بهترین دستگاه کپی کانن (canon) در بازار ایران+(مشخصات کامل)

امروزه اغلب مردم برای انجام تمام امور کاری و شخصی خود از وسایل الکترونیکی استفاده می کنند و در حقیقت همه افراد جامعه برای زندگی بهتر داشتن در چند سال پیش رو باید از تکنولوژی در راستای انجام امور خود استفاده کنند. یکی از وسایل الکترونیکی رایج در 20 سال اخیر، دستگاه های کپی بوده اند.

دستگاه های کپی شرکت کانن(canon) یکی از پرفروش ترین و بهترین دستگاه کپی کانن (canon) بازار ایران می باشد؛ حالا دستگاه کپی خانگی کانن (canon) برای خرید مناسب تر است یا دستگاه کپی رومیزی canon؟ ” من می خواهم برای مغازه و یا کسب و کار سنتی خودم، دستگاه کپی خریداری کنم، بهترین دستگاه کپی برای مغازه کدام مدل دستگاه است؟ ” آیا قیمت دستگاه کپی canon در مقایسه با دیگر برند های سازنده این حوزه مناسب تر است یا خیر؟

ما در این مقاله از سایت مخاطب قصد داریم که به اکثر این سوالات و ابهامات را پاسخ بدهیم و شما را با انواع و اقسام بهترین دستگاه کپی کانن (canon) و هم چنین رایج ترین کاربرد های آن ها آشنا کنیم؛ در پایان نیز می خواهیم 5 مدل از پرفروش ترین، محبوب ترین و بهترین دستگاه کپی کانن (canon) موجود در بازار ایران را با یکدیگر مقایسه کنیم. پس با همراه باشید.

پرفروش ترین و بهترین دستگاه کپی موجود در بازار ایران

چرا باید بهترین دستگاه کپی کانن (canon) را انتخاب کنیم؟

اولین موضوعی که احتمالا به ذهن شما هم رسیده است این است که، که اصلا چرا باید دستگاه های کپی را انتخاب کنیم؟ به طور مثال دقیقا چرا باید بهترین دستگاه کپی برای مغازه خود، باید خریداری کنیم؟بیایید کمی از ابر شرکت کانن (برند canon) صحبت کنیم.

اگر قبلا کمی به دنبال بهترین دستگاه کپی کانن مانند دستگاه کپی خانگی کانن (canon)، دستگاه کپی رومیزی canon و… بوده باشید، مطمئنا اغلب منابع و وبسایت ها نیز بر کیفیت و فروش بالای محصولات برند کانن تاکید دارند. شرکت بزرگ کانن همواره در حوزه طراحی، ساخت و تولید پرینتر ها و دستگاه های کپی با شرکت های سرسخت و پیشرفته ای جهانی مثل برند شارپ، توشیبا، زیراکس، لکسمارک، سامسونگ، موراتک و غیره، رقابت می کند.

از همین رو دستگاه فتوکپی Canon یکی از پرفروش ترین، پرطرفدار ترین و بهترین دستگاه کپی کانن (canon) بوده، که قادر است به همه نیازهای کاربران پاسخگو باشد؛ از طرفی با پیشرفت تکنولوژی شرکت بزرگ کانن علاوه بر کپی قابلیت های بسیار دیگری مانند فکس، اسکن و پرینت به این دستگاه اضافه کرد که مورد توجه سازمان های عظیم قرار گرفت.

یکی از مزایای استفاده از آن صرفه جویی در هزینه و فضای شما است.با خرید دستگاه چندکاره دیگر نیازی نیست آنها را جدا خریداری کنید و فضای زیادی از دفتر و یا منزل شما را بگیرد؛ با دستگاه کپی چند منظوره می توانید چند دستگاه را همزمان در این دستگاه داشته باشید.

چند خصوصیت مهم بهترین دستگاه کپی کانن (canon)

آیا می دانید که بهترین دستگاه های فتوکپی برند کانن ( یا اصطلاحا canon ) چه ویژگی ها و خصوصیات بهتر و بیش تری نسبت به دیگر دستگاه های کپی مشابه خود دارد که موجب فروش بسیار بالا و هم چنین محبوبیت فوق العاده این دستگاه شده است؟

ما در ادامه این مقاله قصد داریم که که چند مورد از معیار ها و ویژگی هایی که بهترین دستگاه کپی کانن(canon) به ویژه دستگاه کپی خانگی کانن (canon) و دستگاه کپی رومیزی canon را بیان کنیم.

