بهترین لپ تاپ زیر ۲۰ میلیون در سال ۱۴۰۲ [قیمت مناسب]

امروز با موضوع بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون با شما عزیزان همراه خواهیم شد. خیلی از مردم به دلایل مختلف برای کار های خود به لپ تاپ نیاز دارند و با توجه به نیاز و بودجه خودشان به سراغ لپ تاپ های مناسب میروند. بازه قیمتی لپ تاپ ها خیلی گسترده است و ما باید طبق نیاز خود به سراغ نقد و بررسی بهترین لپ تاپ ها برویم.

یقینا هرچه قیمت بیشتر باشد، حافظه داخلی بیشتر و پردازنده قوی تر و امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار میدهند. البته لازم به ذکر است که تمرکز کردن بر روی یک بازه قیمتی محدود کار چندان درستی نیست. زیرا قیمت ها در ایران به صورت روزانه نوسان دارد. در ادامه جدیدترین اخبار تکنولوژی با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی چند مدل از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون بپردازیم.

پرفروش ترین لپ تاپ زیر 20 میلیون

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – E

و اما بپردازیم به اولین لپ تاپ از دسته بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون در بازار. بدون شک «لنوو» ازجمله شرکت‌هایی است که در طراحی و ساخت لپ‌ تاپ‌ های میان‌ رده و اقتصادی تبحر خاصی داشته و تاکنون مدل‌های بسیاری را در این رده تولید کرده است.
این مدل هم از‌جمله همین محصولات محسوب می‌شود که مخصوص کاربری عمومی بوده و برای انجام امور روزمره مناسب است. این محصول شرکت لنوو ظاهری ساده و یک ‌دست، اما رضایت‌ بخش دارد و لکه، کثیفی و اثرانگشت را کمتر به خود جذب می‌کند. این دستگاه حدود 23 میلی‌ متر ضخامت و 2200 گرم وزن دارد که نمی‌توان از آن‌ها به ‌عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم‌ رده نام ‌برد، اما در کل برای جابه‌جایی کار را سخت نمی‌کنند.
صفحه ‌نمایش این مدل یک نمونه‌ی کاملا معمولی و پایه است که البته در این رده قیمتی انتظار بیشتر از این را هم نباید داشت. اندازه‌ی 15.6‌اینچی و کیفیت‌ اچ دی ازجمله مشخصات کلی این صفحه‌نمایش هستند. کیبورد این مدل از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده که برای تایپ کردن سریع و طولانی‌مدت مناسب هستند. تاچ‌پد هم به کلیک‌های جداگانه مجهز است که دقت خوبی داشته و اعمالی نظیر‌ درگ و دراپ را می‌توان با آن به‌ راحتی انجام داد، اما از طرفی برای فرمان‌های چند لمسی مانند اسکرول و زوم ‌کردن کارایی متوسطی دارد.
پورت‌ های هم روی لبه‌های چپ و راست تعبیه شده که برای محصولی در این رده‌ی کاربری، کاملا ایدئال هستند. با‌وجود قیمت اقتصادی، سخت‌ افزار به‌کاررفته در‌ این مدل نمونه‌ی خوبی است که البته تنها برای انجام امور روزمره و اجرای برنامه‌های سبک می‌توان روی آن‌ حساب باز کرد. پردازنده‌ ی مرکزی‌ اینتل، 4 گیگابایت رم از نوع دی دی آر 4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی ازجمله قطعات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ لنوو هستند.
با‌وجود این قطعات کم‌ مصرف و استفاده از یک باتری دو سلولی با ظرفیت ۳۰ وات‌ ساعت، این لپ‌تاپ با هر بار شارژ حدود پنج و نیم ساعت در شرایط تماشای فایل ویدئویی روشن خواهد ماند. درکل‌ لنوو یک محصول خوش ‌قیمت با کاربری عمومی و کیفیت ساخت متوسط است و می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند لپ‌ تاپی برای انجام امور معمول روزمره خود تهیه کنند، گزینه مناسبی باشد.
این لپ تاپ با توجه به قیمتی که دارد از ظاهر جذاب و زیبایی هم برخوردار است. این لپ‌ تاپ بیشتر برای دانشجویان و دانش آموزان طراحی شده و به همین دلیل ظاهر خوبی دارد. این لپ‌ تاپ را می‌ توانید در دو رنگ مشکی و خاکستری خریداری کنید. رنگ‌هایی که می‌توانند طرفداران خاص خود را داشته باشند. ظاهر اسپرت و جوان پسند، یکی از دلایل خوب برای خرید این لپ‌ تاپ ارزان قیمت لنوو خواهد بود. با این حال قیمت ارزان باعث شده که این لپ‌ تاپ از برخی جریان‌های روز در حوزه طراحی عقب‌ تر باشد. مثلا صفحه نمایشی که برای آن در نظر گرفته شده حاشیه ‌های زیادی دارد. از طرف دیگر با لپ ‌تاپ چندان باریکی هم مواجه نخواهید بود.
لپ‌تاپ در ابعاد ۳۷۸ در ۲۶۰ در ۲۲٫۹ میلی‌ متر ساخته شده و ۲٫۲ کیلوگرم وزن دارد. لپ‌ تاپ تقریبا بزرگ و تقریبا سنگینی است. یکی از دلایلی که باعث شده ضخامت دستگاه بالا برود، استفاده از درایو نوری دی وی دی است. این لپ‌تاپ ارزان قیمت از معدود محصولاتی به حساب می ‌آید که همچنان از درایو نوری دی وی دی استفاده می‌کند. در این روزها استفاده از درایو نوری واقعا کم شده، اما بد نیست که آن را روی یک محصول دانشجویی مشاهده می‌کنیم.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - E 

