بهترین ماشین حساب مهندسی در بازار ایران[برای حرفه ای ها]

به نظر شما بهترین ماشین حساب مهندسی چیست؟  همان طور که احتمالا شما هم می دانید یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین ابزارهای حساب و کتاب در جامعه، ماشین حساب می باشد. طبق تحقیقات انجام شده از هر 50 نفر 40 نفرشان با ماشین حساب مهندسی کار کرده اند. در حال حاضر ماشین حساب های متنوعی در جهان وجود دارد، یکی از مشهور ترین و معروف ترین ماشین حساب های موجود در بازارهای داخلی و خارجی، ماشین حساب مهندسی می باشد.

اما موضوعی که ذهن بسیاری از دانشجویان، کارمندان و مدیران شرکت های دولتی و غیر دولتی را درگیر کرده است این است که “واقعا بهترین ماشین حساب مهندسی پیشرفته که مناسب با کار ما باشد، چیست؟ “اگر شما هم این دغدغه را دارید، به هیچ عنوان نگران نباشید ما در این مقاله از سایت مخاطب قصد داریم که پرفروش ترین  و بهترین ماشین حساب مهندسی در بازار ایران را معرفی کنیم.پس با ما همراه باشید.

پر فروش ترین ماشین حساب مهندسی در سال 1400

معرفی بهترین ماشین حساب مهندسی بازار ایران

با وجود توسعه و رواج سریع گوشی های همراه در سطح جهان، هنوز که هنوز است بسیاری از افراد جامعه به ویژه مهندسان، دانشویان و حسابداران از ماشین حساب های مهندسی استفاده می کنند؛ اما همواره انتخاب بهترین ماشین حساب مهندسی به ویژه بهترین ماشین حساب مهندسی دانشجویی و یا بهترین ماشین حساب مهندسی برق کاری بسیار دشوار بوده است. ما در این مقاله از سایت مخاطب می خواهیم مشهور ترین و بهترین ماشین حساب مهندسی پیشرفته در بازار ایران را معرفی کنیم.

 

1-ماشین حساب مدل CT-2214C

ماشین حساب مدل CT-2214C با رنگ های متنوع میتواند یکی از بهترین ماشین حساب های مهندسی در بازار ایران باشدو در ظاهر ممکن است افراد فکر کنند که یک ماشین حساب بزرگ و جاگیر خواهد بود ولی اگر ماشین حساب مدل CT-2214C را در دست بگیرید متوجه خواهید شد که این یکی از خوش دست ترین و بهترین ماشین حساب ها در بازار ایران است.

ماشین حساب CT-2214C با ابعاد 42 × 165 × 190 میلی متر کاربرد های زیادی در رشته های گوناگون دارد که این محصول با وزنی کم و مناسب( 294 گرم) از پرفروش ترین ماشین حساب های مهندسی در بازار ایران است.

یکی از ویژگی های خوب این ماشین حساب،داشتن باتری و پنل خورشیدی است و پنل خورشیدی ماشین حساب با مدل CT-2214Cمیتواند نور خوشید را جذب و ذخیره کند .این ماشین حساب مدل CT-2214C دارای نمایشگر  یک خطی با 14 کاراکتر نظر بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است.

از دیگر ویژگی های این ماشین حساب می توان به داشتن کلید های دو صفر و سه صفر،کلید MU،کلید GT،دارای لایه ی رویی فلزی و مجهز به کلید های پلاستیکی اشاره کرد.

نقاط قوت                                                            نقاط ضعف

دارای لایه ی رویی فلزی                                          کیس محافظ ندارد 

سبک بودن این ماشین حساب(294 گرم)

دارای باتری و پنل خورشیدی

حال مهم ترین نکته ای که باعث شده است ماشین حساب مدل CT-2214C را جزء پرفروش ترین و بهترین ماشین حساب های مهندسی در بازار ایران بدانیم این است که این ماشین حساب دارای یک بدنه محکم و سختی است که همین لایه ی رویی فلزی باعث شده است که در برابر ضربه تحمل کند تا در جاهای مختلف کاربرد داشته باشد.

