بهترین ایر پاد برای ورزش در سال ۲۰۲۱ [ قیمت مناسب ]

امروز با معرفی جدیدترین اکسسوری دیجیتال یعنی بهترین ایرپاد برای ورزش در خدمت شما عزیزان هستیم.  این وسیله باید معیار های لازم از جمله ارگونومی مناسب و طراحی مناسب جهت قرار گرفتن در گوش و باتری قوی برای استفاده طولانی مدت را داشته باشد.جدیدترین اخبار تکنولوژی را به نقد و بررسی پند مدل از بهترین ایرپاد ها برای ورزش اختصاص داده ایم اما این موضوع دلیل نمیشو که نتوان از این ایرپاد ها برای کاتر های دیگر نیز استفاده کرد. یکی دیگر از فاکتور های لازم برای ایرپادی که قرار است برای هنگام ورزش استفاده شود این است که صدای بلند و مطلوب و میکروفون قوی جهت انقال صدا در زمان مکالمه را داشته باشد.

پرفروش ترین ایر پاد برای ورزش

 هدفون بی سیم تائوترونیکس مدل SoundLiberty Bh053 2020 53-01000-262

به سراغ اولین مدل ازبهترین ایرپاد ها برای ورزش میرویم. هدفون بی‌سیم تائوترونیکس که در تصویر مشاهده میکنید در حقیقت نسخه به‌روز شده سوند لیبرتی 53 است که این بار با حذف مشکل مکالمه در نسخه قبلی روانه بازار شده است. این محصول با تراشه و بسته‌بندی جدید عرضه شده است تا همراه با به‌روزرسانی‌، ویژگی‌های جدیدی را هم با خود به همراه بیاورد. دیگر ویژگی این نسخه را می‌توان جایگزین شدن استاندارد ضدآب  آی پی ایکس 7 با آی پی ایکس 8 دانست. علاوه بر این، مدت زمان مکالمه هم در این محصول جدید بهبود داشته است.
یکی از ویژگی‌های این مدل محفظه شارژ برای آن است. با استفاده از این محفظه شما می‌توانید مدت زمان بیشتری را از هدفونتان استفاده کنید. این مدل از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی یا دستگاهتان متصل می‌شود. برد این هدفون 10 متر است. هدفون‌های کاملاً بدون سیم امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.
تئاترونیکس هم به عنوان یکی از تولیدکننده‌گان مطرح این سری از محصولات، توانسته است جای خود را به خوبی در بازار این سری از هدفون‌ها باز کند. گفتنی است برای شارژ این هدفون فقط 2.5 ساعت زمان نیاز است. این مدل وزن کمی دارد و همین باعث شده تا در استفاده‌های درازمدت برای کاربر آزاردهنده نباشد.

مشخصات هدفون بی سیم تائوترونیکس مدل SoundLiberty Bh053 2020 53-01000-262

مشخصات هدفون بی سیم تائوترونیکس مدل SoundLiberty Bh053 2020 53-01000-262

وزن: 10.3 گرم
نوع اتصال: بی سیم
نوع گوشی: دو گوشی
مناسب برای: مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
رابط: بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث: 5.0
مقاومت در برابر آب: بله
مقاومت در برابر رطوبت و عرق: بله
قطر درایور: 6 میلی متر
باتری: دارد
اقلام همراه هدفون:
دارای 3 سری اضافی
ویژگی‌های خاص:
میکروفون , دارای محفظه شارژ
برد بلوتوث: 10 متر
ظرفیت باتری محفظه: 650 میلی‌آمپر ساعت
مقاوم در برابر آب IPX8 دارای گواهی
قابلیت استفاده تا 40 ساعت به‌همراه محفظه شارژ
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: 6 ساعت
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: 2.5 ساعت
نکات مثبت                                                                          نکات منفی
بیس عالی نسبت به هم رده ها                                               میکروفون متوسط
قابلیت کم و زیاد کردن صدا از روی خود محصول
وارد نشدن صدای بیرون هنگام گوش دادن به موسیقی
هنگام ورزش به خوبی داخل گوش چفت میشه و نمیوفته
خاموش شدن خودکار هندزفری ها بعد از 10 دقیقه عدم اتصال به یک دستگاه

