بهترین میکسر آنالوگ موجود در بازار ایران + [برای حرفه ای ها]

آیا تاکنون درباره بهترین میکسر آنالوگ شنیدید؟ میکسر صدا یا دستگاه تنظیم کننده صدا یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی از که در استودیوهای ضبط صدا، سالن های همایش، سمینارها یا برنامه‌های اجرای زنده و… برای تنظیم صدا دریافت سیگنال های ورودی صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

یک دستگاه میکسر صدا علاوه بر دریافت و انتشار سیگنال های صوتی می‌تواند کیفیت صداها را به صورت چشمگیر افزایش دهد. به طور مثال  میکسر صدای معتبر می تواند صدای گیتار را از طریق میکروفون های ورودی دریافت کرده و با استفاده از انواع قطعات الکترونیکی پیشرفته خود مانند آمپلی فایر ها و افکت های جذاب خود، آن را تقویت کرده و خارج کند.

پرفروش‌ترین میکسر آنالوگ موجود در بازار ایران

یکی از رایج ترین دستگاه میکسر صدا، دستگاه میکسر صدا آنالوگ می باشد که با توجه به پارامترهای مختلفی همچون جنس بدنه، نوع افکت های قابل استفاده، تنوع در ورودی و خروجی های آنالوگ، نوع فیلترهای روان و جذاب، قیمت تمام شده و…  در دسته های مختلف قرار می گرد؛ اما با توجه به رواج انواع و اقسام مدل ها و افزایش تنوع برند های تولید کننده میکسر صدای آنالوگ، بسیاری از افراد  به هنگام خرید بهترین میکسر دیجیتال یا آنالوگ سردرگم و گیج می شوند. از همین رو ما قصد داریم در این راهنمای خرید بهترین میکسر آنالوگ از افزایش مخاطب، پربازدیدترین و پرفروش ترین میکسرهای صدا آنالوگ را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

1-میکسر صدا آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx QX1002USB

میکسر صدا آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx QX1002USB

یکی از محبوب ترین و بهترین میکسر آنالوگ که شاید در نگاه اول کمی ساده و قدیمی به نظر برسد، میکسر صدای بهرینگر مدل Xenyx QX1002USB می باشد؛ البته اگر کمی با مشخصات فنی این دستگاه تنظیم کننده صدا آشنا شوید وقتی متوجه می شوید که آنچنان ساده هم نیست و  قادر است امکانات و قابلیتهای فراتر از تصوری را در اختیار صدابرداران و آهنگسازان و حتی کارشناسان اتاق فرمان در سالن های همایش بگذارد؛ با این حال قیمت میکسر آنالوگ در مقایسه با میکسرهای صدا آنالوگ دیگر کاملاً مناسب و معقول می باشد.

این دستگاه میکسر صدای انار دارای یک رابطه پورت USB2.0،دو عدد ورودی میکروفون، یک عدد خروجی هدفون، دو عدد باس یا گروپ است. به صورت کلی این مدل از بهترین میکسر صدا موجود در بازار ایران دارای ۱۰ کانال می باشد و تعداد سیم های آن تنها یک عدد و  همچنین تعداد باند های اکولایزر تعبیه شده در این دستگاه صدا می باشد. ورودی های آنالوگ میکسر صدا از نوع ایکس ال آر، تی آر اس، آر سی ای و خروجی های آن نیز از نوع RCA و TRS  می باشد.

نقاط قوت                                                                    نقاط ضعف

دارای قابلیت کانال آی یو ایکس (AUX)                              نداشتن خروجی دایرکت

دارای قابلیت فانتوم پاور                                                  نداشتن امکان کنترل نرم افزاری

حساسیت نسبتاً بالا                                                        نداشتن پردازشگر DSP

ابعاد جمع و جور و مناسب

دارای ورودی های پری امپ تقویت کننده صدا

از سوی دیگر این میکسر صدای آنالوگ برخلاف عقب مدل های میکسر آنالوگ یاماها پرفروش‌ترین مدل های میکسر دیجیتال دارای قابلیت تاک بک،  پردازشگر DSP و افکت های جذاب و همچنین قابلیت کنترل نرم افزاری و یا بهتر بگویم خروجی دایرکت(direct) نمی باشد و همین امر موجب شده است که برخی از افراد دست از خرید این مدل میکسر صدا بزنند” اما همچنان میکسر آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx QX1002USB یکی از پرفروش ترین محصولات برند بهرینگر  و همچنین محبوب ترین دستگاه های تنظیم صدای آنالوگ در بازار ایران محسوب می شود.

