بهترین برش دهنده کاغذ موجود در بازار ایران+ [در سال ۱۴۰۰]

آیا می دانید منظور از بهترین برش دهنده کاغذ چیست؟ اگر صاحب یک چاپخانه بزرگ و یا حتی کوچک هستید و یا شغلی مانند صحافی دارید و نیاز به بریدن و کار با انواع و اقسام کاغذ ها دارید.اگر قصد راه اندازی یک عکاسی بسیار حرفه ای و منحصر به فرد در شهرتان دارید، شاید یکی از مهم ترین ابزارآلاتی که در ابتدای کارتان باید خریداری کنید، بی شک یک دستگاه برش دهنده کاغذ می باشد. فرض کنید عکسی که از مشتریان خود گرفته اید را می خواهید چاپ کنید و پس از چاپ آن باید قسمت های اضافی عکس ها را برش دهید و اینجاست که دستگاه برش کاغذ وارد میدان می باشد و شما را در این کار کمک می کند.

اما یکی از دلایلی که مانع از خرید دستگاه برش کاغذ اکثر افراد جامعه می شوند و همواره از خرید برش دهنده کاغذ هراسانند و قبل از خرید به طور کلی سردرگم می‌شوند، سخت بودن انتخاب بهترین برش دهنده کاغذ می باشد؛ این افراد هیچ وقت به یک جمع بندی کلی برای خرید بهترین مدل یا بهترین برند موجود در بازار نمی رسند. ما در این راهنمای خرید بهترین برش دهنده کاغذ می خواهیم پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های برش کاغذ را به شما معرفی کنیم.پس با ما همراه باشید.

1-دستگاه برش کاغذ رمو مدل A4

دستگاه برش کاغذ رمو مدل A4

اگر کمی درباره بهترین برش دهنده کاغذ در گوگل سرچ کرده باشید، مطمئنا اسم برند رمو یا اصطلاحا remo به گوشتان خورده است؛ شرکت رمو یا همان remo یکی از پرقدرتمند ترین و مشهور ترین شرکت های تولید کننده دستگاه برش کاغذ می باشد که توانسته در سال های اخیر فروش بسیار خوبی در این حوزه داشته باشد.

البته همان طور که از اسم این مدل مشخص است، دستگاه برش کاغذ رمو مدل A4 در دسته بهترین برش دهنده های کاغذ دستی قرار می گیرد و فقط در کسب و کار ها و دفاتر با حجم کاری بسیار کم می توان از آن ها استفاده کرد پس اگر به فکر راه اندازی یک عکاسی بزرگ و یا حتی یک چاپخانه پیشرفته با تمامی تجهیزات هستید، پیشنهاد می کنیم از این مدل استفاده نکنید و از دستگاه های برش کاغذ خودکار و یا اصطلاحا غیر دستی بهره ببرید تا سرعت کار خودتان را دو چندان کنید.

یکی از مهم ترین و آشنا ترین معیارهایی که قبل از خرید یک برش دهنده کاغذ به آن توجه کنید، ظرفیت برش آن دستگاه می باشد چرا که این ظرفیت برش است که مشخص می کند که آن مدل دستگاه برش کاغذ برای چه حوزه ای و در چه کسب و کارهایی مناسب است و کاربرد دارد. به طور مثال ظرفیت برش این مدل دستگاه، 12برگ می باشد،‌ پس اگر فکر می کنید که فراتر از این ظرفیت مد نظرتان است،‌بهتر است دور این مدل از بهترین برش دهنده کاغذ را خط بکشید زیرا نه تنها سودی برای شما ندارد، بلکه باعث افزایش هزینه های شما می شود.