مشخصات کلی ماشین حساب مدل CT-2214C را یکجا ببینید:

ابعاد :42 × 165 × 190 میلی متر
وزن :294 گرم
کیس محافظ ندارد
دارای نمایشگر خطی می باشد.
تعداد کاراکتر:14 رقمی
قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی و انجام محاسبات آماری را ندارد.
منبع تغذیه آن باتری و پنل خورشیدی می باشد.
دارای لایه رویی فلزی و دارای کلید های حافظه  و کلید های دو صفر و سه صفر می باشد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب مدل CT-2214C:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب مدل CT-2214C

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب مدل CT-2214C:

عالیه عالیه عالیه من چرمساز هستم و برای جمع اندازه چرم (پا یا فوت مربع) از یک حسابدار بیشتر با ماشین حساب کار میکنم و هر ماشین حسابی میهمان ۲ماهه ماست بین این همه ماشین حساب که مصرف کردم این ماشین حساب پیش من چهار ماه دوام آورد و از لحاظ اقتصادی عالیه و توصیه میکنم که این محصول را خریداری کنین

2-ماشین حساب کاسیک مدل DR-2130TW

ماشین حساب مدل DR-2130TW یکی از محصولات شرکت کاسیک(QAS1C) است.DR-2130TW از مدل های رومیزی می باشد که دارای بدنه ای محکم و البته سبک از جنس پلاستیک هستند که می توان از این مدل تا سالیان سال به خوبی استفاده کرد.کلید های این ماشین حساب مدل DR-2130TW دارای کلید های نرم و پلاستیکی هستند.

نمایشگر این مدل از ماشین حساب LCD است و صفحه این نمایشگر بزرگ و در سایز مناسب طراحی شده اند تا هنگام کار و انجام محاسبات،مقابل شخص قرار بگیرد. شما می توانید برای اعمال تغییرات از کلید های  Check و Correct استفاده کنید؛ این نکته هم قابل ذکر است که ماشین حساب مدلDR-2130TW دارای کلید های حافظه می باشد که این ویژگی در تسریع فرآیند محاسبات کاربرد زیادی دارد.

همان طور که قبلا گفتیم، نوع نمایشگر به کار رفته در این مدل از بهترین ماشین حساب مهندسی موجود در بازار ایران، از نوع ال سی دی (LCD) می باشد که تنها یک رنگ در نمایشگر این ماشین حساب استفاده شده است.

اما یکی از کوچک ترین دلایلی که موجب شده است که اکثر مردم ماشین حساب کاسیک مدل DR-2130TW را جزو بهترین ماشین حساب مهندسی پیشرفته در بازارهای داخلی و خارجی به حساب می آورند، تعداد کاراکتر بسیار بالای این مدل ماشین حساب مهندسی است. تعداد کاراکتر این دستگاه 14 رقمی می باشد.

نقاط قوت                                                                          نقاط ضعف

کیفیت ساخت بسیار بالا                                                       نداشتن قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی 

داشتن دکمه بسیار نرم و بزرگ                                                نداشتن قابلیت انجام محاسبات آماری

وزن سبک

صفحه نمایشگر باکیفیت

داشتن قابلیت خاموش شدن خودکار

منبع تغذیه این مدل ماشین حساب مهندسی که اتفاقا در دسته بهترین ماشین حساب مهندسی دانشجویی قرار می گیرد، باتری و پنل خورشیدی می باشد؛ همان طور که احتمالا شما هم می دانید اگر دانش آموز کنکوری، دانشجو، معلم یا استاد دانشگاه و یا حتی یک حسابدار باشید معمولا با بیش تر از هر چیزی شما نیاز به یک ماشین حساب مهندسی خوب دارید؛ پس معمولا از ماشین حسابتان زیاد استفاده می کنید.

