روبیکیو چیست؟ چگونه در مسابقه روبیکیو برنده شویم؟

روبیکیو هم جزء یکی از پر مخاطب ترین بازی های آنلاین هر شبی مثل اسنپ کیو است که هر شب تا 50 میلیون تومان به شرکت کنندگانی که برنده می شوند جایزه می دهد.

روبیکیو نام بازی آنلاینی است که در اپلیکیشن روبیکا تعبیه شده است. با نصب اپلیکیشن روبیکا می توانید در مسابقه روبیکیو که هر شب راس ساعت 10 برگذار می شود شرکت کنید.

 ایده روبیکیو از بازی های آنلاین این چنینی الگو برداری شده است. همانطور که اشاره شد اسنپ کیو هم دقیقا مثل روبیکیو یک بازی آنلاین شبانه است که راس ساعتی برگذار می شود و به برندگان مسابقه یعنی کسانی که به تمام سوالات پاسخ مثبت بدهند جوایزی را به صورت نقدی ارائه می دهد.

در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات کاملی را در مورد روبیکیو از دانلود و نصب اپلیکیشن و شرکت در مسابقه و چگونگی برنده شدن در آن را به شما ارائه دهیم.

قبلا در مقاله “چگونه هر شب در اسنپ کیو برنده شویم؟” در مورد ترفندهایی برای برنده شدن در بازی اسنپ کیو نکاتی را به شما گفتیم. پس اگر می خواهید در روبیکیو هم هر شب برنده مسابقه باشید تا انتهای این مقاله نیز همراه با سایت مخاطب باشید.

 

روبیکیو چیست؟

روبیکیو مسابقه ای است که که به صورت آنلاین هر شب ساعت 10 شب برگذار می شود که شرکت کنندگان در این مسابقه باید به 10 سوال عمومی پاسخ دهند. این مسابقه در اپلیکیشن روبیکا قابل دسترس است که قبل از هر چیز باید اپلیکیشن روبیکا را روی گوشی خود نصب کنید.

اپلیکیشن روبیکا

روبیکا اپلیکیشنی است که هم امکانات تفریحی و هم امکانات رفاهی دارد. از طریق روبیکا می توانید فیلم و سریال های تلویزیونی و سینمایی، موزیک های مورد علاقه تان را گوش دهید و همینطور اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید.

از طریق روبیکا قادر خواهید بود انواع بسته ها و شارژ های اپراتورهای مختلف را خریداری کنید، بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، سینما، تئاتر و … بخرید و قبض های خود را با آن پرداخت کنید.

اکنون هم که جدیدترین امکان اپلیکیشن روبیکا یعنی مسابقه روبیکیو به آن اضافه شده تا هم خودتان را در پاسخ به سوالات محک بزنید و هم اینکه جایزه های نقدی برنده شوید.

جایزه شرکت در روبیکیو 50 میلیون تومان است که هر شب بین برندگان مسابقه تقسیم می شود.

 

چگونه در مسابقه روبیکیو شرکت کنیم؟

شرکت در مسابقه روبیکیو بسیار آسان است. کافی است اپلیکیشن روبیکا را از مارکت های موبایلی مثل بازار یا گوگل پلی دانلود کنید یا مستقیما به آدرس سایت اصلی اش rubika.ir مراجعه کنید. نسخه اندورید و آی او اس روبیکا موجود است و می توانید روی گوشی خود نصب کنید.

شرکت در مسابقه روبیکیو

بعد از ورود به اپلیکیشن روبیکا تصویر مربوط به مسابقه روبیکیو را در ابتدای صفحه مشاهده می کنید. کافی است آن را لمس کنید تا از مسابقات شبانه که معمولا هر شب سه مسابقه است شرکت کنید.

مسابقه روبیکیو

جایزه هر شب مسابقه روبیکیو 50 میلیون تومان است که این مبلغ بین برندگان مسابقه به صورت مساوی تقسیم می شود. نکته مهم این است که ممکنه تعداد شرکت کنندگان در مسابقه به قدری زیاد باشد که به هر برنده فقط 10 هزار تومان برسد.