بهره وری بسیار بالا و مناسب

اولین و شاید مهم ترین ویژگی ای که می خواهیم آن را، شرح دهیم، بهره وری و عملکرد بسیار بالا می باشد. بهترین دستگاه کپی کانن (canon)  به دلیل عملکرد بالایی که دارد در کل جهان شناخته شده است؛ حافظه بالای رمی در این محصول قرار داده شده است، که دیگر منتظر باز و بسته شدن برنامه نخواهید بود و یا رزولوشن بالای آن باعث شفافیت و خوانا بودن اسناد و تصاویر شما خواهد شد.

همان طور که احتمالا شما به هنگام انتخاب دستگاه کپی برند کانن متوجه شده اید، هر چه قدر عملکرد این دستگاه بالاتر باشد بهتر می توانید اسناد و مدارک را در زمان کم و با کیفیت بالا کپی نمایید.

مشاهده قیمت بهترین دستگاه کپی کانن در دیجی کالا

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین مدل پرینتر خانگی

کاربرد‌های متنوع بهترین دستگاه کپی کانن (canon)

ممکن است شما مدیر عامل یک بیزینس مدرن و یا یک شرکت خصوصی باشید و برای امور اداری خود نیاز به یکی از بهترین دستگاه های کپی کانن (canon) مانند دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2520، دستگاه کپی کانن 2204 و… می باشید؛ یا حتی قصد دارید برای کپی گرفتن از مدارک، تصاویر و اسناد خانوادگی خود برای منزلتان، دستگاه فتوکپی خریداری کنید و  یا قصد راه اندازی انتشاراتی بزرگ و یا چاپخانه صنعتی و… می باشید و به شدت دنبال یک برند معتبر می گردید که تمام مشکلات شما را یکجا بر طرف کند.

پیشنهاد ما و دیگر کارشناسان متخصص به شما دستگاه های کپی شرکت بزرگ و پیشرفته کانن یا همان برند کنون(canon) می باشد؛ چرا که اغلب تنوع محصولات شرکت کانن بسیار بالا می باشد و شما می توانید در هر حوزه ای که هستید، بهترین و مناسب ترین دستگاه کپی مناسب خودتان را پیدا کنید و آن را به راحتی خریداری کنید و به صورت کلی بهترین دستگاه کپی کانن(canon) کاربرد های زیادی در جهان امروزی برای افراد جامعه دارند.

کیفیت و سرعت مناسب

یکی دیگر از دلایلی که بیش تر افراد برند کنون (canon) را برای خرید خود انتخاب می کنند، سرعت بسیار بالای کپی این دستگاه در کنار کیفیت و وضوح و شفافیت آن می باشد؛ همان طور که شما هم مطمئنا می دانید یکی از ویژگی های مهمی که برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و هم چنان هم در سال های آینده مهم خواهد بود، سرعت بالای کپی می باشد؛ چرا که کاربران به دنبال دستگاه هایی هستند که در کمترین زمان اسناد و مدارک خود را کپی کنند و قطعا یکی از قابلیت های بهترین دستگاه کپی کانن سرعت بالا آن است.

 

5 مدل از بهترین دستگاه کپی کانن (canon)

خب خب رسیدیم به مبحث اصلی راهنمای خرید بهترین دستگاه کپی کانن(canon) که به شما قول داده بودیم. خیلی از افراد و کاربران سایت مخاطب از ما می پرسند”چه جوری بهترین فتوکپی کنون را پیدا کنیم؟ ” یا  این که می پرسند ” با کیفیت ترین دستگاه کپی canon چیه و چه امکاناتی داره؟ ”

ما می خواهیم که در این قسمت از مقاله 5 مدل از پرفروش ترین، محبوب ترین و هم چنین بهترین دستگاه کپی کانن (canon) خصوصا دستگاه کپی خانگی کانن (canon) و یا دستگاه کپی رومیزی canon به شما معرفی کنیم تا شما در کم ترین زمان ممکن بهترین ها را انتخاب کنید و به هیچ وجه در تشخیص و انتخاب های خود سردرگم نشوید. اصلا کار ما در سایت مخاطب همینه 🙂

1-دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2520

دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2520

اولین دستگاه فتوکپی  برند کانن که قصد داریم در ابتدای این راهنمای خرید بهترین دستگاه کپی کانن معرفی کنیم، دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2520 می باشد. این مدل یکی از پرطرفدار ترین ، پرفروش ترین و بهترین دستگاه کپی کانن شرکت کنون(canon) محسوب می شود.

