بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند) در سال ۱۴۰۲ + [محاسبه دقیق]

امروز میخواهیم بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند) موجود در بازار را برای شما عزیزان بررسی کنیم، پس در ادامه جدید ترین اخبار تکنولوژی از به روز ترین محصولات با ما همراه باشید.
ممکن است اطرافیان شما و یا حتی خود شما در داخل منزل خود، ترازوی هوشمند داشته باشد. ترازو های هوشمند انواع مختلفی دارند.
مثلا ار باسکول های چندین تنی گرفته تا ترازوی های گرمی که در طلا فروشی ها استفاده میشود همگی جز ترازو های هوشمند به حساب می آیند.
امروز با ما همراه باشید تا چند مدل از بهترین ترازو های هوشمند را تحلیل کنیم، این وسیله یکی از مهم ترین تجهیزات در کسب و کار است.

پرفروش ترین ترازوی دیجیتال (هوشمند)

ترازو دیجیتال آنر مدل Smart Scale 2

در این ترازو از سنسورهای بسیار دقیقی استفاده شده است که وزن را با دقت بالایی نمایش می دهد و اگر حتی 100 گرم نیز اضافه یا کم شود، روی این ترازو قابل مشاهده خواهد بود.
هوش مصنوعی تقویت شده بهترین ترازوی دیجیتال سبب شده تا در مجموع اطلاعات دقیقی را دریافت کنید. الگوریتم های آنالیز وضعیت بدن، از مدل های اطلاعاتی وسیعی بهره می برند که می توانند به خوبی اطلاعات محاسباتی کاملی را در اختیار شما قرار بدهند.
در این میان باید اشاره کنیم که میزان وزن قابل اندازه گیری برای این ترازو نیز در طیف 2.5 کیلوگرم تا 150 کیلوگرم است.برای اینکه بتوانید اطلاعات بدن خود را دریافت کنید، باید توسط بلوتوث به ترازو متصل شوید و با استفاده از اپلیکیشن مخصوصی که دارد ، اطلاعات بدن خود را استخراج کنید.
این ترازو مجهز به بلوتوث ورژن 4.2 است. تنها کافی است که موبایل و ترازو را به یکدیگر متصل کنید تا اطلاعات با سرعت بالایی منتقل شوند.
شما از طریق بلوتوث می توانید به گوشی موبایل خود متصل شده و با دریافت اپلیکیشن، می توانید نرم فزار را نصب کرده و کار خود را شروع کنید.
گفتنی است که این نرم افزار با سیستم عامل های اندروید 4.4 به بالا سازگار است، ولی با سیستم عامل های آی او اس سازگار نیست و نمی توانید با آن کار کنید. می توانید با هانر اسکیل 2 ، تاریخچه تغییرات بدن، نمودارها و اندازه گیری های مختلف بدن است که می توانید انواع آن ها را در ادامه توضیحات مشاهده کنید.
توجه داشته باشید که افرادی که از دستگاه های ضربان ساز استفاده می کنند و به طور کلی دستگاه های پزشکی درون بدن خود دارند، نباید از این ترازو استفاده نمایند. افزون بر این، بانوان باردار نیز منع استفاده از این دستگاه را دارند
هانر دارای 14 حالت مختلف برای اندازه گیری المان های متفاوتی از بدن شما است که تنها با وزن کردن شما و استفاده از سنسورهایی که دارد آن ها را اندازه گیری می کند.
این 14 المان از قرار: اندازه گیری وزن بدن، درصد چربی بدن، بی ام آی، بی ام آر، میزان آب بدن، چربی اعضای داخلی بدن، ضربان قلب، توده عضلانی اسکلتی، محتوای مواد معدنی استخوان ها، توده بدون چربی، پروتئین، سن فیزیکی، نمره و نوع بدن هستند.این ترازو انرژی لازم برای کار خود را از 3 باتری بدست می آورد.

