بهترین پاور بانک موجود در بازار ایران در سال ۱۴۰۰ + (کیفیت عالی)

تا به حال برایتان پیش آمده است که در منزل یا محل کارتان نشسته باشید  و مشغول به انجام کارهای روزمره خود باشید و ناگهان برق به صورت کلی قطع شود و همزمان نیز شارژ گوشی همراه، تبلت و یا حتی لپ تاپ شما نیز رو به اتمام باشد؛ چه حسی به شما دست می دهد؟ احتمالا بسیار ناراحت و یا حتی شاید عصبانی شوید؛ چرا که احتمالا باید کار مهمی را در آن زمان انجام می دادید! و یا شاید در سفر باشید و دسترسی به برق و پریزهای برق شهری نداشته باشید،‌ چه کاری برای حل این مشکل انجام می دهید؟

مناسب ترین و رایج ترین راهکار برای برطرف کردن این معضل بسیار بزرگ، خرید یک پاوربانک باکیفیت و قدرتمند است. اما سوالی که پیش می آید این است بهترین پاور بانک در سال 1400 کدام مدل پاوربانک می باشد؟ ما در این مقاله از وبسایت مخاطب قصد داریم تا پرفروش ترین و محبوب ترین پاوربانک های بازار ایران اعم از بهترین پاور بانک شیائومی، بهترین پاور بانک برای اندروید و آیفون را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

پرفروش ترین و محبوب ترین پاور بانک

مقایسه پرفروش ترین و بهترین پاور بانک بازار ایران

امروزه اغلب افراد پس از خرید گوشی همراه یا تبلت مورد علاقه خود، سریعا به دنبال مناسب ترین و محبوب ترین پاور بانک هستند تا بتوانند در هر موقعیتی، چه در سفر یا چه در مترو و هر جایی که دسترسی به پریز برق ندارند، تلفن همراه خودشان را شارژ کنند.

اما نکته حائز اهمیت این است که انقدر تنوع برندها و مدل های پاور بانک های موجود در بازار ایران زیاد است که اکثر افراد هنگام خرید بهترین پاور بانک به صورت کاملا محسوسی، سردرگم می شوند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، نگران نباشید ما در این راهنمای خرید بهترین پاور بانک می خواهیم پرفروش ترین و با کیفیت ترین پاور بانک ها را به شما معرفی کنیم.

1-شارژر همراه لیتو مدل LP-2

شارژر همراه لیتو مدل LP-2

ابعاد این مدل از پاوربانک های موجود در بازار ایران تقریبا معادل 145x70x10 میلی‌متر و وزن آن نیز چیزی در حدود 240 گرم و هم چنین کلاس وزنی آن نیز به صورت معمولی 200 تا 400 گرم می باشد؛ از سوی دیگر محدوده ظرفیت این سری از بهترین پاور بانک ها در حدود 5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعت می باشد.

اما نکته قابل توجه ای که موجب محبوبیت هر چه بیش تر این پاور بانک شده است قطعا چیزی نیست جز ظرفیت اسمی 1000 میلی آمپر ساعتی آن. حال ممکن است با خود بگویید که” منظور از ظرفیت اسمی دقیقا چیست؟ ” بیایید کمی در این باره صحبت کنیم.

هنگام استفاده از پاور بانک ها و اتصال ها آن  به انواع دستگاه های موجود مانند گوشی همراه ویا تبلبت، مقدار زیادی از انرژی در زمان انتقال و تبدیل ولتاژ در پاوربانک‌ها هدر می رود و مقداری بسیار زیادی از ظرفیت این محصولات صرف تولید گرما و انتقال انرژی می‌شود و دقیقا همین موضوع موجب تفاوت فاحش میان ظرفیت اسمی با ظرفیت عملی یا همان واقعی پاوربانک شود.