در این صورت احتمالا خیلی سریع باتری آن تمام می شود و این جاست که پنل خورشیدی می تواند ناجی شما باشد:)؛ این سری از بهترین ماشین حساب مهندسی علاوه بر داشتن نمایشگر بزرگ و کلید‌های حافظه M-، M+ ، MRC و MU، دارای قابلیت بررسی و کنترل تا 112 مرحله و هم چنین قابلیت خاموش شدن خودکار می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این سری از بهترین ماشین حساب مهندسی پیشرفته، داشتن قابلیت نمایشگر زاویه دار و کلید GT و هم چنین کلید دو صفر و سه صفر می باشد که اگر حسابدار و یا مسئول امور مالی یک شرکت، سازمان و یا حتی یک اداره دولتی یا غیر دولتی باشید، قطعا درک می کنید که داشتن دکمه دوصفر یا سه‌صفر چه مقدار می تواند سرعت حساب و کتاب ها افزایش دهد.

این سری از بهترین ماشین حساب مهندسی، هم چنین مجهز به چراغ ماوراءبنفش برای چک کردن اصل بودن اسکناس های در دسترس مردم می باشد. با وجود تمامی این امکانات فوق العاده ای که ماشین حساب کاسیک مدل DR-2130TW دارد، برخی خصوصیات و قابلیت هایی را نیز در مقایسه با بهترین ماشین حساب مهندسی هم رده و هم قیمت خود، کم دارد. چند نمونه از این این قابلیت های عبارتند از:  قابلیت پاک کردن آخرین ورودی، قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی، قابلیت انجام محاسبات آماری.

شاید این مورد را نیز دوشت داشته باشید:بهترین شارژر گوشی

مشخصات کلی ماشین حساب کاسیک مدل DR-2130TW را یکجا ببینید:

ابعاد:45x185x180 میلی متر
وزن:315 گرم
مجهز به نمایشگر LCD
تعداد رنگ نمایشگر:تک رنگ
تعداد کاراکتر:14 رقمی
دارای منبع تغذیه باتری و پنل خورشیدی
کیس محافظ ندارد
ابلیت پاک کردن آخرین ورودی: ندارد
قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی: ندارد
قابلیت انجام محاسبات آماری: ندارد

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیک مدل DR-2130TW:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیک مدل DR-2130TW

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیک مدل DR-2130TW:

کسانی که میگن کاسیو نیست اوسیک هستش در اشتباه هستن.اسم شرکت کاسیک هستش،اگر دقت کنید حرف c نوشته شده و با یک دایره کوچیک واسش مدل گزاشتن.کیفیت خوب نسبت به قیمت ولی در کل خیلی عالیه دکمه های بزرگ داره دیگه اشتباه حساب کتاب نمیکنم؛ نسبت به قیمت ارزش خرید دارد و با کیفیت است.

3-ماشین حساب شارپ مدل CS-2130

ماشین حساب شارپ مدل CS-2130

اگر کمی با فضای ابزارهای آنلاین و گجت های حرفه ای و هم چینی دنیای تکنولوژی آشنا باشید، قطعا با برند معتبر یا بهتر بگوییم شرکت بزرگ و قدرتمند شارپ آشنا هستید. شرکت شارپ یکی از مشهور ترین برند های تولید کننده وسایل الکترونیکی و برقی می باشد که سالانه میلیون ها و یا هزاران انواع و اقسام ابزار ها و گجت های جذابی را طراحی کرده و روانه بازار های جهانی می کند.

صفحه نمایشی که در این مدل از بهترین ماشین حساب مهندسی پیشرفته تعبیه شده است در واقع 12 عدد را در درون خود جای داده است؛ این مدل ماشین حساب هم چنین دارای یک نمایشگر باکیفیت و وضوح تصویر بالایی می باشد که تگ رنگ است.

اگر کمی در تصویر ماشین حساب شارپ مدل CS-2130 دقت کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که این ماشین حساب در حقیقت در دسته بهترین ماشین حساب مهندسی رومیزی قرار می گیرد؛ از همین رو اگر دغدغه فضا و ابعاد و وزن ماشین حساب مهندسی را دارید، خبر خوب این است که این سری از بهترین ماشین حساب مهندسی مناسب ترین گزینه برای شما می باشد.

ابعاد این ماشین حساب مهندسی تقریبا 185x175x18 میلی متر و وزن آن نیز 260 گرم و نوع نمایشگر به کار رفته در این ماشین حساب نیز، دیجیتالی است.