ترازو دیجیتال آنر مدل Smart Scale 2 

مشخصات ترازو دیجیتال آنر مدل Smart Scale 2 

ابعاد: 26x21x26 سانتی متر
وزن: 1.230 کیلوگرم
بیشترین وزن قابل تحمل: 150 کیلوگرم
نمایشگر: LED
تعداد باتری مورد نیاز: 3
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: بله
نکات مثبت                                                                       نکات منفی 
طراحی زیبا                                                                      مصرف باتری زیاد
محاسبه دقیق
برنامه اندروید کاربردی

نظر خریداران ترازو دیجیتال آنر مدل Smart Scale 2 

بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند)

نظر یکی از خریداران:
سلام به تمام کاربران عزیز. من و برادرم یکم اضافه وزن داشتیم و قرار گذاشتیم که 3 ماه هر روز صبح بریم بدویم. این ترازو رو گرفتیم و هر روز خودمونو باهاش وزن میکردیم. یه اپلیکیشن هم داره که خیلی عالیه. همه چی رو نشون میده. من واقعا این اپلیکیشنش برام خیلی کاربردی بود.

 ترازو دیجیتال جامپر مدل JPD-710

این ترازو با طراحی بسیار زیبا و مدرن از جدیدترین تکنولوژی روز برای اندازه‌گیری شاخص‌های آنالیز بدن شامل درصد عضله، درصد رطوبت بدن، وزن استخوان‌ها، میزان سوخت و ساز پایه، شاخص چربی احشایی، سن بیولوژیک، میزان چربی بدن، میزان پروتئین بدن، شاخص توده‌ی بدنی بی ام آی، درصد چربی زیر پوستی، و وزن بهره می‌برد.
بهترین ترازوی دیجیتال آنالیزور بدن با استفاده از بلوتوث کم انرژی می‌تواند این شاخص‌های اندازه‌گیری شده را به اپلیکیشن موبایل ارسال کند.
این ترازو میتوانید محرکی باشد به سوی زندگی سلامت محور و تناسب اندامی که در انتظارش هستید. همه اعضای خانواده میتوانند با استفاده از اپلیکیشن فارسی سیناکِر و نیز اپلیکیشن جامپر هلف به ثبت و تحلیل وضعیت سلامتی خود بپردازند.
یکی از مزیت های این ترازو این است که تمام سطح این ترازو پوشیده از شیشه رسانا است و این پوشش سطحی روی ترازو باعث افزایش دقت در جمع آوری شاخص های آنالیز بدن میشود حتی وقتی پای کاربر مقداری نم و رطوبت داشته باشد و مانند دیگر ترازوها به کانتکت های فلزی در سطح محدود نیست. مزیت دیگر این ترازو کالیبراسیون خودکار است.

 ترازو دیجیتال جامپر مدل JPD-710

مشخصات ترازو دیجیتال جامپر مدل JPD-710

ابعاد: 32.5×32.5×2.5 سانتی متر
وزن: 3 کیلوگرم
بیشترین وزن قابل تحمل: 180 کیلوگرم
واحد های اندازه گیری: کیلوگرم، پوند
دقت: 100 گرم
نمایشگر: HD LED با نور سفید
منبع تغذیه: باتری
نوع باتری: عدد باتری نیم قلم4
تعداد باتری مورد نیاز: 4
سیستم خاموشی خودکار: بله
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: بله
توضیحات انواع محاسبات شاخص ها:
مشاهده شاخص های ۱۲ گانه تناسب اندام در اپلیکیشن
اندازه گیری درصد عضله
درصد رطوبت بدن
وزن استخوان‌ها
نرخ سوخت و ساز پایه
شاخص چربی احشایی
سن بیولوژیک بدن
درصد چربی بدن
درصد پروتئین بدن
شاخص توده‌ی بدنی بی ام آی
نکات مثبت                                                                       نکات منفی 
طراحی زیبا                                                                       استفاده از 4 باتری
تحمل وزن تا 180 کیلوگرم
برنامه اندروید کاربردی

نظر خریداران ترازو دیجیتال جامپر مدل JPD-710

بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند)

نظر یکی از خریداران:
خیلی عالیه. سبک و قابل حمل هست. طراحی خیلی قشنگی داره. با استفاده از برنامه گوشیش میشه سیر تا پیاز بدن خودتو محاسبه کنی. دقت بالایی هم داره.