نکات مثبت                                                                      نکات منفی
حافظه ۱ ترابایت                                                                  سرعت پایین تا بالا امدن ویندوز
رم بالا                                                                              سرعت پایین در بعضی از نرم افزارها
صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
زیبا
سبک

نظر خریداران لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – E 

بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون

نظر خریداران : یکی از بهترین لپ تاپ ها در رنج قیمتی خودش و حتی از بهترین لپ تاپ های زیر 20 مییلیون در بازار هستش و امکانات و امکانات مناسبی را برای شما به همراه دارد.

 لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565JF-BQ078

 

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون از شرکت ایسوس میباشد. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس از محصولات سری ویو بوک شرکت «ایسوس» محسوب می‌شود که با طراحی زیبا روانه‌ی بازار شده است. این لپ ‌تاپ به ‌واسطه‌ی قابلیت ‌ها و امکاناتی که دارد، علاوه ‌بر کاربری معمول روزمره، برای کاربری مالتی‌ مدیا سبک هم مناسب است. بدنه‌ی شیک این لپ تاپ به‌گونه‌ای طراحی شده که لپ‌تاپی رده‌بالا را نوید می‌دهد.
این بدنه 23 میلی‌متر ضخامت و 2 کیلوگرم وزن دارد و برای جابه‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این محصول، پنل تی اف تی با وضوح فول اچ دی  و روکش مات است. وجود بلندگو های قوی ایسوس هم کاربری این لپ ‌تاپ را به‌ عنوان یک محصول مالتی‌ مدیا تقویت می‌کند.
این لپ تاپ دارای سخت‌افزاری کافی است. این بدین معناست که این لپ‌تاپ برای استفاده روزانه و برای انجام کارهای گرافیکی معمولی می‌تواند کافی باشد. پردازنده این لپ‌تاپ توسط شرکت محبوب اینتل طرحی شده است و از سری پردازنده‌های کرای 3 است.
اما در صورتی که خیلی ‌ها فکر می‌ کردند امکان دارد این لپ‌ تاپ از ظرفیت حافظه کمی برخوردار باشد اینچنین نشد و این لپ‌تاپ درست مانند لپ‌تاپ‌های رده بالا دارای 1 ترابایت حافظه داخلی است. اما این پایان شگف ‌انگیز بودن این لپ‌ تاپ نیست در کنار تمامی این امکانات باید حافظه رم 4 گیگابایتی آن را نیز در نظر گرفت که در حال حاضر برای انجام کارهای روزمره بسیار مناسب است.
یک لپ ‌تاپ تا چه حد گرافیک نیاز دارد؟ شاید برای کارهای گرافیکی حرفه‌ ای می ‌توان گفت بسیار زیاد اما برای لپ‌ تاپ‌ های معمولی که برای استفاده روزانه افراد طراحی شده‌اند چطور؟ برای این لپ ‌تاپ ‌ها هم نمی‌ توان مقداری در نظر گرفت. چرا که هر چه گرافیک بالاتر باشد احساس لذت‌بخش‌تری به کاربر می‌دهد. گرافیک این لپ‌تاپ توسط شرکت انویدیا طراحی شده است‌. شرکتی که خیلی وقت است با ارائه انواع چیپ و کارت گرافیکی توانسته است سهم بزرگی از بازار گرافیکی دنیا را در دست بگیرد.
این محصول دارای گرفیک جی فورس ام ایکس 130 بوده و 2 گیگابایت حافظه اختصاصی برای پردازنده گرافیکی این محصول در نظر گرفته شده است تا در مانیتوری که قابلیت نمایش فول اچ دی را دارد تصاویری جذاب تولید کند. مانیتور این مدل لپ ‌تاپ مات بوده و در زمانی که برقی در سیستم جریان ندارد باتری این محصول می‌تواند تا 4 ساعت برقی این لپ‌ تاپ را تامین کند.

 لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565JF-BQ078

نکات مثبت                                                                      نکات منفی
سرعت                                                                              نداشتن حروف فارسی روی کیبورد
کیفیت
سنسور اثر انگشت

نظر خریداران  لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565JF-BQ078

بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون

نظر یکی از خریداران: فوقالعادس و واقعا تو رنج قیمتی خودش رقیب نداره. حافظه و سرعت خوبی داره و امکانات خوبی رو در اختیارتون میزاره. حتما پیشنهاد میشه که بخرید. بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیونه.

 لپ تاپ 15 اينچي دل مدل Vostro 3501 – A

لپ تاپ دل وسترو 3501 یکی از مدل های جديد وسترو سری 3000 دل می باشد که از نظر ظاهري بدنه، بسيار زيبا طراحي گرديده است. لپ تاپ دل وسترو 3501 که مناسب امور روزمره و اداري تا استفاده های مهندسی نظیر نقشه کشی است و از جدید ترین نسل پردازنده های شركت اینتل سري ده بهره می برد تا بسته به مشخصات فني خیال شما از بابت کارهای پردازشی سنگین هم راحت باشد.
این لپ تاپ با وزن 1.84 كيلوگرم به راحتی قابل حمل است. صفحه نمايش این  لپ تاپ دارای کیفیت خوبی از نظر روشنایی، کنتراست و کیفیت نمایش است، تقریبا همان چیزی است که انتظار دارید. یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر اچ دی و روکش مات که خیالتان را از بابت انعکاس نور و خستگي چشم راحت خواهد کرد. صفحه نمایش لپ تاپ وسترو 3501 دل دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ بوده و تکنولوژی نور پس زمینه آن ال ای دی است. حافظه رم از نوع دی دی آر 4 که تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است.
همچنین قابلیت نصب هاردهای معمولی و ام 2 را به صورت هم زمان دارد. در سمت راست این دستگاه یک شیار کارتخوان، یک درگاه یو اس بی 2 و شیار قفل دستگاه و در سمت چپ سوکت پاور، پورت اچ دی ام آی و دو پورت یو اس بی 3.2 و سوکت هدست قرار گرفته است. دكمه پاور براي داشتن ظاهري زيبا و روان برروي كيبرد طراحی شده است. در این مدل شما با نرم افزار دل موبایل کانکت می توانید مکالمه برقرار و یا متن ارسال یا دریافت کنید و با تمام برنامه های مورد علاقه خود ارتباط داشته باشید و به سرعت فیلم، عکس، موسیقی، اسناد خود را به تلفن همراه و بلعکس انتقال دهید.
در مجموع می‌توان این مدل از لپ‌تاپ‌ دل را یک دستگاه حرفه‌ای و زیبا برای این برند نامید که نظر بسياري از کاربران را جلب خواهد كرد. این لپ تاپ دارای پردازنده کرای 3 و 8 گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی و پردازنده این لپ تاپ را شرکت اینتل طراحی کرده است و یکی از بهترین لپ تاپ ها با پردازنده اینتل به حساب می آید.

