مقایسه بهترین دستگاه کاتر پلاتر در بازار ایران + (مشخصات فنی)

بهترین دستگاه کاتر پلاتر در بازار ایران چست؟ منظور از دستگاه کاتر پلاتر کوپم  چیست؟ و یا چه تفاوتی با دستگاه کاتر پلاتر رولند دارد؟ بعد از خرید این دستگاه، تنظیمات کاتر پلاتر را چگونه تنظیم کنم؟ آیا دستگاه کاتر پلاتر ایگل وان برای کار من مناسب است؟ من قصد راه اندازی چاپ خانه دارم کدام مدل از دستگاه های کاتر پلاتر برای من مناسب است؟ کاتر پلاتر رومیزی چیست و چه قابلیت هایی دارد؟ آیا می توان برای از دستگاه کاتر پلاتر ایگل وان برای چاپ مدل ها و پروژه های سه بعدی استفاده کرد یا خیر؟

اگر می خواهید پاسخ این سوالات را بیابید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله از سایت مخاطب با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم تعریف ساده از دستگاه های کاتر پلاتر داشته باشیم؛ چرا که بسیاری از افراد جامعه با این دستگاه های گران قیمت و پرکاربرد آشنا نیستند و از همین رو کم تر وب‌سایتی در این مورد صحبت کرده است ولی ما خاص هستیم 🙂

در ادامه مقاله نیز با انواع دستگاه های کاتر پلاتر موجود در بازار ایران و حتی در جهان، به طور کامل آشنا خواهید شد که می تواند به انتخاب مناسب شما و در نهایت بهترین نوع کاتر پلاتر برای استفاده شما، کمک بسیاری کند. هنوز تمام نشده است! در پایان ما سعی کردیم بهترین دستگاه کاتر پلاتر موجود در بازار ایران به شما معرفی کنیم که شما هیچ گونه مشکلی برای خرید نداشته باشید و در کم ترین زمان مناسب ترین دستگاه کاتر پلاتر را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

پرفروش ترین و بهترین دستگاه کپی بازار ایران

تعریف مختصری بر دستگاه کاتر پلاتر

در ابتدا قصد داریم که با مفهوم و ماهیت کلی دستگاه کاتر پلاتر آشنا شویم زیرا همان طور که اشاره کردیم اغلب افراد حتی نمی دانند منظور از دستگاه کاتر پلاتر چیست و چه کاربردی دارد! شاید باورتان نشود که با این دستگاه چه قابلیت هایی را به کسب و کار خود اضافه می کنید. اگر انتشارات بزرگی در سطح کشور دارید و یا حتی تنها یک چاپ خانه بنر و تکثیر کاغذ های رنگی و کاغذ دیواری دارید، تنها راه شما استفاده از این دستگاه ها می باشد.

پلاتر ها در واقع نوعی پرینتر عریض و یا اصطلاحا لارج فرمت(بزرگ) یا همان Large Format Printer هستند که می توانند طرح های بسیار سنگین گرافیکی  که پرینتر های معمولی و ساده قادر به چاپ آن ها نیستند را، تولید و چاپ کنند. از طرفی اگر بخواهیم جور دیگری به این دستگاه ها نگاه کنیم باید بگوییم که دستگاه های کاتر پلاتر در واقع به پرینتر هایی گفته می شوند که قادر باشند طرح مورد نظر را در ابعاد عریض (معمولا با عرض 24 اینچ و بالاتر) چاپ نمایند.

دستگاه های چاپ بنر و دستگاههای اکوسالونت نیز نوعی پرینتر لارج فرمت محسوب شده لیکن در بازار ایران واژه پلاتر برای این دستگاهها استفاده نمی گردد.

مهم ترین کاربردهای بهترین دستگاه کاتر پلاتر

این مدل از دستگاه ها یا بهتر بگوییم پرینتر های ارتقا یافته در بیش تر حوزه کاربرد خاص خودش را دارد و برخلاف تفکر بسیاری از افراد جامعه اتفاقا در جاهای مختلف و هم چنین کسب و کار های متفاوتی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به کار گرفته می شود. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که مثلا در چه حوزه هایی از این مدل از دستگاه ها مانند دستگاه کاتر پلاتر رولند یا دستگاه کاتر پلاتر کوپم و یا دستگاه کاتر پلاتر جگوار استفاده می کنند.

