بهترین مچ بند هوشمند آنر در سال ۲۰۲۱ [ برای حرفه ای ها]

به نظر شما بهترین مچ بند هوشمند آنر چیست؟ با پیشرفت تکنولوژی و وجود آمدن ساعت های هوشمند پیشرفته و دیگر جلوه های پوشیدنی که مورد استقبال بسیار زیادی است مردم قرار گرفت، مچ بند های هوشمند یا به اصطلاح همان دستبندهای هوشمند نیز در میان مردم رواج پیدا کرد و این دستبند ها توانستند با توجه به قابلیت ها و قیمت بسیار بسیار پایین تر از ساعت های هوشمند موجود در بازار، نظر بیش از ۹۰ درصد از افراد جامعه را به خود جلب و جذب کند.

در واقع مچ بند های هوشمند در مقایسه با ساعت های هوشمند دارای ابعاد و اندازه و سایز بسیار کوچکتری می‌باشد و بیشتر مانند یک دستبند معمولی است که امکانات قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران و خریداران خود قرار می‌دهد و همین موضوع موجب شده است که قیمت تمام شده آن در مقایسه با بهترین و جدیدترین ساعت های هوشمند موجود در بازار ایران را کاملا مقرون به صرفه باشد.

پرفروش‌ترین مچ بند هوشمند آنر در سال 2021

در حقیقت افراد می‌توانند با داشتن یک مچ بند هوشمند هم زیبایی دست خودشان را حفظ کنند و هم بتوانند تمام علائم حیاتی بدن خود مانند ضربان قلب فشار خون و دیگر فعالیت های داخلی بدن شان را کنترل و مدیریت کنند و خودشان را در برابر خطرات احتمالی یا ست های مغزی و قلبی ناشی از استرس و حتی ورزش های حرفه ای و سنگین محافظت کند؛ از طرفی شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید مچ بند هوشمند فعالیت می کنند، یکی از این شرکت، شرکت قدرتمند و معتبر آنر می باشد که توانسته است مچ بندهای متنوعی را با قابلیت های پیشرفته طراحی و توسعه و وارد بازار کند. ما در این مقاله از وبسایت مخاطب از سال پرفروش ترین و بهترین مچ بند هوشمند آنر را به شما معرفی کنیم.پس با ما همراه باشید.

1-مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6

مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6

جگرکی با فضای گجت های پوشیدنی و ساعت های هوشمند و همچنین مثبت های هوشمند آشنایی داشته باشید قطعاً می‌دانید که صفحه نمایش دستبندهای سلامت‌محور همواره در حال بزرگتر شدن می باشند  و قبل ها، تمامی مچ بند های هوشمند آنر از طراحی شیک و منحصر به فرد این پیروی می کردند که کاربران می توانستند با یک نگاه ساده آنرا تشخیص دهند اما این طراحی امکان بزرگتر کردن صفحه نمایشگر را کمی محدودتر کرده است و از همین رو می بینیم که صفحه نمایش نسخه جدید دستبند سلامت محور آنر مدلBand 6کمی تغییر کرده است.

نمایشگر به کار رفته در این مدل از بهترین مچ بند هوشمند آنر از نوع امولد(AMOLED) و ابعاد آن نیز تقریباً 1.47 اینچ و رزولوشن تصویر آن نیز تقریباً368×194 پیکسل  می‌باشد که کاملاً رنگی بوده و دارای لبه های 2.5 خمیده می باشد؛ از طرفی ابعاد و اندازه بزرگ صفحه نمایشگر این مچ بند هوشمند موجب شده است که بسیاری از افراد بر این باور باشند که شرکت قدرتمند آنر سعی کرده است با طراحی و توسعه و تولید این محصول، تمامی مرزهای میان ساعت های هوشمند مچ بند های هوشمند را از بین ببرد.