نقاط قوت                                                                     نقاط ضعف

دارای قابلیت خط کش متحرک                                          قیمیت نسبتا بالا

دارای جنس بدنه فولادی و ضدزنگ

کارایی بسیار بالا

کیفیت بدنه بسیار خوب و مرغوب

وزن بسیار کم و سبک

قابلیت برش دقیق کاغذ

آیا می دانید مظور از خط کش متحرک در دستگاه های برش کاغذ چیست؟ اگر تا به حال به عکاسی رفته باشید، بعد از این که عکس شما بر روی کاغذ های خاص و منحصر به فرد عکاس ها چاپ می شود،‌ در هنگام تحویل متصدی عکاسی تمامی قسمت های اضافی دور عکس های شما را برش می دهد یا اصطلاحا کات می کند؛‌ اما این کار را با قیچی انجام نمی دهد 🙂 برای این کار از دستگاه برش کاغذ استفاده می کند؛ این افراد برای برش دقیق کاغذ از برش دهنده های کاغذی استفاده می کنند که مجهز به خط کش متحرک می باشند تا اندازه گیری بسیار راحت تر و دقیق تر باشد.

هم چنین همان طور که می توان حدس زد جنس تیغه این مدل از بهترین برش دهنده کاغذ، فولاد می باشد؛ در  حال حاضر در حوزه دستگاه های برش کاغذ موجود در جهان فولاد بهترین و مرغوب ترین جنس برای تیغه های این دستگاه ها می باشند زیرا که با توجه به جنس بسیار عالی آن ها علاوه بر این که در برابر هر گونه رطوبتی کاملا مقاوم است و به طور کلی ضد زنگ می باشد،‌ همواره تیز بودن و قابلیت برش سریع خودش را نیز حفظ می کند که این موضوع واقعا قابل ستایش است.

شاید برای خیلی از افرادی که می خواهید یک دستگاه برش کاغذی را خریداری کنند،‌جای سوال باشد که اندازه، سایز و یا همان ابعاد این سری از بهترین برش دهنده کاغذ چه قدر است؟ آیا می توان از آن در میزهای کار بسیار کوچک استفاده کرد؟ و‌ آیا این مدل فضای زیادی از محل کار ما را اشغال می کند؟ در پاسخ به این سوالات پرقدرت می توان گفت که خیر. این سری از برش دهنده های کاغذ بسیار جمع و جور و کوچک است.ابعاد این مدل تقریبا 5 × 260 × 310 سانتی‌متر که ابعاد نسبتا مناسبی برای یک دستگاه برش کاغذ با این تجهیزات محسوب می شود.

وزن نیز یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب یک دستگاه برش کاغذ قوی می باشد چرا که در صورتی که از دستگاه برش کاغذ با یک وزن نامناسب استفاده کنید، ممکن است مشکلات بسیار زیادی برایتان پیش بیاورد. اگر وزن دستگاه بسیار پایین باشد ممکن است در هنگام عمل برش کاغذ،‌ دستگاه همیشه جابجا شود و این موضوع مانع از برش دقیق کاغذ شود و اگر نیز دستگاه برش کاغذ بسیار سنگین باشد، دیگر نمی توانید آن را حمل کنید که این نیز یک معضل بسیار بزرگ محسوب می شود.وزن این مدل دستگاه حدودا 2200 گرم می باشد.

محدوده ظرفت برش این مدل از بهترین برش دهنده کاغذ نیز تقریبا 5-10 سانتی‌متر می باشد؛ هم چنین این نکته نیز حائز اهمیت است که دستگاه برش کاغذ رمو مدل A4 در واقع تنها برای کاغذ آ4 یا همان A4 کاربرد دارد و برای دیگر اندازه های کاغذ متاسفانه هیچ گونه کاربردی ندارد.(البته این نکته را هم باید بدانید که اغلب کسانی که به دنبال بهترین برش دهنده کاغذ هستند نیز، یک دستگاه برش کاغذ با اندازه کاغذ A4 هستند و کم تر کسی هست که دنبال یک برش دهنده کاغذ با محدوده ظرفیت برش کاغذ های A3،A5 و… می باشند 🙂 )

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دستگاه برش کاغذ رمو مدل A4:

مشاهده قیمت بهترین دستگاه برش دهنده کاغذ در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره دستگاه برش کاغذ رمو مدل A4:

کارکردن باهاش راحته و برای مصارف تعداد کم بخوبی جوابگو هستش فقط دقت کنید که مدلی که برام ارسال شد مارک OVE بود، شکل دستگاهی که ارسال شده متفاوت و مارک oven هست. خوب و تیزه و یک برگ رو به راحتی و با تیزی فراوون میبره برای برش عکس که خودم گرفتم عالیه فقط ممکنه آخرش یک مقدار کج بشه که با جابجا کردن حل میشه. کمتر از قیمت دیجی کالا کاتر کاغذ ندیدم حتی دست دوم ها هم گرونتر بودن.