نقاط قوت:                                                                  نقاط ضعف:

سبک                                                                        عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)

شارز سریع                                                                  عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)

شارژ مدل های مختلف

چند کاره

ولتاژ ورودی این مدل از بهترین پاور بانک مانند بهترین پاور بانک انکر، بهترین پاور بانک شیائومی و یا حتی بهترین پاور بانک برای لپ تاپ، تقریبا برابر 5.0 ولت و شدت جریان ورودی و خروجی آن نیز معادل 2.1 آمپر می باشد. در ضمن جنس بدنه این پاور بانک مانند بهترین پاور بانک برای اندروید و آیفون و هم چنین بهترین پاور بانک خورشیدی، پلاستیکی می باشد.

هم چنین شارژر همراه لیتو مدل LP-2 دارای قابلیت شارژ شدن سریع پاوربانک با شدت‌جریان 2.0 آمپر و حتی بالاتر را دارد و از طریق نشانگر ال ای دی LED به راحتی می توان میزان شارژ باتری آن را متوجه شد. اما در کنار تمامی نقاط قوتی که در این پاوربانک می توان دید، این دستگاه نقاط ضعف بسیاری نیز دارد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین مدل هارد اکسترنال سیلیکون پاور

مشخصات کلی شارژر همراه لیتو مدل LP-2 را یکجا ببینید:

ابعاد:145x70x10 میلی‌متر
کلاس وزنی:معمولی|200 تا 400 گرم
وزن:240 گرم
محدوده ظرفیت:5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ولتاژ ورودی:5.0 ولت
شدت جریان ورودی:2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی:2 عدد
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC):ندارد
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD):ندارد
نحوه نمایش میزان شارژ باتری:نشانگر LED
جنس بدنه:پلاستیک

یکی ایرادات بزرگی که می توان از این پاور بانک گرفت عدم پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) و هم چنین عدم پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع کوالکام  یا اصلاحا QC می باشد که موجب شده است برخی از این افراد از خرید این نسخه از بهترین پاور بانک موجود در بازار ایران، خودداری کنند.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره شارژر همراه لیتو مدل LP-2:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره شارژر همراه لیتو مدل LP-2

مشاهده قیمت بهترین پاوربانک در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره شارژر همراه لیتو مدل LP-2:

بهترین پاوری که داشتم و واقعا عالیه هم سبکه هم کابلی که داره سه گوشی شارژ میکنه هم ایفون هم تایپ سی و هم اندروید هم خیلی سرعت شارژ بالایی داره

2-شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM

این پاور بانک یکی از محصولات پر فروش و مشهور شرکت قدرتمند و پیشرفته شیائومی می باشد که از تمامی گوش های همراه و یا حتی تبلت ها نیز پشتیبانی می کند و می تواند در کم ترین زمان ممکن دستگاه شما را کاملا شارژ کند؛ از سوی دیگر این محصول خارق العاده از برند شیائومی با توجه به طراحی سیستم هوشمندانه ی خود قادر است که به طور همزمان چند دیوایس مختلف را شارژ کند و نکته مهم تر این که این کار را با سرعت بالا و بدون افزایش حرارت و دمای خود انجام می دهد که این موضوع باورنکردنی است.

از طرفی این سری از بهترین پاور بانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلات مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات بیش از حد دما و هم چنین اضافه جریان در ورودی و خروجی می باشد؛هم چنین این پاور بانک مجهز به  پورت خروجی دوگانه USB_A و پورت ورودی دوگانه USB-C و MicroUSB می باشد؛ هم چنین نکته قابل توجه آن است که این دستگاه مانند بهترین پاور بانک برای لپ تاپ، بهترین پاور بانک شیائومی و… مجهز به دو درگاه ورودی MicroUSB  و TypeC برای شارژ شدن می باشد.

اما بیش از 95 درصد افرادی که قصد خریداری بهترین پاوربانک مد نظرشان را دارند، در یک مورد مشترک هستند؛ همه ی آن ها می خواهند با بودجه مناسب، پاوربانکی با باتری قدرتمند و ماندگار خریداری کنند.بیایید کمی درباره باتری این مدل پاور بانک صحبت کنیم.

