با اوکی اکسچنج ایمن به دنیای ارز دیجیتال سفر کنید!

یکی از کسب‌و‌کارهایی که سرمایه‌گذاری در آن به واسطه پول‌های الکترونیکی صورت گرفته و تحت کنترل و پشتیبانی چندین کامپیوتر قرار دارد، ارز دیجیتال است. این نوع سرمایه‌گذاری از چندین جهت کار سرمایه گذار راحت کرده و دغدغه‌های افراد را به حداقل می‌رساند.

اگر بخواهیم به خصوصیات منحصر به فرد این بیزینس اشاره کنیم می‌توان به غیرمتمرکز بودن،  مستقل بودن و داشتن امنیت بالا آن اشاره کرد  و  فروش ارز دیجیتال همانند هر کسب‌و‌کار دیگری در ابتدا هیچ محبوبیت و طرفداری نداشت. اما رفته رفته قابلیت‌های خارق‌العاده آن بر سر زبان‌ها افتاد و خیلی از افراد را متعجب کرد. اولین ارز دیجیتالی که متولد شد، بیت کوین بود. در نتیجه معتبرترین رمزارز از دیدگاه تمامی مردم و تریدرها بیت کوین است. خرید بیتکوین و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال در مقایسه با سایر ارزها بسیار بیشتر بوده و روز‌به‌روز افزایش می‌یابد.

البته ناگفته نماند همزمان با شناخته شدن ارز بیت، شرکت‌های هرمی فراوانی تاسیس شدند وکلاهبرداری‌های اینترنتی کلانی صورت گرفت، که تمامی سرمایه و دارایی مردم را بالا کشیدند. بنابراین، این ذهنیت بد در میان مردم شکل گرفت و نسبت به بیزنس‌های دیجیتالی بسیار بد‌بین شدند. برای همین در ابتدا برای سرمایه مردد و دودل بودند. زمان زیادی طول نکشید که اوکی اکسچنج به تمامی ترس و تردید‌ها خاتمه داد. افراد با اطمینان کامل و خیال راحت سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را به دست صرافی اوکی اکسچنج سپردند.

 

ارز دوج کوین چه آینده‌ای خواهد داشت؟

با دیدن محبوبیت و شهرت بیت کوین افراد زیادی تصمیم گرفتند، ارزهای متفاوتی طراحی کنند و در این راستا قدرت و محبوبیت بدست بیاورند که دوج کوین نیز از این قائله به دور نبود. با توجه به این‌که دوج کوین یک رمز ارز متن باز است با نام آلت کوین نیز شناخته می‌شود. این ارز برخلاف عقیده تریدر‌ها و سرمایه‌داران توانست قدرتمند و موفق ظاهر شود. تنها چیزی در این ارز می‌توان گفت که نقطه ضعف آن محسوب می‌شود، داشتن جنبه سرگرمی آن است.

در نتیجه با این ارز نمی‌توان به سرمایه گذاری‌های کلان پرداخت. از دیگر خصوصیات خارق‌العاده که این ارز را بسیار جذاب کرده، داشتن قیمت پایین و مقرون به‌صرفه است. طبق همین توضیحات افراد مختلف در قشر‌های متفاوت می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی با سرمایه‌های بسیار کم به سود دهی‌های نسبتاً بالا دست یابند. البته بیان این نکته خالی از لطف نیست که این ایلان ماسک توانست از دوج کوین یک ابر قدرت بسازد و در سرتاسر جهان محبوبش کند. اگر حمایت ایلان ماسک نبود دوج کوین همانند دیگر ارز‌های نوپا از همان اول از صفحه ارز دیجیتال محو می‌شود. با در نظر گرفتن گفته‌های فوق به افراد پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارند با خرید و فروش ارز دیجیتال یک سرگرمی برای خود به راه بیندازند و با سرمایه کم به سوددهی برسند از میان ارزهای دیجیتال خرید دوج کوین را در اولویت قرار دهند.

آیا اتریوم می‌تواند محبوبیت و قدرت بیت کوین را تصاحب کند؟

برخلاف تصور اکثر مردم که با دیدن اتریوم به یقین رسیدند که یک گروه قوی و قدرتمند این ازر را طراحی کرده، باید بگوییم این اثر توسط نوجوانی ۱۹ ساله به نام ویتالیک بوترین در سال ۲۰۰۸ طراحی شد‌. خود ویتالیک نیز فکر نمی‌کرد بتواند با طراحی این ارز انقلابی جدید در دنیای ارز دیجیتال به پا کند. اما مدت زمان زیادی طول نکشید که اتریوم توانست پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند و به درجه‌ای رسید که این قدرت را در خود دید تا با بیت کوین رقابت کرده و به طور کل آن را نابود کند. اما قدرت این ارز به حدی نرسیده بود که بتواند با بیت کوین به جدال و رقابت بپردازد. خرید اتریوم برخلاف ارزهای فیات در هر ساعت از شبانه روز ممکن بوده و هیچ محدودیتی برای خرید و فروش این ارز وجود ندارد.

اگر قصد دارید با خیال آسوده و راحت به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بپردازید و به سوددهی مطلوب خود دست یابید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در این میان صرافی اوکی اکسچنج را به آدرس  www.ok-ex.io  انتخاب کنید. این صرافی بهترین عملکرد را در خرید و فروش ارز دیجیتال داشته  با ارائه بهترین و کامل‌ترین اطلاعات توانسته سرمایه‌گذاران را به خوبی راضی نگه دارد.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.