ترازو دیجیتال لتو پلاس مدل EF972 

اطلاع از شرایط بدنی می‌تواند کمک بزرگی در سالم ماندن یا جلوگیری از خطرات کند. با استفاده از ترازو دیجیتال لتو پلاس می‌توانیم به داده‌های خوبی از بدن‌مان برای سلامتی دست پیدا کنیم.
این ترازو دیجیتال یک دستگاه پیشرفته و کاربردی برند لتو پلاس است. لتو عضو رسمی سازمان جهانی مالکیت ‏فکری و پروتکل مادرید است.
از مزایا دستگاه این است که می‌توانید برای ۱۲ کاربر مختلف روی آن پروفایل تعریف کنید. شیشه‌ای ‏که روی این ترازو کار‌شده، از نوع حرارت‌دیده است و مقاومت بالایی دارد. پایه‌های ترازو هم از جنس لاستیک هستند و لیز ‏نمی‌خورند.
همچنین این پایه‌ها به قدری پهن‌اند که ترازو به‌خوبی روی‌زمین محکم می‌شود. حداکثر وزن قابل‌تحمل این ترازو ‏‏۱۵۰ کیلوگرم است و وزن را با دقت ۱۰۰ گرم اندازه‌گیری می‌کند.
گفتنی است این ترازو برای تفسیر و جمع‌آوری داده‌ها از سه ‏الگوریتم مختلف استفاده می‌کند که این امر دقت اندازه‌گیری را به حداکثر می‌رساند.
اندازه‌‌گیری میزان تراکم استخوان، آب، ‏ماهیچه، چربی و سوخت‌وساز بدن از جمله قابلیت‌های این ترازو محسوب می‌شوند. همچنین دارای خاموش‌وروشن شدن خودکار و ‏اعلام وضعیت باتری هم است.
از این ترازو می‌توان در منازل، باشگاه‌ها، کیلینیک‌های تغذیه و تناسب اندام و مطب پزشکان استفاده کرد.

ترازو دیجیتال لتو پلاس مدل EF972 

مشخصات ترازو دیجیتال لتو پلاس مدل EF972 

ابعاد: 30x30x2 سانتی متر
وزن: 2 کیلوگرم
بیشترین وزن قابل تحمل: 150 کیلوگرم
واحد های اندازه گیری: کیلوگرم،پوند،استون
دقت: 100
نمایشگر: LCD
منبع تغذیه: یک عدد باتری سکه ای
سیستم خاموشی خودکار: بله
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: بله
توضیحات انواع محاسبات شاخص ها:
قابلیت سنجش میزان چربی بدن
قابلیت سنجش میزان آب بدن
قابلیت سنجش میزان ماهیچه‌ی بدن
قابلیت سنجش میزان استخوان بدن
قابلیت سنجش میزان کالری مورد نیاز بدن
نکات مثبت                                                                       نکات منفی 
نشانگر اتمام باتری                                                              قیمت
سطح شیشه ای مقاوم
دقت بالا
طراحی زیبا

نظر خریداران ترازو دیجیتال لتو پلاس مدل EF972 

بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند)

نظر یکی از خریداران:
بهترین ترازوی دیجیتال هست پیشنهادم اینه یه جای صاف تو خونه پیدا کنین ترازو رو بذارید همیشه اونجا بمونه همینکه وزن توده ی چربی رو نشون میده خیلی برای من یکی ارزش داره چون بعضی ورزشا وزن آدمو زیاد میکنه ولی بخاطر عضله اس نه چربی این اطلاعات خیلی میتونه مفید باشه وزنشم دقیقه ما تو خونه برنج و خریدامونو وزن می کنیم خیلی جوابه عددشم دقیقه.

