بهترین روش های دانلود از اینستاگرام (برای اندروید و کامپیوتر)  

 

همان طور که می دانید به دلیل حفاظت از حریم خصوصی کاربران، اینستاگرام اجازه دانلود عکس ها و فیلم هایی که در این شبکه مجازی به اشتراک گذاشته می شوند را نمی دهد. شاید شما هم تاکنون با روش های مختلف دانلود از اینستاگرام آشنا شده باشید؛ بعضی از این روش ها هم احتمالا خیلی وقت شما را گرفته اند یا آن طوری که انتظار داشته اید نتوانسته اند رضایت شما را جلب کنند!

در این مقاله قصد دارم بهترین روش هایی که از طریق آن ها می توانید عکس، فیلم، IGTV و استوری های مدنظرتان را دانلود کنید را معرفی کنم. قبل از شروع هم اشاره می کنم که روش هایی که در رابطه با دانلود از اینستاگرام معرفی می کنم، برخی از آن ها برای کاربران کامپیوتر و برخی هم برای کاربران اندروید قابل استفاده می باشد.

 

دانلود از اینستاگرام با استفاده از برنامه های اندرویدی

کافی است سری به کافه بازار و یا گوگل پلی بزنید تا ببینید که چه تعداد برنامه برای دانلود از عکس و فیلم از اینستاگرام وجود دارد. اما همه ی آن برنامه ها کاربردی نیستند! در ادامه برنامه هایی را معرفی می کنم که تست شده و مورد رضایت بیش تر کاربران قرار گرفته اند.

 

دانلود عکس، فیلم و IGTV از طریق برنامه اندرویدی InstaSaver

 

دانلود از طریق برنامه instasaver

 

ابتدا نرم افزار InstaSaver را از گوگل پلی و یا سایت های ایرانی دانلود و نصب کنید.

پس از نصب برنامه، وارد اینستاگرام شوید و پست مورد نظرتان (عکس یا فیلم) که می خواهید دانلود کنید را انتخاب کنید. در گوشه بالا سمت راست سه نقطه را بزنید و گزینه Share to… را انتخاب نمایید.

 

مراحل دانلود از طریق برنامه instasaver

 

حالا گزینه InstaSaver را انتخاب کنید. به این ترتیب عکس یا فیلم مورد نظرتان در پوشه InstaSaver داخل گالری ذخیره شده است.

 

مراحل دانلود از طریق برنامه instasaver

 

 

 

دانلود استوری از طریق برنامه اندرویدی SrorySaver

 

دانلود استوری از اینستاگرام از طریق برنامه storysaver

 

پس از آن که برنامه StorySaver را دانلود و نصب کردید وارد آن شوید و از طریق آن به حساب خود لاگین کنید. در این جا لیستی از افرادی که استوری به اشتراک گذاشته اند برای شما قابل مشاهده می باشد. استوری مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای نصب برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید)

 

مراحل دانلود استوری از طریق instasaver

 

پس از انتخاب استوری، صفحه ای برای شما باز می شود که در صورت تمایل می توانید آن را دانلود نمایید.

مراحل دانلود استوری از طریق instasaver

 

 

 

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

در این قسمت طریقه دانلود کردن عکس، فیلم و استوری از طریق کامپیوتر را به شما معرفی می کنم. قبل از هر چیزی باید وارد سایت اینستاگرام (Instagram.com) شوید و به حساب تان لاگین کنید.

 

دانلود عکس و فیلم از طریق کامپیوتر

 

 

دانلود عکس، فیلم و IGTV از طریق سایت Downloadgram

پس از این که وارد اینستاگرام شدید، پست (عکس یا فیلم) مد نظرتان را انتخاب کنید. پس از باز کردن عکس یا فیلم، آدرس آن را کپی کنید (URL بالای صفحه را کپی کنید و یا از طریق سه نقطه در گوشه بالا سمت راست عکس گزینه Copy Url را انتخاب نمایید).