2-برش دهنده کاغذ A4 مدل N.G.A

برش دهنده کاغذ A4 مدل N.G.Aهمان طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، این مدل از بهترین برش دهنده کاغذ در بازار ایران دارای خطوط بسیار دقیق خط کشی شده برای افزایش هر چه بیش تر برش کاغذ می باشد که می تواند به صورت شگفت انگیزی در برش تمیز تر و به دور از هر گونه اشتباهی به شما کمک کند، اما نکته حائز اهیت این است که بسیاری از افراد جامعه حتی برخی از کارشناسان خبره این حوزه معتقدند که این خط کش های متحرک هیچ گونه کاربردی برای آن ها ندارد که این یک باور کاملا اشتباهی می باشد. این به  این دلیل این حرف را می زنند که هیچ اطلاعات و دانشی در این باره ندارند و اگر سری به اینترنت و گوگل و یا حتی دفترچه راهنمای این دستگاه های برش کاغذ بزنند، مطمئنا متوجه کاربرد بسیار جذاب این مدل خواهند شد.

ابعاد این سری از بهترین برش دهنده های کاغذ نیز مانند دیگر دستگاه های برش کاغذ هم رده و هم قیمت خود تقریبا 31x26x5 سانتی‌متر می باشد که به نظر می رسد که یک ابعاد و حجم معقولی است و وزن این مدل نیز چیزی در حدود 2200 گرم می باشد که این وزن بسیار عالی می باشد چرا که نه می توان گفت که یک وزن زیادی محسوب می شود و نه یک وزن سبک به حساب می آید.

نقاط قوت                                                                    نقاط ضعف

یک کاتر باکیفیت                                                          یافت نشد!

دارای جنس  بسیار خوب

دارای قابلیت خط کش متحرک

دارای روکش پلاستیکی بر روی اهرم یا دسته آن

اما جدای از این موارد که گفته شد، یکی دیگر از خصوصیاتی که در این نسخه از بهترین برش دهنده کاغذ وجود دارد،‌دسته یا بهتر بگوییم اهرم برش کاغذ است که علاوه بر دراز بودن آن و طویل بودن آن، دارای یک روکش پلاستیکی نرم می باشد،‌ همه این موارد باعث می شود هنگامی که اشخاص بدون فشار بسیار زیادی، کاغذ های مد نظرشان را با دقت بسیار زیاد با یک اشاره ببرند  و این موضوع برای یک دستگاه برش کاغذ یک ویژگی و نقطه قوت بسیار مثبتی محسوب می شود.

ابته این نکته را نیز فراموش نکنید ظرفیت برش این سری از بهترین برش دهنده کاغذ موجود در بازار، 15 برگ می باشد که در مقایسه اغلب دستگاه های برش کاغذ برند رمو کمی ظرفیت برش بیش تری دارد و همین امر باعث شده است که از این دستگاه برش کاغذ در دفاتر با حجم کاری کمی بالاتر استفاده کنند.

مشخصات کلی برش دهنده کاغذ A4 مدل N.G.A را یکجا ببینید:

اندازه یا ابعاد:31x26x5 سانتی‌متر
وزن این مدل: 2200 گرم
جنس:فولادی ضد زنگ
میزان ظرفیت برش کاغذ:1-5 سانتی‌متر
ظرفیت برش کاغذ در این دستگاه: 15 برگ
قابل استفاده برای کاغذ تا ابعاد:A4
خط کش متحرک نیز دارد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره برش دهنده کاغذ A4 مدل N.G.A:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره برش دهنده کاغذ A4 مدل N.G.A

مشاهده قیمت بهترین دستگاه برش دهنده کاغذ در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره برش دهنده کاغذ A4 مدل N.G.A:

همونجور که دوستان اشاره کردند ‌برای برش دقیق باید کلی تمرین کنی. سفتش نکنی هم به دردی نمی خوره با کلی آزمون و خطا کاغذ پاره گذاشتم لای جایی که خطکش وصل میشه به بدنه تا وقتی خط کشو سفت میکنم کج نشه برای برش خوب هم باید آروم برش بدید هم با تعداد کم کاغذ حتما باید دستتون رو کاغذ باشه تا موقع برش کاغذ از جاش در نره و برشتون کج نشه کاغذ اگه زیاد باشه ریش ریش میکنه همشونو کار منو را انداخت.

