۴ نکته طلایی درآمد آنلاین دلاری با خرید و فروش بلیت

خرید و فروش بلیت رویدادهای ورزشی و کنسرت‌های موسیقی یکی از بهترین روش‌های درآمد دلاری آنلاین است که در زمان کمی میتوانید در این بازار، حرفه‌ای شوید؛ نکته جالب‌تر اینکه فعلا کمتر کسی با این مارکت جذاب آشناست که مسیر را برای درآمد بیشتر هموار می‌کند.

خرید و فروش بلیت چیست؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه، بازار خرید و فروش بلیت را توضیح بدیم: وقتی شما بلیت یک رویداد را از وب‌سایت اصلی فروش خریداری می‌کنید، سپس آن بلیت را با قیمت بیشتری در پلتفرم‌های ثانویه برای فروش قرار می‌دهید، به عنوان یک بروکر بلیت شناخته می‌شوید. این کار می‌تواند به عنوان یک شغل پاره‌وقت یا حتی تمام‌وقت جذاب باشد.

کمی قبل‌تر، مارکت خرید و فروش بلیت به این اندازه شناخته‌شده نبود و یا خرید و فروش‌ها به صورت محلی و محدود انجام می‌شد. اما در سال‌های اخیر با توجه به رشد پلتفرم‌های آنلاین برای خرید و فروش بلیت و همچنین افزایش تعداد رویدادها و تقاضا برای شرکت در آن‌ها، این بازار محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده که شاهد رشد چمشگیر از نیمه دوم سال 2022 هستیم.

خرید و فروش بلیت

تاریخچه اولین بروکر بلیت به چه رویدادی مرتبط است؟

یک سلبریتی مشهور در سال 1860 از اروپا به آمریکا سفر می‌کند و مراسمی برای دیدار با او برپا می‌شود. افرادی که فرصت را دیده و پیش‌بینی درستی داشته‌اند، بلیت‌های آن ایونت را خریداری می‌کنند و تا 10 برابر قیمت اصلی برای فروش می‌گذارند. این رویداد به دومین تور چارلز دیکنز و بازدید مجدد از آمریکا مربوط میشود. اما به تازگی تجربه خرید و فروش بلیت با رشد پلتفرم‌های آنلاین و افزایش تقاضا تغییر کرده و بازار بسیار جذابی در حال شکل گرفتن است.

کاری که بروکر بلیت برای شناخت بیشتر مارکت انجام میدهد

برای درک بهتر بازار، می‌خواهم به شما توضیح دهم که بروکرهای بلیت دقیقاً چه کارهایی انجام می‌دهند. در واقع، بهترین راه برای شناختن مارکت این است که رویدادها را بشناسید و روی آن‌ها متمرکز شوید. از جمله رویدادهای محبوب که می‌توان در آن‌ها فعال بود: شامل کنسرت‌ها و فستیوال‌های موسیقی، رویدادهای ورزشی و اجراهای تئاتر یا کمدی است. در اینجا نکته مهم این است که رویداد باید جذابیت و تقاضای زیادی داشته باشد تا طرفداران حاضر باشند در صورت کمبود بلیت، آن را از بازار ثانویه خریداری کنند. از دیدگاه فنی‌تر، این معاملات نوعی آربیتراژ به حساب میآیند.

درآمد بروکر بلیت

بررسی بیشتر مارکت خرید و فروش بلیت

تجزیه و تحلیل بازار و پیش‌بینی رویدادهای آینده به دلیل پیچیدگی و پراکندگی اطلاعات، یک موضوع بسیار حیاتی است. به واقع، بدون استفاده از ابزارهای تحلیلگر بازار فعالیت در این مارکت غیرممکن خواهد بود. با این حال، ابزار تحلیل مارکت بلیت تیکسومی که به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای تجزیه و تحلیل در این بازار شناخته می‌شود می‌تواند شما را در مسیر تبدیل شدن به یک بروکر بلیت حرفه‌ای و کسب درآمد آنلاین دلاری کمک کند.

به هرحال، همیشه به خاطر داشته باشید که در این بازار، به جز فرصت‌های سودآوری، ریسک و امکان ضرر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، ممکن است تمام چیزها به صورت پیش‌بینی شده اتفاق نیافتد. اگرچه، شواهد نشان می‌دهد که ریسک در این بازار نسبت به بسیاری از بازارهای دیگر مانند ارزدیجیتال یا سایر بازارهای مالی بسیار کمتر است، به شرطی که رویدادهای درستی را انتخاب کرده باشید.

درآمد خرید و فروش بلیت

خرید و فروش بلیت به عنوان یک تجارت بسیار سودآور شناخته می‌شود، اما میزان سودی که می‌توانید از این بازار کسب کنید، به عوامل زیادی مثل تجربه، رویدادهای آینده، سرمایه اولیه و توانایی تجزیه و تحلیل بازار بستگی دارد.

درآمد حاصل از خرید و فروش بلیت با توجه به نوع رویداد و عوامل دیگر، می‌تواند بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال، برای رویدادهای پرطرفدار مانند مسابقات فوتبال چمپیونزلیگ یا بسکتبال NBA، سود ممکن است حتی تا چند صد درصد هم برسد. از طرف دیگر، برای رویدادهایی با محدودیت کمتر، این میزان به 20 یا 30 درصد محدود می‌شود.

دوره آموزشی بروکری بلیت تیکسومی

در نقش بروکر بلیت، وظیفه‌تان این است با ابزارهایی که در اختیار دارید رویدادهای پرطرفدار را شناسایی کنید و به عنوان مثال 10 بلیت با قیمت 50 دلار یا تعداد مشخصی که پلتفرم اجازه می‌دهد، خریداری کنید. سپس این بلیت‌ها را در پلتفرم‌های ثانویه به قیمت 100 دلار به فروش برسانید. این کار به معنای کسب سود 100 درصدی به نسبت سرمایه اولیه است.

اما این‌ها فرضیات یا مثال نیست و ما به طور معمول در مارکت خرید و فروش بلیت با آن سروکار داریم و شما هم بعد از گذراندن دوره آموزشی بروکری بلیط تیکسومی به راحتی میتوانید رویدادهای این چنینی را پیدا کنید و با فعالیت در این مارکت جذاب به راحتی درآمد دلاری آنلاین داشته باشید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.