 لپ تاپ 15 اينچي دل مدل Vostro 3501 - A

نکات مثبت                                                                      نکات منفی
حافظه داخلی مناسب                                                       …..
پردازنده مناسب
طراحی زیبا
ارزش خرید بالا
باتری قوی

نظر خریداران لپ تاپ 15 اينچي دل مدل Vostro 3501 – A

بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون

نظر یکی از خریداران: خیلی خوبه. نه تنها برای خودم بلکه برای خواهر زادم هم از همین مدل خریدم. کیفیت خوبی داره و همه امکانات رو داره. دوام باتریش خوبه و 1000 گیگ هم حافظه داخلی داره. از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون در بازار فعلی لپ تاپ میباشد.

لپ تاپ ایسر 15 اینچی مدل Aspire 3 A315-57G-559W

شرکت «ایسر» یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ است که طیف وسیع محصولاتش براساس نیاز مشتری ساخته شده و این یکی از ویژگی‌هایی است که باعث شده این شرکت در ایران طرفداران زیادی داشته باشد. این لپ تاپ یکی از مدل‌های زیبا، ظریف، بسیار باکیفیت و در کل یکی از بهترین لپ تاپچ های ایسر است.
پردازنده‌ی مرکزی کرای 5 اینتل محاسبات را برعهده دارد. هشت گیگابایت حافظه ‌ی رم و 1 ترابایت برای ذخیره و نقل‌و‌انتقال اطلاعات استفاده می‌شود و مناسب به ‌نظر می‌رسد. پردازش‌های گرافیکی این لپ‌تاپ توسط پردازنده شرکت انویدیا مدل جیفورس ام ایکس 330 انجام می‌شود که و برای کارهای گرافیکی و بازی‌های معمول می‌توانید روی آن حساب کنید. صفحه‌ نمایش این محصول 15.6 اینچی با دقت‌ فول اچ دی است و روکش ماتش هنگام کار در محیط‌های باز و تابش مستقیم نور آفتاب ممکن است
این دستگاه از لپ‌تاپ‌های نسبتا باریک ایسر است؛ همین مسئله حذف درایو نوری را توجیه می‌کند. پورت‌ها هم کامل نیستند؛ اما وجود پورت‌ اچ دی ام آی و پورت یو اس بی 3 و یو اس بی 2 می‌تواند نیاز شما را برطرف کند؛ ولی برای استفاده از پورت‌های بیشتر می‌توانید از یک هاب استفاده کنید. مشخصات سخت ‌افزاری، این دستگاه را در رده‌ی کاربری مهندسی قرار می‌دهد و باتری آن که از نوع لیتیوم‌ پلیمر است و برای کارهای روزمره بسیار خوب به نظر می‌رسد و تا 6 ساعت شارژدهی دستگاه را تامین می‌کند.

Aspire 3 A315-57G-559W

نکات مثبت                                                                      نکات منفی
صفحه نمایش                                                                     …..
کیفیت ساخت
باتری قوی
حافظه داخلی
پردازنده قوی
تاچ پد

نظر خریداران Aspire 3 A315-57G-559W 

بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون

نظر یکی از خریداران: من قبلا چند مدل لپ اپ داشتم. بنظرم این بهترینش بوده. حتی بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون میباشد. این لپ تاپ برای کاربرد عمومی و دانشجویی عالیه. باتری و پردازنده خوبیداره و در کل من راضیم.

 لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 – ZA – NB

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو  یکی از لپ‌تاپ‌های میان رده شرکت لنوو است و در حال حاضر جدیدترین لپ تاپ 15.6 اینچ سری آیدییا پد  نسل 11 این شرکت در بازار کشور محسوب می‌شود که در سال 2020 رونمایی شد. این لپ‌تاپ با تلفیقی از دو مدل اس 540 و ال 340 طراحی شده و با سخت افزار مناسب و وزن سبک، مناسب امور روزمره، خانگی، گرافیکی نرمال، اداری و مهندسی با پردازش رو به بالا است.
ضخامت این دستگاه کمتر از 23 میلی‌ متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم بوده که اعدادی متوسط برای یک لپ‌تاپ .15.6 اینچی میان رده محسوب می‌شوند و ازاین حیث گزینه نسبتاً مناسبی برای کسانی‌ است که حمل و نقل زیادی با دستگاه خود دارند. در این لپ تاپ از پردازنده کرای 5 اینتل استفاده شده است که تمامی پردازش‌ها را تا سطح خوبی انجام می‌دهد. از فواید مفید این باز شدن ۱۸۰ درجه به سلامتی ظاهری و مکانیکی آن ارتباط دارد و از شکستن لولا ها جلوگیری می‌کند.
گفتنی است که لانچ شدن این لپ‌تاپ تا رسیدن به مرحله ویندوز نسبت به همرده‌هایش در برند‌های دیگر دارای مقدار کمی کند است اما ویژگی‌ های سخت افزاری مناسب و قابل قبولی بری کاربری روزمره اداری و خانگی دارد. این لپ تاپ دارای حافظه کش 8 مگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت از نوع دی دی آر 4 و حافظه داخلی 1 ترابایت هارد از نوع اچ اچ دی و پردازنده گرافیکی انویدیا و پردازنده مرکزی اینتل و صفحه نمایش فول اچ دی میباشد. طبقه بندی کاربری این لپ تاپ را میتوان برای دانشجویی، صنعتی، بازی و عمومی دانست.

 

 لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 - ZA - NB

نکات مثبت                                                                      نکات منفی
باتری مناسب                                                                     ……
پردازنده قوی
کارایی بالا
حافظه داخلی مناسب
سرعت بالا

نظر خریداران لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 – ZA – NB

بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون

نظر یکی از خریداران: واقعا معرکس. خیلی لپ تاپ خوش دست و قدرتمندیه. امکاناتش حرف نداره و پردازنده و حافظه داخلی خوبی داره و مناسب برای هر کاری هستش. من برای بازی خریدمشر و عالیه و باتری خوبی داره و خیلی داغ نمیکنه.

 لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L340 – CW

بدون شک «لنوو» ازجمله شرکت‌ هایی است که در طراحی و ساخت لپ‌تاپ‌های میان‌رده و اقتصادی تبحر خاصی دارد و تاکنون مدل‌های بسیاری را در این رده تولید کرده است و این مدل از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون میباشد. مدل‌ ال 340 هم از‌جمله همین محصولات محسوب می‌شود که مخصوص کاربری عمومی بوده و برای انجام امور روزمره مناسب است.
لنوو در ساخت بدنه‌ی این مدل کاملا از پلاستیک استفاده کرده که ظاهری ساده و یکدست، اما رضایت‌ بخش به این دستگاه داده است. این جنس در برابر فشار، خمش و پیچش هم مقاومت قابل‌ قبولی دارد و نسبت به سطوح براق، لکه و کثیفی و اثرانگشت را کمتر به خود جذب می‌کند. این دستگاه حدود 23 میلی‌متر ضخامت و ۲۵۰۰ گرم وزن دارد که نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم‌رده نام‌برد؛ اما درکل برای جابه‌جایی کار را سخت نمی‌کنند. صفحه‌نمایش این مدل یک نمونه‌ی کاملا معمولی و پایه است که البته در این رده‌ انتظار بیشتر از این را هم نباید داشت. اندازه‌ی 15.6‌ اینچی با پنل‌ تی ان و کیفیت اچ دی و روکش مات ازجمله مشخصات کلی این صفحه‌ نمایش هستند.
کیبورد این مدل از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده که برای تایپ‌کردن سریع و طولانی‌مدت مناسب هستند. تاچ‌پد هم به کلیک‌های جداگانه مجهز است که دقت خوبی داشته و اعمالی نظیر‌ Drag‌ & Drop‌ را می‌توان با آن به‌ راحتی انجام داد؛ ازطرفی برای فرمان‌های چندلمسی مانند اسکرول و زوم‌کردن کارایی متوسطی دارد. پورت‌های متعددی هم روی لبه‌های چپ و راست تعبیه شده که برای محصولی در این رده‌ی کاربری کاملا ایده آل هستند. این لپ تاپ بسیار سبک و خوش دست است و حافظه کش 4 مگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایت و 128 گیگابایتی از نوع هیبریدی را دارا میباشد.

 لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L340 - CW

نکات مثبت                                                                      نکات منفی
پردازنده قوی                                                                     ….
حافظه زیاد
طراحی زیبا
وزن سبک

نظر خریداران  لپ تاپ لنوو مدل Ideapad L340 – CW

بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون

نظر یکی از خریداران: من یه دانشجوام و برای کار های دانشگاهی و مهندسی گرفتم. طراحی خوبی داره و قدرتش بالاس و صفحه نمایش خیلی خوبی داره. حافظه داخلی برام خیلی مهم هست و خداروشکر این مدل حافظه داخلی زیادی داره. قیمتش هم خیلی مناسبه و از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون در بازار ایران میباشد.

 لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل 15  -DY1078NR

لپ‌تاپ‌های شرکت «اچ‌پی» همواره به کیفیت و تنوع بالا معروف بوده‌اند و پاسخگوی انواع نیازها و سلیقه‌ها هستند و این مدل یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون میباشد. یکی از محصولات ساخت این شرکت همین محصولی میباشد که در تصویر مشاهده میکنید. این لپ تاپ اچ‌پی با وزن کمتر از 1.7 کیلوگرم و ضخامت کمتر از 18 میلی‌متر در پیکر‌بندی سخت‌افزاری این محصول از پردازنده‌های نسل 10 اینتل کرای 7 در کنار پردازشگر گرافیکی آنبرد استفاده کرده است.
طراحی ظاهری مناسب است که با تغیر رنگ قسمت کیبورد نسبت به قاب، این لپ تاپ را از سادگی خارج کرده است. با توجه به سخت‌افزار نیمه ‌حرفه‌ای و وزن پایین برای کسانی که دنبال لپ‌تاپ‌های سبک و باریک با سخت افزار نیمه حرفه‌ای برای کاربری‌های متوسط هستند بسیار مناسب است و این لپ‌تاپ را به گزینه‌ای مناسب برای کسانی که حمل و نقل زیادی با دستگاه خود دارند و صفحه نمایش بزرگ را نیز مورد نیاز خود می دانند مبدل کرده است. این لپ تاپ دارای حافظه کس 8 مگابایتی و پردازنده اینتل کرای 7 ا ظرفیت رم 8 گیگابایت از نوع دی دی ار 4 و حافظه داخلی 256 گیگ اس اس دی و پردازنده گرافیکی اینتل ایریز پلاس و صفحه نمایش ال سی دی با پنل تی اف تی و وضوح اچ دی میباشد.

 

 لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل 15  -DY1078NR

نکات مثبت                                                                      نکات منفی
باتری مناسب                                                                    حافظه 256 گیگابایتی
پردازنده قوی
کارایی بالا
طراحی زیبا

نظر خریداران لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل 15  -DY1078NR

بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون

نظر خریداران: لپ تاپ بروز و قدردتمندیه. امکانات خوب داره و دوام باتریش عالیه. داغ نمیکنه و کار های سنگین رو به راحتی انجام میده. بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون در بازار میباشد.

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.