از طرفی به صورت کلی بدنه این سری از بهترین دستبند هوشمند2020 در مقایسه با نسخه های قبلی خود کمی پهن تر بوده و ضخامت آن نیز بیشتر است؛ ابعاد صفحه نمایش این مدل دستبند هوشمند آنر تقریبا معادل6 11.45×25.4×43 میلی متر و حدود ۱۸ گرم نیز وزن دارد؛ این نکته را نیز باید در ذهن داشته باشید که اگر پس از خرید این مچ بند هوشمند تمایل به تعویض بند آن داشتید باید بدانید که این امکان وجود دارد اما فقط می توانید از بندهای مختص این نوع ساعت استفاده کنید و به صورت کلی این متمم هوشمند دارای بندهایی در سه رنگ مختلف مشکی و طوسی و صورتی کم رنگ می باشد.

نقاط قوت                                                                 نقاط ضعف

صفحه نمایش بزرگ                                                     یافت نشد!

سنسور های با دقت

طراحی زیبا

سنجش استرس

یکی دیگر از قابلیت هایی که توانسته است این مدل را بهترین ساعت هوشمند آنر و یا حتی بهترین دستبند هوشمند 2020 تبدیل کند، قابلیت اندازه گیری سطح اکسیژن خون به وسیله سنسور Spo۲ می باشد.( این قابلیت در حال حاضر در بهترین و پرطرفدارترین و گران قیمت ترین ساعت های بازار وجود دارد که در کمال تعجب مشاهده میکنید که شرکت آنه توانسته است این قابلیت را در یک مچ بند معمولی با قیمت بسیار پایین تر ایجاد کند.) این سنسور قادر است مقدار تراکم اکسیژن در سطح خون افراد را در کمترین زمان ممکن و به راحتی تشخیص و اعلام کند؛ شاید با خودتان بگویید که سطح اکسیژن خون چه کاربردی برای انسان ها دارد؟ در پاسخ باید بگویم که سطح اکسیژن در خون قادر است میزان تحمل بدن شما را در زمانی که ورزش های سنگین در ارتفاعات بالا ( مانند کوهنوردی ) انجام می دهید، را نشان دهد.

این سری از جدیدترین و بهترین مچ بند هوشمند 2021 علاوه بر داشتن امکانات پیشرفته مانند اندازه گیری ضربان قلب همچنین سنجش سطح اکسیژن خون پایش خواب، دارای امکانات کنترل وضعیت سلامت کلی خانم ها نیز می باشد بهره بردن از بلوتوث نسخه ۵ موجب شده است که این مچ بند آنر به سادگی بتواند به گوشی های همراه و هوشمند شما متصل شود و بتواند اطلاعات را به سرعت به اشتراک بگذارد.

این مدل مچ بند آنر می تواند با استفاده از بلوتوث نسخه ۵ با مدت زمان تاخیر پایین و سرعت اتصال بسیار بالا از گوشی های شما پشتیبانی کند و به راحتی با گوشی‌های هوشمند تان متصل شود و بلا بعد از متصل شدن گوشی و مچ بند هوشمندانه مدل Band 6 شما می توانید تمامی اعلانات شامل پیامک های کوتاه و ایمیل ها و همچنین نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن نصب شده در روی گوشی هواوی تان را بر روی صفحه نمایشگر دستبند هوشمند مشاهده کنید و یا حتی موسیقی مورد علاقه خودتان را از طریق این مستند گوش کنید؛ در ضمن جالب است بدانید ظرفیت باتری این مچ بند هوشمند تقریباً ۱۸۰ میلی آمپر و تراکم پیکسلی صفحه نمایش آن نیز پیکسل بر اینچ می باشد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین ساعت هوشمند هواوی

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6

2-مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6 NFC

مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6 NFC

مچ بند هوشمند هواوی آنر مدل Band 6 NFC در حقیقت توانسته است که مرز باریکی بین انواع و اقسام و مدل های ساعت های هوشمند و دستبند های سلامت محور محسوب شود؛ مچ بند آنر در واقع یک مچ بند کاملا لمسی بوده که طراحان و توسعه دهندگان آن سعی کردند که برای راحتی و کنترل و مدیریت هرچه بهتر عملکرد ها در این مدت بند، یک دکمه فیزیکی در جوانب آن قرار دهند تا فرمان عقب گرد یا اصطلاحاً دستور Back  در در این مستند به راحتی اجرا شود و این کلید به هیچ عنوان از نوع کلید های مرسوم و رایج خازنی نمی باشد  و با یک سنسور بسیار پیشرفته حرکتی عمل می کند.

