اکانت بازار

بهترین سایت های دانلود عکس باکیفیت بالا و رایگان

دانلود عکس از سایت های خارجی یکی از دغدغه های دوستانی است که در کار تولید محتوا فعالیت می کنند. عکس های استوک یا وکتور به صورت اورجینال و با کیفیت بالا نیاز هر تولید کننده محتوایی است. ولی اغلب عکس ها پولی هستند و اینکه نمی توان کپی رایت آن ها را نقض کرد!

از طرفی دوستان زیادی هم برای عکس پروفایل یا عکس برای اینستاگرام شان به عکس های لایه باز و استوک با کیفیت بالا احتیاج دارند. به عنوان مثال بیشتر این عکس ها برای عکس نوشته ها به کار گرفته می شوند.

به همین دلیل دریافت و جمع آوری اینطور عکس ها برای هر کسی مهم بوده و شاید خیلی از دوستان ندانند دسترسی به عکس های مورد نظرشان چندان کار سختی هم نخواهد بود.

در این مقاله از سایت مخاطب قصد داریم بهترین سایت های دانلود عکس خارجی با کیفیت بالا و به صورت کاملا رایگان را به شما معرفی کنیم. استفاده از این سایت ها برای پیدا کردن عکس های مورد نظرتان بسیار ساده است و به صورت رایگان می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود عکس های گرافیکی با کیفیت بالا

برای دانلود عکس های مختلف اولین کاری که به ذهن هر کسی می رسد این است که از گوگل استفاده کند. استفاده از قسمت تصاویر گوگل برای پیدا کردن عکس های با کیفیت بالا بدترین راه حل است.

چون اولا که این عکس ها کیفیت مناسبی نخواهند داشت و ثانیه همه آن ها کپی محسوب می شود. اگر برای تولید محتوا نیاز به تصاویر استوک با کیفیت بالا دارید این روش به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود!

برای دانلود عکس های با کیفیت بهتر است از سایت هایی استفاده کنید که در ادامه قصد داریم به شما معرفی کنیم. استفاده از این سایت ها برای دانلود تصاویر رایگان بوده یعنی عکس های رایگانی که ارائه می دهند هیچ کپی رایتی ندارد و شما با خیال آسوده می توانید از آن ها استفاده کنید.

از طرفی به قدری کیفیت بالایی دارند که به راحتی می توانید در پروژه های گرافیکی خود از آن ها استفاده کنید و هر طور که بخواهید تغییرشان دهید.

 

آموزش تصویری دانلود عکس های رایگان و با کیفیت

 

 

معرفی سایت های خارجی رایگان برای دانلود تصاویر با کیفیت

سایت هایی که در این قسمت می خواهیم به شما معرفی کنیم قطعا نیاز شما را برای دانلود هر عکسی که مد نظرتان باشد برطرف خواهد کرد. از عکس پروفایل گرفته تا عکس های وکتور و عکس های استوک حرفه ای با کیفیت بالا برای طراحان گرافیک.

پس اگر شما هم به دنبال دانلود تصاویر رایگان و با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم از سایت هایی که قصد داریم به شما معرفی کنیم استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید : ۱۰ سایت برتر آپلود عکس و فایل رایگان در سال ۹۸

 

دانلود تصاویر استوک از Freepik

سایت freepik

سایت freepik یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت ها برای دانلود عکس رایگان با کیفیت بالا می باشد. در این سایت تصاویر وکتور، استوک، آیکون و PSD های لایه باز به وفور یافت می شود.

تصاویر رایگان موجود در سایت freepik کاملا رایگان و بدون کپی رایت هستند و شما به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. اما این سایت تصاویر Premium هم دارد که برای دریافت آن ها باید اکانت پولی این سایت را خریداری کنید.

از قسمت فیلتر گذاری در جست و جوی تصاویر موجود در این سایت هم می توانید جست و جوهای دقیق تری را برای یافتن تصاویر مورد نظرتان تجربه کنید.