نقاط قوت:                                                                     نقاط ضعف:

خوش دست                                                                  نداشتن کابل شارژ

شیک و منحصر به فرد

طراحی هوشمندانه

سرعت شارژ فوق العاده

قیمت مناسب

به طور کلی همه پاوربانک های معتبر و رایج بازار ایران و خارج، دارای دو نوع باتری لیتیوم یونی و باتری لیتیوم پلیمری می باشند؛ حال تفاوت میان این دو نوع باتری در چیست؟ باتری‌های لیتیوم یونی  حتی در دمای -20 (منفی 020) تا 60 (مثبت 60) درجه سانتی‌گراد بهره وری و بازخود خوبی از خودشان نشان می دهند و این در حالی است که باتری‌های لیتیوم پلیمری در دماهای بسیار بالا و یا حتی در دماهای بسیار پایین نیز قادر خواهد بود که  انرژی لازم و کافی دستگاه را فراهم کنند.

حتی اگر پاوربانکی با باتری لیتیوم یونی را در دست راستتان بگیرید و پاوربانک شامل باتری پلیمری را در دست چپتان بگیرد، به صورت کاملا واضحی متوجه تفاوت وزنی و فاحش میان این دو نوع پاوربانک خواهید شد؛ در شرایط یکسان یعنی دو پاور بانک با ابعاد و ظرفیت اسمی برابر، بی شک پاور بانک پلیمری وزن کمتری دارد و سبک‌تر نسبت به پاور بانک یونی دارد.

حتی جالب است بدانید که میزان ماندگاری و یا حتی طول عمر بهترین پاور بانک های پلیمیری و یونی با یکدیگر کاملا متفاوت است و از سوی دیگر پاور بانک هایی که شامل باتری های پلیمری هستند، به صورت وحشتناکی انرژی خروجی کمتری نسبت به پاوربانک های حاوی باتری های لیتیوم یونی می باشند و این بدان معناست که نسبت به باتری های یونی ماندگاری بسیار بیش تری دارند.هم چنین این نکته را هم باید بدانید که باتری شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM از نوع لیتیوم- یونی است.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین شارژر گوشی

مشخصات کلی شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM را یکجا ببینید:

ابعاد:150.5×73.6×27.3 میلی‌متر
کلاس وزنی:سنگین|بیشتر از 400 گرم
وزن:470 گرم
محدوده ظرفیت:بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی:20000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری:لیتیوم-یونی
ولتاژ ورودی:5.1 ولت
شدت جریان ورودی:2.1 آمپر
شدت جریان خروجی:1.5 آمپر , 2.0 آمپر , 2.4 آمپر , 3.1 آمپر
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC):ندارد
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD):ندارد

ابعاد این مدل از بهترین پاور بانک تقریبا معادل 150.5×73.6×27.3 میلی‌متر و وزن آن نیز بیش از 470 گرم می باشد؛ در نتیجه کلاس وزنی این پاور بانک در دسته پاور بانک های بیش از 400 گرم یا اصطلاحا سنگین قرار می گیرد و محدوده ظرفیت آن نیز بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت و ظرفیت اسمی این پاور هم 20000 میلی‌آمپر ساعت می باشد.

ولتاژ ورودی و خروجی این سری از بهترین پاور بانک تقریبا 5.1 ولت و شدت جریان ورودی مدلRedmi PB200LZM 2.1 آمپر و شدت جریان خروجی آن نیز 1.5 آمپر , 2.0 آمپر , 2.4 آمپر , 3.1 آمپر می باشد. در ضمن گفتن این موضوع هم خالی از لطف نیست که این پاور بانک نیز مانند شارژر همراه لیتو مدل LP-2 از فناوری های شارژ سریع کوالکام (QC) و Power Delivery (PD) نیز پشتیبانی نمی کند.

