آشنایی با مشخصات گوشی اوپو A93s 5G+[ نقد و بررسی ویژگی ها]

امروزبا معرفی مشخصات گوشی اوپو A93s 5G در خدمت شما هستیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی این گوشی با جدیدترین اخبار تکنولوژی یا ما همراه باشید. تنوع برندهای تولید کننده اسمارت فون ها در جهان بسیار بیشتر از قبل شده و کمپانی های زیادی در ساخت این تلفن های هوشمند و افزودن قابلیت های جدید به ان  ها با هم رقابت می کنند.
کشور چین یکی از کشور هایی است که در تولید این محصولات بسیار موفق عمل کرده و توانسته محصولات تولیدی خود را به سراسر جهان به صورت انبوه صادر کند. در این کشور شرکت های زیادی در زمینه ساخت بهترین گوشی های هوشمند فعالیت دارند که یکی از آن ها شرکت اوپو نام دارد.
اوپو یک کمپانی نسبتا شناخته شده است و در چند سال اخیر به خوبی موفق شده با تولید تلفن های میان رده و پایین رده مقرون به صرفه، طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این شرکت در حوزه ساخت تلفن های هوشمند، تبلت ها، دستگاه های پخش کننده، سایر تجهیزات الکترونیکی و انواع اکسسوری های دیجیتال فعالیت دارد.
جدیدترین محصول شرکت اوپو، گوشی  Oppo A93s 5G می باشد که چندی پیش بدون سر و صدا به بازار چین معرفی شد. این محصول جزو گوشی های پایین رده و ارزان قیمت به شمار می رود و دارای مشخصاتی از جمله صفحه نمایش 90 هرتز، دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد.
این تلفن هوشمند دارای رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و در رنگ های مشکی، سفید و آبی تولید شده است. گفته می شود که این گوشی در اواخر این ماه در چین عرضه می شود.

مشخصات گوشی اوپو A93s 5G

مشخصات فنی گوشی اوپو A93s 5G

تعداد سیم کارت: 2 عدد
ظرفیت حافظه رم: 8 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش: 6.5 اینچ
دقت / رزولوشن: 1080 × 2400 | +FHD
نوع صفحه نمایش: LED-backlit IPS
درگاه شارژ از نوع USB Type-C 2.0 که از OTG پشتیبانی می کند.
از بلوتوث نسخه ۵٫۱ پشتیبانی می کند.
از NFC پشتیبانی می کند.

با گوشی اوپو A93s 5G بیشتر آشنا شوید

این گوشی از نظر سخت افزاری دقیقاً مشابه Oppo A93 5G است و تنها تفاوت آن ها در این است که پردازنده MediaTek Dimension جایگزین Qualcomm Snapdragon در مدل قبلی شده است.
این پردازنده از نوع Dimension 700 است که با لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده و دارای دو هسته Cortex A76 با قدرت 2.2 گیگاهرتز است. این چیپست همچنین با پردازنده گرافیکی G-57 و مودم 5.77 گیگابیت بر ثانیه در دسترس است.
چیپست اسنپدراگون 480 که با این مدل جایگزین شده است با لیتوگرافی 8 نانومتری ساخته شده و دارای دو هسته 2.0 گیگاهرتزی Cortex A76 ، پردازنده گرافیکی Adreno 619 و مودم 5G با سرعت 2.5 گیگابایت بر ثانیه است.
این چیپست دارای 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی است. ظرفیت باتری نسبت به نسخه قبلی تغییری نکرده و همچنان در 5000 میلی آمپر ساعت باقی مانده است، به همین دلیل جز بهترین گوشی های هوشمند با باتر قوی قرار میگیرد.
این تلفن از شارژ سریع 18 واتی با کابل USB-C پشتیبانی می کند و دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است. گوشی  A93s 5G با صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD Full HD Plus در دسترس خواهد بود. ما هنوز میزان ارتقا را نمی دانیم، اما نسخه اصلی، Oppo A93 5G، از سرعت ارتقاء 90 هرتز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش توخالی است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بالا و سمت چپ آن به چشم می خورد. صفحه نمایش محصول جدید Oppo با حداکثر روشنایی 600 نیت دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است و از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند.
دوربین اصلی دارای وضوح 48 مگاپیکسل است و با دو دوربین کمکی 2 مگا پیکسلی پورتره و ماکرو همراه است، این دوربین دقیقاً همان چیزی است که در A92 5G مشاهده کردیم؛ در کمال تعجب، نسخه 4G این گوشی دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی Super AMOLED و همچنین یک دوربین ماوراء بنفش 8 مگاپیکسلی بود!
پشت گوشی شیشه ای است و ابعاد آن برابر با 8.42 × 74.7 × 162.9 میلی متر می باشد. وزن این گوشی 189 گرم است که دقیقاً مشابه نسخه اصلی بوده و سنسور اثر انگشت در کنار گوشی و زیر دکمه پاور قرار گرفته است.
این تلفن هوشمند دارای یک سیستم اتلاف حرارتی سه بعدی پنج فولدی است که از خنک ماندن دستگاه هنگام انجام بازی های سنگین اطمینان می دهد.
Oppo A 93s به طور پیش فرض دارای اندروید 11 و رابط کاربری ColorOS 11.1 است.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.