ما در این قسمت سعی داریم به صورت کلی و مختصر برخی از حوزه هایی که بهترین دستگاه کاتر پلاتر استفاده می کنند را، معرفی کنیم و شما را بیش تر با این دستگاه های آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

نقشه های معماری یا ساختمانی

اولین موردی که باید به آن اشاره کنیم و می توان گفت که یکی از حیطه های پرکاربرد نیز است، حوزه معماری و ساختمانی استت. این مدل از دستگاه ها عموما برای چاپ انواع نقشه ها مانند نقشه های ساختمانی، معماری و حتی طرح های عمرانی بزرگ استفاده می شود و همین موضوع باعث شده است که مهندسان ساختمان و معماری به این سری از نسخه های ارتقا یافته پرینتر های معمولی بیش تر از مردم عادی سر و کار داشته باشند.

شاید این مطلب برایتان جالب باشید: بهترین مدل پرینتر خانگی

طرح های گرافیکی

یکی دیگر از کاربرد های بهترین دستگاه کاتر پلاتر به ویژه دستگاه کاتر پلاتر ایگل وان و دستگاه کاتر پلاتر جگوار که امروزه مخصوصا در کشور های اروپایی مانند آلمان،‌ کانادا،‌ اتریش، استرالیا، و حتی در کشورهای آسیای قدرتمندی مانند چین  استفاده بسیاری می شود، چاپ طرح های گرافیکی در انواع ابعاد های اعم از دو بعدی، سه بعدی و…  می باشد.

البته این نکته را هم نباید ندید گرفت که طبق تحقیقات تیم مخاطب قرار است که از دستگاه های کاتر پلاتر به منظور چاپ انوع طرح های گرافیکی دو بعدی در ایران رونمایی کنند.

تبلیغات محیطی indoor

سومین کاربردی بهترین دستگاه کاتر پلاتر چاپ تبلیغات محیطی indoor می باشد که اکثرا در شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد، تبریز و… مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین دستگاه کاتر پلاتر چند نوع هستند؟

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که بهترین دستگاه کاتر پلاتر چند نوع دارند و یا این که کدام مدل از دستگاه های کاتر پلاتر برای کار من مناسب است؟ دستگاه کاتر پلاتر رولند یا دستگاه کاتر پلاتر ایگل وان؟ برای یافتن پاسخ این سوالات باید با انواع دستگاه کاتر پلاتر ها آشنا باشید. ما در ادامه 2 نوع از محبوب ترین و معروف ترین انواع کاتر پلاتر را به شما معرفی کنیم.

کاتر پلاتر لیزری:

مکانیزم چاپ این نوع پلاتر ها مانند پرینتر های لیزری بوده و در آنها از درام ، تونر – دولوپر و … استفاده می گردد. این نوع پلاتر به علت سرعت بالای چاپ و کیفیت پایین تر در تولید رنگ ها نسبت به پلاتر های جوهر افشان عموما جهت چاپ نقشه و متون مورد استفاده قرار می گیرند.بیش تر پلاترهای لیزری موجود در بازار ایران تک رنگ بوده که تنها قادر به چاپ رنگ مشکی می باشند. این پلاتر ها معمولا به همراه اسکنر های طولی مورد استفاده قرار گرفته و می توانند مانند یک دستگاه کپی در ابعاد بزرگ عمل نمایند.

کمپانی کانن ( یا همان Canon) را می توان بزرگترین تولید کننده این نوع پلاتر در جهان نامید که دستگاههای تولیدی خود را با برند Oce راهی بازار می نماید.

کاتر پلاتر جوهرافشان:

مکانیزم چاپ و پرینت این مدل از پلاترها مثل پرینتر های جوهر افشان بوده و در آن ها از جوهر و کارتریج استفاده می گردد. پلاتر های جوهر افشان کیفیت چاپ بالاتری نسبت به پلاتر های لیزری داشته و قادر خواهند بود تعداد رنگ های بیشتر با تراکم و یا رزولوشن بالاتری ایجاد نمایند. از این رو این نوع پلاتر عموما جهت چاپ عکس و کارهای گرافیکی با تراکم رنگی بالا مورد استفاده قرار می گیرند.این پلاتر ها توانایی چاپ نقشه و کارهای خطی را نیز دارا هستند.