نکته بسیار مهم این است که اگر می خواهید تصاویر زیادی را در موضوع مورد نظرتان پیدا کنید بهتر است از کلمات تک واژه ای در جست و جوی خود در این سایت استفاده کنید. مثلا اگر به دنبال تصاویری با موضوع کسب و کار هستید بهتر است کلمه Business را فقط جست و جو کنید و از عبارات چند سیلابسی در جست و جو خودداری کنید.

در سایت Freepik چیزی حدود 3 میلیون تصویر رایگان وجود دارد که اکثرا در فرمت های Ai، SVG یا EPS و JPEG ارائه می شوند.

 

دانلود تصاویر وکتور رایگان از سایت Dribble

سایت dribbble

سایت dribble هم یکی از منابع قدیمی برای دانلود تصاویر وکتور است که می توانید به صورت رایگان ازش استفاده کنید. حدود 6 میلیون تصویر وکتور با کیفیت بالا در این سایت وجود دارد که توسط طراحان مختلف از سراسر دنیا منتشر شده است.

این سایت علاوه بر اینکه شما را در پیدا کردن تصاویر وکتور با کیفیت بالا کمک می کند پاتوقی برای طراحان گرافیک است که کارهای خود را به نمایش عموم قرار دهند.

دریبل را می توان بزرگترین جامعه طراحان دنیا نامید چراکه طراحان زیادی در این سایت فعالیت می کنند و نمونه کارهای خود را ارائه کرده اند. همچنین جدیدترین نسخه اپلیکیشن موبایل Dribble هم موجود است که می توانید از آن استفاده کنید.

Dribble هم مثل دیگر سایت های اکانت رایگان و پولی دارد. طراحان گرافیک حرفه ای برای فروش تصاویر خود در این سایت مجبور هستند اکانت پولی این سایت را خریداری کنند. اما استفاده از این سایت برای افراد عادی و عموم رایگان است.

 

دانلود تصاویر رایگان از Flickr

سایت flickr

سایت flickr هم همه تون می شناسید. یک سایت قدیمی و زیرمجموعه سایت یاهو است که هر نوع تصاویری در کیفیت های مختلف در آن یافت می شود. برای استفاده راحت از این سایت باید با اکانت یاهو خود در آن لاگین کنید.

استفاده از بسیاری از تصاویری که در سایت flickr موجود است رایگان می باشد. اما تصاویری هم دارای کپی رایت در این سایت وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید.

برای استفاده از این سایت هم بهتر است از جست و جوی کلیدواژه مورد نظرتان استفاده کنید تا تصاویر بیشتری را بتوانید پیدا کنید.

از آنجایی که بیشتر تصاویر موجود در این سایت با تگ های غیر مرتبط منتشر شده اند برای جست و جوی تصاویر مورد نظرتان باید وقت بیشتری صرف کنید. یکی از نقات ضعف این سایت همین است.

Flickr هم دقیقا مثل سایت قبلی قابلیت عضویت و بارگذاری تصاویر خودتان را هم دارد. در واقع flickr یک سایت اشتراک عکس مثل دریبل محسوب می شود. که البته برای اینکار حتما باید عضو سایت شوید.

این مقاله هم شاید به دردتان بخورد : کم کردن حجم عکس بدون افت کیفیت در ویندوز، اندروید و آیفون

 

بهترین سایت تصاویر استوک با کیفیت بالا Unsplash

سایت Unsplash

سایت Unsplash هم یک سایت قدیمی و یک منبع قوی از تصاویر با کیفیت بالا در موضوعات مختلف است. بیشتر تصاویر موجود در این سایت از نوع استوک هستند و کیفیت های بالایی دارند. حجم تصاویر موجود در این سایت حدود 3 الی 8 مگابایت است.

تصاویر این سایت به درد تولید کنندگان محتوا خصوصا برای افرادی که برای مقالات خود نیاز به تصاویر با کیفیت و استوک دارند می خورد.