3-برش دهنده کاغذ A4 مدل KW-Trio

برش دهنده کاغذ A4 مدل KW-Trio

سومین دستگاه برش کاغذی که قصد داریم در این راهنمای خرید بهترین برش دهنده کاغذ موجود در بازار معرفی کنیم نیز یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه در سال گذشته بوده است که توانسته نظر بسیاری از مردم نسبت به خود جلب کند بتواند پس از عرضه آن در بازار های جهانی و داخلی خودش را در دل مردم جای کند.

شاید اولین چیزی که بعد دیدن تصویر این مدل بهترین برش دهنده کاغذ در بازار ایران، چشمتان را به خود جذب کنند محافظ پلاستیکی این مدل می باشد که در کنار ظرف برش کاغذ و در پایین دسته برش با روکش پلاستیکی نرم این مدل تعبیه شده است؛ این محافظ پلاستیکی شاید هزینه و خرج بسیار زیادی برای شرکت سازنده برش دهنده کاغذ A4 مدل KW-Trio نداشته باشد، اما بلاشک موجب شده است که بیش از 85 درصد از افرادی که این که مدل دستگاه برش را خریداری کرده اند، یکی از مهم ترین دلیل خریدشان را همین محافظ بدانند.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین ماشین حساب مهندسی

نقاط قوت                                                                  نقاط ضعف

دارای حفاظ شیشه ای بسیار باکیفیت                               یافت نشد!

مجهز به یک تیغه شمشیری قوی

دارای یک گونیایی درجه بندی شده و دقیق قفل دار

این محافظ پلاستیکی مات سفید رنگ باعث می شود که افراد در هنگام کار با این دستگاه در صورتی که حواسشان پرت شد و موجب آسیب رساندن به خودشان نشوند و همین کار ساده موجب شده است که جلو بسیاری از خطراتی که می توانست رخ دهد، به راحتی گرفته شود.

مشخصات کلی برش دهنده کاغذ A4 مدل KW-Trio را یکجا ببینید:

ابعاد:34x28x5 سانتی‌متر
وزن:18000 گرم
جنس به کار رفته :تیغه‌ی فولادی ضد زنگ شمشیری
میزان ظرفیت برش:5-10 سانتی‌متر
تعداد ظرفیت برش: 12 برگ
دارای قابلیت خط کش متحرک

 

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره برش دهنده کاغذ A4 مدل KW-Trio:رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره برش دهنده کاغذ A4 مدل KW-Trio

مشاهده قیمت بهترین دستگاه برش دهنده کاغذ در دیجی کالا

 

4-برش دهنده کاغذ A3 مدل ax868

برش دهنده کاغذ A3 مدل ax868

شاید باورش برایتان کمی سخت باشد اما جالب است بدانید که این سری از بهترین برش دهنده کاغذ، یکی از گران قیمت ترین دستگاه برش کاغذ نه تنها در فقط در بازار ایران بلکه در سرتاسر جهان می باشد ولی موضوع جالب تر این است که با وجود قیمت بسیار بالای آن، فروش بسیار بالایی نیز دارد. حیرت آور است.