نظر خریداران هدفون بی سیم تائوترونیکس مدل SoundLiberty Bh053 2020 53-01000-262

بهترین ایر پاد برای ورزش

نظر یکی از خریداران: من این کالارو حدود 10 ماه پیش هدیه گرفتم. برای گوش دادن به موسیقی از نظر من عالیه و نسبت به هم رده هاش با این قیمت یه سر و گردن بالاتره… البته اگه شما هم مثل من بیس خوبی از هندزفری میخواید چون واقعاً بیس خیلی خوبی داره. اگر بیس زیاد براتون مهم نیست میتونه براتون معمولی به نظر برسه. اما اگه هدف اولتون از خرید هندزفری، مکالمه است، بهتره به دنبال محصول دیگه ای باشید چون اصلا برای مکالمه خوب نیست. چون هم هندزفری توگوشیه و صدای خودتون رو آروم تر از حالت عالی میشنوید، هم میکروفون های ضعیفی داره و باید بلند حرف بزنید تا دیگران متوجه حرفاتون بشن. اما برای مکالمه در حد معمول قابل قبوله و از بهترین ایرپاد ها برای ورزش میباشد.

هدفون بلوتوثی انرجایزر مدل UB2605 

هدفون بلوتوثی انرجایزر  یکی از هدفون‌هایی است که می‌توان در هر زمانی همراه داشت. این مدل هدفون برای زمان مکالمه، گیمینگ و حتی ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته باید در نظر گرفت که این محصول در برابر آب، رطوبت و عرق بدن مقاوم است به همین دلیل برای ورزش کردن می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد و از بهترین ایرپاد ها برای ورزش میباشد. این نوع هدفون‌ها با دقت بالایی ساخته و طراحی می‌شوند تا با حرکات سریع در حین ورزش از گوش نیافتند.
از طرفی جنس این محصول از پلاستیک بوده شاید به همین دلیل وزن آن تنها 104 گرم است. ظرفیت باتری این هدفون 2600 میلی آمپر بوده و در صورتی که برای مکالمه از آن استفاده شود حدود 6 ساعت زمان می‌برد تا به صورت کامل خالی شود و در صورتی که برای پخش موسیقی استفاده شود این 6 ساعت به 4 ساعت تبدیل می‌شود. اما اگر فقط به صورت استندبای و همراه شخص باشد تا 12 ساعت هم باتری خالی نخواهد شد.
این هدفون در نهایت تنها 4 ساعت زمان لازم دارد تا دوباره به صورت کامل شارژ شود. شاید مهمترین خصوصیت یک هدفون نحوه اتصال آن به دستگاه‌های دیگر باشد. این هدفون با نسخه بلوتوث ورژن 5 به دستگاه‌های مورد نظر کاربر متصل می‌شود. نکته قابل توجه آن این است که محدوده عملکرد آن 10 متر بوده و به هر دستگاهی که از تکنولوژی بلوتوث بهره‌مند است متصل می‌شود.
این محصول دارای محفظه نگهدارنده بوده که بسیار شیک طراحی شده است. این محفظه حدود 6 ساعت زمان نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود و در صورت ضربه خوردن نیز از هدفون به خوبی نگهداری می کند. زیرا مدل قفل طراحی شده محفظه به صورت استاندارد است و به راحتی با ضربه باز نمی‌شود. در کنار تمامی این خصوصیات، می‌توان به قابلیت‌هایی مانند: کیفیت بالای صدا، کیفیت بالای ساخت هدفون، طول عمر بالای استفاده از هدفون، طراحی زیبا و قرارگیری بسیار حرفه‌ای در گوش اشاره کرد.