مشخصات کلی میکسر صدا آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx QX1002USB را یکجا ببینید:

نوع رابط:پورت USB 2.0
تعداد کلی کانال های این میکسر:10 عدد
تعداد ورودی میکروفون:2 عدد
نوع ورودی آنالوگ:XLR , TRS , RCA
نوع خروجی آنالوگ:TRS , RCA
تعداد ورودی میکروفون:2 عدد
تعداد باس/گروپ:2 عدد
تعداد کانال AUX:دو عدد
تعداد کل فیدرهای به کار رفته در این میکسر صدا:1 عدد

در ضمن این میسر صدا آنالوگ علاوه بر داشتن ۲ عدد فانتوم پاور و پورت usb برای ورودی و خروجی گرفتن دیتاهای صوتی، دارای  ۲ عدد کانال رفت و برگشت AUX با یک کمپرسور به همراه اکولایزر بریتیش  و همچنین دو ورودی پری آمپ با طراحی فوق العاده منحصر به فرد کمپانی بزرگ Xenyx برای میکروفون ها و هدفون های این دستگاه می باشد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین اسپیکر مانیتور

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx QX1002USB:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx QX1002USB

2-میکسر صدا پروئل مدل M602FX

میکسر صدا پروئل مدل M602FX

طبق نظر اکثر کارشناسان و متخصصان حوزه صدا و صنعت صدابرداری، یک میکسر صدا آنالوگ، پسری است که بتواند صدا و یا از سوالات ورودی خود را به صورت ۱۰۰ درصد ارتقا داده و کیفیت و شفافیت آن را را بیش از پیش کند؛ این دستگاه ایده آل تنظیم کننده صدا همچنین باید دارای پک کامل ای از امکانات و قابلیت های فوق العاده جذاب مربوط به میکس کردن صداها و همچنین دارای بیشترین تعداد ورودی میکروفون و هدفون باشد، این در حالی است که این مدل میگذره صدای آنالوگ باید علاوه بر داشتن عمر طولانی و دوام بسیار زیاد تعداد ورودی های زیادی نیز داشته باشد.

تمامی این قابلیت ها و معیارهای یک میکسر صدای آنالوگ با کیفیت و پیشرفته در میکسر صدا پروئل مدل M602FX جمع شده است. میکسر کوچک دارای ۲۵۶ حالت پیش‌فرض برای استودیو های ضبط صدا می باشد که برخی از این حالت ها عبارتند از حالت DELAY و REVERB. جنس بدنه این دستگاه صوتی از نوع فلز می‌باشد که بسیار خوشدست و دارای طراحی ارگونومیک است. علاوه بر این میکسر صدا مدل M602FX دارای دیواره های ساخته شده از جنس ABS می باشد که به دوم بسیار بالا و عدم فرسودگی قطعات بیرونی این دستگاه صوتی کمک بسیاری می‌کند.

نقاط قوت                                                                  نقاط ضعف

دارای قابلیت Dsp                                                       نداتشتن تاک بک

ورودی های متنوع میکروفون و هدفون

مجهز به سیستم حذف کنندگی نویز اضافی صدا

تعداد افکت های بسیار بالا( ۲۵۶ عدد )

دارای فانتوم پاور

یکی دیگر از نکاتی که تیم مخاطب با توجه به نظرات خریداران این مدل از بهترین میکسر صدای موجود در بازار ایران  متوجه شد، این است که طراحان و کارشناسان فنی کمپانی پروئل( کمپانی سازنده این مدل روی میکسر صدا ) توجه بسیار زیادی به نمای بیرونی و داشتن طراحی منحصر به فرد و چنین سایز و ابعاد این مدل میکسر صدا آنالوگ داشته اند؛  این کارشناسان در روز رونمایی این محصول فوق العاده قدرتمند نیز بیان کردند که یکی از دلایلی که مطمئناً مشتریان و طرفداران محصولات برند ما از آن خوششان خواهد آمد، ابعاد و اندازه بسیار جمع و جور این دستگاه صوتی می باشد. درست هم  حدس می زدند!!!

امروزه بسیاری از آهنگسازان، نوازندگان و موسیقیدانان مبتدی و یا حتی حرفه ای  و یا کسانی که صاحب یک استودیوی خانگی کوچک نیز هستند و ترجیح می دهند از این مدل دستگاه تنظیم کننده صدا استفاده کنند چرا که با توجه به قابلیت ها و قیمت بسیار مناسب آن، ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد در  دسته های میکسر کوچک صدا قرار می‌گیرد با فضایی بسیار کمی را اشغال می‌کند.

