ساخت نظرسنجی در تلگرام (با ربات و بدون ربات تلگرام)

آموزش ایجاد نظرسنجی در تلگرام با بهترین ربات های تلگرامی

یکی از بهترین کارهایی که هر مدیر کانال یا گروه تلگرامی برای افزایش تعامل با مخاطبانش می تواند انجام دهد برگذاری نظرسنجی در تلگرام است. تنوع در کانال های تلگرامی به قدری زیاد است که گاهی اوقات مدیران کانال های تلگرامی مجبور هستند برای اطلاع از سلیقه اعضا و مخاطبان کانال خود نظرسنجی قرار دهند.

برگذاری نظرسنجی در تلگرام باعث می شود بسیاری از مخاطبان شما همیشه همراه شما باشند و یک تعامل خوبی با آن ها داشته باشید. گاهی وقت ها نظرسنجی های تلگرامی باعث می شود اعضای کانال شما حس کنند به آن ها اهمیت می دهید.

از این گذشته با ساخت نظرسنجی در تلگرام می توانید به بهبود کیفیت محتوای داخلی کانال تلگرام خود کمک کنید. چون دقیقا از اعضای کانال خود می خواهید که به شما کمک کنند تا چه محتوایی برای آن ها منتشر کنید. و این بهترین روش برای همراه کردن اعضای کانال تان با شماست.

ساخت نظرسنجی در تلگرام با ربات های نظرسنجی تلگرامی به راحتی امکان پذیر است. در کمتر از چند دقیقه می توانید نظرسنجی خود را در تلگرام بسازید و در کانال خود منتشر کنید.

از آنجایی که ایجاد نظرسنجی در تلگرام مهم شده است و مدیران کانال های تلگرامی مشتاق هستند تا از نظرسنجی استفاده کنند در این مطلب از سایت مخاطب قصد داریم نحوه ساخت نظر سنجی در تلگرام را به همراه بهترین ربات نظرسنجی تلگرام فارسی به شما معرفی کنیم.

هر چند که با قابلیت جدید موجود در جدیدترین نسخه تلگرام می توان بدون ربات هم نظرسنجی ساخت. پس با سایت مخاطب تا انتهای این آموزش همراه باشید.

 

ایجاد نظر سنجی در تلگرام با ربات های نظرسنجی تلگرامی

همانطور که گفته شد برگذاری نظرسنجی در تلگرام در بسیاری از مواقع مهم و سودمند برای مدیر کانال یا آن کسب و کار خواهد بود. به عنوان مثال اگر کانال آموزشی داشته باشید با نظرسنجی و تبادل نظر میان اعضای کانال خود می توانید متوجه آن شوید که اعضای کانال شما بیشتر به چه فرمتی از محتوا علاقه دارند؟

 

نظرسنجی در تلگرام

 

یا به عنوان مثال اگر دارای فروشگاه اینترنتی هستید و یکسری از محصولات را در کانال تلگرام خود می فروشید بهتر است بدانید اعضای کانال تان بیشتر به چه محصولاتی علاقه مند هستند.

پس همانطور که متوجه شدید ایجاد نظرسنجی در تلگرام مستقیما به بهبود کیفیت کار و تولید محتوای کانال تان در آینده کمک خواهد کرد.

 

آموزش تصویری ساخت نظر سنجی در تلگرام

آموزش ساخت نظر سنجی در تلگرام

برای ساخت فرم نظرسنجی در تلگرام باید از ربات های نظرسنجی تلگرام مثل ربات @vote یا @like استفاده کنید. این ربات ها جزء ربات نظرسنجی تلگرام با گزینه های زیاد هستند که قابلیت ساخت نظرسنجی اختصاصی با سوال و گزینه های سفارشی را دارند.

در ادامه به آموزشی تصویری استفاده از هر کدام از ربات های تلگرامی پیشرفته ساخت نظرسنجی تلگرام خواهیم پرداخت.

