مقایسه بهترین اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی [ انتخاب بهترین اپلیکیشن زبان ]

جدیدترین اخبار تکنولوژی را با معرفی بهترین اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی دنبال خواهیم کرد. در حال حاضر یادگیری زبان دوم، به خصوص زبان انگلیسی از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که ارتباط ها و کسب و کار ها دیگر محدود به یک فضای خاص نیست و برای موفقیت بیشتر، باید این روابط را در سطح بین المللی گسترش داد. اپلیکیشن های مختلف مانند گوگل فوتوز، اپلیکیشن های ویرایش تصویر و جدیدترین آپدیت تیک تاک همگی نبار به داشتن آموزش سطح بالای زبان انگلیسی دارد.

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و شما با هر فردی از هر کشوری که بخواهید ارتباط برقرار کنید، می توانید از این زبان استفاده کنید. تمام افرادی که به این زبان مسلط باشند در زمینه کاری هم بسیار موفق خواهند بود و موقعیت های شغلی بیشتری پیش روی آن ها قرار می گیرد.

برای آموزش زبان انگلیسی، روش های سنتی و نوین مختلف و متعددی وجود دارد. یکی از روش های کارامد و مفید برای این کار، استفاده از اپلیکیشن های آموزشی می باشد که به شما امکان می دهد در هر زمان و مکانی به یادگیری زبان بپردازید. انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کار ساده ای نیست و باید به ویژگی های خاصی در این زمینه توجه داشت. در ادامه لیستی از بهترین اپلیکیشن ها را به همراه ویژگی های هرکدام در اختیار شما قرار می دهیم.

 بهترین اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن Doulingo

یکی از بهترین برنامه ها برای یادگیری زبان انگلیسی برنامه Doulingo است که تنها در بستر اندروید نزدیک به 10 میلیون کاربر دارد و تعداد کل کاربران این برنامه به 300 میلیون نفر می رسد!

این اپلیکیشن در واقع یک برنامه گسترده آموزش زبان است و افراد می توانند از آن برای دسترسی به در بیش از 35 زبان استفاده کنند. برنامه آموزش زبان دولینگو به کاربر کمک می کند تا مهارتهای گفتاری، خواندن، گوش دادن و نوشتن خود را با تمرینات مختلف تقویت کند تا ساختار واژگانی و دستوری مورد نیاز برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی یا هر زبانی را ارائه دهد.

Dolingo یک برنامه یادگیری زبان از طریق بازی است و با کمک بازی های مختلف به طور موثر درس هایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین، این برنامه مسیر پیشرفت زبان شما را برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما دنبال می کند و تمرین روزانه را به عنوان یک عادت به یادگیری زبان تبدیل می کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که برنامه Dolingo را به یکی از بهترین برنامه ها برای یادگیری زبان انگلیسی تبدیل می کند رایگان بودن آن است. با کمک این برنامه کاربر می تواند هر زبانی را که می خواهد از 28 زبان ارائه شده به صورت رایگان بیاموزد.

 بهترین اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن Learn Languages with Memrise

اپلیکیشن Learn Languages with Memrise دارای 45 میلیون کاربر فعال است که نشان می دهد این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. این برنامه زبان را از طریق ویدئو آموزش می دهد و افرادی که به زبان مسلط باشند از طریق ویدیو به سایر افراد تازه وارد آموزش می دهند. در حقیقت این برنامه به شما کمک می کند تا زبان را به صورت عملی با کمک مردم محلی در یک منطقه یاد بگیرید. به عنوان مثال، یک انگلیسی زبان ویدئویی را با زبان آموزان به اشتراک می گذارد تا آنها بتوانند توانایی صحبت کردن و یادگیری اصطلاحات جدید را افزایش دهند.

 بهترین اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن Hello English: Learn English

از دیگر اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی Hello English: Learn English است که بیش از 50 میلیون کاربر از آن استفاده می کنند. این برنامه در بین برنامه های منتخب Google در سال 2017 و 2018 قرار دارد و در سال 2017 عنوان بهترین برنامه هندی را از آن خود کرد. این برنامه دارای 475 درس زبان تعاملی است که موضوعات مختلف گرامر، واژگان انگلیسی و موارد دیگر را پوشش می دهد.

یکی از مهمترین نقاط قوت برنامه آموزش انگلیسی Hello ، امکان یادگیری آفلاین بدون نیاز به اینترنت است. این برنامه همچنین در آموزش خواندن، ترجمه، املا، دستور زبان و واژگان به کودکان به کمک بازی های تعاملی موثر خواهد بود.

 بهترین اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن Babbel

Babbel، یک برنامه یادگیری زبان انگلیسی است که توسط متخصصان یادگیری زبان توسعه یافته است و میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. این برنامه یکی از بهترین برنامه های کاربردی برای آموزش زبان انگلیسی برای مکالمه است که مهارت های مکالمه کاربران را با درس های تعاملی بهبود می بخشد.

این برنامه در تحقیقات دانشگاههای مختلف مورد مطالعه و ارزیابی قرار گرفته است و بر اساس نتایج بدست آمده، به عنوان مثال در دانشگاه ایالتی میشیگان، 96 درصد از شرکت کنندگان ارزیابی گرامر و واژگان خود را بهبود بخشیده اند و 73 درصد از داوطلبان مهارت های گفتاری خود را بهبود بخشیده اند.

 بهترین اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن Basuu: Language Learning

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی یا به طور کلی زبان، برنامه آموزش زبان Busuu است که در بین برنامه های انتخابی Google نیز قرار دارد. این برنامه بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان و در سیستم عامل های مختلف دارد و علاوه بر اینکه در لیست برنامه های منتخب گوگل قرار دارد، نظرات بسیار خوبی نیز از PC MAG دریافت کرده و به عنوان بهترین برنامه یادگیری زبان برای سال 2018 از سوی DtGV معرفی شده است.

بر اساس مطالعه منتشر شده در وب سایت Busuu، این برنامه می تواند برای یک زبان آموز در یک دوره آموزشی 22 ساعته موثر باشد.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.