آشنایی با مفهوم حلقه هوشمند اوری مدل BL+ [ویژگی های برتر]

امروز با معرفی یکی از اکسسوری های دیجیتالی بسایر جذاب و کاربردی یعنی حلقه هوشمند اوری مدل BL در خدمت شما هستیم.یکی از مواردی که با پیشرفت علم و تکنولوژی به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته است، گجت های پوشیدنی می باشد. برای مثال استفاده از ساعت های هوشمند با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شد و هم اکنون این گجت طرفداران زیادی دارد. همین موضوع باعث شد سازندگان به فکر طراحی انگشترهای هوشمند بیفتند.

تا کنون برند های مختلفی اقدام به طراحی و تولید این گجت ها کرده اند اما هنوز هم مانند بهترین ساعت های هوشمند شناخته شده نیستند. با این وجود اکثر تلفن های هوشمند قابلیت تنظیم شدن با این حلقه های هوشمند را دارند و پیشبینی می شود به زودی این گجت ها هم طرفداران پر و پا قرص خود را پیدا کنند.

یکی از بهترین گجت هایی که تا کنون طراحی شده، حلقه هوشمند اوری مدل BL می باشد که توسط لابراتوار اوریگامی ساخته شده است. در واقع حلقه هوشمند ORii اولین گجتی است که بر اساس تکنولوژی صدا ساخته شده و ویژگی های بسیار جالبی دارد که در ادامه جدیدترین اخبار تکنولوژی به بررسی آن ها خوهیم پرداخت. اما اجازه دهید ابتدا با مفهوم کلی حلقه هوشمند آشنا شویم.

حلقه هوشمند اوری مدل BL

حلقه هوشمند چیست؟

همانطور که گفتیم حلقه هوشمند یک گجت پوشیدنی است که با سایر اتصالات اینترنتی موجود در محیط به سیستم متصل می شود.
به عنوان مثال، می توانید از این حلقه ها برای کنترل تلفن همراه یا تلویزیون هوشمند خانگی خود استفاده کنید. چگونه؟ فقط کافی است انگشت خود را در جهت مناسب حرکت دهید. بیشتر حلقه های هوشمند قابلیت پشتیبانی از حرکات را دارند، بنابراین چیپست آنها حرکت انگشت شما را دنبال می کند.

معرفی حلقه هوشمند اوری مدل BL

ORII اولین حلقه هوشمند است که با استفاده از فناوری صوت و دستیاران مجازی طراحی و ساخته شده است. این حلقه هوشمند به شما امکان می دهد تماس های شخصی خود را برقرار کرده و پیام ارسال کنید. شما می توانید از ORII بخواهید که قرارهای خود را با نشان دادن قرارهای خود به شما یادآوری کند. حلقه هوشمند ORII محصول آزمایشگاه اوریگامی است.
ایده اولیه حلقه هوشمند در هنگ کنگ ارائه شد؛ حلقه هوشمند اوری مدل BL که از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می شود و قابلیت پخش صدا را دارد. حلقه هوشمند ORII دارای دو میکروفون برای صحبت و ارتباط با دستیار هوشمند است. کاربران اندروید و iOS می توانند از این حلقه هوشمند استفاده کنند.

مشخصات حلقه هوشمند اوری مدل BL

وزن: 35 گرم
استفاده از تکنولوژی القای استخوانی برای انتقال صدا
نمایش اعلان ها تماس ها و ارسال پیام
ضد آب و گرد و خاک
قابلیت تنظیم سایز برای تمامی سایز ها
تشخیص حالات و حرکات دست

قابلیت های حلقه هوشمند اوری مدل BL

همانطور که گفتیم، Orii یک حلقه هوشمند است که صدا را از دستگاه به نوک انگشت شما و سپس از طریق رسانش صوتی به گوش شما منتقل می کند. استفاده از رسانش صوتی برای انتقال صدا ایده جدیدی نیست و به طور گسترده ای در زمینه سمعک استفاده می شود؛ که باعث می شود صدا به طور مستقیم به گوش داخلی برسد و در صورت آسیب به گوش خارجی یا میانی، این تکنیک می تواند قدرت شنوایی را حفظ کند.
این فناوری در ساخت برخی از هدفون های بی سیم نیز استفاده می شود. حلقه هوشمند اوری مدل BL از فناوری مشابهی استفاده می کند که در آن شما حلقه را روی انگشت اشاره قرار می دهید و هنگامی که در تماس ورودی ارتعاش می کند، به سادگی دست خود را بالا می آورید و نوک انگشت اشاره خود را در جلوی گوش قرار می دهید.
اوری در واقع یک جزء آلومینیومی است که شامل تمام قطعات الکترونیکی لازم است. بدنه اصلی این گجت 3 سانتی متر طول، 2 سانتی متر عرض و 12 میلی متر ضخامت دارد، اما با ظاهر خمیده آن کوچکتر از آن به نظر می رسد. این حلقه هوشمند کوچک ضد آب دارای ویژگی های بسیاری می باشد که هر کدام به نوبه خود قابل توجه است.
سیستم رادیویی دوگانه نسل چهارم بلوتوث با سیستم صرفه جویی در انرژی، مکانیزم جذب سر و صدا با میکروفون دوگانه، ژیروسکوپ، تک LED (برای اعلان های شخصی در برنامه دستگاه) ، باتری 50 میلی آمپر ساعتی و مهمتر از همه، محرک رسانش صوتی، که در زیر بدنه اصلی قرار دارد. جالب است بدانید که باتری کوچکی که برای این دستگاه نصب شده است، یک ساعت و نیم زمان مکالمه مداوم و حداقل 40 ساعت زمان آماده به کار را شارژ می کند که هر دوی آنها بیشتر از مصرف معمول روزانه است.
طبق آزمایشات انجام شده، کیفیت صدای این دستگاه بالاتر از حد انتظار است و حتی در محیطی شلوغ تمام صدا به وضوح منتقل شده و از طریق انگشت شنیده می شود؛ با این حال، نمونه آزمایش شده هنگام تماس با دستیار صوتی عملکرد خوبی نداشت، که نشان می دهد هنوز کارهای زیادی در این زمینه باید انجام شود.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.