مشخصات کلی میکسر صدا پروئل مدل M602FX را یکجا ببینید:

ابعاد:27.2×24×8.5 سانتی متر
وزن:1.8 کیلوگرم
تعداد کل کانال ها:6 عدد
تعداد ورودی‌های میکروفون:4 عدد
نوع خروجی آنالوگ:TRS
تعداد فیدر این مدل میکسر صدا آنالوگ:7 عدد
منبع تغذیه:آداپتور

این میکسر آنالوگ بهرینگر مشابه برخی از مدل های میکسر آنالوگ جریان ها و یا تعدادی از مدل های دستگاه‌های تنظیم صدای قدیمی امروزه جزء دستگاه های لیزر صدای دست دوم قرار گرفته اند، دارای ورودی ها و خروجی های متنوع می باشد. میکسر قابل حمل ساخته شده توسط برند پروئل دارای ۴ عدد ورودی میکروفون، دو عدد کانال استریو، دو کانال مونو و یک کانال ورودی و خروجی مستقیم استریپ از نوع 2TRK می باشد که موجب شده است این دستگاه بتواند بتواند انبوهی از سیگنال‌های ورودی را دریافت و با حداکثر دقت و بیشترین کیفیت و شفافیت صدا خروجی دهد.

افکت های به کار رفته در این مدل از بهترین میکسر صدا از نوع Pan , Delay , Reverb , Churos حساسیت ورودی میکروفون کانال های مونو در آن نیز تقریباً بین ۱۰ الی ۵۰ دسی بل و این میزان حساسیت در کانال های استریو چیزی در پایین تر از چهل دسی بل است؛ این مدل دستگاه میکسر صدا آنالوگ مشابه تمامی مدل های میکسر دیجیتال علاوه بر داشتن خروجی آنبالانس با کانکتور TRS برای اتصال دستگاه به باندهای مانیتور، دارای قابلیت حذف کننده نویز اضافی صدا می باشد قابلیت این امکان را به آهنگسازان و افرادی که با این دستگاه کار می‌کنند می‌دهد که بتوانند صداهای اضافی و اذیت کننده موجود در در ریتم صوت را تشخیص دهند و از بین ببرند.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین میکسر صدا

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا پروئل مدل M602FX:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا پروئل مدل M602FX3-میکسر آنالوگ مکی مدل ProFX4v2

میکسر آنالوگ مکی مدل ProFX4v2

همانطور که در تصویر این مدل از بهترین رسیورهای موجود در بازار ایران نیز مشاهده می کنید، این دستگاه تنظیم کننده صدا و علاوه بر این که از نمای بیرونی بسیار منحصر به فرد و خاص به نظر می‌رسد، از جنبه مشخصات فنی نیست جزو بهترین و پیشرفته ترین میکسر صدا آنالوگ در سرتاسر جهان به حساب می آید؛ این میکسر صدا دارای ۲ پورت بسیار قدرتمند در قسمت فوقانی خود همچنین دارای ۸ دکمه تنظیم کننده صدا در بخش پایین دستگاه که اصطلاحاً به آن level گفته می شود، می باشد.

همانطور که گفته شد این دستگاه  بیش از ۷۰ درصد قابلیت های ۱ میکسر قدرتمند دیجیتال می باشد و همین امر موجب شده است که موسیقیدانان مطرح کشور برای ساخت موزیک و ریتم موسیقی خود دست از خرید میکسر های دیجیتال گران قیمت موجود در بازار بکشند و این مدل میکسر صدای آنالوگ را انتخاب کنند.

نقاط قوت                                                                  نقاط ضعف

دارای قابلیت فانتوم پاور                                               یافت نشد!

مجهز به نرخ نمونه برداری مناسب

طراحی ساده همراه با قابلیت های پیشرفته

ابعاد این میکسر صدا نیز بسیار مناسب و در حدود 7.5×26×22 سانتی متر و وزن آن نیز ز چیزی معادل 1.4 کیلوگرم  می باشد رابط تعبیه شده در آن نیز از نوع آداپتور است. به صورت کلی تعداد کانال‌هایی که در این دستگاه تنظیم کننده صدا ( میکسر آنالوگ ) قرار دارد، معادل ۴ عدد می باشد که از این میان یک یک عدد آنها ورودی و خروجی دیجیتال، یک عدد خروجی هدفون و دو عدد ورودی میکروفون می باشد. از طرفی این میکسر صدا آنالوگ مشابه دیگر مدل های میکسر آنالوگ یاماها و پرطرفدارترین مدلهای میکسر آنالوگ بهرینگر، دارای دو عدد باند های اکولایزر، ۱ عدد فیدر، ۱۶ عدد افکت جذاب، و همچنین دو عدد فانتوم پاور می باشد.