ترازو دیجیتال شیائومی مدل XMTZC02HM 

بهترین ترازوی دیجیتال شیائومی از طریق برنامه مخصوص خود به تلفن همراه هوشمند متصل می‌شود و قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
با اتصال به این اپلیکیشن می‌توانید نمودار تغییر وزن خود را ببینید و سپس با استفاده از این داده‌ها، رژیم غذایی و برنامه‌ی ورزشی‌تان را تنظیم کنید.
حافظه‌ی داخلی این ترازو می‌تواند تا 800 نتیجه‌ی وزن‌گیری را در خود ذخیره کند. یکی از مزایای این اپلیکیشن این است که می‌توانید برای 16 کاربر مختلف روی آن پروفایل تعریف کنید و ترازو به صورت خودکار آن‌ها را شناسایی می‌کند.
شیشه‌ای که روی این ترازو کار شده، از نوع حرارت‌دیده است و مقاومت بالایی دارد. پایه‌های ترازو هم از جنس لاستیک هستند و لیز نمی‌خورند.
همچنین این پایه‌ها به قدری پهن‌اند که ترازو به‌خوبی روی زمین محکم می‌شود. حداکثر وزن قابل‌تحمل این ترازو 150 کیلوگرم است و وزن را با دقت 50 گرم اندازه‌گیری می‌کند. گفتنی است این ترازو برای تفسیر و جمع‌آوری داده‌ها از سه الگوریتم مختلف استفاده می‌کند که این امر دقت اندازه‌گیری را به حداکثر می‌رساند.
قابلیت اندازه‌‌گیری میزان استخوان، آب، ماهیچه، چربی و سوخت‌وساز بدن از جمله قابلیت‌های این ترازو محسوب می‌شوند.

ترازو دیجیتال شیائومی مدل XMTZC02HM 

مشخصات ترازو دیجیتال شیائومی مدل XMTZC02HM 

ابعاد: 30 × 30 × 1.4 سانتی متر
وزن: 2.1 کیلوگرم
بیشترین وزن قابل تحمل: 150 کیلوگرم
واحد های اندازه گیری: کیلوگرم، پوند و کاتی
دقت: 50 گرم
نمایشگر: LED
منبع تغذیه: ۴ عدد باتری قلمی
سیستم خاموشی خودکار: بله
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: بله
توضیحات انواع محاسبات شاخص ها:
دارای قابلیت اندازه‌گیری میزان استخوان بدن
دارای قابلیت اندازه‌گیری میزان آب بدن
دارای قابلیت اندازه‌گیری میزان سوخت و ساز بدن
دارای قابلیت اندازه‌گیری میزان ماهیچه‌ی بدن
دارای قابلیت اندازه‌گیری میزان چربی بدن
نکات مثبت                                                                       نکات منفی 
کارایی زیاد                                                                        استفاده از 4 باتری
حمل راحت
اتصال آسان به برنامه
طراحی زیبا

نظر خریداران ترازو دیجیتال شیائومی مدل XMTZC02HM 

بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند)

نظر یکی از خریداران:
بیش از ده تا از این ترازو از دیجیکالا خریدم ، خیلی گزینه خوبی بود برای هدیه دادن. آنالیزور خوبی داره ، اپلیکیشنش هم ساده و کاربردیه و اطلاعات هرفرد رو جدا جدا نمایش میده با نمودار که خیلی برای کنترل وضعیتتون خوبه، یجورایی می تونم بگم بهترین ترازوی دیجیتال هستش.

ترازو دیجیتال کمری فیت مدل B Wave 

ترازوی دیجیتال کمری فیت با ظرفیت کشش حداکثر 180 کیلو گرم با طراحی زیبا و بدنه ای شیشه ای 8 میلی متری یک ترازوی منحصربه فرد در گروه کالایی خود به شمار می رود.
این ترازوی خوش ساخت دارای صفحه نمایشگر بزرگ ال سی دی بوده که علاوه بر دقت بالا در نمایش وزن شما با کم ترین درصد خطا دارای یک دماسنج محیط نیز می باشد.
اکثر ترازو های دیجیتالی و هوشمند، تحمل وزن 150 کیلوگرمی را دارند و تعداد محدودی از ترازو ها میتوانند تا 180 کیلوگر را تحمل کنند. این ترازو یکی از بهترین ترازوی دیجیتال و یکی از بهتری ترازو های مناسب برای وزن کشی میباشد.
دارای صفحه نمایشگر بزرگ ال سی دی بوده که علاوه بر دقت بالا در نمایش وزن شما با کم ترین درصد خطا دارای یک دماسنج محیط نیز می باشد.