در ضمن این پاور بانک نه تنها جزو بهترین پاور بانک برای اندروید و بهترین پاور بانک برای لپ تاپ می باشد، حتی از برخی از بهترین پاور بانک خورشیدی و هم چنین بهترین پاور بانک های برند انکر نیز پیشرفته تر و ارتقایافته تر می باشد چرا که این مدل با تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل 5 ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری،mp3،mp4،GPS و … سازگار می باشد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM

مشاهده قیمت بهترین پاوربانک در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM:

چند ماهی میشه که از این محصول استفاده میکنم یکی دوسالی هست که شیائومی خودشا ثابت کرده و محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای تولید میکنه این پاوربانک هم مانند بقیه محصولات، کیفیت ساخت بالا، سرعت شارژ فوق العاده، قیمت مقرون به صرفه (مخصوصا نسبت به برند های دیگر) داره و در کل پیشنهاد میکنم اگه به دنبال پاوربانک 20000 هستید و وزنش براتون مهم نیست، حتما این مدل را خریداری کنید.

3-شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM

شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM

سومین پاور بانکی که قصد معرفی آن را در این مقاله داریم، پاور بانک شیائومی مدل PLM18ZM می باشد که اولین موضوعی که بعد از مشاهده تصویر این شارژر همراه به ذهن مشتریان و طرفداران این محصول می رسد، قطعا طراحی خاص و منحصر به فرد آن می باشد.اگر می خواهید معنی خوش دست بودن و شیک بودن در یک پاور بانک را کاملا درک کنید، فقط کافی است که شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM را برای یکبار هم که شده،‌ در دست بگیرید.

از طرفی هم شیائومی یکی از محبوب ترین و معتبر ترین شرکت های قدرتمند دنیا در زمینه وسایل الکترونیکی، تلفن همراه و هم چنین وسایل جانبی آن مانند پاور بانک ها می باشد؛ هم چنین این برند یکی از برند های معتبری است که با وجود قیمت متوسط یا حتی بالای محصولات آن، همواره مشتریان و طرفداران خاص خودش را دارد. درست مانند برند اپل 🙂

از سوی دیگر این پارو بانک دارای دو پورت خروجی یو اس بی (usb) می باشند که به طور متوسط شدت جریان عبوری و هم چنین ولتاژ ورودی آن تقریبا معادل 2 آمپر و 5 ولت می باشد؛ هم چنین این پورت ها می توانند که گوشی همراه یا تبلت شما را به راحتی با توان 18 وات را، شارژ کند.

هم چنین این مدل از بهترین پاور بانک بر خلاف بهترین پاور بانک خورشیدی و یا حتی بهترین پاور بانک شائومی با استفاده از چیپست بسیار قدرتمندی که در درون آن تعبیه شده است می تواند توان اصلی و مورد نیاز دستگاه را به سادگی تشخیص دهد و بتواند حداکثر تا 2 آمپر و 5 ولت توان و شدت جریان خروجی داشته باشد.

نقاط قوت:                                                                       نقاط ضعف:

ظرفیت بالا                                                                      نداشتن شارژ 30 واتی
قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع                                  سنگین بودن
دارای باتری نسل جدید
کیفیت ساخت بالا
داشتن 3 خروجی

یکی دیگر از قابلیت هایی که در شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM مانند بهترین پاور بانک برای اندروید و یا بهترین پاور بانک برای آیفون وجود دارد،  پورت Type-C می باشد؛‌ یعنی این پاور علاوه بر پورت رایج  Micro USB ( یا اصطلاحا میکرو یو اس بی ) یک پورت تایپ سی نیز برای شارژ پاوربانک نیز دارا می باشد.

از طرفی یکی دیگر از قابلیت ها و امکاناتی که موجب محبوبیت و فروش هر چه بیش تر این محصول شرکت پیشرفته شیائومی شده است،‌ داشتن قابلیت فست شارژینگ یا همان شارژ سریع می باشد؛ با استفاده از این قابلیت فوق العاده در اصطلاحا آن را قابلیت QC3 نیز می نامند می توانید تلفن همراه یا هر وسیله الکترونیکی خودتان را در کم ترین زمان ممکن (شاید کم تر از 1 ساعت و نیم) به صورت کامل شارٰژ کند.