 

نحوه ایجاد نظرسنجی تلگرام با استفاده از ربات @Vote

ربات vote ربات نظرسنجی تلگرام با عکس هم نامیده می شود. برای استفاده از این ربات تلگرامی جهت ساخت نظرسنجی در تلگرام ابتدا باید وارد آن شوید. برای ورود به این ربات روی لینک رو به رو کلیک کنید: https://telegram.me/vote

بعد از وارد شدن به ربات vote اولین کاری که باید انجام دهید این است که روی start کلیک کنید.

ساخت نظرسنجی در ربات vote

سپس باید نوع نظرسنجی خود را مشخص کنید آیا نظرسنجی شما خصوصی است یا عمومی؟ برای ادامه کار بهتر است روی گزینه Public کلیک کنید.

ساخت نظرسنجی با ربات vote

در مرحله بعد باید سوال نظرسنجی را مشخص کنید. مثلا “آیا از محتوای کانال ما راضی هستید؟” یا مثلا “محتوا صوتی منتشر کنیم یا تصویری؟” بعد از مشخص کردن سوال نظرسنجی روی اینتر کلیک کنید.

ساخت نظرسنجی ربات vote

در مرحله بعد باید گزینه های نظرسنجی را مشخص کنید. بعد از هر گزینه اینتر بزنید و دوباره گزینه بعدی را مشخص کنید. مثلا گزینه اول بله است و گزینه دوم خیر و گزینه سوم تقریبا است که بعد از تعریف هر گزینه یک بار اینتر بزنید.

آموزش ساخت نظرسنجی ربات vote

بعد از اینکه گزینه های نظرسنجی تلگرام تان را مشخص کردید باید روی گزینه /done کلیک کنید.

آموزش ساخت نظرسنجی با ربات

در مرحله آخر هم برای انتشار نظرسنجی تلگرام تان باید روی گزینه Publish Poll کلیک کنید.

آموزش ساخت نظرسنجی تلگرامی

بعد از کلیک روی گزینه پابلیش، باید کانال خودتان را از لیست خود انتخاب کنید. با انتخاب کانال خود از قسمت لیست کانال ها بلافاصله نظرسنجی تان در آن قرار می گیرد.

آموزش ساخت نظرسنجی با ربات

در نهایت مانند تصویر زیر نظرسنجی تلگرام تان منتشر می شود.

پایان ساخت نظرسنجی

 

آموزش ساخت نظرسنجی تلگرام با استفاده از ربات @Like

ربات @Like بیشتر برای ساخت نظرسنجی های دو گزینه ای استفاده می شود. مثلا آیا از محتوای کانال راضی هستید؟ البته گزینه ها در این نظرسنجی با ایموجی ها مشخص می شوند. مثلا ایموجی لایک برای بله و ایموجی لایک به سمت پایین به معنی خیر است.

برای وارد شدن به این ربات باید روی لینک رو به رو کلیک کنید : https://telegram.me/Like

 

در مرحله اول باید روی گزینه Start کلیک کنید.

آموزش ساخت نظرسنجی با ربات like

در مرحله بعد باید سوال نظرسنجی را مشخص کنید. مثلا “آیا از محتوای کانال راضی هستید؟” بعد از مشخص کردن عنوان نظرسنجی اینتر بزنید تا به مرحله بعد بروید.

ساخت نظرسنجی در تلگرام like

در مرحله بعد با استفاده از ایموجی ها گزینه های نظرسنجی را مشخص کنید. همانطور که در تصویر زیر می بینید ایموجی ها باید کنار هم باشند و سپس اینتر بزنید تا به مرحله پایانی ساخت ربات تلگرام برسید.

آموزش ساخت نظرسنجی توسط ربات like

در مرحله آخر هم مطابق تصویر باید روی گزینه Publish کلیک کنید. بعد از کلیک روی پابلیش مانند ربات قبلی باید کانال خود را از لیست انتخاب کنید تا مستقیما نظرسنجی تان در کانال تان منتشر شود.