ترازو دیجیتال کمری فیت مدل B Wave 

مشخصات ترازو دیجیتال کمری فیت مدل B Wave 

ابعاد: 15*9*20 سانتی متر
وزن: 1.800 کیلوگرم
بیشترین وزن قابل تحمل: 180 کیلوگرم
واحد های اندازه گیری: کیلوگرم
دقت: 99
نمایشگر: LCD
منبع تغذیه: باطری قلمی
تعداد باتری مورد نیاز: 2
سیستم خاموشی خودکار: بله
دیگر ویژگی ها:
دارای دماسنج محیط
نکات مثبت                                                                       نکات منفی 
سطح شیشه ای مقاوم                                                      نیاز به سطح صاف
دقت خوب
شیک

نظر خریداران ترازو دیجیتال کمری فیت مدل B Wave 

بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند)

نظر یکی از خریداران:
خوبه ولی باید مراقب باشید که حتما روی یک سطح سخت و صاف قرار بگیره در غیر اینصورت عدد صحیح نشون نمیده. مثلا باید روی یک موزائیک یا سرامیک یا سنگ کاملا صاف قرار بگیره. روی فرش و موکت دقیق نشون نمیده. البته همه ترازوها اینطوری هستند. در کل خوب و خوشگله. موفق باشید

ترازو دیجیتال امرن مدل HN-286 

سنجش دقیق میزان وزن برای کسانی که درصدد پایین‌آوردن و کنترل وزن به‌طور روزانه هستند، بسیار مهم است. یک ترازو که بتواند این کار را به‌طور دقیق انجام دهد، می‌تواند برای این گروه از افراد بسیار مناسب باشد.
این ترازو تولید شرکت امرن به چهار عدد حسگر مجهز است. این حسگرها زیر صفحه‌نمایش و در چهار طرف آن قرار گرفته‌اند. این حسگرها به اندازه‌گیری میزان دقیق وزن کمک فراوانی می‌کنند.
این محصول یک صفحه‌نمایش بزرگ دارد که به خواندن راحت‌تر اطلاعات کمک فراوانی می‌کند. بیشینه وزن قابل‌تحمل 180 کیلوگرم و دقت 100 گرم نشان‌دهنده‌ی گستره‌ی وسیع اندازه‌گیری و دقت بالاست.
واحدهای اندازه‌گیری درنظرگرفته‌شده برای این مدل کیلوگرم و گرم است که به اندازه‌گیری دقیق وزن کمک فراوانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این ترازو می‌توان به سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد،  بدین معنی که بعد از پایین‌آمدن از ترازو، طی 16 ثانیه خاموش می‌شود.
علاوه‌بر خاموش‌شدن خودکار، با قرارگرفتن روی این ترازو، دستگاه خود به خود روشن می‌شود. این مدل برای روشن‌شدن تنها به یک باتری لیتیومی برای راه‌اندازی نیاز دارد.
این محصول قابلیت اندازه‌گیری شاخص‌های سلامتی را ندارد؛ اما امکانات آن به اندازه‌ای بوده که آن را برای مصارف خانگی مناسب ساخته است.
دارای صفحه‎‌این ترازو دارای شیشه‌ ای مقاوم، بیشینه وزن قابل ‌تحمل 180، واحدهای اندازه‌گیری کیلوگرم و گرم، دقت اندازه‌گیری 100 گرم، منبع تغذیه‌ی باتری و سیستم خاموشی خودکار است.

ترازو دیجیتال امرن مدل HN-286 

مشخصات ترازو دیجیتال امرن مدل HN-286 

ابعاد: 1.8 × 30 × 30 سانتی متر
وزن: 2 کیلوگرم
بیشترین وزن قابل تحمل: 180 کیلوگرم
واحد های اندازه گیری: کیلوگرم و گرم
دقت: 100
نمایشگر: LCD
منبع تغذیه: باتری
سیستم خاموشی خودکار: بله
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: خیر
دیگر ویژگی ها:
مجهز به 4 عدد حسگر در زیر صفحه
دارای قابلیت خاموشی خودکار پس از 16 ثانیه
نکات مثبت                                                                       نکات منفی 
کیفیت                                                                              مصرف باتری
دقت
سهولت در استفاده
طراحی شیک

نظر خریداران ترازو دیجیتال امرن مدل HN-286 

بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند)

نظر یکی از خریداران:
به نسبت قیمتش خوبه. من خیلی ازش راضیم. بنظرم از بقیه مدل ها بهتره. کیفیت و مقاومت و طراحی و قیمت خیلی خوبی داره. کارکردن باهاش خیلی سادس. حتما پیشنهاد میکنم که بخرین چون یکی از بهترین ترازوی دیجیتال هستش.