پلاتر های جوهرافشان حداقل از چهار رنگ آبی(Cyan) –قرمز(Magenta)-زرد (Yellow) و مشکی (Black) استفاده نموده و با استفاده از این چهار رنگ می توانند تمامی طیف های رنگی را تولید نمایند. با این وجود در پلاتر های جدید به منظور تولید رنگ هایی با کیفیت و درخشانی بالاتر از رنگ هایی مانند Light Black – Matte Black – Light Cyan – Light Magenta و … نیز استفاده می گردد.

بهترین دستگاه کاتر پلاتر گران قیمت

خب خب همان طور که در ابتدای این مقاله به‌ آن اشاره کردیم در این قسمت از مقاله می خواهیم که انتخاب شما برای خرید بهترین دستگاه کاتر پلاتر بیش از پیش آسان کنیم؛ در نتیجه قصد داریم محبوب ترین، پرفروش ترین و بهترین دستگاه کاتر پلاتر موجود در بازار ایران که کیفیت بالایی نسبت به دیگر دستگاه های مشابه خود دارد را معرفی کنیم.

اگر هنوز سردرگم هستید و نمی دانید که کدام مدل یا کدام برند سازنده دستگاه های کاتر پلاتر مناسب شماست؟ یا این که نمی دانید باید چه مدل از کاتر پلاتر رومیزی را برای انتشاراتی خود انتخاب کنید؟ دستگاه کاتر پلاتر رولند یا دستگاه کاتر پلاتر کوپم ؟ من مهندس معمار هستم برای چاپ نقشه های ساختمانی خودم، باید از دستگاه کاتر پلاتر ایگل وان استفاده کنم یا دستگاه کاتر پلاتر جگوار ؟ پس با ما در ادامه همراه باشید.

پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter

پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter

اولین دستگاه کاتر پلاتری که می خواهیم معرفی کنیم، دستگاه پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter می باشد. اگر کمی با دستگاه های کپی و انواع پرینتر ها آشنایی داشته باشید، قطعا می دانید که شرکت کانند یکی از قدرتمند ترین و معتبرترین شرکت های سازنده بهترین دستگاه های کپی و هم چنین بهترین دستگاه کاتر پلاتر می باشد که هر ساله رقابت بسیار سر سختی با ابر شرکت های مشهور در این حوزه مانند توشیبا، شارپ، اچ پی، اپسون و… دارد.

پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter دارای ابعاد 153x324x110 میلی‌متر و وزن 15 کیلوگرمی می باشد که نسبتا در دسته پلاتر های سنگین وزن محسوب می شود و به راحتی نمی توانید آن را در محل کار خود، شرکت طراحی، انتشارات، چاپ خانه و… جابجا کنید. پس اگر قصد خرید پلاتری دارید که سبک و قابل حمل باشد، این مدل از دستگاه کاتر پلاتر که جز دستگاه کاتر پلاتر کوپم نیز محسوب می شود، مناسب شما نیست!

شاید این مطلب برایتان جالب باشید: بهترین دستگاه کپی

این سری از بهترین دستگاه کاتر پلاتر با مجموع 15360 نازل و هم چنین رزولوشن چاپ 1200x2400dpi را در بر می گیرد که جزئیات دقیق و کیفیت تصویر عالی را تولید می کند؛ نکته ای که باید به آن توجه کنید اگر این پلاتر کیفیت و شفافیت تصویر بسیار بالایی دارد و بهترین گزینه برای کسانی می باشد که مهم ترین معیارشان، وضوع تصویر و میزان رزولوشن بالاست.

پلاتر مدل PROGRAF TX-4000 علاوه بر این که شباهت بسیار زیادی به دستگاه کاتر پلاتر ایگل وان دارد، از تکنولوژی چاپ جوهر افشان نیز پشتیبانی می کند؛ یعنی همان طور که از قبل اشاره کردیم این دستگاه جز دستگاه های کاتر پلاتر جوهرافشان محسوب می شود.

