بررسی امکانات آپدیت جدید تلگرام در ۱۴۰۲ (آخرین امکانات)

به احتمال زیاد همه ی شما با پیام رسان تلگرام آشنایی کامل دارید و با آپدیت جدید تلگرام در سال جاری آشنا شدید. این پیام رسان قابلیت ها و امکانات فوق العاده و بسیار جالبی را به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. از طرفی دیگر هر چند وقت یکبار این امکانات اپدیت می شوند و پس از هر اپدیت مخاطبان بار دیگر شگفت زده خواهند شد.

به همین دلیل تا کنون هیچ پیام رسان دیگری نتوانسته به اندازه تلگرام محبوب واقع شود، چرا که به سادگی امکان ایجاد و معرفی کسب و کار را برای کاربران  فراهم می کند. در ایران هم افراد زیادی از این پیام رسان استفاده می کنند و کسب و کارهای اینترنتی فراوانی هم از طریق آن به وجود آمده است، برای استفاده از این پیام رسان داشتن مودم و تجهیزات شبکه قوی یکی از ملزومات است.

آپدیت جدید تلگرام در 1400-1

امکانات آپدیت جدید تلگرام

اگر شما هم جزو کاربران و طرفداران تلگرام هستید، باید بدانید که به تازگی اپدیت جدید این شبکه اجتماعی با قابلیت های بی نظیر جدیدی منتشر شده است. آپدیت جدید تلگرام با شماره نسخه 7.9.0 ویژگی های جدید و بسیار جالبی دارد که از آن جمله می توان به پیام های خود محو شونده، تنظیم سرعت پخش ویدیو،ایموجی های متحرک جدید و… اشاره کرد.

قابلیت Group Video Calls

به روزرسانی جدید تلگرام شامل نسخه دوم ویژگی تماس ویدیویی گروهی است که به شما امکان می دهد حداکثر 30 فید ویدیویی و 1000 بیننده داشته باشید. تلگرام می خواهد در آینده تعداد بینندگان خود را افزایش دهد. البته نکته عجیب این است که برای استفاده از این ویژگی ابتدا باید گروهی ایجاد کنید، سپس در آنجا چت صوتی ایجاد کنید و سپس آن گپ را به حالت ویدئویی تبدیل کنید.

پیام های ویدیویی

نسخه دوم پیام های ویدئویی یکی دیگر از ویژگی هایی است که به تلگرام 7.9.0 اضافه شده است و به شما امکان می دهد از فیلم های با کیفیت بالاتر استفاده کنید. این نسخه به کاربر اجازه می دهد تا مکث، پخش یا ارسال پیام های ویدئویی را انجام دهد. همچنین می توانید هنگام فشار دادن هنگام استفاده از دوربین عقب هنگام ضبط ویدئو، آن را بزرگ کنید.

تنظیم سرعت پخش ویدیو

به روز رسانی جدید تلگرام به شما امکان می دهد سرعت پخش فیلم را بین 0.5 ، 1.5 و 2 برابر تنظیم کنید. برای استفاده از این ویژگی کافی است هنگام تماشای فیلم، روی منوی سه نقطه ای روی صفحه ضربه بزنید. علاوه بر این، اگر زمان مشخصی در ویدیو وجود داشته باشد که می خواهید برای مخاطبان خود مشخص کنید، می توانید در همان ثانیه به پیوند به ویدیو در همان زمان پاسخ دهید.

تماس ویدیویی دو طرفه

تماس های ویدئویی دو طرفه اکنون از اشتراک گذاری صوتی پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که صدای دستگاه شما به طرف دیگر منتقل می شود. برای به اشتراک گذاشتن صفحه در حین تماس تصویری، کافی است روی دکمه دوربین ضربه بزنید و صفحه را به عنوان منبع تصویر انتخاب کنید.

حذف خودکار پیام ها

حذف خودکار پیام ها اکنون دارای گزینه جدیدی برای زمانبندی یک ماهه است. این ویژگی قبلاً محدود به یک برنامه 1 روزه یا 1 هفته ای بود، اما اکنون وقتی روی منوی سه نقطه ای ضربه می زنید و Clear History را انتخاب می کنید، می توانید مشخص کنید که پیام های شما برای ماه آینده در دسترس خواهد بود.

ویرایش رسانه ها

ویرایشگر چند رسانه ای همچنین هنگام طراحی تصاویر دقت بالاتری را ارائه می دهد. در این به روز رسانی می توانید اندازه فونت خود را افزایش دهید یا با کاهش مقیاس تصاویر، اندازه فونت را کاهش دهید.

عناوین ادمین ‌ها یا Admin Titles

اگر شما مدیر کل گروه هستید ، با استفاده از این ویژگی که به روزرسانی جدید تلگرام اضافه شده است، می توانید یک عنوان ویژه به مدیران دیگر اختصاص دهید. به این ترتیب، سایر اعضا می توانند با وظایف و نقش های هر یک از این مدیران آشنا شوند. این ویژگی به سازماندهی گروه های تلگرام کمک می کند و کار را برای اعضا آسان می کند.

قابلیت انتقال مالکیت گروه تلگرام

یکی دیگر از گزینه های بروزرسانی جدید تلگرام، انتقال مالکیت گروه و کانال به دیگران است. با این ویژگی، صاحبان مشاغل مجازی به راحتی می توانند کانال ها یا گروه های دیگر خود را برون سپاری کنند. این ویژگی همچنین می تواند بازار خرید و فروش کانال های محبوب را ایجاد کند.

سایر ویژگی ها

سایر ویژگی های جدید Telegram 7.9.0 شامل انیمیشن های ورود به صفحه با رمز عبور بهتر ، دوربین در برنامه نسخه iOS و ایموجی های متحرک جدید است. همچنین ، اگر ایمیل بازیابی ندارید و رمز عبور خود را در دو مرحله فراموش کرده اید ، تلگرام تا 7 روز به شما فرصت می دهد تا رمز عبور خود را تغییر دهید.

امیدواریم که از مطالعه این مطالب لذت برده باشید!

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.