ترازو هوشمند یونمای مدل Premium

ترازوی یونمای ترازویی هوشمند است که علاوه‌بر اندازه‌گیری وزن، می‌تواند درصد چربی بدن، شاخص توده‌ی بدنی، وزن استخوان‌ها، ماهیچه‌ها و آب بدن را محاسبه کند.
بسیاری از لوازمی که روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم، مانند تلویزیون، موبایل، ساعت و… هوشمند شده‌اند؛ پس چرا ترازوی خانگی هوشمند نباشد.
با استفاده از بهترین ترازوی دیجیتال معرفی شده علاوه‌بر اندازه‌گیری شاخص‌های سلامتی، می‌توان آن‌ها را آنالیز و برای بهبود وضعیت جسمانی برنامه‌ریزی کرد. این ترازو به دو دسته سنسور برای اندازه‌گیری وزن و شاخص‌های سلامتی مجهز شده است. این ترازو می‌تواند وزن افراد را از 3 تا 180 کیلوگرم با دقت 100 گرم اندازه‌گیری کند.
درصد چربی، درصد آب، سن بدن، شاخص بی ام آی، وزن بدن منهای چربی‌ها، وزن استخوان‌ها، میزان سوخت‌وساز پایه‌ی بدن، درصد پروتئین و درصد چربی پایه‌ی بدن، اطلاعاتی هستند که توسط ترازو اندازه‌گیری و محاسبه می‌شوند.
صفحه‌نمایش ال سی دی این ترازو  ترازو، اندازه‌ای 4.0 اینچی دارد. برای استفاده از امکانات فراوان باید اپلکیشن آن روی گوشی نصب شود.
این اپلیکیشن یونمای نام دارد و روی سیستم‌ عامل‌ های اندروید 4.0.3 به بالا و آی او اس 8 به بالا قابل‌ نصب است. ارتباط بین ترازو و موبایل توسط بلوتوث نسخه‌ی 4.0 و طی چند مرحله‌ ی ساده برقرار می‌شود.
داخل اپلیکیشن می‌توان برای اشخاص مختلف تا 16 نفر پروفایل کاربری ساخت. دفعه‌ی اولی که شخص روی ترازو می‌ایستد، ترازو اطلاعات او را ذخیره می‌کند و در دفعات بعدی به شکل خودکار تشخیص می‌دهد که چه کسی روی ترازو ایستاده است. اطلاعات اندازه‌گیری‌شده توسط بلوتوث به اپلیکیشن فرستاده می‌شوند. اپلیکیشن توسط نمودارهای مختلف، تصویر واضحی از شاخص‌ های بدنی را نشان می‌دهد.

ترازو هوشمند یونمای مدل Premium

مشخصات  ترازو هوشمند یونمای مدل Premium

ابعاد: 32.7 × 32.7 × 3.1 سانتی متر
وزن: 2.2 کیلوگرم
بیشترین وزن قابل تحمل: 180 کیلوگرم
واحد های اندازه گیری: کیلوگرم و پوند
دقت: 100 گرم
نمایشگر: LCD با اندازه‌ی 4.0 اینچ
منبع تغذیه: عدد باتری نیم‌قلم4
سیستم خاموشی خودکار: بله
اندازه گیری شاخص‌های سلامتی: بله
نکات مثبت                                                                       نکات منفی 
دقیق                                                                                استفاده از 4 باتری
کیفیت بالا                                                                        سرعت آنالیز متوسط
امکانات زیاد
سرعت آنالیز متوسط

نظر خریداران ترازو هوشمند یونمای مدل Premium

بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند)