این مدل هم چنین جزو دستگاه کپی رومیزی canon (کنون)  و جزو بهترین دستگاه کپی برای مغازه نیز به حساب می شود چرا که سایز کپی این دستگاه، سایز A3 می باشد. سرعت در دستگاه‌های فتوکپی در درجه بالاتری قرار دارد و شرکت کانن با درک این مسئله، سرعت چاپ این دستگاه را تا 20 برگ در دقیقه افزایش داده است.  این فتوکپی شرکت کانن رزولوشن چاپی برابر با 600×600 dpi  دارد و کیفیت مناسب در تمامی چاپ ها مشهود است.

این دستگاه چندکاره‌ی کانن از قابلیت چاپ دو رو برخوردار است و بنابراین در کافی‌نت یا هر جای دیگر که به سرعت بالا برای چاپ و کارهای دیگر نیاز دارید می‌توانید روی این دستگاه حساب کنید و کسانی که در طی روز در دفتر یا مغازه خودشان تعداد زیادی کپی می‌گیرند بی شک باید این  مدل از بهترین دستگاه کانن را خریداری کنند. تعداد کپی‌های متوالی دستگاه 999 تاست و به‌طور کامل برای این دسته از کاربران مناسب است.

مشصات کلی دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2520 را یکجا ببینید:

ابعاد:565x680x681 میلی متر
وزن:50.5 کیلوگرم
مصرف انرژی:1.542
سایز کپی:تا A3
رزولوشن کپی:600×600 dpi
سرعت کپی:20 صفحه در دقیقه
چاپ دوروی خودکار:دارد
بزرگنمایی:25 تا 400
حافظه:256 مگابایت
زمان گرم شدن دستگاه:30 ثانیه
زمان اولین کپی:6.4 ثانیه
ظرفیت سینی:250 برگ
تعداد کپی متوالی:999 برگ
دقت پرینت:600×600 dpi
سرعت:25 صفحه در دقیقه
قابلیت فکس:ندارد

برای اتصال به  این دستگاه کپی مانند دستگاه کپی کانن 2204 و بسیاری ازدستگاه کپی خانگی کانن (canon) هم قادر هستید از پورت USB2.0 استفاده کنید و هم از پورت ETHERNET یا همان پورت شبکه. از لحاظ وضعیت اتصال، این محصول کمپانی کانن برتری خاصی نسبت به رقبای خود ندارد.درضمن گاه اگر مشکلی در دستگاه ایجاد شود راه‌حلی برای رفع آن از طریق نمایشگر دستگاه به کاربر نمایش داده می‌شود که این خود به تنهایی مزیتی برای دستگاه فتوکپی محسوب می‌شود.

ابعاد این مدل از بهترین دستگاه کپی کانن تقریبا 565x680x681 میلی متر وزن آن نیز 50.5 کیلوگرم می باشد؛ هم چنین مصرف انرژی دستگاه کپی مثل انواع و اقسام دستگاه کپی رومیزی canon، حدودا 1.542 است؛ این محصول از شرکت کانن بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه دارد و از متریال با کیفیت ساخته شده است. جالب است بدانید که وزن دستگاه کپی بسیار زیاد است که البته توقعی هم برای پایین‌بودن وزن با این حجم دستگاه نیست.

نقاط ضعف:

هزینه تامین پودر با کیفیت اصلی و اورجینال بالا

نداشتن فیدر adf سرعت پایین چاپ

 

 

نقاط قوت:

کیفیت بالای چاپ به لحاظ نوع کاربری

کم مصرف و مقرون به صرفه

سرعت بالا در کپی

چاپ دورویی خودکار چاپ حداکثر آ3

سرعت کپی این مدل از بهترین دستگاه کپی کانن، 20 صفحه در دقیقه می باشد و این مدل دارای بزرگنمایی 25 تا 400 درصد و حافظه 256 مگابایتی است؛ زمان گرم شدن دستگاه تقریبا 30 ثانیه و ظرفیت سینی آن نیز 250 برگ و دقت پرینت 600×600 dpi می باشد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2520:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2520:

مشاهده قیمت بهترین دستگاه کپی کانن در دیجی کالا

 

2-دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2206

دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2206

ابعاد این دستگاه مانند بهترین دستگاه کپی کانن دیگر مانند دستگاه کپی کانن مدل imagerunner 2520، دستگاه کپی کانن 2204 و… تقریبا 502 × 589 × 622 میلی متر و وزن آن نیز 28.7 کیلوگرم می باشد. مصرف انرژی دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2206  در حالت معمولی حداکثر 1500 وات و در حالت استند بای 9.5 وات می باشد؛ سرعت کپی این این مدل از بهترین دستگاه کپی کانن (کنون)، اگر از کاغد A3 استفاده کند حدودا برابر با 11 صفحه و در صورت استفاده از کاغذ A4 برابر با 22 صفحه می باشد.