هدفون بلوتوثی انرجایزر مدل UB2605 

مشخصات هدفون بلوتوثی انرجایزر مدل UB2605 

وزن: 104 گرم
نوع اتصال: بی سیم
نوع گوشی: دو گوشی
مناسب برای:مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
رابط: بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث: 5.0
محدوده عملکرد: 10 متر
جنس بدنه: پلاستیک
مقاومت در برابر آب: بله
مقاومت در برابر رطوبت و عرق: بله
باتری: دارد
LED نشانگر: دارد
ویژگی‌های خاص:
میکروفون , دارای محفظه شارژ
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: 6 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: 4 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت استندبای: 12 روز
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: 4 ساعتپ
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه: 6 ساعت
ظرفیت باتری: 2600 میلی آمپر
نکات مثبت                                                                          نکات منفی
طراحی زیبا                                                                           …
باتری قوی
کیفیت عالی

نظر خریداران هدفون بلوتوثی انرجایزر مدل UB2605 

بهترین ایر پاد برای ورزش

نظر یکی از خریداران :قبل از این از ردمی ایرداتز اس استفاده میکردم که در برابرش مثل یه جُکِ بی‌مزه میمونه ، موسیقی که گوش نمی‌دادم هیچ بماند در واقع فقط وقتم رو هدر می دادم باهاش ، حتمنِ حتمن به سایز قطعه درون گوشی دقت زیادی کنین چون اگر گوشتون رو کامل فرا نگیره از نبود کمترین و حداقلِ بیس در موزیک ، ناامید از انتخاب این هدست خواهید شد ، ولی همین که قطعه‌ی مناسب رو به هدست بزنید چنان بیسی از این دستگاه میگیرید که شگفت زده تون کنه . همچنین این احتمال وجود داره که هیچ کدام از سری های موجود در جعبه به گوشتون نخوره چون خودم با وجود گوشهای کوچکی که دارم چون کوچک جُسه هستم از بزرگترین قطعه دارم استفاده میکنم بنابراین میتونید از سَری که قبلاً در مدل دیگری از هدست استفاده می کردید در این مدل به کار ببرید. من از این موقع ورزش استفاده میکنم و از بهترین ایرپاد ها برای ورزش میباشد.