یکی از رایج ترین دغدغه ها و معضلات بسیار وحشتناکی که اکثر کارمندان،‌ حسابداران، دانش آموزان و دانشجویان و… با آن روبه رو هستند علاوه بر موضوع مهم باتری ماشین حساب ها، دکمه ها یا کلید های تعبیه شده در ماشین حساب ها می باشد؛ چرا که همان طور که می توان حدس زد، این افراد با ماشین حساب مدت زمان طولانی‌ای کار می کنند و در طی زمان متاستفانه اغلب ماشین حساب ها فرسوده شد و دکمه های شل و یا از کار می افتند و چون قابل تعویض نیستند، این افراد باید به فکر خرید یک ماشین حساب نو باشند و یا با همان ماشین حساب ناقص دست و پنجه نرم بکنند.

علاوه بر همه ی این موضوعات، این مدل از بهترین ماشین حساب مهندسی برق دارای دو حافظه برای ذخیره و یک پایه قابل تنظیم می باشد.

نقاط قوت                                                                      نقاط ضعف

سایز و ابعاد بسیار مناسب                                                  نداشتن قابلیت سه صفر و دوصفر

ظاهری بسیار شیک و منحصر به فرد

داشتن قابلیت خاموش شدن خودکار

دارای نمایشگر باشفافیت بالا

کلیدهای پلاستیکی قوی

کارایی مناسب

آیا برای شما هم پیش آمده است که یک ماشین حساب را در دست بگیرد و برای انجام یک محاسبه ساده ریاضی نیاز باشد که با لگد بر روی دکمه های تعبیه شده آن فرود بیایید که شاید مددی بشود؟! 🙂 حالا جدا از شوخی احتمالا شما هم تاکنون با یک ماشین حساب مهندسی کار کرده باشید که از کندی محاسبات و سختی کار با دکمه های آن، اعصاب شما درگیر شده باشد.

اگر جوابتان بله است، باید بگوییم که دیگر نگران نباشید؛ چرا که شرکت قدرتمند شارپ با طراحی این محصول این مشکل بزرگ را برطرف کرده است. این سری از بهترین ماشین حساب مهندسی موجود در بازار با توجه به ارگونومی انگشتان دست افراد طراحی شده و دکمه های بزرگ این ماشین حساب جوری طراحی شده است که نسبت به انگشتان اشخاص حساسیت بسیار بالایی دارند و با کمترین اشاره ای اعداد و علائم در صفحه نمایشگر ماشین حساب مهندسی ثبت و اجرا می شود و دیگر نیازی به فشار های زیاد برروی دکمه ها نیست.

مشخصات کلی ماشین حساب شارپ مدل CS-2130 را یکجا ببینید:

ابعاد:185x175x18 میلی متر
وزن:260 گرم
نداشتن کیس محافظ
نوع نمایشگر:دیجیتال
تعداد رنگ نمایشگر:1
تعداد کاراکتر: مجهز به صفحه نمایشگر با ظرفیت نمایش 12 کاراکتر
قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی: ندارد
قابلیت انجام محاسبات آماری: ندارد
منبع تغذیه به کار رفته در این ماشین حساب مهندسی: پنل خورشیدی و باتری

دارای قابلیت خاموش شدن خودکار

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب شارپ مدل CS-2130:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب شارپ مدل CS-2130

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب شارپ مدل CS-2130:

این ماشین حساب مختص کار حسابداریه و روش کار باهاش کاملا متفاوت با ماشین حسابهای معمولیه، افرادی که از خراب بودن ماشین حساب میگن دلیلش اینه که کار باهاش رو بلد نیستن اگر حسابدار نیستید یا امور مالی خودتون رو در سطح حرفه ای انجام نمیدید این ماشین حساب اصلا به دردتون نخواهد خورد، اگر قیافه قشنگش جذبتون میکنه با همین قیافه در برنذهای دیگه هست که ماشین حساب معمولی هستن و قیمتشونم کمتر از این مدل هست، مدل ۲۱۳۰ ماشین حساب حرفه حسابداری هست و برای افراد عادی کارایی نداره.