بزرگنمایی این دستگاه فتوکپی مشابه انواع دستگاه کپی رومیزی canon تقریبا 25 تا 400 درصد است و زمان گرم شدن  آن نیز 13 ثانیه و از زمان روشن شدن دستگاه تا زمان اولین کپی آن چیزی در حدود 7.4 ثانیه طول می کشد.

حال اما هنوز تمام نشده است یکی از ویژگی های منحصر به فردی که موجب می شود این مدل از فتوکپی های شرکت کنون(canon) جزو پرطرفدار ترین و بهترین دستگاه کپی کانن در سطح جهانی قرار بگیرد،‌ داشتن قابلیت دو ظرفیت سینی می باشد. این دستگاه بر خلاف دیگر دستگاه کپی خانگی کانن (canon) دارای دو ظرفیت سینی می باشد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین دستگاه کپی

این بدان معناست که ظرفیت سینی اول تقریبا معادل 250 برگ و ظرفیت سینی دوم نیز 80 برگ می باشد. این دستگاه هم چنین می تواند 999 برگ کاغذ را بدون لحظه ای توقف کپی کند؛ دقت آن نیز 600×600 dpi و سایز اسکن آن نیز A3, A4, A5, B4, B5, Legal, Letter, Ledger, Executive, Statement می باشد.

مشخصات کلی دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2206 را یکجا ببینید:

ابعاد:502 × 589 × 622 میلی متر
وزن:28.7 کیلوگرم
مصرف انرژی:حداکثر: 1,500وات – حالت استند بای: 9.5 وات
نوع چاپ:تک رنگ
سایز کپی:A3, A4, A5, B4, B5, Legal, Letter, Ledger, Executive, Statement
رزولوشن کپی:600 × 600 dpi
سرعت کپی:A3 برابر با 11 صفحه و A4 برابر با 22 صفحه در دقیقه
چاپ دوروی خودکار:ندارد
بزرگنمایی:25 تا 400 درصد
حافظه:256 مگابایت
زمان گرم شدن دستگاه:13 ثانیه
زمان اولین کپی:7.4 ثانیه
ظرفیت سینی:250 برگ
ظرفیت سینی دوم:80 برگ
تعداد کپی متوالی:999 برگ
دقت پرینت:600×600 dpi
سرعت:23 صفحه در دقیقه
قابلیت فکس:ندارد
شبکه بی سیم:خیر

در کنار این قابلیت های فوق العاده ای که از این دستگاه کپی کانن بیان کردیم، بیایید کمی از ویژگی های منفی آن نیز صحبت کنیم. این مدل از بهترین دستگاه کپی کانن که مجهز به پردازنده‌ی 400 مگاهرتزی و صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی با نور پس‌زمینه میباشد، متاسفانه این دستگاه از قابلیت فکس پشتیبانی نمی کند و هیچ گونه هاردی نیز ندارد و هم چنین به هیچ شبکه بی سیم نیز متصل نمی باشد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2206:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2206

3-دستگاه کپی کانن 2204

دستگاه کپی کانن 2204

این دستگاه به صفحه‌نمایش LCD لمسی 3.5اینچی مجهز شده است که کاربری بسیار آسانی دارد. این پرینتر چندکاره برای مصارف اداری طراحی شده است. سینی استاندارد این دستگاه ظرفیت 250برگی دارد و سرعت چاپ آن در رزولوشن 600×600 dpiبه 11 برگ در دقیقه برای سایز A3 و 22 برگ در دقیقه برای A4 می‌رسد.

از دیگر نکات قوت این پرینتر اتصال بی‌سیم آن است که امروزه به یکی از ویژگی‌های ضروری هر دستگاهی مبدل شده و بدون نیاز به اتصال سیمی، قادر به انتقال فایل و چاپ آن در کسری از ثانیه است. درگاهUSB ، شبکه و بی‌سیم تشکیل‌دهنده‌ی مجموعه‌ی اتصالات این پرینتر محسوب می‌شوند.