مشخصات کلی پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter را یکجا ببینید:

ابعاد:153x324x110 میلی‌متر
وزن:15 کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:جوهر افشان
رزولشن چاپ:dpi 2400×1200
تعداد رنگ:شش عدد
رنگ‌ها:قرمز-آبی-زرد-مشکی-مشکی مات
رابط‌ها:پورت USB 2.0 , پورت شبکه (اینترنت)
صفحه نمایش:دارد
قطر رول:170 میلی‌متر
میزان نویر:6.9 دسی‌بل
مصرف برق:(AC100-240V(50-60HZ
سایر مشخصات:نرم افزار Direct Print & Share با قابلیت ارتباط با Cloud
ابزار مدیریت چاپ و هزینه ها
سیستم جوهر 5-رنگ LUCIA
قابلیت پرینت پیوسته با حجم بالا

دستگاه کانن دارای 6 عدد رنگ جداگانه و مختلف قرمز، آبی، زرد، مشکی، مشکی مات، سبز می باشد؛ هم چنین این کاتر پلاتر دارای پورت USB 2.0 و پورت شبکه (یا همان اینترنت)، سیستم جوهر 5-رنگ LUCIA است.

همان طور که در تصویر این سری از بهترین دستگاه کاتر پلاتر مشاهده می کنید، دستگاه پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter دارای صفحه نمایش با کیفیتی می باشد و هم چنین قطر رول کاغذ آن 170 میلی‌متر و میزان نویز آن نیز 6.9 دسی‌بل می باشد؛ در ضمن مصرف برق این دستگاه هم (AC100-240V(50-60HZ است.

هنوز به تمام نشده است! یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در کنار تمام امکانات گفته شده، توانسته فروش بسیار بالایی نه تنها در ایران بلکه در کشور های اروپایی نیز رقم بزند، داشتن نرم افزار Direct Print & Share با قابلیت ارتباط با Cloud و ابزار فوق العاده قدرتمند مدیریت چاپ و هزینه ها می باشد.

نقاط ضعف:

وزن سنگین

ابعاد نسبتا بالا

نقاط قوت:

دارای شبکه بی سیم Wi-Fi

دارای قابلیت چاپ بدون حاشیه(boardless)

اگر دقت کرده باشید حتی پرینتر ها و چاپگر های معمولی و خانگی که اکثر مردم از آن برای مصارف پایه ای خود مثل پرینت تصاویر شخصی، مقالات و تحقیقات دانش آموزی یا حتی کپی گرفتن از مدارک و اسناد(شناسنامه، کارت ملی و…) استفاده می کنند نیز، بعد از تعداد محدودی پرینت کاغذ، دستگاه داغ شده و کارایی خود را از دست می دهد.

حال خبر خوب این است که دستگاه پلاتر کانن می تواند به صورت پیوسته و بدون حتی چند دقیقه وقفه، پشت سر هم عمل پرینت گرفتن را انجام دهد؛ شما با استفاده از این قابلیت می توانید ساعت های طولانی با این مدل از دستگاه کاتر پلاتر کار کنید.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000:

پلاتر کانن مدل image PROGRAF ipf770

پلاتر کانن مدل image PROGRAF ipf770

دومین پلاتری که در این مقاله آن را معرفی می کنیم و به جرئت می توان گفت که جز بهترین دستگاه کاتر پلاتر در بازار ایران محسوب می شود؛ این دستگاه شباهت بسیار زیادی با دستگاه کاتر پلاتر رولند دارد و برای نقشه کشی ساختمان و یا طراحی معماری داخلی کاربرد بسیار بالایی دارد.از طرفی باید بدانید که دستگاه پلاتر کانن 770 مدل Canon imagePROGRAF iPF770 نسل جدید از پلاتر های جوهرافشان لارج فرمت شرکت کانن بوده که قابلیت چاپ Borderless یا بدون حاشیه را دارد که در کمتر دستگاه پلاتر دیده می شود.