مشخصات کلی میکسر آنالوگ مکی مدل ProFX4v2 را یکجا ببینید:

ابعاد:7.5×26×22 سانتی متر
وزن:1.4 کیلوگرم
تعداد کل کانال ها:4 عدد
تعداد افکت:16 عدد
نرخ نمونه برداری این مدل میکسر آنالوگ:192 کیلوهرتز 24 بیت

نرخ نمونه برداری این مدل از بهترین میکسر آنالوگ تقریباً ۱۹۲ کیلو هرتز( چیزی معادل ۲۴ بیت ) است؛ اما یکی از از نقاط ضعف این دستگاه تنظیم کننده صدا، نداشتن قابلیت تاک بک و چنین نداشتن امکاسرن  کنترل نرم افزاری بر روی خروجی های صوتی می باشد.  همچنین یکی دیگر از  از موضوعاتی که شاید به نظر تعداد اندکی از افراد جزو  ضعف های این بی سرصدا آنالوگ  محسوب شود، پورت Usb نبودن کانال های ورودی و خروجی دیتا باشد.

البته مهندسان برند مکی در سال ۲۰۲۱ در یکی از میتینگ های خود با مشتریان، بیان کردند که در آپدیت بعدی این مدل میکسر آنالوگ این مشکل قطع و برطرف می‌شود.( از همین رو ممکن است زمانی که شما در حال خواندن این راهنمای خرید بهترین میکسر آنالوگ باشید، پورت usb در ورودی و خروجی های این دستگاه تعبیر شده باشد 🙂 )

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین بلندگوی دیواری

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر آنالوگ مکی مدل ProFX4v2:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر آنالوگ مکی مدل ProFX4v2

4-پاور میکسر آنالوگ بهرینگر مدل PMP6000

پاور میکسر آنالوگ بهرینگر مدل PMP6000

چهارمین دستگاه میکسر آنالوگ که قصد داریم در این راهنمایی خرید بهترین میکسر آنالوگ از سایت مخاطب شما معرفی کنیم،  پاور میکسر آنالوگ بهرینگر مدل PMP6000 می باشد؛ این دستگاه تنظیم کننده صوتی در مقایسه با دیگر مدل‌های میکسر صدا آنالوگ موجود در بازارهای داخلی و خارجی شاید کمی بزرگ به نظر برسد اما نسبت به مدل های میکسر صدا دیجیتال هم رده و هم قیمت، واقعاً دارای ابعاد مناسب و معقولی است.

به طور خلاصه این میکسر آنالوگ دارای ۲۰ عدد کانال ورودی و خروجی می باشد؛ همچنین این دستگاه دارای ۱۲ عدد ورودی میکروفون، یک عدد خروجی هدفون، و سه عدد باند اکولایزر و همچنین ۱۲ عدد فانتوم پاور به همراه ۶ عدد کانال اختصاصی رفت و برگشت آی یو ایکس ( که اصطلاحاً به آن AUX گفته می شود )، می باشد.این دستگاه تنظیم کننده صدا دارای ورودی و خروجی های آنالوگ بسیار قدرتمند و پیشرفته است. ورودی آنالوگ به کار رفته در این میکسر صدا از نوع آر سی ای، تی آر اس و ایکس ال آر(XLR) بلکه خروجی آنالوگ آن نیز از نوع RCA و TRS می باشد.

مشخصات کلی پاور میکسر آنالوگ بهرینگر مدل PMP6000 را یکجا ببینید:

تعداد کل کانال های این میکسر:20 عدد
تعداد ورودی میکروفون:12 عدد
تعداد خروجی هدفون:1 عدد
تعداد فانتوم پاور:12 عدد
تعداد باندهای اکولایزر:3 عدد

اما مهمترین قابلیتی که موجب محبوبیت هرچه بیشتر این میکسر صدا آنالوگ در میان اکثر افراد جامعه شده است چیزی فراتر از این‌هاست.این مدل از بهترین میکسر آنالوگ دارای یک سیستم خنک کنندگی قدرتمند و فوق العاده پیشرفته می باشد که موجب می شود قطعات داخلی دستگاه به عنوان داغ شده و حتی در مدت زمان طولانی نیز مانند روز اول کار کند.