ساخت حرفه ای نظرسنجی تلگرامی

 

آموزش ساخت نظرسنجی در تلگرام بدون ربات

در جدیدترین نسخه منتشر شده از تلگرام دو قابلیت منحصر به فرد و جدید مشاهده شده است. یکی ایجاد نظرسنجی در کانال و گروه و دیگری نمایش تعداد آنلاین های موجود در گروه ها است.

برای استفاده از قابلیت ایجاد نظرسنجی در تلگرام کافی است ابتدا وارد کانال خود شوید. سپس روی سه نقطه سمت راست و بالای صفحه کانال خود کلیک کنید. سپس روی گزینه Create Poll کلیک کنید.

ساخت نظرسنجی بدون ربات

در صفحه باز شده می توانید نظرسنجی خود را همراه با گزینه های آن مشخص کنید. تا 10 گزینه می توانید برای نظرسنجی خود قرار دهید.

در قسمت Question باید عنوان نظر سنجی خود را بنویسید. در قسمت Poll Options هم باید گزینه های نظرسنجی تان را مشخص کنید. درست مثل تصویر زیر بعد از مشخص کردن عنوان و گزینه های نظرسنجی تان باید روی گزینه Create کلیک کنید.

آموزش ساخت نظرسنجی در تلگرام بدون ربات

بعد از اتمام کار بلافاصله نظرسنجی تان در کانال تان قرار می گیرد. همانطور که می بینید شکل و شمایل متفاوتی هم با دیگر نظرسنجی های تلگرامی دارد.

ساخت نظرسنجی تلگرامی بدون ربات

 

نکته آخر و پایان

در این مقاله سعی کردیم دو تا از بهترین ربات نظرسنجی تلگرام فارسی را به شما معرفی کنیم و نحوه کار با آن ها را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم. همینطور آموزش ساخت نظرسنجی بدون ربات تلگرام با نسخه جدید تلگرام را نیز به شما ارائه دادیم.

امیدواریم از این آموزش هم استفاده کافی را برده باشید و برای ساخت نظرسنجی های خود در تلگرام به راحتی از این آموزش استفاده کنید.

ربات نظرسنجی انتخابات تلگرام هم در واقع همین ربات هایی که در این آموزش به شما معرفی شده است می باشد. اگر از این آموزش استفاده کردید لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

اگر شما هم ربات جدید ساخت نظرسنجی در تلگرام سراغ دارید در قسمت کامنت های همین پست به ما معرفی کنید تا در آپدیت های بعدی آموزش استفاده از آن ها را منتشر کنیم.

3 نظرات
  1. حسین می گوید

    سلام من گروه دارم ولی توش گزینه create poll نداره. تلگرامم آخرین نسخه هستش. چیکار کنم؟

  2. علی می گوید

    درود بر شما آرزوی بهروزی و موفقیت و شادی و سلامتی و ثروت برایتان دارم. سپاسگزارم مقاله

  3. سلام به همه عزیزان
    ربات افزودن محصول جدید در وردپرس به صورت کاملا اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا محصولات شما را در کوتاه ترین زمان در ووکامرس اضافه می کند. فقط شما قبلش باید اطلاعت را در اکسل تنظیمات وارد نماید
    به هر تعداد محصولی که نیاز دارید می توانید و تمام …دکمه استارت را میزنید و ربات در کمترین زمان محصولات شما را به صورت کاملا انسانی با سرعت بسیار بالا همراه با نام محصول و محتوا و توضیحات مختصر و کلمه کلیدی و اضافه کردن به دسته محصولات و اضافه کردن برچسب محصولات و عکس اصلی و آلبوم … اضافه می کنید. وقت ارزشمند است
    شماره تماس : ۰۹۱۲۵۲۱۶۳۳۰
    آدرس پیج اینستاگرام ما :
    https://www.instagram.com/virtual_robotics/

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.