تاثیر اینفلوئنسرها روی بازی های رایانه ای + [تبلیغات برتر]

امروز با مبحث جالبی از دنیای مجازی در خدمت شما هستیم. اینفلوئنسرها یکی از واژه های جدیدی می باشد که امروزه زیاد شنیده می شود،تاثیر اینفلوئنسرها روی بازی های رایانه ای نیز جز یکی از مواردی می باشد که نظر اکثر شرکت های بازی سازی را به خود جلب کرده است.

تاثیر اینفلوئنسرها روی بازی های رایانه ای

معرفی اینفلوئنسرها و محبوبیت آن ها

به طور ساده می توان گفت که اینفلوئنسر یک چهره شناخته شده و تاثیر گذار در فضای مجازی و مخصوصا شبکه های اجتماعی می باشد.  برخی از  این افراد با کمترین تجهیزات به شهرت زیادی رسیده اند. بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار با ساپورت کردن کلیه شبکه های مجازی، زندگی جدید را برای افراد ایجاد کرده اند که به نوبه خود دیدنی و شنیدنی است.
معمولا تعداد بسیار بالایی نیز دنبال کننده دارد و از این رو اگر در شبکه اجتماعی خود مردم را به چیزی تشویق کند یا این که از محصول یا خدماتی حمایت کند، قطعا روی افراد بسیار زیادی تاثیر خواهد گذاشت. نکته مهم در بین تمام افرادی که به تازگی پا به این مسیر میگذارند، داشتن یکی از بهترین گوشی ها برای عکاسی حرفه ای است.
دنبال کننده های این فرد نیز به طبع اعتماد و شناختی که از او دارند، از خدمات و محصولات گفته شده حمایت می کنند.
بنابراین هنگامی که بازی جدیدی تولید می شود، شرکت سازنده آن دوست دارد که این بازی در لیست محبوب ترین بازی های رایانه ای یا پرفروش ترین بازی های رایانه ای قرار بگیرد که برای رسیدن به ابن هدف از اینفلوئنسرها استفاده می کند. اینفلوئنسرها نیز با استفاده از استراتژی های تبلیغاتی که دارند از بازی جدید رونمایی می کنند و به دنبال کننده های خود آن را معرفی می کنند که با این کار افراد بسیار زیادی بازی را تهیه می کنند.
از این رو محبوب ترین بازی های رایانه ای یا پرفروش ترین بازی های رایانه ای اکثرا تحت تاثیر اینفلوئنسرها قرار می گیرند و در سال های اخیر تاثیر اینفلوئنسرها روی بازی های رایانه ای به شدت مورد توجه کمپانی های بازی سازی قرار گرفته است.

اهمیت اینفلوئنسرها و پرفروش ترین بازی های رایانه ای

یکی از مهم ترین عواملی که باعث درآمدزایی بیشتر بازی های رایانه ای می شود، فروش بیش تر آن ها است. از این رو به نظر می رسد اینفلوئنسرها می توانند بهترین گزینه جهت فروش بیش تر بازی های رایانه ای باشند.
احتمالا ویدیو معروف رونالدو را دیده باشید که هنگامی که روی میز مصاحبه مینشیند، دو بطری نوشابه شرکت کوکاکولا را جلوی دست خود می بیند.
آن ها را کنار میگذارد و در عوض همانجا جلوی دوربین بطری آب را بر می دارد و توصیه می کند که آب بهتر است، همین حرکتی که در عرض چند ثانیه صورت گرفت باعث شد که ارزش سهام شرکت کوکاکولا چندین میلیارد دلار کاهش یابد.
حال فرض کنید که رونالدو به عنوان یکی از معروف ترین اینفلوئنسرها، تشویق به استفاده از کوکاکولا می کرد، می توان حدس زد که چندین میلیارد دلار سهام این شرکت افزایش پیدا می کرد.
حال همین کار را رونالدو می تواند بر روی بازی های رایانه ای جهت افزایش فروش آن ها انجام دهد. در نتیجه تاثیر اینفلوئنسرها روی بازی های رایانه ای می تواند به فروش بیش تر آن ها کمک کند.

تاثیر اینفلوئنسرها روی بازی های رایانه ای

اهمیت اینفلوئنسرها و محبوب ترین بازی رایانه ای

اکثر اینفلوئنسرها افراد محبوبی هستند از این رو حرف آن ها روی هزاران نفر یا شاید میلیون ها نفر تاثیر گذار باشد. آمار و ارقام ثابت کرده است که وقتی یک اینفلوئنسر در شبکه اجتماعی خود بازی های رایانه ای را معرفی می کند، بر محبوبیت آن بازی های رایانه ای اضافه می شود و افراد بسیار زیادی آن را دانلود می کنند.

 

کلام آخر

در پایان نیز باید بگویم که تاثیر اینفلوئنسرها روی بازی های رایانه ای یکی از کلیدی ترین نکاتی است که شرکت های بزرگ بازی سازی به آن توجه ویژه ای دارند. البته اینفلوئنسرها برای این که بازی های رایانه ای را تبلیغ کنند، پول زیادی را درخواست می کنند اما در نهایت این پول یک نوع سرمایه گذاری جهت فروش بیش تر بازی های رایانه ای می باشد.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.