نقاط قوت                                                                  نقاط ضعف

دارای تعداد کانال های کلی بسیار زیاد                              ابعاد نسبتا بزرگ

دارای قابلیت کانال رفت و برگشت AUX

دارای فانتوم پاور

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پاور میکسر آنالوگ بهرینگر مدل PMP6000:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پاور میکسر آنالوگ بهرینگر مدل PMP6000

5-میکسر آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx SX2442FX

میکسر آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx SX2442FX

میکسر آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx SX2442FX موزیکی از مشهور ترین و بهترین میکسر آنالوگ موجود در در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. این میسر صدا آنالوگ دارای ریزی کاری های بسیار زیاد و دکمه های تخصصی به حرفه ای در زمینه صدا و صدا برداری می باشد؛ از این رو اگر به تازگی قصد ورود به صنعت صدا، آهنگسازی، صدابرداری، ضبط پادکست های حرفه ای  دارید و یا قصد دارید در در یکی از سالن های همایش و مراسمات بین المللی بستنی های بزرگ به عنوان یک کارشناس آی تی و یا متخصصان اتاق فرمان استخدام شوید و دستگاهی که قرار است با آن کار کنید میکسر آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx SX2442FX می باشد، باید بگویم که استفاده از این مدل کاملاً اشتباه است.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین بلندگوی سقفی

مشخصات کلی میکسر آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx SX2442FX را یکجا ببینید:

تعداد کل کانال ها:18 عدد
تعداد ورودی میکروفون:16 عدد
تعداد باس/گروپ:4 عدد
تعداد کانال‌های رفت و برگشت AUX:هشت عدد
قابلیت کنترل نرم افزاری:ندارد
افکت:دارد

چرا که برای کار با این مدل از بهترین میکسر آنالوگ باید کاملا حرفه ای بوده و سال ها در  صنعت صدا و آهنگسازی فعالیت کرده باشید زیرا در غیر این صورت ممکن است   به هنگام استفاده و یا خلق صداهای جذاب و کار با این دستگاه میکسر صدا کاملا گمراه شده و سردرگم شوید.

به صورت کلی شاید تعداد کانال‌های ورودی و خروجی تعبیه شده در این دستگاه میکسر آنالوگ در مقایسه با دیگر مدل‌های میکسر خانگی و همچنین میکسر دیجیتال،کمتر باشد.تعداد کل کانال های این دستگاه تنظیم کننده صدا دقیقاً ۱۸ عدد تعداد ورودی های میکروفون نیز ۱۶ عدد و تعداد فیلم های به کار رفته در این دستگاه چیزی معادل ۲۴ عدد میباشد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx SX2442FX:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر آنالوگ بهرینگر مدل Xenyx SX2442FX

6-میکسر صدا پروئل مدل MQ6

میکسر صدا پروئل مدل MQ6

میکسر صدا مدل MQ6 توسط کمپانی بسیار قدرتمند پروئل طراحی و توسعه داده شده است. است اگر کمی در رابطه با خرید میکسر آنالوگ و یا حتی تفاوت میکسر آنالوگ و دیجیتال ( میکسر دیجیتال یا آنالوگ )در گوگل سرچ کرده باشید، قطعاً اسم این برند معتبر را زیاد شنیده اید؛ چراکه امروزه بیش از ۹۰ درصد میکسرهای صدا در سرتاسر جهان توسط این کمپانی بزرگ ساخته شده و وارد بازار شده است.

این کمپانی با استفاده از مهندسان مجرب و اخلاق خود سعی کرده است که تمامی علوم مهندسی را با خلاقیت و تکنولوژی روز دنیا ترکیب کند و میکس رهایی باقدرت کاربری بسیار بالا و شفافیت صدای عالی به همراه قیمت بسیار مناسب و معقول به مشتریان افراد علاقه مند به صدا و صدابرداری عرضه کند.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید این مدل از بهترین گستره آنالوگ دارای ابعاد بسیار جمع و جور و دارای طراحی زیبا و خلاقانه است؛ تعداد کل کانال های این دستگاه تنظیم کننده صدا  تقریبا ۶ عدد و تعداد کانال های استریو آن نیز ۲ عدد تعداد کانال های مونو این میکسر  ۴ عدد می باشد.