 هدفون بی‌ سیم هوآوی مدل FreeBuds Pro

اگر به دنبال بهترین ایرپاد برای ورزش هستید، فری‌بادز پرو جدیدترین هدفون توگوشی تمام‌بی‌سیم هوآوی است که مجموعا ۳۰ ساعت ماوسیقی پخش می‌کند و از درایورهای ۱۱میلی‌متری بهره می‌گیرد. این دستگاه از تراشه کراین ای 1 استفاده می‌کند. این دستگاه از بلوتوث ۵.۲ و حذف نویز فعال بهره می‌برد. هر گوشی سه میکروفن و یک باتری ۵۲.۵ میلی‌آمپر ساعتی دارد. فری بادز پرو در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای وارد بازار می‌شود. دسته این محصول کوچک‌تر از فری‌بادز ۳ است و اسم برند هواوی  روی آن حک شده. هوآوی می‌گوید فری‌بادز پرو درمقایسه‌با نسل‌های قبلی هدفون‌های توگوشی تمام‌بی‌سیم شرکت، فرایند حذف نویز محیط را بهتر انجام می‌دهد و به یکی از قابلیت‌های برتر هدفون ایرپادز پرو اپل مجهز است.
هوآوی قصد دارد هدفون جدید خود را با سَری‌های کوچک و متوسط و بزرگ عرضه کند تا کاربران بسته ‌به شکل گوش خود، بهترین سَری را انتخاب کنند. هوآوی می‌گوید اپلیکیشنی را به‌همراه فری‌بادز پرو منتشر می‌کند که می‌تواند به شما بگوید کدام‌یک از سَری‌ها مخصوص گوشتان است. در بخش بیرونی هدفون جدید هوآوی، حسگری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پخش ماوسیقی یا شدت صدای آن را کنترل کنید. همان‌طورکه می‌شد انتظار داشت،‌ با ضربه‌زدن روی هدفون ماوسیقی پخش یا متوقف می‌شود و با سوایپ‌کردن روی بخش بیرونی آن، می‌توان شدت صدا را کنترل کرد.
همچنین، اگر با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، ای ان سی فعال می‌شود. اگر دوبار با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، وارد حالتی می‌شوید که اجازه‌ی ورود صدای محیط را به گوش می‌دهد. هوآوی می‌گوید قابلیت ANC فری‌بادز پرو می‌تواند صداهای ۴۰ دسی‌بل محیط را حذف کند. این در حالی است که فری‌بادز ۳ حداکثر صداهای ۱۵ دسی‌بلی را حذف می‌کرد. دراین هدفون، هوآوی استفاده می‌شود.
فری‌بادز پروبه سیستم حذف نویز A1 توگوشی از تراشه‌ی کرین فعال مجهز است. هوآوی می‌گوید هدفون جدیدش نخستین هدفونی است که به‌صورت پویا شدت قابلیت حذف نویز را تنظیم می‌کند. همچنین، این هدفون‌ حالت‌های ویژه‌ای برای تقویت صدای خارجی دارد. درهدفون تمام‌بی‌سیم هوآوی، از درایور ۱۱ میلی‌متری استفاده شده است وهوآوی گفته، فری‌بادز پرو می‌تواند به‌همراه کیس شارژ، مجموعا ۳۰ ساعت موسیقی پخش کند.

 هدفون بی‌ سیم هوآوی مدل FreeBuds Pro


مشخصات  هدفون بی‌ سیم هوآوی مدل FreeBuds Pro

وزن: 100 گرم
نوع اتصال: بی سیم
نوع گوشی: دو گوشی
مناسب برای: مکالمه , گیمینگ , کاربری عمومی
رابط: بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث: 5.2
باتری: دارد

اقلام همراه هدفون:
دفترچه راهنما
محفظه شارژ
کابل شارژ USB Type C

ویژگی‌های خاص:
میکروفون
کلید مدیریت میزان صدا
Noise Cancelling Microphone
دارای محفظه شارژ

نکات مثبت                                                                          نکات منفی
IP68 نبود گواهینامه                                                              ولوم صدای کمتر به نسبت ایرپاد‌های اپل
شارژ سریع ایربادز‌ها و کیس
شارژ وایرلس
دارای اپلیکیشن شخصی سازی
عدم خستگی در طولانی مدت
کیفیت صدای فوق‌العاده
انجام فرمان‌های قطع و وصل و تنظیم ولوم با دکمه نرم‌افزاری و حرکات لمسی

نظر خریداران هدفون بی‌ سیم هوآوی مدل FreeBuds Pro

بهترین ایر پاد برای ورزش

نظر یکی از خریداران: من خیلی هندزفری داشتم از بیتس و انکر تا مدلهای چینی مثل وان مور ولی هرکدوم یجای کار یکم اذیت میکرد یکیش کیفیت صداش خوب نبود یکیش طراحیش خوب نبود از گوشم میوفتاد یکی خوشگل نبود یکی نرم افزارش داغون بود ولی این هواوی همه چیز داشت وقتی تو گوش قرار میگیره طراحیش جوربه خودتم باورت نمیشه اینقد صدای محیط رو کم کنه و من این رو برای باشگاه رفتن خریدم و از بهترین ایرپاد ها برای ورزش هستش. حالا اگه میخای صدای محیط رو حتی واضحتر از قبل بشنوی بازم راه حل داره میکروفنش اینقد قویه از تو نرم افزار آل لایف تقویت صدا رو روشن کنی صدای محیط رو بهترم میشنوی. نویز کنسلینگ عالی.