و هم چنین شما می توانید به سادگی با استفاده از این مدل پاور بانک برای شارژ گوشی موبایل خود، با کنترل و بالا و پایین کردن ولتاژ ورودی، بهترین ولتاژ را برای شارژ استفاده کنید تا باتری تلفن همراه یا حتی لپ تاپتان فرسوده و خراب نشود؛ برای فعال کردن این قابلیت در پاور بانک فقط و فقط کافی است که دوبار کلید پاوربانک را فشار دهید؛ با این کار به راحتی قادر خواهید بود مقدار ولتاژ را پایین بیاورید و به صورت همزمان در کنار گوشی موبایلتان ساعت هوشمند و هندزفری های خودتان را نیز شارژ کنید.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل حافظه ssd 

مشخصات کلی شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM را یکجا ببینید:

ابعاد:150x70x20 میلی‌متر
کلاس وزنی:معمولی|200 تا 400 گرم
وزن:350 گرم
محدوده ظرفیت:بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی:20000 میلی‌آمپر ساعت
شدت جریان خروجی:3.0 آمپر
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC):دارد
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD):دارد
جنس بدنه:پلاستیک

ابعاد این محصول حدودا 150x70x20 میلی‌متر و وزن آن نیز 350 گرم می باشد و با این اوصاف کلاس وزنی این پاور نیز در دسته 200 تا 400 گرم یا بهتر بگوییم کلاس وزنی معمولی قرار می گیرد. محدوده ظرفیت این پاور بانک بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت و ظرفیت اسمی آن نیز 20000 میلی‌آمپر ساعت می باشند.

شدت جریان خروجی آن 3 آمپر و دارای 3 درگاه خروجی است و می توانید برای میزان شارژ شدن آن فقط نگاهی به نمایشگر ای ای دی LED آن بیاندازید؛ در ضمن جنس بدنه این پاور بانک، پلاستیک ABS می باشد.

اما خبر خوب اینجاست، طبق تحقیقاتی که توسط تیم مخاطب داشته است بیش از 85  درصد افرادی که از این محصول خریداری کرده اند، در یک موضوع خاص مشترک بوده اند. آیا می توانید اشتراکات خریداران و طرفداران این محصول را حدس بزنید؟ احتمالا درست متوجه شدید. تبریک!!! یکی از مهم ترین دلایلی که موجب فروش بالای این محصول شرکت شیائومی، پشتیبانی این پاور از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC) و هم چنین فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) می باشد  که در کم تر مدل پاور بانکی می توان دید.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM

مشاهده قیمت بهترین پاوربانک در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM:

سلام.من قبلاً Mi 2C داشتم، خیلی ازش راضی بودم و این مدل را برای همکارم خریدم که خیلی ازش خوشش اومد. قبلاً بهش توصیه کرده بودم که یک پاور بانک از یک برند معتبر بخره ولی توجه نکرد و یک پاور بانک از یک برند متفرقه نامعتبر خریده بود. در نهایت بعد از چند روز استفاده ناگهان منفجر شد و نزدیک بود خونشون آتش بگیره.

4-پاور بانک انکر مدل A1271 PowerCore

پاور بانک انکر مدل A1271 PowerCore

قطعا می دانیدکه شارژر همراه مدل آ 1271 جزو پرفروش ترین و بهترین پاور بانک های بازار ایران در سال 1400 می باشد که می تواند با استفاده از سیستم هوشمندانه خود، از طریق 3 درگاه خروجی و یک درگاه ورودی که قسمت فوقانی پاور تعبیه شده است،‌ باتری اکثر موبایل ها و تبلت های هوشمند را حتی تا 10 بار شارژ کند.

جالب تر آن است که با وجود فشار بسیار زیادی که بر روی این پاور بانک به هنگام شارژدهی چند دیوایس یا دستگاه به صورت همزمان، به هیچ عنوان دما و حرارت این پاور افزایش پیدا نکرده و داغ نمی شود؛ که این موضوع را می توان حتی جزو یکی از مهم ترین قابلیت های این محصول قرار داد.