 

چگونه در مسابقه روبیکیو برنده شویم؟

قبلا در مقاله ای که مربوط به برنده شدن در مسابقه اسنپ کیو بود ترفندهایی را برای برنده شدن در این جور مسابقات عنوان کردیم اما در این قسمت هم قصد داریم ترفندهایی را برای برنده شدن در مسابقه روبیکیو به شما عزیزان ارائه کنیم. پس در ادامه با سایت مخاطب همراه باشید.

 

1.جان اضافه بخرید

قبل از شروع مسابقه بهتر است جان اضافه داشته باشید. هر چقدر هم که اطلاعات عمومی تان بالا باشد بالاخره به یک سوال سخت و پیچیده بر خورد خواهید کرد.

از آن جایی هم که روبیکیو گزینه ای برای دعوت از دوستان ندارد و در واقع جان اضافی رایگان نمی دهد مجبور هستید حداقل یک جان اضافی قبل از شروع مسابقه خریداری کنید.

 

2.جو گیر نشوید! خونسرد باشید

بعد از شروع مسابقه به هیچ وجه حول یا جو گیر نشوید. در بسیاری از مواقع پیش آمده شرکت کننده هایی در این شرایط قرار گرفته اند و به سوالاتی که واقعا پاسخ آن ها مشخص بوده جواب نادرست داده اند.

البته با چند بار بازی کردن عادت می کنید و خیلی راحت می توانید با محیط مسابقه کنار بیایید. بهتر است در چند مسابقه اول که برای شما دست گرمی است جان اضافه نخرید تا دست تان راه بیافتد.

 

3.اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید

مطالعه کنید و اطلاعات عمومی تان را به روز کنید. در مسابقه روبیکیو سوالات مختلفی از موضوعات مختلف از شما پرسیده می شود که باید توانایی پاسخ گویی به آن ها را داشته باشید.

به همین دلیل قبل از شروع بازی بهتر است اطلاعات عمومی تان را با مطالعه کردن بالا ببرید. این یک مسابقه هوش نیست! اما باید اطلاعات کافی در هر موضوعی داشته باشید.

 

4.گروهی یا خانوادگی بازی کنید

از خانواده یا دوستان خود بخواهید هنگام مسابقه شما را همراهی کنند. 100 دقیقه همراه شما باشند و پاسخ صحیح هر سوالی را که می دانند به شما بگویند.

مطمئن باشید هر کسی به موضوعی علاقه مند است و اطلاعات بیشتری در آن موضوع دارد. به همین دلیل قطعا خانواده شما می توانند در مسابقه روبیکیو کمک تان کنند.

از آن ها بخواهید اگر واقعا جواب سوالی را می دانند بگویند و از روی شانس و اقبال این کار را نکنند. چون اولین پاسخ منفی شما باعث حذف شما از ادامه مسابقه می شود.

 

5.از جست و جوی گوگل استفاده کنید

برای پاسخ دادن به هر سوال 15 ثانیه فرصت دارید. این بهترین موقعیت است که از گوگل برای یافتن جواب سوال استفاده کنید. بهتر است یکی از اعضای خانواده یا همراهان تان در مسابقه را مامور جست و جو در گوگل بگذارید.

حواستان باشد برای جست و جو در گوگل نیازی نیست سوال را به صورت کامل بنویسید. کافیه اشاره ای به سوال کنید تا ویکی پدیا به شما بگویید پاسخ صحیح سوال تان کدام گزینه است.

 

تفاوت بین روبیکیو و اسنپ کیو؟

تفاوت هایی در این دو مسابقه پرطرفدار وجود دارد که هرکدام به نحوی مخاطبان خاص خودشان را دارند. اما در کل مشابه هم فعالیت می کنند و هدف آن ها کاملا مشخص و واضح است.

 

اسنپ کیو:

  • جایزه 2 میلیونی دارد که هر شب بین برندگان مسابقه تقسیم می شود و به صورت نقدی به حساب شان واریز می گردد.
  • هر شب ساعت 9 برگذار می شود و 12 سوال دارد!
  • برای پاسخ به هر سوال فقط 10 ثانیه وقت دارید.
  • با دعوت از دوستان تان به اسنپ کیو می توانید یک جان اضافی رایگان دریافت کنید.
  • هر جان اضافه در اسنپ کیو حدود 4 هزار تومان است.