4- ماشین حساب کاسیو مدل DJ-120D Plus

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-120D Plus

چهارمین ماشین حسابی که در این راهنمای خرید بهترین ماشین حساب مهندس از سایت مخاطب می خواهیم به آن نیز بپردازیم، ماشین حساب کاسیو مدل DJ-120D Plus می باشد که یکی از پرفروش ترین محصولات شکرت کاسیو معروف در سال گذشته بوده است. شاید از تصویر که در بالای این متن گذاشته شده است،‌ زیاد مشخص نباشد اما این مدل از بهترین ماشین حساب مهندسی دارای ابعاد متوسط اما جمع و جور می باشد؛ اگر بخواهیم دقیق تر ابعاد این ماشین حساب مهندسی پیشرفته را مورد کنکاش قرار دهیم، باید بگوییم که اندازه ابعاد این دستگاه تقریبا 34.6 × 144 × 192 میلی متر می باشد که برای یک نسخه از پیشرفته ترین و بهترین ماشین حساب مهندسی میزان ابعاد معقولی محسوب می شود.

اگر مغازه دار هستید و یا صاحب یک فروشگاه سنتی در شهرتان هستید و یا حتی مسئول امور مالی در یک شرکت دولتی و خصوصی هستید، قطعا و بلاشک از یک مدل از بهترین ماشین حساب مهندسی در کارتان استفاده می کنید، اما حتما شما هم دوست دارید که کاری کنید که هنگامی در حال حساب و کتاب با اعداد و ارقام بزرگ، کم تر برای واردکردن اعداد، رنج و عذاب بکشید.

نقاط قوت                                                                     نقاط ضعف

قیمت کاملا به صرفه                                                        نداشتن قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی

ساده و کاربردی

کیفیت بسیار مناسب

جمع و جور

دارای قابلیت پاک کردن آخرین ورودی

دارای قابلیت کنترل محاسبات تا 300 مرحله

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-120D Plus به عنوان یکی از بهترین ماشین حساب مهندسی دانشجویی و یا حتی بهترین ماشین حساب مهندسی پیشرفته، این مشکل و معضل بزرگ را برطرف کرده است و با قرار دادن دکمه های بزرگ دوصفر و سه صفر می توانید با سهولت زیادی اعدادی که نیاز به صفر دارند را سریع تر وارد کنید.

از طرفی این سری از بهترین ماشین حساب مهندسی مانند بسیاری از رقبای سرسخت خود، علاوه بر باتری های با طول عمر، دارای پنل های خورشیدی بسیار پیشرفته ای می باشند که موجب می شود در صورت وجود نور محیط کافی،‌ این مدل ماشین حساب دیگر نیازی به باتری ندارد و می تواند با استفاده از انرژی خورشیدی کار کند.

مشخصات کلی ماشین حساب کاسیو مدل DJ-120D Plus را یکجا ببینید:

ابعاد:34.6 × 144 × 192 میلی متر
کیس محافظ ندارد
دارای نوع نمایشگر تک رنگ
تعداد کاراکتر:12 عدد
منبع تغذیه به کار رفته: باتری و پنل خورشیدی

اگر دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و یا حتی دانش آموزش کنکوری باشید مطمئنا نیاز دارید که علاوه بر علائم ساده ریاضی مانند ضرب،‌ تقسیم، جمع و منها، از علائم و فرمول های سخت تری مانند فرمول های مثلثاتی (همان سینسوس، کسینوس و تانژانت و کتاژانت و…) استفاده کنید که متاسفانه این ورژن از بهترین ماشین حساب مهندسی این امکان را به شما نمی دهد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیو مدل DJ-120D Plus:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیو مدل DJ-120D Plus

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیو مدل DJ-120D Plus:

به نظر من که یه چیز کامل وراحته واسه حساب کتاب تو مغازه من که راضیم. کیفیت ساخت خوب ، اندازه مناسب و روان و بی صدا بودن دکمه ها من که پیشنهاد میکنم بخریدش البته یه مقدار قیمتش بالاست ولی کیفیت خوبی داره

5-ماشین حساب کاسیو FX-5800

ماشین حساب کاسیو FX-5800

شاید اگر برای اولین بار است که این مدل از بهترین ماشین حساب مهندسی می بینید، با خودتان بگویید که واااو چه ماشین حساب مهندسی خفنی چه قدر امکانات و قابلیت ها داره!!! باید بگوییم که دقیقا، شما درست فکر می کنید. این مدل ماشین حساب یک ماشین حساب عادی نیست.