باتری استفاده شده در این پاور از نوع باتری های لیتیوم-یونی و ولتاژ ورودی و خروجی ان نیز 5 ولت و شدت جریان ورودی آن معادل 2‌ آمپر و شدت جریان خروجی آن نیز 2.4 آمپر می باشد؛ از سوی دیگر این سری از بهترین پاور بانک بازار ایران با انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیرها، کاملا سازگار است.

نقاط قوت:                                                                       نقاط ضعف:

کیفیت عالی                                                                     یافت نشد!
وزن بسیار سبک
خوش دست
طراحی شیک و خاص
دارای برند معتبر
قابلیت شارژدهی به تمامی دیوایس ها حتی لپ تاپ

اما یکی دیگر از دغدغه هایی که اغلب افراد جامعه قبل از خرید بهترین پاور بانک برای خود یا شرکتشان دارند، سوختن و نابود شدن آن با وجود بالا و پایین شدن ولتاژ ورودی و یا اتصال کوتاه آن می باشد؛ اما نگران نباشید پاور بانک انکر مدل A1271 PowerCore این مشکل بزرگ را برطرف کرده است.

چرا که با استفاده از سیستم بسیار هوشمند و قدرتمندی که در آن تعبیه شده است، قادر است که باتری خود و دیوایس که به آن ها متصل است را در برابر اتصال کوتاه و افزایش ولتاژ و شارژ بیش از حد محافظت کند.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پاور بانک انکر مدل A1271 PowerCore:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پاور بانک انکر مدل A1271 PowerCore

مشاهده قیمت بهترین پاوربانک در دیجی کالا

 

5-پاور بانک ژیپین مدل PX502

پاور بانک ژیپین مدل PX502 

حال اگر از طراحی بسیار خاص و زیبای این مدل پاور بانک و شباهت بسیار زیاد آن بهترین پاور بانک انکر و هم چنین بهترین پاور بانک شیائومی بگذریم، ظرفیت این سوپر پاور بانک خفن، 20000 میلی آمپر ساعت می باشد.

از طرفی ابعاد این پاور بانک فلزی چیزی در حدود 141x65x27 میلی‌متر و وزن آن نیز تقریبا 440 گرم می باشد؛ هم چنین این پاور بانک دارای دو درگاه خروجی هوشمند USB و دارای دو درگاه ورودی microUSB و TYPE-C می باشد.

نقاط قوت:                                                                      نقاط ضعف:

دارای نمایشگر میزان شارژ                                                   وزن بسیار زیاد – سنگین

بدنه محکم آلومنیومی-فلز                                                   عدم پشتیبانی از فست شارژینگ

داشتن پورت های ورودی و خروجی با ولتاژ مناسب

ظرفیت حدود20هزار

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پاور بانک ژیپین مدل PX502:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پاور بانک ژیپین مدل PX502

مشاهده قیمت بهترین پاوربانک در دیجی کالا

 

6-پاور بانک شیائومی مدل PLM13ZM

پاور بانک شیائومی مدل PLM13ZM

ظرفیت این مدل از بهترین پاور بانک موجود در بازار ایران تقریبا 10 هزار آمپر ساعت و ابعاد آن نیز 147.8 × 73.9 × 15.3 میلی‌متر و وزن آن نیز کمی سنگین و در حدود 450 گرم می باشد.

باتری استفاده شده در این پاور بانک از نوع پلیمری می باشد که همان طور که قبلا گفتیم می توانید مدت زمان بیش تری برق و شارژ را در خود حفظ کند.شدت جریان ورودی آن نیز 2.1‌ آمپر ولتاژ خروجی آن نیز 5 ولت می باشد. از طرفی این پاور بانک از تکنولوژی Quick Charge 3.0  نیز پشتیبانی می کند.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین مدل هارد اکسترنال

نقاط قوت:                                                                        نقاط ضعف:

کیفیت بالا                                                                        وزن کمی زیاد

زیبا
خوش دست بودن وحمل راحت

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پاور بانک شیائومی مدل PLM13ZM:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پاور بانک شیائومی مدل PLM13ZM

مشاهده قیمت بهترین پاوربانک در دیجی کالا

موفق و پیروز باشید 🙂

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.