ابعاد این مدل دستگاه برش کاغذ تقریبا 25*48*65 سانتی‌متر و وزن آن نیز 40000 گرم می باشد. جنس این دستگاه برش از نوع فلز است که موجب استحکام هر چه بیش تر این مدل شده است؛ ظرفیت برش آن نیز نسبت به دیگر دستگاه ها قابل مقایسه نیست. ظرفیت برش این دستگاه ها 350 برگ و نوع کاغذ به کار رفته در این مدل از بهترین برش دهنده کاغذ باید ورق A3 باشد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین دستگاه فکس

نقاط قوت                                                                      نقاط ضعف

مجهز به صفحه مشبک                                                     وزن نسبتا بالا

دارای اهرم مخصوص

ظرفیت برش بالای 350 برگ

جنس بدنه بسیار مستحکم

از دیگر ویژگی های جذاب این مدل می توان به داشتن اهرم تثبیت کننده کاغذ برای برش دقیق کاغذ، مجهز به صفحه مشبک یک ساینتی، قابلیت تیز کردن سریع با تعویض تیغه برش، اندازه برش 410 × 430 میلیمتر (A3)و… اشاره کرد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره برش دهنده کاغذ A3 مدل ax868:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره برش دهنده کاغذ A3 مدل ax868

5-برش دهنده کاغذ مدل ax-858

برش دهنده کاغذ مدل ax-858

ابعاد این سری از بهترین برش دهنده کاغذ تقریبا 30*40*30 سانتی‌متر و وزن آن نیز 13000 گرم می باشد که در مقاسه با قابلیت هایی که به شما می دهد، یک وزن پایین محسوب می شود.جنس تیغه این مدل، از نوع فولاد می باشد.

محدوده ظرفیت برش آن نیز چیزی در حدود 10-20 سانتی‌متر و ظرفیت برش این دستگاه برش 400 برگ است. از طرفی این کاتر مناسب برای کاغذ هایی مانند کاغذ A3 است؛‌ هم چنین جالب است بدانید که کشور سازنده تیغه این دستگاه، آلمان می باشد.
شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین اسکنر ای ویژن

مشخصات کلی برش دهنده کاغذ مدل ax-858 را یکجا ببینید:

ابعاد:30*40*30 سانتی‌متر
وزن:13000 گرم
جنس تیغه:فولاد
رنج ظرفیت برش:10-20 سانتی‌متر
ظرفیت برش:400 برگ

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره برش دهنده کاغذ مدل ax-858:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره برش دهنده کاغذ مدل ax-858

مشاهده قیمت بهترین دستگاه برش دهنده کاغذ در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره مدل ax-858:

کیفیت برش خیلی خوبی داره و راضی کنندس و تیغه بسیار تیزو خوبی داره

6-برش دهنده کاغذ فلوز مدل Fusion

برش دهنده کاغذ فلوز مدل Fusion

شاید این ورژن از بهترین برش دهنده کاغذ را کم تر دیده باشید،‌ اما جالب است بدانید که در میان رتبه بندی خریداران این محصول در دیجی کالا، این دستگاه بیش ترین رتبه را دارد که این موضوع به تنهایی گویای همه موضوع می باشد. این در حالی است این دستگاه برش کاغذ یکی از گران ترین برش دهنده های کاغذ می باشد.

ابعاد این دستگاه 7*21*68 سانتی‌متر، محدوده ظرفیت برش آن نیز 5-10 سانتی‌متر و ظرفیت برش آن نیز چیزی در حدود 10 برگ کاغذ A3 می باشد.طول برش این مدل نیز ۴۵۵ میلیمتر و درجه بندی آن نیز بر حسب سانتی متر/اینچ می باشد.

نقاط قوت                                                               نقاط ضعف

کیفیت بسیار بالا                                                     یافت نشد!

جنس تیغه فولادی

دارای گیره دستی

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره بهترین برش دهنده کاغذ مدل Fusion:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره بهترین برش دهنده کاغذ مدل Fusion

 

7-دستگاه برش کاغذ فلوز مدل Plasma A4

دستگاه برش کاغذ فلوز مدل Plasma A4

شاید در نگاه این ورژن از بهترین برش دهنده کاغذ شباهت بسیار زیادی به مدل قبلی داشته باشد اما تفاوت های ریز خودشان را نیز دارند. ابعاد این دستگاه برش تقریبا 15.50 × 42 × 7 سانتی‌متر و وزن آن نیز به صورت خنده آوری 5.50 گرم است! (سبک تر از مدل، دستگاه برش نیست!!!)