نظر یکی از خریداران:
خیلی خوب و شیک هستش و دقیق هستش به درد کسایی که ورزشکار هستند میخوره واقعا لازمشون میشه و توی هر خونه ای نیازه منتهی فقط باید کاملا بلد باشین باهاش کار کنین و راه اندازی کنین اگر از گوشی و اپلیکیشنو این چیزا سر در نمیارید اصلا به دردتون نمیخوره چون این ترازو نیاز داره به گوشی مناسب و فقط روی ترازو اگر گوشی نداشته باشید و به ترازو متصل نباشه وزنتون رو میتونید ببینید با درصد چربی همین بقیه امکاناتش حتما باید گوشی باشه درکل فوقالعاده هستش من کاملا راضی هستم و خیلی خیلی در کنار کارایی بالا شیک هستش سرعت خیلی خوبی هم داره تو نشون دادن وزنتون.

ترازو دیجیتال امپریال مدل BS412 

این ترازو دارای 4 حسگر بوده که این حسگرها در زیر صفحه نمایش و در 4 طرف آن قرار گرفته ‌اند و به اندازه‌ گیری دقیق وزن کمک می کنند.
این ترازو قابلیت تحمل 180 کیلوگرم وزن را داشته و با دقت 100 گرم که دقت بالایی می باشد، اندازه گیری وزن را انجام می دهد.
این ترازوی دیجیتال دارای صفحه نمایش 24.4 میلی متری است که اطلاعات به راحتی خوانده می شوند، این محصول مجهز به سیستم خاموشی خودکار بوده و پس از مدتی استفاده نکردن از محصول، به صورت خودکار خاموش می شود.
همچنین علاوه بر این، هنگامی که بر روی این دستگاه قرار بگیرید به صورت خودکار روشن می شود. این ترازو تنها با یک باتری کار میکند.
از ویژگی های خاص این محصول می توان به نشانگر بار بیش از ظرفیت ترازو، نشانگر ضعیف بودن باتری نیز اشاره کرد. این ترازو محصول کمپانی امپریال و تحت لیسانس آمریکا می باشد.

ترازو دیجیتال امپریال مدل BS412 

مشخصات ترازو دیجیتال امپریال مدل BS412

ابعاد: 28.5x28x2 سانتی متر
وزن: 1.433 کیلوگرم
بیشترین وزن قابل تحمل: 180 کیلوگرم
واحد های اندازه گیری: کیلوگرم و پوند
دقت: 100 گرم
نمایشگر: LCD
منبع تغذیه: باتری
نوع باتری: باتری لیتیومی 3 ولت (CR2032)
تعداد باتری مورد نیاز: 1 عدد
سیستم خاموشی خودکار: بله
دیگر ویژگی ها:
LCD (24.4mm) دارای نمایشگر
ظرفیت 180kg / 396lb
تکنولوژی روشن شدن / خاموش شدن خودکار
اندازه گیری وزن بدن
مجهز به 4 حسگر دقیق جهت اندازه گیری
دارای نشانگر بار بیش از ظرفیت ترازو
دارای نشانگر کاهش باتری
نکات مثبت                                                                       نکات منفی 
دقت بالا                                                                            بدون تنوع رنگ
برند معتبر                                                                          قیمت گران
کیفیت
مصرف باتری مناسب

نظر خریداران ترازو دیجیتال امپریال مدل BS412

بهترین ترازوی دیجیتال (هوشمند)

نظر یکی از خریداران:
حتما باید روی سطح صاف استفاده کنید که بالاترین دقت رو داشته باشه. البته برای همه ترازو ها این شرایط یکسانه. چنند بار از دستم افتاده ولی هیچیش نشدهو جنسش خیلی عالیه و بنظرم بهترین ترازوی دیجیتال هست. قیمتش گرونه اما بجاش کیفیت خوبی رو ارائه میده. برند خیلی خ.بی هم داره و تحت نظر آمریکاس. ای کاش تنوع رنگ هم میداشت. رنگش خیلی تو چشمه. خوبیش اینه که فقط با یک باتری کار میکنه و مصرف باتریش هم خیلی کمه.

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.