کیفیت تصویری که در صفحه نمایشگر این مچ بند در اختیار شما قرار می دهد، شباهت بسیار زیادی به کیفیت و شفافیت تصاویر در ساعت های گرانقیمت هوشمند برند های معروف مانند سامسونگ و شیائومی و غیره می باشد. این کیفیت تصویر به لطف پنل قدرتمند امولد (AMOLED)و رزولوشن ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل است. همچنین جالب است بدانید که این مدل از بهترین مچ بند هوشمند آنر با استفاده از سنسورTruSeenM 4.0 می تواند  به صورت لحظه ای و کاملا دقیق میزان پایش قلب شما را کنترل کرده و بلا بعد از هرگونه تغییر غیر عادی یا اصطلاحاً کاهش یا افزایش ضربان قلب، شما را از این موضوع باخبر کند.

این دستگاه با استفاده از الگوریتم به کار رفته و هوش مصنوعی پیشرفته خود قادر است مدت زمان دقیق خواب و کیفیت خواب و همچنین انواع قابهای شما را تشخیص و آن را در حافظه داخلی خود ذخیره کند تا به مرور و با بین کردن عادات خواب، شمارا به یک خواب لذت بخش و با کیفیت لایت کرده و تاثیرات مثبت آن را بر روی سلامتی شما اعمال کند.

نکته قابل توجه درباره این سری از بهترین ساعت هوشمند آنر در سال ۲۰۲۱ این است که این ورژن از بهترین ساعت هوشمند آنر یا بهتر بگویم بهترین دستبند هوشمند2020، قابلیت تنظیم و تشخیص خودکار نوع ورزش و تشخیص ردیابی تناسب اندام  می باشد.

نقاط قوت                                                               نقاط ضعف

بسته بندی خوب و اکبندی                                        عدم کنترل دوربین

پشتیبانی از زبان فارسی

این مورد بدان معنا است که مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6 NFC می تواند تمامی فعالیت های ورزشی افراد را تحلیل و بررسی کند و در هر زمان و مکانی آن را تشخیص دهد و با توجه به آن فعالیت بازخورد ایرا به فرد بدهد. در واقع این مچ بند آنر بند ۶ می تواند حدود ۱۰ مدل فعالیت ورزشی را بررسی کرده و سوابق آن را در خود ثبت کند؛ به عنوان مثال اگر فرد شروع به هرگونه فعالیت کند با استفاده از هوش مصنوعی خود می تواند به صورت خودکار ورزش هایی مانند دو، تردمیل، پیاده روی، کوهنوردی و… را تشخیص دهد. جالب نیست؟!!

سنجش سطح اکسیژن خون و میزان اکسیژن خون علاوه بر اینکه جزء مهمترین و رایج ترین علائم حیاتی بدن هر شخص به حساب می آید می تواند خیلی مهم تر از این حرف ها نیز باشد و اطلاعات دقیق و کاربردی را از میزان خستگی و خواب آلودگی و همچنین میزان انرژی و ضعف حافظه افراد نشان دهد.

نکته‌ای که باید به صورت ضروری به آن توجه کرد این است که اکسیژن ناکافی در خون به  مرور زمان می‌تواند آسیب بسیار شدیدی به مغز و قلب افراد وارد کند و مانند یک قاتل خاموش موجب مرگ و یا صدمه دیدن به سلامتی افراد شود از این رو این مچ بند هوشمند می تواند میزان اکسیژن خون افراد را نیز اندازه گیری کند.( اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که همواره در گوگل به دنبال کاربرد مشاور هوشمند می گردید، باید به شما بگویم که این قابلیت در واقع یکی از کوچک ترین قابلیت های مچ بند های هوشمند می باشد!!! )

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6 NFC:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مچ بند هوشمند آنر مدل Band 6 NFC

3-مچ بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global

مچ بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global

مچ بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global نصب پنجم از بهترین مچ بند های هوشمند آنر در سال ۲۰۲۱ می باشد؛ این مدل مچ بند هوشمند با استفاده از از صفحه نمایشگر پیشرفته0.95 اینچی به همراه رزولوشن ۱۲۰ در ۲۴۰ پیکسل می توانند میزان کیفیت تصویر بسیار بالایی را به همراه شفافیت فوق العاده در اختیار کاربران و خریداران خود قرار دهد و با استفاده از سیستم تنظیم رنگ صفحه نمایشگر خود می تواند در محیط های آفتابی و یا شهرهایی که دارای دمای هوای بسیار بالایی می باشند و حرارت بسیار زیادی را در طول شبانه روز دارند، رنگ صفحه نمایشگر خودش را بالا یا پایین کرده و به منظور بتواند در هر مکانی وضوح و شفافیت بالا خودش را حفظ کند تا کاربران بتوانند به سادگی از این مدل مچ بند استفاده کنند.