ابعاد ماشین حساب کاسیو FX-5800 کمی با دیگر مدل هایی که تاکنون معرفی شده است، متفاوت است. به صورت کلی ابعاد این مدل تقریبا 15.1 × 81.5 × 163 میلی متر و وزن آن 150 گرم می باشد.

شاید این مورد را نیز دوشت داشته باشید:بهترین مدل هارد اکسترنال

نقاط قوت                                                                نقاط ضعف

قابلیت برنامه پذیری                                                 کیفیت بدنه نسبتا پایین

دارای قابلیت حل توابع

مجهز به نمایشگر بزرگ و خوانا

رابط کاربری بسیار ساده و آسان

امکان گذاشتن اندیس های گوناگون برای توابع

از طرفی نمایشگر Natural Display تگ رنگ می باشد که دارای ظرفیت نمایش 4 خط و هم چنین 16 کاراکتر است؛ از دیگر ویژگی های این سری از بهترین ماشین حساب مهندسی پیشرفته می توان به امکان محاسبه مسئله های  دیفرانسیل و انتگرال معین و بردار های پیچیده، مشتق گیری، ساختن تابع های دلخواه و… اشاره کرد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیو FX-5800:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیو FX-58006-ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D Plus

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D Plus

اگر دقت کرده باشید، بیشترین و بهترین ماشین حساب مهندسی که تاکنون معرفی شده و محبوبیت بیش تری نیز داشته اند، ساخت شرکت بزرگ کاسیو بوده است. ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D Plus یکی از آن هاست.

از ابعاد 219x38x146 میلی متر و وزن 300 گرمی مجهز به یک صفحه نمایش تک رنگ 14 کارکتری این مدل ماشین حساب که بگذریم، به قابلیت های کنترل مجدد تا 300 مرحله محاسبات و دکمه های نرم پلاستیکی خواهیم رسید.

نقاط قوت                                                                  نقاط ضعف

با کیفیت بالا                                                            نداشتن کیس محافظ

بسیار روان

دارای قابلیت محاسبات سود و هزینه

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D Plus:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D Plus

7-ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل fx-991EX

ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل fx-991EX

این مدل از بهترین ماشین حساب مهندسی از جنبه ظاهری شباهت بسیار زیادی با ماشین حساب کاسیو FX-5800 دارد؛ البته این نکته نیز حائز اهمیت است که اکثر قابلیت ها و امکانات این دو مدل نیز شباهت بسیار زیادی با یک دیگر دارند.

رزولوشن نمایشگر این مدل از بهترین ماشین حساب مهندسی پیشرفته تقریبا 192 × 62 پیکسل و تعداد کارکتر آن نیز حدودا 10.2 می باشد. اما نکته قابل توجه این است که این ماشین حساب مهندسی بر خلاف رقبای هم رنج خود دارای قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی و هم چنین  انجام محاسبات آماری می باشد.

شاید این مورد را نیز دوشت داشته باشید:بهترین مدل هندز فری سامسونگ

نقاط قوت                                                                       نقاط ضعف

نحوه نمایش بسیار عالی                                                     ندارد!

سبک بودن

خوش دست

قابل حمل

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل fx-991EX:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل fx-991EX

کلام آخر

خب امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. ما در این مطلب از سایت مخاطب سعی کردیم تا بهترین ماشین حساب مهندسی بازار  ایران را با تمام جزئیات و همه نقاط قوت و ضعف آن ها به شما معرفی کنیم تا مناسب ترین و بهترین ماشین حساب های مهندسی پیشرفته را انتخاب کنید.

موفق و پیروز باشید 🙂

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.