یکی از پر استفاده ترین ویژگی های این مدل از بهترین دستگاه های کاتر پلاتر می توان به قابلیت Direct Print & Share می باشد. این اپلیکیشن ، به شما امکان اعمال تنظیمات مورد نظرتان جهت پلات را می دهد و ابتدا خود، بهترین حالت پلات را به شما پیشنهاد می کند ، چنانچه شما قصد داشته باشید تغییراتی ایجاد کنید ، شما را راهنمایی کرده تا کمترین خطا را داشته باشید و پیش نمایشی ارائه می دهد که دقیقاً همانی است که توسط پلاتر کانن شما ، پلات گرفته خواهد شد.

بیایید کمی از جنبه ظاهری این دستگاه پلاتر مورد نقد و بررسی کنیم. این دستگاه دارای ابعادی معادل 1304x1100x1062 میلی‌متر و وزن 63 کیلوگرمی می باشد که نسبت به وزن دستگاه پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter بسیار بیش تر و سنگین تر است؛ ابعاد آن هم نیز خیلی خیلی بزرگ تر از مدل PROGRAF TX-4000 Plotter می باشد. غولی بی شاخ دم در حوزه چاپ 🙂

شاید این مطلب برایتان جالب باشید:بهترین دوربین مدار بسته لامپی

مشخصات کلی پلاتر کانن مدل image PROGRAF ipf770 را یکجا ببینید:

ابعاد:1304x1100x1062 میلی‌متر
وزن:63 کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:جوهرافشان
رزولشن چاپ:2400×1200
تعداد رنگ:شش عدد
رنگ‌ها:قرمز – آبی – زرد – مشکی – مشکی مات
قطر رول:254 تا 914 میلی‌متر
میزان نویز:48 دسی‌بل
مصرف برق:AC 100-240 V 50-60 Hz
سایر مشخصات:قابلیت پرینت پیوسته با حجم بالا
سرعت بیشتر Carriage
کیفیت و وضوح فوق العاده پلات های CAD و سازگار با HP-GL/2
سیستم جوهر 5-رنگ LUCIA
تانک جوهر 130 میلی لیتر با مکانیزم Hot Swap
نرم افزار Direct Print & Share با قابلیت ارتباط با Cloud
ابزار مدیریت چاپ و هزینه ها

قطر رول این پلاتر 254 تا 914 میلی‌متر و میزان نویز 48 دسی‌بلی دارد و مصرف برق این دستگاه کاتر پلاتر AC 100-240 V 50-60 Hz می باشد. کیفیت و وضوح فوق العاده پلات های CAD است و این دستگاه هم چنین سازگار با HP-GL/2 می باشد.

می خواهیم که دو قابلیت خفنی که این سری از بهترین دستگاه کاتر پلاتر مانند دستگاه کاتر پلاتر جگوار داراست را، معرفی کنیم. مطمئنا از شنیدن دو ابزار فوق هوشمند این دستگاه کاتر پلاتر شگفت زده خواهید شد. اولین قابلیت چیزی نیست به جز قابلیت Accounting Tools. حالا بیایید کمی در از کاربرد آن صحبت کنیم. این ابزاری فوق العاده قدرتمندی مدیریتی است که هزینه هر پلات را محاسبه کرده و تعداد پلات های هر کاربر یا فرد، میزان مصرف جوهر و کاغذ را به شما اطلاع می دهد. شگفت زده شدید، درسته؟!

دیگر ابزاری که بسیاری حتی وقتی از کاربرد آن باخبر می شوند، باورشان نمی شود، ابزار قدرتمند طراحی پست یا PosterArtist است. به کمک این برنامه می توانید در 4 مرحله ساده، یک پوستر حرفه ای طراحی کرده و از پلاتر کانن تان، پرینت بگیرد. پلاتر کانن از مکانیزم Hot Swap نیز بهره مند است، بدین صورت که پلاتر دارای یک تانک زیرین است و چنانچه حین چاپ جوهر یکی از تانک ها تمام شود، دستگاه به کار پلات ادامه می دهد و اپراتور می تواند همزمان، تانک جدید را جایگزین نماید.