 

مراحل دانلود از اینستاگرام از طریق سایت downloadgram

 

وارد سایت downloadgram.com شوید؛ آدرسی که کپی کرده بودید را داخل کادر خالی قرار دهید و روی Download کلیک کنید.

 

مراحل دانلود از اینستاگرام از طریق سایت downloadgram

 

 

 

دانلود عکس، فیلم و IGTV از طریق افزونه Download for Instagram

اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید می توانید عبارت download for instagram chrome را در گوگل سرچ کنید و از طریق اولین لینک وارد وب استور گوگل شوید. پس از این که وارد سایت شدید گزینه افزودن به کروم را انتخاب نمایید تا افزونه نصب شود. (برای نصب افزونه اینجا کلیک کنید)

 

دانلود از اینستاگرام از طریق افزونه Download for Instagram

 

پس از نصب افزونه وارد حساب کاربری تان در اینستاگرام شوید. زمانی که عکس یا فیلم مورد نظرتان را باز می کنید گزینه Download در گوشه آن قرار می گیرد .

 

دانلود از اینستاگرام از طریق افزونه Download for Instagram

 

 

 

دانلود استوری از طریق افزونه IG Stories for Instagram

برای دانلود استوری با کامپیوتر، یک روش خوب استفاده افزونه IG Stories for Instagram است. در این جا هم مانند روش قبلی نام افزونه را در گوگل سرچ کنید و وارد وب استور گوگل شوید. سپس افزودن به کروم را انتخاب کنید. (برای نصب افزونه اینجا کلیک کنید)

 

دانلود استوری از طریق افزونه IG Stories for Instagram

 

 

پس از این که افزونه IG Stories for Instagram نصب شد وارد اینستاگرام شوید. استوری مورد نطرتان که می خواهید دانلود کنید را انتخاب نمایید. پس از باز کردن استوری دو گزینه دانلود برای شما فعال می شود؛ در این جا هم می توانید استوری را تکی دانلود کنید و یا همگی را به صورت یکجا دانلود نمایید.

 

دانلود استوری از طریق افزونه IG Stories for Instagram

 

 

 

دانلود عکس، فیلم و IGTV از اینستاگرام از طریق تلگرام

قبل از این که روش دانلود از اینستاگرام به کمک تلگرام را معرفی کنم لازم است به این نکته توجه کنید که این روش هم برای کاربران گوشی و هم برای کاربران کامپیوتر قابل استفاده می باشد. همچنین نیاز به دانلود هیچ برنامه دیگری ندارید!

وارد اینستاگرام شوید و پست مورد نظرتان را انتخاب نمایید. برای کپی کردن آدرس عکس یا فیلم، از طریق سه نقطه بالای صفحه، Copy Url را انتخاب نمایید.

 

مراحل دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام از طریق تلگرام

 

وارد تلگرام شوید و به قسمت پیام های ذخیره شده (Saved Messages) بروید. در کادر Message، آدرس را Paste نمایید.

مراحل دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام از طریق تلگرام

 

پس از کپی کردن آدرس پیوند، فلش ارسال را بزنید.

مراحل دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام از طریق تلگرام

 

حالا به عکس یا فیلم مورد نظرتان دسترسی دارید.

مراحل دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام از طریق تلگرام

 

سعی کردم در این مقاله روش هایی را بیان کنم که کاملا کاربردی هستند و کاربران زیادی در دنیا از آن ها استفاده می کنند. همان طور که ابتدای مقاله هم اشاره کردم این روش ها هم برای کسانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند قابل استفاده است و هم برای کاربران کامپیوتر (یا ویندوزی).

اگر از روش بهتری را برای دانلود فیلم، عکس، IGTV و استوری از اینستاگرام استفاده می کنید برای ما کامنت کنید. در پایان، اگر نکات این مقاله به کارتان آمد، با اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی از ما حمایت کنید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.