حال مطمئنا برای شما هم سوال پیش آمده است که هنگام خرید بهترین دستگاه کپی کانن (canon) تمایل دارید بدانید که مصرف انرژی آن چیست؟ حداکثر مصرف انرژی این دستگاه 1500 وات، در حالت آماده‌به‌کار 13.1 وات و در حالت خواب 2 وات است. کارتریج imageRunner 2204N MFP از نوع C-EXV 42 Black است و تا 10200 برگ کارکرد دارد.

یکی دیگر از دلایلی که موجب شده است از این مدل بتوان به عنوان بهترین دستگاه کپی برای مغازه نام برد، موضوع شکل ظاهری و وزن آن می باشد. ابعاد این سری از بهترین دستگاه کپی کانن حدودا معادل 622x589x502 میلی متر و وزن آن نیز 28 کیلوگرم می باشد که وزن کاملا مناسب و سبکی است.

مشخصات کلی دستگاه کپی کانن 2204 را یکجا ببینید:

ابعاد:622x589x502 میلی متر
وزن:28 کیلوگرم
نوع چاپ:تک رنگ
رزولوشن کپی:600×600 dpi
سرعت کپی:600 dpi اندازه A4 برابر با 22 برگ در دقیقه – 600 dpi در اندازه A3 برابر با 11 صفحه در دقیقه
چاپ دوروی خودکار:دارد
زمان اولین کپی:7.4 ثانیه
ظرفیت سینی:250 برگ
تعداد کپی متوالی:99 برگ
رزولوشن اسکن:300 dpi
سرعت:23 صفحه در دقیقه
قابلیت فکس:ندارد
تونر:Canon C-EXV 42
اتصالات:پورت Ethernet , USB 2.0
شبکه بی سیم:بله

تونر به کار رفته در این مدل از نوع Canon C-EXV 42 و اتصالات آن نیز پورت Ethernet , USB 2.0 می باشد؛ هم چنین این دستگاه کپی از شرکت کنون به مهراه با قابلیت اسکن دو رو به دو رو با DADF-AT1 نیز مجهز است که همراه آن نیز یک تونر مشکی رنگ Canon C-EXV 42 دارد که این فوق العاده است 🙂

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دستگاه کپی کانن 2204:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دستگاه کپی کانن 2204

مشاهده قیمت بهترین دستگاه کپی کانن در دیجی کالا

 

4-دستگاه کپی کانن مدل 6555I MFP

دستگاه کپی کانن مدل 6555I MFP

دستگاه کپی کانن مدل 6555I MFP با سرعت ۵۵ صفحه در دقیقه برگه‌های A4 را کپی و اسکن می‌کند و کار چاپ بر روی برگه‌های سایز A3 و A5 را نیز انجام می‌دهد تا تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل و به‌صرفه برای ادارات و دفاتر بزرگ باشد؛ اما چیزی که این فتوکپی را به یکی از بهترین دستگاه کپی کانن موجود در بازار ایران تبدیل کرده است، چیزی دیگر است!!!

نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی با کیفیت WVGA کار کردن با دستگاه کپی کانن را راحت‌تر می‌کند؛ این دستگاه را می‌توانید از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل کنید و اسنادتان را از گوشی‌های هوشمند و برنامه‌هایی چون Google Cloud Print پرینت کنید، فرآیند اسکن دستگاه کانن هوشمندانه مدارک و متن‌ها را به فایل PDF یا ورد و پاورپوینت تبدیل می‌کند تا بتوانید آن‌ها را به هر صورتی که تمایل دارید دریافت و ارسال نمایید.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین دستگاه کاتر پلاتر

لازم به‌ذکر است که کانن تدابیر امنیتی را نیز در انجام این فرایندها در نظر گرفته است تا اطلاعات حافظه کوتاه مدت دستگاه و هارد دیسک موجود در آن قابل دست‌یابی نباشند؛ می‌توانید با تعریف کاربران و IPهای سیستم، امکان دسترسی به بخش‌های مختلف دستگاه را کنترل کنید و حتی اجازه دسترسی به پورت USB دستگاه را نیز ندهید.