دستگاه کاتر پلاتر کانن iPF770 دارای 6 تانک رنگ است و برای پلات نقشه رنگی با دقت، کیفیت و سرعت سیار بالا و همچنین برای چاپ پرتره عکس با کیفیت بی‌نظیر، جهت اسفاده در دفاتر فنی، آتلیه ها عکاسی ها و مراکز چاپ دیجیتال، بهترین انتخاب می باشد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پلاتر کانن مدل image PROGRAF ipf770:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پلاتر کانن مدل image PROGRAF ipf770

پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter

پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter

آخرین پلاتر که جز بهترین دستگاه کاتر پلاتر محسوب می شود، پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter می باشد. اولین نکته ای که درباره این مدل می توان گفت، قیمت بسیار بالای آن نسبت به دیگر پلاتر های مشابه خود می باشد.

دستگاه های کاتر پلاتر سری بزرگ TX مجهز به چند خصوصیت حفاظتی و امنیتی هستند که برای جلوگیری از انتشار اطلاعات محرمانه طراحی شده است که عبارت اند از :ارتباط امن، تأیید هویت، x802.1 ،SNMPv، SSL/TLS، IPSee، محدودیت های عملکرد، قفل پانل توسط UI از راه دور، پنهان کردن IP از پنل و… و نیز سرعت چاپ 2.6 برگ در دقیقه( برای برگه های A1) کمک می کند تا نتیجه دریافتی، حتی سخت پسندان را نیز راضی نگه دارد.

این دستگاه پلاتر دارای ابعاد و وزنی مشابه کاتر پلاتر رومیزی و هم چنین دستگاه کاتر پلاتر ایگل وان یا دستگاه کاتر پلاتر رولند می باشد. ابعاد این مدل از بهترین دستگاه کاتر پلاتر 153x324x110 میلی‌متر و وزن آن، 15 کیلوگرم می باشد.

مشخصات کلی پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000 Plotter را یکجا ببینید:

ابعاد:153x324x110 میلی‌متر
وزن:15 کیلوگرم
تکنولوژی چاپ:جوهر افشان
رزولشن چاپ:dpi 2400×1200
تعداد رنگ: شش عدد
رنگ‌ها:قرمز-آبی-زرد-مشکی-مشکی مات
قطر رول:170 میلی‌متر
میزان نویر:6.9 دسی‌بل
مصرف برق:(AC100-240V(50-60HZ

این دستگاه از تکنولوژی چاپ جوهر افشان استفاده می کند و رزولوشن dpi 2400×1200 آن نیز باعث شده است که جزئیات دقیق و کیفیت تصویر عالی را تولید کند. قطر رول این سری از کاتر پلاتر ها، 170 میلی متر و میزان نویز آن نیز 6.9 دسی بل و مصرف باتری در حدود 50 تا 60 گیگاهرتز (50-60HZ) دارد.

شاید این مطلب برایتان جالب باشید:بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا

با وجود پورت USB و  شبکه قدرتمند اینترنت Wi-Fi می توانید به راحتی فایل هایتان را چاپ نمایید. همچنین عملکرد دستگاه را از طریق صفحه نمایش که در دستگاه تعبیه شده است در اختیار خود قرار دهید. علاوه بر آن بدلیل طراحی جمع و جور دستگاه «imagePROGRAF TX-4000» می توانید آن را در هر گوشه ای از محیط کار خود قرار دهید.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره پلاتر کانن مدل Canon image PROGRAF TX-4000:

کلام آخر:

خب خب امیدوارم از این مقاله آموزشی لذت برده باشید. ما در این مقاله سعی کردیم تا یک بار برای همیشه شما را با مفهوم دستگاه های کاتر پلاتر آشنا کنیم و تعاریف مختلفی از این پرینترهای قدرتمند و ارتقا یافته شده پرینتر های معمولی را مطرح کردیم و در ادامه انواع این بهترین دستگاه کاتر پلاتر را معرفی کردیم.

هم چنین به تمام کاربرد های این دستگاه ها آشنا شدید و در ادامه 3 مورد از پرفروش ترین و بهترین دستگاه کاتر پلاتر موجود در بازار ایران در سال 1400 را معرفی کردیم. پیشنهاد می کنم اگر می خواهید در کم ترین زمان، بهترین گزینه ها خرید را انتخاب کنید؛ مقالات سایت مخاطب را دنبال کنید.

موفق و پیروز باشید 🙂

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.