اگر از صفحه لایسنس این سایت دیدن کنید متوجه آن می شوید که تمام عکس های موجود در این سایت رایگان بوده است و هیچگونه کپی رایتی ندارند.

اگر می خواهید از تصاویر این سایت استفاده کنید بهتر است ابتدا عضو شوید و سپس در حساب کاربری خود لاگین کنید. چون اگر بخواهید تصاویر را با کیفیت واقعی شان دریافت کنید باید حتما در سایت لاگین کرده باشید.

 

 دانلود تصاویر با کیفیت و رایگان از Pexels

سایت pexels

سایت pexels هم دقیقا مشابه سایت قبلی یعنی Unsplash است. توسط این سایت هم می توانید به تصاویر استوک زیادی با کیفیت بالا در موضوعات مختلف دسترسی پیدا کنید.

تصاویر استوک موجود در این سایت هم رایگان می باشند و شما تنها با لاگین کردن در این سایت می توانید هر عکسی که مد نظرتان باشد را با کیفیت واقعی اش دانلود کنید.

اگر می خواهید به عکس های بیشتری در موضوع مورد نظرتان برسید بهتر است از جست و جوی تک کلمه ای استفاده کنید.

سایت pexels تا به امروز حاوی بیش از  4 میلیون تصویر استوک است که این تصاویر توسط کاربران سایت به اشتراک گذاشته شده است.

 

دانلود رایگان تصاویر استوک از سایت Stocksnap

سایت Stocksnap

یکی از بهترین سایت ها برای دانلود تصاویر استوک با کیفیت بالا و رایگان سایت stocksnap است. توسط این سایت می توانید تصاویر زیادی را با کیفیت اورجینال در موضوعات مختلف و به صورت رایگان دانلود کنید.

برای استفاده از تمام امکانات این سایت باید در آن عضو شوید. اگر می خواهید تصاویر با کیفیت برای اینستاگرام یا پروژه های طراحی خود پیدا کنید کافی است به سایت stocksnap سری بزنید. این سایت منبع عظیمی از تصاویر استوک برای طراحان و تولید کنندگان محتوا است.

روزانه تصاویر زیادی در این سایت توسط کاربران مختلف آپلود می شود که شما هم می توانید از آن ها استفاده کنید. این سایت هم، هم تصاویر رایگان دارد و هم تصاویری که کپی رایت دارند! تصاویر پولی اش برای سایت شاتر استوک است که باید از آن خریداری کنید.

اما اگر دوست دارید تصاویر شاتر استوک را رایگان دانلود کنید پیشنهاد می کنم مقاله آموزشی “دانلود رایگان عکس از شاتر استوک” را حتما بخوانید.

 

دانلود رایگان وکتور از سایت Undrawn

سایت Undrawn

اگر به دنبال وکتورهای زیبا و خاص برای طراحی های خود می گردید پیشنهاد می کنم از سایت undraw.co استفاده کنید. این سایت دارای وکتورهای با کیفیت در موضوعات مختلف است که می توانید از آن ها در طراحی های خود استفاده کنید.

این سایت تحت مجوز MIT وکتورها را منتشر کرده است که باعث شده بدون درج منبع هم بتوانید از آن ها استفاده کنید. وکتورهای ارائه شده هیچ کپی رایتی ندارند!

همچنین تمام وکتورها در فرمت SVG ارائه شده اند که بهترین فرمت برای تصاویر وکتور است. چرا که بدون افت کیفیت می توانید آن ها را تغییر سایز دهید و در طراحی های خود ازشان استفاده کنید.

 

بهترین موتور جست و جوی عکس Pixabay

سایت Pixabay

سایت pixabay یکی از بهترین و بزرگترین موتورهای جست و جو برای دانلود عکس های استوک و با کیفیت است. در این سایت می توانید به بیش از 6 میلیون عکس در موضوعات مختلف و در کیفیت های بالا دسترسی پیدا کنید.

عکس هایی که در این موتور جست و جو وجود دارند برای طراحان و گرافیست ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین تولید کنندگان محتوا نیز می توانند از این تصاویر رایگان استفاده کنند.

