، سیبچه و نصاب داشتم که دزد ترینشون نصاب بود که اکثر هک هاش الکی بود و بد تر اینکه بعد خرید و نصب مجدد استور ، سابقه خریدت کلا رو هوا می زفت و مجددا باید اپ پولی ور میخریدی که عرض کردم اکثر ادعاهاش راجع به هک هاش دروغ محض بود و پشتیبانی هم نداشت و پولتو علنا میخورد ، سیبچه بهتر بود اما نرم افزارهاش محدود بود و هکی هم نداشت تا رسیدم به اناردونی و فکر کردم در و پیکر داره ، گرونترین اشتراکو داره ، نه تلفنی داره نه پشتیبانی فعال ، من اشتراک ۶ ماهه رو حدودا ۶۳۰خریدم ۵ روز بعد با کلی پیگیری فعال کردند و جالب تر این که کد تخفیف ۳۰ درصدی در زودم اما به اسم ۳۰ درصد ده درصد هم کم نشد ، بعد کلی مکافات رفتم برای نصب برنامه مورد نظرم یعنی واتساپ واتوسی که دیدم الکی زدن در استور موجوده (خیلی از برنامه هاشون واقعا موجود نیستند و موقعی که دکمه نصب رو میزنی زده به درخواست توسعه دهنده حذف شده ، اخه بیشرفا اگر حذف شده چرا شعار ونمایش میدید که قابل دانلوده ما بیاییم الکی اشتراک بی در و پیکر گرون قیمتتون رو بخریم؟!) خلاصه یه نسخه واتوسی بود اونم پولی بود ۲۰ تومن دادم و بعد نصب ارور داد برنامه باید اپدیت بشه و کرش کرد . پشتیبان هم جواب نداد . پولمو تو روز روشن خوردند ، وقتی برنامه ایراد داره مگه وظیفه شما این نیست که ایراد رو حل کنید یا اصلا رو استورتون نزارید …. میفروشید و میگید همینه که هست…. خلاصه خیلی بیشرفند . من که راضی نیستم و حرامشان باد

  17. ایمان می گوید

    اگر کاربر مبتدی نیستین بنظرمن بهترینشون http://www.myud.ir هستش. من حدود ۱۱ سال پیش udid ثبت میکردم باهاشون الان دیدم اپ استورم زدن ولی ب درد افراد وارد میخوره نه مبتدی چون سیستمشون فرق داره

  18. علیرضا می گوید

    من از اناردونی ۴٠٠ هزار دادم اشتراک ٣ ماهه کرفتم. دریغ از نصب یک برنامه.پشتیبانی ش هم جواب نمیده. بدترین تجربه. کلاهبرداری

  19. مجید س می گوید

    سلام وقت بخیر
    بنده بعد از کمی تحقیق وخواندن نظرات بعضی از کاربران درخصوص اپ استور ایرانی،برنامه سیب ایرانی را نصب کردم متاسفانه باید بگم بدترین ،مزخرف ترین،کلاهبردارترین اپ استور ایرانی است .
    اشتراک یکماه خریدم ولی حتی یک برنامه ساده هم نتونستم نصب کنم فقط دزدیییییی و حقه بازییییی ..ق.

  20. علی می گوید

    من بعد از خواندن مطالب وکامنت ها به این نتیجه رسیدم که همه ی اپ استور های ایرانی دزد هستند

  21. مانی می گوید

    😂

  22. نیپا می گوید

    ☹️🧐

  23. سالار می گوید

    من نظرات دوستان رو خوندم همه اپ استورها دزد از آب درومدن.ممنون میشم از دوستان یه اپ استور کمتر دزد معرفی کنند

  24. مجتبی می گوید

    به نظر من اپل اپس بهترین هست همه چیزش درست و هیچ دروغ و کلکی ندارن بنده خداها و سر موقع پشتیبانی هم جواب میده

  25. Jennie می گوید

    راستش اگه اینجوری باشه همه ی اپ استور های ایرانی دزد از آب در اومدن من یه بازی میخوام که تو اپ استور پولیه یه اپ استور بدون خرید اشتراک وجود نداره تورو خدا ضروریه

  26. محمد می گوید

    من از چندتاشون استفاده کردم
    سیب اپ تا چندروز پیش عالی بود اما ناگهانی خودش و تمام اپهایی که ازش دانلود کردم از دسترس خارج شد و هنوز بعد از چندبار تماس و… درست نشده.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.