اکانت بازار

رادیوگرافی چیست و نکات مهم خرید یونیت

علم پزشکی به فرآیند هایی همچون پرتو نگاری ها که همان رادیوگرافی می باشد نیاز خواهد داشت چرا که به کمک این روش ها می‌ توان درون بدن انسان را از همه نظر به خوبی بررسی نموده و در صورت وجود مشکلات به خوبی تشخیص درست و درمان شود.البته این کار می بایست در  بهترین مرکز رادیوگرافی صورت گیرد. امروزه مراکز مختلفی این تجهیزات را در کنار سایر تجهیزات از جمله یونیت و اتوکلاو به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسانند. رادیوگرافی به عنوان یک روش تصویربرداری بوده که در این روش می توان به خوبی بیماری ها را تشخیص داد. این روش غیر تهاجمی و بدون درد بوده و توسط تابش اشعه X به ناحیه مورد نظر صورت خواهد گرفت و می تواند تصویر داخلی بدن را به نمایش بگذارد و از وجود بسیاری از بیماری ها آگاه سازد.

نکات مهم قبل از انجام رادیوگرافی

قبل از انجام رادیوگرافی لازم است تا هر گونه لوازم از جمله جواهرات و دیگر اشیا فلزی را از بدن خارج نمایید. لازم به ذکر است که رادیوگرافی را هرگز در زمان بارداری انجام ندهید مگر اینکه تجویز ضروری توسط پزشک صورت گرفته باشد. لذا خانم ها می بایست کارشناس رادیولوژیست را از احتمال بارداری خود اطلاع دهند. به دلیل عکس برداری قسمت مورد مورد نظر را به وسیله اشعه ایکس روی فیلم قرار می دهند و اشعه پس از عبور از پوست به بخش مورد نظر تابیده خواهد شد و به صفحه حساس برخورد می کند که در نهایت منجر به چاپ به شکل سیاه دیده خواهد شد. اما بخش هایی که دارای استخوان می باشد اشعه عبور نخواهد کرد و به شکل رنگ سفید مشاهده می گردد که همچون افتادن سایه روی دیوار می باشد.

خرید یونیت دندان پزشکی

یونیت دندانپزشکی  از تجهیزات مهم و ضروری دندانپزشکی در جهت راه اندازی مطب می باشد که در اولویت لیست خرید قرار می گیرد. علت اهمیت این تجهیزات استفاده از آن برای ویزیت بیمار می باشد که هر بیماری با آمدن به مطب می بایست روی یونیت دراز کشیده تا دکتر او را معاینه نماید و درمان کند. در این راستا، آرامش و راحتی بیمار در زمان درمان دارای اهمیت بالایی می باشد. از جهتی نیز قیمت آن را نیز برای خرید باید مد نظر داشت. امروزه انواع مختلفی از یونیت ارائه می گردد.

خرید یونیت دندان پزشکی

نکات مهم در خرید یونیت دندانپزشکی

تجربه مهم ترین پارامتر به عنوان یک تعیین کننده در خرید ابزارهایی بوده که پیش از این از آن ها استفاده نموده ایم یا محصولات مشابه آن را خریداری ننمایید. در زمان خرید به میزان راحتی و طراحی مناسب صندلی بیش از پیش توجه نمایید. کیفیت این بخش به حال بیمار نیز بستگی خواهد داشت و به نوعی آن را تحت تاثیر قرار می دهد که با این اوصاف نیز عملکرد دندانپزشک نیز به آن وابستگی خواهد داشت.

نمونه ای از یونیت دندانپزشکی برای چپ دستان طراحی می شود. در این مورد ما با نسل جدیدی از یونیت ها رو به رو خواهیم شد که به شکل دو طرفه می توانند استفاده شود و مشکل افراد چپ دست را برطرف نموده است. در درمانگاه هایی که لازم است چند نفر از یک یونیت بهره مند شوند استفاده از یونیت دو طرفه بسیار ایده هوشمندانه ای خواهد بود.

کاربرد اتوکلاو

اتوکلاو به عنوان مهم ترین و ضروری ترین دستگاه ها درتجهیزات آزمایشگاهی به شمار می رود که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار، برای استریل کردن و سترون سازی استفاده می شود . سترون سازی  در معنا برای استریل کردن و از بین بردن همه ی اشکال حیات مانند میکروب ها می باشد که به وسیله حرارت بخار آب تحت فشار و یا مواد غیر متحرک که در بر گیرنده روش هایی مانند شیمیایی و غیر شیمیایی می باشد، می گردد. این دستگاه از نظر کاربرد بیشترین استفاده را در پزشکی جهت استریلزاسیون و همچنین در صنایع شیمیایی جهت به عمل آمدن پوشش ها و پکلانش لاستیک و ضمن اینکه در سنتز هیدوترمال کاربرد دارد .

لازم به ذکر است که بهترین وسیله برای استریل کردن ابزارهایی همچن لوازم کار خالکوبی، پیرسینگ، و داروهای دامپزشکی نیز می باشد، ظاهر این دستگاه به شکل یک استوانه در دار بوده که در ابعاد صنعتی طول دستگاه های اتوکلاو به 15متر نیز خواهد رسید. لازم به ذکر است که مایعات عفونی به وسیله این تجهیز در داخل فاضلاب ریخته می شود ولی آگار آب شده در اثر اتوکلاو را نباید در فاضلاب ریخت. لازم است تا کمی سرد شود و بعد به عنوان زباله جامد آن را دفع نمایید.

کاربرد اتوکلاو

دنتی شاین Denty Shine به عنوان یکی از مراکز تجارت دندان پزشکی ایران شناخته می شود که در گرایش فروش تجهیزات دندان پزشکی فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده بوده که انواع تجهیزات دندان پزشکی را ارائه می دهد. به طور کلی این محصولات ضمن کیفیت و برخورداری از گارانتی های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین می توانید از طرق وب سایت این مجموعه به نشانی dentyshine.com اقدام به خرید غیر حضوری نموده و اطلاعات جامعی از این تجهیزات کسب نمایید. شایان ذکر است این مجموعه دارای سابقه بالایی در ارائه انواع محصولات و تجهیزات دندان پزشکی بوده و طی این سال ها ثمر و بازخورد تمامی سخت کوشی ها باعث فروش تجهیزات دندان پزشکی در همه ی مراکز استان ها و شهرستان ها شده است. شما می توانید انواع تجهیزات اعم از یونیت وصال گستر و یونیت ارزان را از این مرکز تهیه نمایید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.