مشخصات کلی میکسر صدا پروئل مدل MQ6 را یکجا ببینید:

ابعاد:21×16×5 سانتی متر
وزن این میکسر:1 کیلوگرم
تعداد کل کانال ها:6 عدد
نوع ورودی آنالوگ:XLR , TRS
میزان حساسیت ورودی لاین استریو: 10 دسی بل
میزان حساسیت ورودی لاین مونو: از +20 تا -20 دسی بل
نوع خروجی میکس اصلی : آنبالانس با کانکتور XLR و TRS
میزان امپدانس هدفون: 32 اهم

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فردی که طراحان و مهندسان فنی این دستگاه صوتی به آن توجه بسیاری کردند، موضوع حساسیت ورودیها و خروجیهای این میکسر کوچک می باشد. میزان حساسیت ورودی لاین مونو از -20  دسی بل تا +20 دسی بل متغیر است و حساسیت ورودی لاین استریو  تقریباً 10 دسی است.

از سوی دیگر این مدل از بهترین دارای آنبالانس با کانکتور XLR  و TRS و سطح خروجی 4dBu+  است. میزان آمپدانس هدفون این دستگاه مانند بسیاری از مدل های میکسر آنالوگ یاماها آیا پرفروش ترین میکسر آنالوگ بهرینگر تقریباً معادل ۳۲ اهم می باشد.برای تغذیه این مدل از بهترین میکسر صدا نیز یک آداپتور ۵۰۰ میلی آمپری همچنین یک منبع بسیار قدرتمند 18VAC می باشد.

نقاط قوت                                                               نقاط ضعف

مجهز به یک سیستم پیشرفته حذف کننده نویز                نداشتن قابلیت تاک بک

آمپدانس هدفون بسیار مناسب                                   نداشتن افکت

منبع تغذیه قوی

میزان حساسیت بالا

دارای فانتوم پاور

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا پروئل مدل MQ6:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا پروئل مدل MQ6

7-میکسر صدا آلن اند هیت مدل ZED-6FX

میکسر صدا آلن اند هیت مدل ZED-6FX

اگر هنگام خرید دستگاه تنظیم صدا، میکسر دیجیتال یا آنالوگ بودن آن دستگاه زیاد برایتان اهمیت ندارد و توجه چندانی به تفاوت میسترال دیجیتال نمیکنید و قصد دارید با صرف بودجه نسبتاً مناسب و معقولی یک میکسر کوچک یا بهتر بگویم یک میکسر صدا ارزان خریداری کنید، بهترین گزینه برای شما میسر صدای آلن اند هیت مدل ZED-6FX می باشد. در حقیقت این مقایسه ۱ دستگاه میکسر کوچک و کاملا قابل حمل تکست آبی است که برای هر نوع کاربردی اعم از ضبط برنامه های زنده، ضبط پادکست های حرفه ای و… مورد استفاده قرار می گیرد.

در ضمن این مدل از بهترین میکسر آنالوگ رایج ترین دستگاهی است که در اکثر کنسرت ها و یا استودیوهای ضبط خوانندگان مطرح دیده می شود چراکه دارای ورودی های لاین بسیار ساده پیشرفته است که می‌تواند ریتم کلی موزیک ها و موسیقی ها را تنظیم و چند ملودی را با یکدیگر میکس کند؛ به عنوان مثال دستگاه های نوازندگی مانند گیتار به راحتی می‌توانند به صورت مستقیم به یکی از کانال‌های ورودی لاین این دستگاه تنظیم کننده صدا متصل شده و همچنین دو ورودی استریو این میکسر قادر است برای اتصال دیگر دستگاه های پلیر و یا کیبورد های موسیقی مورد استفاده قرار گیرد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا آلن اند هیت مدل ZED-6FX:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره میکسر صدا آلن اند هیت مدل ZED-6FX

در این راهنمای خرید بهترین میکسر آنالوگ چه گفته شد؟

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. ما در این مقاله سعی کردیم که پرفروش ترین و بهترین میکسر آنالوگ موجود در بازار ایران را در سال 2021 را به شما معرفی کنیم و نقاط قوت و ضعف آن را بدون هیچ گونه تعصب ای بیان کنیم تا بتوانید مناسب ترین دستگاه میکسر آنالوگ را برای خود انتخاب کنید.

موفق و پیروز باشید 🙂

 

 

 

 

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.