هدفون بلوتوثی مدلW Display Screen 

اگر به دنبال هدفون بی‌سیم جمع‌و‌جور هستید، این ایر پاد که از بهترین ایرپاد ها برای ورزش نیز میباشد  یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل برخلاف ایرپاد به‌صورت کامل در گوشتان قرار می‌گیرد و به همراه یک عدد کیس چرم محافظ زیبا جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و نگه داری بهینه ارائه میشود. این محصول دارای محفظه با ابعاد استانداردی است و به‌آسانی در جیب و کیفتان جای می‌گیرد. محفظه شارژ مجهز به باتری قدرتمند 3500 میلی آمپر ساعتی است که تا ساعت ها میتوانید از آن استفاده کنید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی بهره ببرید.
همچنین این محفظه دارای نشانگر ال ای دی زیبا برای نمایش میزان شارژ محفظه و هریک از گوشی هاست. اتصال این هدفون به گوشی از طریق بلوتوث امکان‌پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه 5.0 تعبیه‌شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه استفاده کنید، تا 4 ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می‌دهد. در صورت استفاده از محفظه شارژ این میزان تا 12 ساعت افزایش می‌یابد. زمان مکالمه 4 الی 5 ساعت و زمان شارژ محفظه 1.5 ساعت می باشد.

هدفون بلوتوثی مدلW Display Screen

مشخصات هدفون بلوتوثی مدل W Display Screen 

نوع اتصال: بی سیم
نوع گوشی: دو گوشی
مناسب برای: مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
رابط: بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث: 5.0
باتری: دارد
LED نشانگر: دارد
ویژگی‌های خاص: میکروفون , Noise Cancelling Microphone , دارای محفظه شارژ
زمان مورد نیاز برای شارژ هدفون: 1 ساعت
دارای کنترلر لمسی رو گوشی ها
کیس شارژر مجهز به باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت
مناسب برای بازی های ویدئویی و ورزش
IOS قابلیت اتصال به گوشی های اندروید و
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: 5 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: 4 ساعت
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: 1 ساعت
نکات مثبت                                                                          نکات منفی
باتری قوی                                                                            …….
کیفیت عالی
ساخت منحصر به فرد
برند معتبر

نظر خریداران هدفون بلوتوثی مدل W Display Screen 

بهترین ایر پاد برای ورزش

نظر یکی از خریداران: صدای خیلی بلند داره با کیفیت خوب سریغ وصل میشه شارژش خیلی دیر خالی میشه و پاوربانکش شارژ زیادی نگه میداره تا شارژ کنه و جفتشون زود شارژ میشن دکمه نداره و لمسیه با این تخفیفی که داره حتما بهتون پیشنهادش میکنم بگیرید.

هدفون بلوتوثی شیائومی مدلMI IN-Air Buds 

همانطور که از اسم این ایرپادز پیداست، این محصول نسل جدید ایرپاد بی‌سیم شیامی است. این سری هدفون‌های شیامی که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام می این ایر بادز شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند. طراحی قسمت گوشی‌های این هدفون نسبت به نسل قبلی خود، تغییر چندانی نکرده و همچنان به‌راحتی و قدرت نسل قبلی است. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید.
هنگامی‌که برای اولین بار این ایرپادز را در دست میگیرید با یک باکس سفیدرنگ مواجه خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون‌ها مشاهده می‌شوند. این باکس سفید علاوه‌بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد؛ علاوه‌براین به محض بازکردن درپوش آن، آیفون، آیپد یا اپل‌واچ شما یا هر وسیله ای دیگری که در حالت جست‌وجوی هدفون و اتصال قرار خواهد گرفت.
این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا 5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه‌ای برای گوش‌کردن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی دارید، این ایر پادز میتواند گزینه مناسب باشد. لازم به ذکر است که این ایرپادز از بهترین ایر پاد ها برای ورزش میباشد. زیرا صدای بلند و طراحی خوب آن باعث میشود که به راحتی از گوش نیفتند و در اثر حرکات مختلف مشکلی برایش ایجاد نمیشود، این محصول دارای امکان شارژ بی‌سیم نیست.