نقاط قوت                                                                نقاط ضعف

دارای تیغه فولادی                                                     بسیار بسیار سبک

دارای تاییدیه‌های TUV و GS

مناسب برای دفاتر بزرگ با حجم کاری بالا

ظرفیت برش این دستگاه 40 برگ کاغذ، طول برش آن نیز 380 برگ است؛ هم چنین این دستگاه دارای خط کش متحرک برای برش دقیق کاغذ و دارای تیغه فولادی (stainless steel) و گیره کاغذ می باشد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین شارژر گوشی

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مدل Plasma A4:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره مدل Plasma A4

مشاهده قیمت بهترین دستگاه برش دهنده کاغذ در دیجی کالا

 

مهم ترین نکاتی که قبل از خرید بهرین برش دهنده کاغذ باید بدانید!

تمامی کسانی که قصد خرید بهترین برش دهنده کاغذ را همواره دوست دارند که یک مشاوره تخصصی از کارشناسان مجرب این حوزه بگیرند و یا راهنمای خرید بهترین برش دهنده کاغذ در دست یا ذهنشان داشته باشند که با استفاده از آن بتوانند مناسب ترین و ایده آل ترین دستگاه برش کاغذ را انتخاب کنند.

ما در این قسمت از مقاله می خواهیم چند فاکتور مهم به همراه نکاتی که حتما باید قبل از خرید بهترین دستگاه برش به آن توجه کنید را، بیان کینم که می تواند کمکتان کند با دید بازتری دستگاه برش کاغذی که مناسب کسب و کار شما باشد را تشخیص دهید و آن را انتخاب و خریداری کنید.

ابعاد و وزن دستگاه بهترین برش دهنده کاغذ

همان طور مشخص است یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب یک دستگاه برش کاغذ،‌ داشتن ابعاد و وزن مناسب می باشد. از همین رو فرض کنید شما کارمند یک شرکت، سازمان دولتی یا خصوصی هستید و درخواست خرید یک برش دهنده کاغذ به مدیر خود داده اید.یکی از نکاتی که باید حتما به آن توجه کنید میزان فضایی که اشغال می شود، می باشد.

در مورد وزن بهترین برش دهنده کاغذ موجود در بازار ایران باید بدانید،‌ که اغلب دستگاه برش کاغذ که فروش بسیار بالایی دارند، معمولا دارای وزن مناسبی دارند(نه سنگین نه سبک)؛ چرا که وزن بسیار سبک، موجب بروز مشکل زیادی خواهد شد؛ از طرفی وزن بالا نیز موجب غیر قابل حمل بودن دستگاه برش می شود.

ظرفیت برش بهترین برش دهنده کاغذ

دومین نکته ای که قبل از خرید دستگاه برش کاغذ باید به آن توجه کنید، ظرفیت برش دستگاه می باشد که با توجه به حجم کاری و حوزه فعالیتتان کاملا متغیر است؛ به طور مثال اگر شما صاحب یک صحافی کوچک در شهر محل سکونتتان باشید،‌ یک دستگاه برش با ظرفیت 40 برش در روز برایتان کافی است.

تیغه بهترین برش دهنده کاغذ

سومین معیاری در هنگام خرید بهترین دستگاه برش کاغذ باید در نظر داشت، جنس تیغه به کار رفته در این دستگاه می باشد.در حال حاضر بهترین جنس تیغه های برش دهنده کاغذ،‌ فولاد می باشد. تیغه های فولادی علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت محیط، عمر و دوام بسیار بیش تری دارد و نکته جالب این است که در صورت استفاده از تیغه های فولادی، تیغه ها خیلی دیر تر کند می شوند که این موضوع فوق العاده است.

مشاهده قیمت بهترین دستگاه برش دهنده کاغذ در دیجی کالا

 

در این راهنمای خرید بهترین برش دهنده کاغذ چی گفتیم؟

خب امیدوارم از این مقاله از وب‌سایت مخاطب لذت برده باشید. ما در این این راهنمای خرید بهترین برش دهنده کاغذ پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه برش کاغذ در بازار ایران را معرفی کردیم و تمامی نقاط قوت و ضعف آن را بیان کردیم تا شما بهترین و مناسب ترین برش دهنده های کاغذ را تشخیص و خریداری کنید.

موفق و پیروز باشید‌ 🙂

 

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.