ابعاد کلی این سری از بهترین مچ بند هوشمند آنر چیزی در حدود43 × 17.2 × 11.5میلی متر و وزن آن نیز فقط و فقط 22.7 گرم می باشد؛ سبکی این مچ بند شاید یکی از مهمترین مزیت های رقابتی آن در مقایسه با دیگر مدل‌های ساعتهای هوشمند و همچنین مشتریان های هوشمند و جدیدترین ماشین های هوشمند موجود در بازار ایران باشد چراکه همانطور که شما نیست حرف میزنید کسانی که می خواهند مطمئن خریداری کند در واقع یا پول کافی برای خرید ساعت هوشمند گران قیمت ندارد و یا اینکه تنها میخواهند در محیط های ورزشی و یا فضاهای غیر رسمی و دوستانه و صمیمی از آن استفاده کنند و سبک بودن و قابل حمل بودن این دستبند ها می تواند کمک شایانی به آنها بکند.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین ساعت هوشمند زنانه

نقاط قوت                                                                     نقاط ضعف

ظاهر ساده و قشنگ                                                         یافت نشد!
بسیار سبک
دارای باتری قوی
سخت افزار عالی
بدنه بسیار مقاوم
ضد آب

شما میتوانید با متصل کردن این مچ بند به گوشی‌های همراه و یا تبلت خود تمامی اعلان ها و نوتیفیکیشن های شبکه اجتماعی معتبر و معروف مانند اینستاگرام و تلگرام و واتساپ را و همچنین تماس های دریافتی و پیامک های ارسال شده را در این قسمت مشاهده کنید.

گفتنی است که این دستبند هوشمند از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و قادر است تا ۴۵ کاراکتر به شما نمایش دهد، بسیاری از ایرانی ها تمایل شدیدی دارند که با استفاده از این مچ بند ها پیامک های خودشان را پاسخ دهند و اکثر مجتمع های موجود در بازارهای داخلی متاسفانه  با زبان فارسی سازگاری ندارد و پشتیبانی کردن این دستبند هوشمند از زبان فارسی موجب شده است که تعداد بسیار زیادی از افراد جامعه روی به خرید  این مدل از بهترین مچ بند هوشمند آنر بیاورند.

مچ بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global همچنین مجهز به سنسورهای ضربان قلب با دقت خطای بیش از ۹۴ درصد می باشد که می تواند ضربان قلب هر شخص را در کمترین زمان ممکن به صورت کاملاً دقیق ارائه کند و به صورت کلی جالب است بدانید که این مچ بند هوشمند به اندازه یک ساعت هوشمند سامسونگ گران قیمت، سنسور دارد 🙂 برخی از این سنسورها عبارتند از: شتاب سنج ۶ محور، سنسور گام شمار، سنسور پایش خواب و همچنین سنسور قدرتمند مادون قرمز. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از سنسور این مچ بند هوشمند و همچنین با نصب برنامه اختصاصی آن که اصطلاحاً به آنHuawei healthگفته می شود، به سادگی تعداد قدم های برداشته شده و میزان کالری مصرف شده و همچنین و وضعیت خواب خودتان را کنترل و مدیریت کنید.