هدفون بلوتوثی شیائومی مدلMI IN-Air Buds

مشخصات هدفون بلوتوثی شیائومی مدلMI IN-Air Buds 

نوع اتصال: بی سیم
نوع گوشی: دو گوشی
مناسب برای: مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
رابط: بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث: 5.0
جنس بدنه: پلاستیک
نوع کابل: سیلیکونی
نوع آهن‌ربا: مگنت بسیار قوی برای اتصال به کیس ایرپاد
باتری: دارد
LED نشانگر: دارد
ویژگی‌های خاص:
میکروفون , Dolby , دارای محفظه شارژ
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: بیش از 6 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: بیش از 6 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت استندبای: بیش از 150 ساعت
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: 4 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه: 2.5 ساعت
ظرفیت باتری: 450 میلی آمپر ساعت
نکات مثبت                                                                          نکات منفی
باتری قوی                                                                            …….
برند معتبر
طراحی زیبا

نظر خریداران هدفون بلوتوثی شیائومی مدلMI IN-Air Buds 

بهترین ایر پاد برای ورزش

نظر یکی از خریداران: سلام من دو ماهه این ایر پاد رو دارم و تا حالا هیچ مشکلی ازش ندیدم. صبح ها میرم ورزش و پیاده روی و با اون آهنگ گوش میدم. خیلی عالیه و کیفیت صداش حرف نداره. بنظرم بهترین ایرپاد برای ورزش همین مدل هستش. باتری خوبی هم داره. خودم گوشی شیائومی دارم و به راحتی کانکت میشه. البته با هر نوع گوشی کانکت میشه و مشکلی نداره.

هدست بی سیم مدل ایرپاد پرو

اما به بررسی اخرین مدل از بهترین ایرپاد ها برای ورزش بپردازیم. برندی که برای همه آشنا میباشد و حداقل یک باز هم که شده نام آن را شنیده اید. این سری هدفون‌ که همواره با طراحی منحصربه‌ فرد و با نام ایرپادر پرو شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند.همچنین قابلیت حذف نویز را دارد این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید.
هنگامی‌که برای اولین بار ایرپادز پرو را در دست می‌گیرید، با یک باکس سفیدرنگ مواجه خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون‌ها مشاهده می‌شوند. این باکس سفید علاوه‌بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه‌ای برای گوش‌کردن به موسیقی یا انجام تماس‌های تلفنی دارید، این محصول انتخابی مطلوبی خواهد بود که تجربه‌ی دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می‌آورد. گفتنی است این محصول به چیپست اچ وان جدید مجهز شده است.

هدست بی سیم مدل ایرپاد پرو

مشخصات هدست بی سیم مدل ایرپاد پرو

وزن: 54 گرم
نوع اتصال: بی سیم
نوع گوشی: دو گوشی
مناسب برای: مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
رابط: لایتنینگ
ABS جنس بدنه:
مقاومت در برابر آب: دارد
باتری: دارد
LED نشانگر: دارد
ویژگی‌های خاص:Noise Cancelling Microphone
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: 8 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: 6 ساعت
نکات مثبت                                                                          نکات منفی
باتری قوی                                                                            …….
مناسب برای ورزش
طراحی زیبا
کیفیت بالا

نظر خریداران هدست بی سیم مدل ایرپاد پرو

بهترین ایر پاد برای ورزش

نظر یکی از خریداران : فوق العادش. باتری خیلی خوبی داره و شارژ رو به خوبی نگه میداره. کیفیت صدا برای پخش موزیک و مکالمه عالیه. تا ده متری از دستگاه هم کار میکنه. بنظرم یه خورده قیمتش بالاس اما ارزش خرید داره و عالیه.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.