عکس های موجود در سایت pixabay به صورت وکتور، استوک و PSD هستند که فاقد کپی رایت هستند. به راحتی و با خیال آسوده می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای راحتی کار می توانید اپلیکیشن موبایلی pixabay را روی گوشی خود نصب کنید و برای جست و جو تصاویر دلخواه تان از گوشی موبایل تان استفاده کنید.

 

دانلود وکتورهای زیبا از سایت Vectorstock

سایت Vectorstock

اگر به دنبال وکتورهای جذاب و با کیفیت هستید سایت vectorstock دارای بیش از 13 میلیون وکتور آماده است. تصاویر وکتوری که در سایت vectorstock در دسترس شما هستند فاقد کپی رایت هستند و برای مصرف شخصی می توانید از آن ها استفاده کنید. اما اگر در پروژه های تجاری بخواهید از آن ها استفاده کنید باید عضویت پولی این سایت را تهیه کنید.

 

دانلود رایگان آیکون از سایت Flaticon

سایت Flaticon

سایت flaticon به درد افرادی می خورد که به دنبال آیکون های لایه باز و کیفیت بالا هستند. این سایت منبع عظیمی از آیکون های وکتوری رایگان است که به صورت کاملا رایگان می توانید ازش استفاده کنید.

نکته مثب در سایت flaticon انتخاب فایل عکس آیکون ها به صورت رنگی و سیاه و سفید و در سایز دلخواه تان است. همینطور فرمت ارائه شده در این سایت برای وکتورها و آیکون ها PNG، SVG، PES و PSD است.

 برای دسترسی به آیکون ها مورد نظرتان کافی است موضوع آن را در سایت flaticon سرچ کنید. به عنوان مثال اگر آیکون هایی برای موضوع هاست و دامنه نیاز دارید کافی است کلمه Host را جست و جو کنید.

 

دانلود رایگان تصاویر وکتور از سایت Vecteezy

سایت Vecteezy

سایت vecteezy منبع خوبی برای پیدا کردن وکتورهای باکیفیت و رایگان است. توسط سایت vecteezy که یکی از بزرگترین موتورهای جست و جوی وکتور در دنیا است می توانید وکتورها را در غالب فایل لایه باز دانلود کنید.

در این سایت طراحان و گرافیست ها هر یک دارای پروفایل شخصی هستند و تصاویر وکتور خود را در آن منتشر می کنند. همینطور دیگر کاربران سایت هم می توانند حساب کاربری در سایت داشته باشند و با دیگر طراحان در تعامل باشند.

 

دانلود عکس های استوک از سایت Splitshire

سایت Splitshire

سایت splitshire هم منبع ارزشمندی از عکس های استوک با کیفیت است. بیش از 30 میلیون تصویر استوک در این سایت قابل دانلود است که شما به صورت رایگان می توانید در هر موضوعی که مد نظرتان باشد به عکس های این سایت دسترسی داشته باشید.

در این سایت به بیش از 100 هزار موکاپ با کیفیت و لایه باز هم می توانید دسترسی داشته باشید. تصاویر این سایت کیفیت بالایی دارند و کاملا هم رایگان هستند.

 

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردیم بهترین سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک و وکتور را به شما معرفی کنیم. سایت های freepik و Unsplash جزء بهترین سایت های دانلود تصاویر استوک به صورت کاملا رایگان هستند. پیشنهاد ما هم استفاده از این دو سایت است.

اما اگر شما هم سایت خوبی برای پیدا کردن و دانلود تصاویر با کیفیت استوک و وکتور سراغ دارید به ما معرفی کنید. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید.

 

1 نظر
  1. سعید سپاسی می گوید

    جوهره اولین جستجو گر عکس در ایران می باشد که انواع عکس ها در رابطه با موضوعات مختلف رو با کیفیت بالا و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد .

    https://www.jowhareh.com/

    به وبسایت جوهره سر بزنید .

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.