مشخصات کلی دستگاه کپی کانن مدل 6555I MFP را یکجا ببینید:

ابعاد:670 × 779 × 1220 میلی متر
وزن:234 کیلوگرم
نوع چاپ:تک رنگ
سایز کپی:A4 ، A3 ، A5
رزولوشن کپی:1,200×1,200,600×600 dpi
سرعت کپی:اندازه A4 برابر با 55 برگ در دقیقه – در اندازه A3 برابر با 32 صفحه در دقیقه صفحه در دقیقه
چاپ دوروی خودکار:دارد
بزرگنمایی:25 تا 400 درصد
زمان گرم شدن دستگاه:30 ثانیه
زمان اولین کپی:3.7 ثانیه
ظرفیت سینی:7700 برگ
تعداد کپی متوالی:999 برگ
رزولوشن اسکن:600×600 dpi
قابلیت فکس:دارد
تونر:C-EXV36
اتصالات:پورت Ethernet , USB 2.0

این مدل از سایز های A4 ، A3 ، A5 نیز پشتیبانی می کند و دارای رزولوشن 1,200×1,200,600×600 dpi و هم چنین بزرگنمایی 25 تا 400 درصد می باشد؛ از طرفی زمان گرم شدن این دستگاه کپی کنون(canon) فقط و فقط 30 ثانیه و زمان اولین کپی آن هم 3.7 ثانیه است.

از سوی دیگر ظرفیت سینی این سری از بهترین دستگاه کپی کانن (canon) کمی بیش تر از دیگر دستگاه کپی خانگی کانن (canon) و یا حتی دستگاه کپی رومیزی canon می باشد. ظرفیت سینی دستگاه کنون 7700 برگ است و تعداد کپی متوالی 999 برگ می باشد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دستگاه کپی کانن مدل 6555I MFP:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دستگاه کپی کانن مدل 6555I MFP

5-دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2202

دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2202

این مدل از بهترین دستگاه کپی کانن (canon) در ابعاد 622 × 589 × 502 میلی‌متر و وزن تقریبی 30 کیلوگرم عرضه می‌شود. پرینت به صورت لیزری و سیاه‌وسفید انجام می‌شود که در آن می‌توانید حداکثر تا 22 برگ در دقیقه A4 و تا 11 برگ در دقیقه سایز A3 را در وضوح 600 × 600 dpi به چاپ برسانید. چاپ دوروی اتوماتیک در این مدل وجود ندارد؛ اگرچه همانند هر پرینتر دیگری می‌توانید چاپ دورو را به‌صورت دستی انجام دهید.

این سری از بهترین دستگاه کپی برای مغازه با سرعت 22 برگ در دقیقه برای اندازه‌ی A4 و 11 برگ در دقیقه برای اندازه‌ی A3 با وضوح 600 × 600 dpi انجام می‌شود. کپی اولین برگه به حدود 8 ثانیه زمان نیاز دارد. می‌توانید یک برگه را تا 99 بار کپی کنید؛ همچنین برای کپی می‌توانید بین 25 تا 400 درصد بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی داشته باشید.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین دستگاه کپی توشیبا

مشخصات کلی دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2202 را یکجا ببینید:

ابعاد:502 × 589 × 622 میلی متر
وزن:29.7 کیلوگرم
مصرف انرژی:1500 وات
نوع چاپ:تک رنگ
سایز کپی:A3, A4, A5, B4, B5, Legal, Letter, Ledger, Executive, Statement, Envelopes
رزولوشن کپی:600 × 600 dpi
سرعت کپی:11 صفحه در دقیقه
چاپ دوروی خودکار:ندارد
بزرگنمایی:25-400%
حافظه:128 مگابایت
هارد:خیر
زمان گرم شدن دستگاه:13 ثانیه
زمان اولین کپی:7.9 ثانیه
ظرفیت سینی:250 + 80 برگ
تعداد کپی متوالی:تا 99 برگ
سایز پرینت:A3 – A4
سرعت:11-22 = A3-A4 صفحه در دقیقه
تونر:C-EXV 42 Black Toner با قابلیت چاپ 10200 برگ
قابلیت فکس:دارد

مشاهده قیمت بهترین دستگاه کپی کانن در دیجی کالا

کلام آخر:

خب خب امیدوارم از این راهنمای خرید بهترین دستگاه کپی کانن (canon) از سایت مخاطب لذت برده باشید. ما در این مقاله شما را با انواع و اقسام دستگاه های کنون(canon) آشنا کنیم و مهم ترین کاربرد های آن را به شما گوشزد کنیم.

در پایان نیز 5 مدل از پرطرفدار ترین، پرفروش ترین و بهترین دستگاه کپی کانن (canon) را به شما معرفی کنیم و تمام نقاط مثبت و منفی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

موفق و پیروز باشید 🙂

 

 

 

 

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.