همچنین این ورژن از بهترین ساعت هوشمند آنر موجود در بازار های ایرانی و خارجی دارای گواهینامه های معتبر می باشد که نشان می دهد این مچ بند هوشمند‌ آنر می‌تواند در عمق ۵۰ متری در آب شناور شده و بدون هیچگونه بروز مشکل و فرسودگی و خرابی مانند روز اول کار کند بنابراین شما می توانید از آن در ورزشهای آبی مانند شنا استفاده کنید؛  در ضمن باتری به کار رفته در این مجتمع هوشمند از جنس لیتیوم پلیمری می باشد و ظرفیت آن نیز تقریباً معادل درصد میلی‌آمپر ساعت است است و این موضوع باعث می‌شود که شما تنها با یک بار شارژ کردن کامل آن تا مدت زمان ۲۰ روزه در حالت استندبای و تا مدت زمان ۱۴ روز در حالت استفاده استاندارد شارژ دهی، می توانید از آن استفاده کنید.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مچ‌بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مچ‌بند هوشمند آنر مدل Band 5 Global

4-ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor band 4

ساعت هوشمند آنر مدل Huawei honor band 4

این ساعت هوشمند جزء جدیدترین گجت های پوشیدنی شرکت آنر می باشد که دارای یک صفحه نمایشگر کاملا لمسی و رنگی و از نوع امولد که بدنه آن به صورت کاملا خلاقانه از جنس شیشه 2.5Dضد خش و ضد خط می باشد که قادر است در برابر هرگونه شوک و یا هر ضربه قدرتمند و سنگینی مقاومت کند به هیچ عنوان دچار فرسودگی و خرابی نشود؛ این گجت شامل صفحه نمایشگرOLED  می باشد که این امکان را به کاربران و خریداران خود می دهد که بتوانند با حساسیت لمسی بسیار بالایی با تمامی المان ها و فاکتورهای به کار رفته در صفحه نمایشگر آن دوم ها و یا حتی صفحه کلید فارسی در قسمت پیامک های این مچ بند، به سادگی کار کنند.

از طرفی  برند آنر صفحه نمایشگر این مجتمع طوری طراحی کرده است که کاربران می‌توانند به سادگی و با کمترین زحمت ای در هر محیط آفتابی و غیر آفتابی با کیفیت تاثیر و شفافیت بسیار بالایی، صفحه نمایشگر را مشاهده کنند؛از سوی دیگر این مدل  از بهترین مچ بند هوشمند آنر  امکان تغییر شکل صفحه نخست به سه حالت متفاوت می‌باشد که می‌تواند به جذابیت‌های این مچ بند بیفزاید.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که موجب تمایز در مقایسه با دیگر مدلها و بهترین دستبند هوشمند2020 دارد، هوش مصنوعی بسیار قوی در سنسورهای پایش خواب آن می باشد. به طوری که این مستند هانر بند با استفاده از تکنولوژی سی پی سی برای نمایش دادن الگوریتم خواب شما استفاده می کند و میتواند با استفاده از برنامه نویسی پیشرفته خود تمامی مراحل خواب شما را ردیابی و مسیریابی کند و تمامی فاکتورها را در حافظه داخلی خود ثبت کرده و اگر شما در آینده خواسته باشید به خواب بروید این فاکتورها را با فاکتور های قبلی خود مقایسه می کند و در صورت بروز هرگونه بیماری و یا عدم تشابه معیار ها، به شما اطلاع می دهد که مشکلی در پروسه خواب تان پیش آمده است و موضوع موجب می شود که شما  از هر گونه  بیماری های قلبی و مغزی و… در هنگام خواب در امان باشید.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین میکروفون یقه ای برند بویا (BOYA)

از سوی دیگر این سری از بهترین مچ بند هوشمند 2020 دارای ۴ سنسور حرارتی مادون قرمز ز و سیستم تشخیص حرکتی ۶ محوری و همچنین قابلیت نشان دادن میزان ضربان قلب افراد است و قادر است با توجه به تکنولوژی فوق پیشرفته Huawei Trueseen 3.0 به صورت ۲۴ ساعته ضربان قلب شما را با دقت بسیار بالا ( در حدود ۹۵ درصد و یا شاید هم بیشتر ) به شما نمایش دهد؛ علاوه بر اینها این دشمن می تواند تمامی اعلان را در پیام های دریافتی از اپلیکیشن های متفاوتی که بر روی ساعت یا گوشی همراه خود نصب کرده اید را به شما اعلام کند و و شما می توانید با استفاده از زبان فارسی تا ۴۵ کاراکتر شروع به تایپ کردن و پاسخ دادن به پیامک های خود کنید.

