۶ ترفند استفاده از آجر هلندی سفید در دکوراسیون داخلی

نمای آجر هلندی سفید از جذاب ترین نماها در طراحی دکوراسیون داخلی است که امروزه نظر بسیاری از معماران و طراحان را برای ایجاد فضایی شیک و مینیمال جلب کرده است. اختصاص دادن بخشی از نمای داخلی به آجر سفید هلندی و تزئینات آن در داشتن نمایی مدرن و زیبا بسیار تاثیر گذار است.

از دیگر مزیت هایی که باعث شده آجر هلندی در نمای داخلی از محبوبیت خاصی برخوردار باشد، مقرون به صرفه بودن آن نسبت به سایر مصالح از جمله: سنگ، چوب، کاغذ دیواری و… است. با مقایسه قیمت آجر هلندی در وبسایت آجر آنلاین با سایر مصالح می توانید به خوبی متوجه این تفاوت شوید.

در ادامه با معرفی قابلیت هایی از آجر نما هلندی سفید، الهام بخش شما در طراحی دکوراسیون داخلی خواهیم بود.

آجر نما هلندی سفید

آجر آنلاین
آجر سفید هلندی

6 نکته دکوراسیون داخلی با آجر هلندی سفید

آجر نما هلندی سفید از پر تقاضاترین رنگ های این آجر در دکوراسیون داخلی است، اما برای بکارگیری آن باید به عوامل مختلفی توجه کنید. آجر آنلاین در این راستا ایده های جذاب زیر را برای طراحی داخلی منزل، محیط کار، کافی شاپ و… به شما معرفی می کند:

  • ترکیب آجر سفید پشت تلویزیون (تی وی وال) با بندکشی تیره یا روشن (متناسب با ترکیب رنگ دکوراسیون نشیمن) نمای فوق العاده ای را ایجاد می کند که این زیبایی در کنار گیاهان سبز رنگ، المان های چوبی و سایر وسایل تزئینی دو چندان می شود.
  • نور پردازی دیوار آجر سفید هلندی یکی از ساده ترین راه هایی است که نمای داخلی را بسیار چشمگیر می کند.
  • برای اینکه دیوار کار شده با آجر هلندی سفید نمای مدرنی بگیرد، می توانید آن را با ست آینه و کنسول، تابلوها و اکسسوری های مدرن و… تزئین کنید.
  • استفاده از گلدون های سبز و سنگ های رنگی در نمای دیوار آجری سفید بسیار فضا را به طبیعت نزدیک می کند.
  • اگر می خواهید دکوراسیونی به سبک کلاسیک در نمای داخلی ایجاد کنید ترکیب آجر سفید نمای هلندی با چوب در اتاق خواب، پارکت و راهروها بسیار فضا را کلاسیک می کند.
  • از آجرنما سفید هلندی نه تنها در نمای داخلی منزل بلکه از آن می توان در دکوراسیون اداری، کافی شاپ، رستوران، هتل و… نیز استفاده کرد.
  • آجر آنلاین آجر سفید هلندی
    آجر آنلاین
    آجر سفید هلندی

آجر هلندی چه نوع آجری است؟

آجر هلندی به عنوان یکی از آجرهای مصنوعی پر کاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می رود. آجر نما هلندی سبک و در عین حال مقاوم می باشد و در رنگ های زیبایی چون سفید، طوسی، گلبهی، کرم و… تولید می شود. در سایت آجر آنلاین (www.Ajoronline.com) قیمت آجر هلندی بر اساس درب کارخانه محاسبه می شود و ارسال آن به سراسر نقاط کشور امکان پذیر است. اگر به دنبال آجر نمایی باکیفیت و مقرون به صرفه جهت طراحی نمای دیوار داخلی، نمای پشت تلویزیون، نمای راهرو و… در منزل یا محل کار خود هستید، کافیست همین حالا تماس بگیرید. (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱)”

قیمت آجر هلندی سفید

آجر هلندی سفید نوعی آجر مصنوعی است که از مواد اولیه ای همچون ماسه، شن و پوکه های معدنی ساخته می شود. گران بودن خاک سفید و پخت آن در دمای 1550 درجه باعث شده است تا قیمت آجر سفید هلندی بیشتر از سایر رنگ ها باشد.

برای مشاهده سایر رنگ ها و نمونه کارهای آجر نما هلندی، کافیست به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://ajoronline.com/product/flemish-brick/

آیا آجر هلندی سفید در نمای بیرونی ساختمان هم کاربرد دارد؟

آجر هلندی سفید در نمای داخلی بیشترین کاربرد را دارد اما از آن در نمای خارجی نیز استفاده می کنند. آجر نما سفید هلندی به دلیل مقاومت بالا و ضد شوره بودن، برای نمای بیرونی نیز مناسب است و استفاده از آن به همراه سایر مصالح همچون سنگ، کامپوزیت و… نمای بسیار چشم گیری را ایجاد می کند.

آجر هلندی سفید در نمای ساختمان

ویژگی های آجر سفید هلندی

آجر هلندی سفید در کنار زیبایی های خیره کننده ای که برای نما ایجاد می کند، مزیت های ساختاری بسیاری نیز دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • نصب آجر هلندی آسان و راحت می باشد؛
  • خاصیت آبگریزی دارد؛
  • سبک است؛
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف؛
  • ضد شوره می باشد.

قیمت آجر هلندی سفید در آجر آنلاین بدون واسطه می باشد!

همانطور که گفته شد قیمت آجر هلندی سفید به دلیل رنگ خاک آن، بیشتر از سایر رنگ ها است. اما با وجود همه این عوامل سایت آجر آنلاین، آجر نمای سفید هلندی را بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. برای دریافت قیمت آجر نما سفید هلندی کافیست وارد پآدرس https://ajoronline.com/ شده و یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱)

5 نظرات
  1. عباس قاسمی می گوید

    سلام خسته نباشید
    آجر هلندی سفید مشکی هم دارید؟ در تبریز هم نمایندگی ندارید؟

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    از آجر سفید هلندی میشه برای ساخت باربیکیو هم استفاده کرد؟

  3. زهرا می گوید

    ممنون مدت ها دنبال یک مطلب خوب برای استفاده از آجر هلندی بودم. مفید بود

  4. رضا بی نیاز می گوید

    برای تمیز کردن یا شسشتوی این آجر از چه موادی باید استفاده کنیم؟

  5. مهتاب شریفی می گوید

    مطالب خیلی خوبی بود ممنونم. 🙏🌺 سایت آجر آنلاین فروش آجر نسوز هم دارند؟

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.