 

روبیکیو:

  • جایزه 50 میلیونی دارد که بین برندگان تقسیم می شود با این تفاوت که برنگان جوایز حق برداشت آن را ندارند و از مبلغ جایزه خود می توانند برای خرید شارژ، بسته اینترنتی یا بلیط سینما و … استفاده کنند!
  • هر شب ساعت 10 برگذار می شود که تعداد سوالات آن 10 عدد است.
  • برای پاسخ به هر سوال 15 ثانیه فرصت دارید.
  • برای دریافت جان اضافی گزینه ای برای دعوت از دوستان ندارد! یعنی جان اضافه رایگان به هیچ وجه ندارد.
  • هر جان اضافی در روبیکیو حدود 2800 تومان است.

جان اضافی در روبیکیو

 

البته همانطور که گفته شد این دو مسابقه محبوب تفاوت هایی را با هم دارند ولی هدف اصلی هر دو یک چیز است. هم افزایش آگاهی و اطلاعات مخاطبان و هم کسب درآمد.

البته اشکالاتی که در اپلیکیشن روبیکا مشاهده شده است به هیچ وجه در اسنپ کیو نمی بینیم. به عنوان مثال خود اپلیکیشن روبیکا در بسیاری از مواقع قطع می شود. حالا مشخص نیست برای ترافیک بالایی که دارد است یا مشکلات زیر ساختی دیگری دارد.

همین قضیه باعث شده بسیاری از شرکت کنندگان در مسابقه با مشکلاتی اعم از هنگ کردن وسط مسابقه یا نرفتن به سوال بعدی با وجود اینکه پاسخ مثبت داده اند مواجه شوند. در هر دو حالت باعث خروج کاربر از مسابقه می شود.

 

برنده این مسابقه کیست؟ روبیکیو یا اسنپ کیو؟

همانطور که می دانید تقریبا ورود این دو مسابقه به عرصه رقابت با هم بوده است. اما نخستین تبلیغ روبیکیو توسط رامبد جوان در برنامه خندوانه بود که با استقبال بسیاری مواجه شد. روبیکیو هنوز هم قدرت رسانه ملی را در دست دارد و هر شب ساعت 10 با اجرای زنده خداداد عزیزی روی آنتن شبکه سه است.

با این حال اسنپ کیو هم دست به دامان شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و توئیتر شده است و قصد دارد از این طریق مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند. انصافا هم تا اینجا موفق ظاهر شده است. با برگذاری کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرامش و جوایز میلیونی و استفاده از برخی از سلبریتی ها در اجرای زنده مسابقه تا حدودی موفق ظاهر شده است.

همینطور امتیاز مثبتی که اسنپ کیو برای برندگان در مسابقه اش در نظر گرفته واریز نقدی جوایز به حساب شرکت کنندگانش است که همین باعث شده افراد بیشتری را برای بازی در اسنپ کیو ترغیب کند!

اما همانطور که متوجه شدید در روبیکیو خبری از دریافت نقدی جوایز نیست!

با این وجود شانس روبیکیو برای برنده شدن بیشتر از اسنپ کیو است. چون رسانه ملی را در اختیار دارد و مسلما جذب مردم از طریق تلویزیون بسیار راحت تر و سریع تر از رسانه های تبلیغاتی دیگر انجام می شود.

 

جمع بندی و پایان

در این مقاله از سایت مخاطب سعی کردیم اطلاعات کاملی را در مورد مسابقه روبیکیو در اختیارتان قرار دهیم. اگر می خواهید در مسابقه روبیکیو برنده باشید تمام نکاتی که عنوان شد را جدی بگیرید. به علاوه اینکه اگر در هر مسابقه باختید سعی کنید سوالات آن مسابقه را تا آخر ببینید چون ممکن است باز هم در شب های بعد تکرار شود.

امیدواریم از این مقاله آموزشی هم استفاده کافی را برده باشید. اگر شما هم راه حلی برای برنده شدن در مسابقه روبیکیو دارید خوشحال می شویم به ما و دیگر دوستان ارائه دهید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.