نقاط قوت                                                                               نقاط ضعف

ارائه پیشنهادات مخصوص جهت خواب بهتر                                   یافت نشد!

پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش پیام ها و اعلانات

نمایش دقیق میزان کالری سوزانده شده

نمایش ضربان قلب با دقت بالا

پشتیبانی کردن این مچ بند هوشمند از زبان فارسی موجب شده است که بسیاری از ایرانی ها دست به خرید این مدل دستبند هوشمند بزند چرا که آنها دوست دارند با زبان فارسی به دوستان و اطرافیان خودشان پیامک دارد و شروع به چت کردن کند؛  در ضمن شما می‌توانید از این مدل به عنوان یک ریموت برای فیلمبرداری و عکسبرداری خود نیز استفاده کنید اما باید در نظر داشته باشید که این قابلیت تنها برای دارندگان گوشی های همراه هواوی امکان پذیر است و اگر گوشی همراه شما دارای برند غیر از هواوی باشد شما قادر به انجام این کار نخواهید بود.

این دستبند هوشمند دارای وزن ۲۰ گرم و همچنین دارای باتری لیتیوم پلیمری به همراه ظرفیت ۱۰۰ میلی آمپر ساعت میباشد که می تواند بین ۱۴ تا ۱۷ روز بدون استفاده از از شارژر برای شما کار کند که این موضوع می تواند بزرگترین نقطه مثبت این مورد شد برای کاربران به حساب بیاید.

از طرفی این دستگاه دارای قابلیت سنجش دمای محیط میباشد و میتواند با استفاده از قابلیت اسکن خود گوشی همراه متصل به مچ بند را در کمترین زمان ممکن پیدا کند و لوکیشن آن را در صفحه نمایشگر خود به نمایش می‌گذارد؛ نکته قابل توجه درباره این مدل از بهترین مچ بند هوشمند آن این است که برای اینکه شما بتوانید از تمامی امکانات و قابلیت های این مکمل استفاده کنید لازم است که برنامه های مهم و کاربردی Huawei health ویا Huawei wearراحتی نصب داشته باشید.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ساعت هوشمند آنر مدل honor band 4:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ساعت هوشمند آنر مدل honor band 4

5-مچ بند هوشمند هوآوی مدل honor band 4 Running edition

مچ بند هوشمند هوآوی مدل honor band 4 Running edition

این مشکل آن دارای یک باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری ۷۷ میلی‌آمپری می باشد که در صورتی که یک بار شارژ شود می تواند تا نصف یک ماه یعنی به مدت ۱۵ روز دوام آورد و فقط نیاز به ۲ ساعت شارژ سریع می باشد و با توجه به آنکه این دستبند هوشمند همیشه در حال پردازش کردن اطلاعات و داده های شما است می تواند مانند یک همیار سلامت برای شما عمل کند.

شما می توانید از این دستبند هوشمند در زمان نبودن تلفن همراه خود برای پایش فعالیت های ورزشی مانند میزان کالری مصرفی و یا حتی مسافت پیاده روی شما و غیره از آن استفاده کنید کنید و برای اتصال به این مچ بند هوشمند شما فقط نیاز به یک برنامه اختصاصی Huawei Healthخواهید داشت که می تواند به سادگی بر روی مچ بند و یا گوشی همراه شما نصب شود و به صورت دقیق میزان کالری مصرفی شما و دیگر فعالیت هایتان را مورد پایش قرار دهد.

به صورت کلی ابعاد این سری از بهترین مچ بند هوشمند آنر تقریباً معادل11.2×40.5×14.8میلی متر و صفحه نمایش آن نیز دارای ابعاد جمع و جور و مستطیل شکل و همچنین جنس از بنده آن نیز از نوع سیلیکون و نوع قفل بند آن نیز از نوع سگکی ساده می باشد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین پایه باند

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مچ بند هوشمند مدل honor Running edition:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مچ بند هوشمند مدل honor Running edition

در این راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند آنر چه گفتیم؟

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ ما در این مقاله از سایت مخاطب سعی کردیم تا پرفروش ترین و بهترین مچ بند هوشمند آنر را به شما معرفی کنیم.

موفق و پیروز باشید‌:)

 

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.