بهترین گوشی سامسونگ سری a در سال ۱۴۰۲ + [آخرین مدل]

امروز میخواهیم محبوب ترین سری گوشی های سامسونگ را برای شما عزیزان بررسی کنیم. بهترین گوشی های سامسونگ سری آ را عرض میکنم. همه ما با گوشی های سری آ آشنایی جزئی داریم. گوشی های سری آ از سال 2015 وارد بازار شدند و در سال 2019 با تغییر چشم گیری روبرو شدند.
گوشی های سری آ در سال 2019 پر از ایراد و باگ بودند اما در سال 2020 این سری ها خیلی پخته تر شدند و در سال 2021 گوشی های فوق العاده خوبی را روانه بازار کردند و سری های آ 52 و آ 72 به شما حس گوشی های پرچمدار را القا میکنند.
این محصولات از جدید ترین تکنولوژی ها برخوردار هستند و با داشتن قوی ترین سیستم عامل های گوشی امکانات خاصی را برای کاربران فراهم می نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی بهترین گوشی های سامسونگ سری آ بپردازیم.

پرفروش ترین گوشی سامسونگ سری آ

گوشی موبایل سامسونگ مدل A72 SM-A725F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

این نسخه از گوشی موبایل با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت به عنوان یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ روانه بازار شده است. این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد.
سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.
این محصول سامسونگ با نسخه 11 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.7 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس است که با استفاده از فناوری سوپر اَمولِد و پنل اُلِد تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.
این صفحه‌نمایش در هر اینچ 394 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ گوریلا گلس است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند. تراشه‌ی این محصول، اسنپدراگن 720 جی از تراشه‌های 8 نانومتری سامسونگ است که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود.
این نسخه از گوشی با حافظه 128 گیگابایتی عرضه شده است. دوربین اصلی آ 52 سنسور 64 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض است. یک سنسور 12مگاپیکسلی و دو سنسور 5و8 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی آ 72 را تشکیل داده‌اند.
دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه یو اس بی تایپ سی و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.
سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با قابلیت‌های نزدیک به یک بالارده خوش‌ساخت را روانه بازار کند. این گوشی در حال حاضر بهترین گوشی سامسونگ سری آ میباشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل A72 SM-A725F/DS

نکات مثبت                                                                          نکات منفی
دوربین                                                                                حسگر اثر انگشت
باتری                                                                                   5 جی نبودن
سرعت
طراحی زیبا
حافظه زیاد

نظر خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل A72 SM-A725F/DS 

بهترین گوشی سامسونگ سری آ

نظر یکی از خریداران:

واقعا عالیه. برای من دوربین و حافظه خیلی مهم بود و وقتی با این مدل آشنا شدم فهمیدم که این همون چیزیه که من لازم دارم. باتریش بینظیره و پردازنه خیلی خوبی داره.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 SM-A715F/DS دو مدل سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت همراه با رم 6 گیگابایت

این گوشی یکی از قدرتمندترین محصولات میان‌رده موجود در بازار است که حسگر انگشت زیرصفحه نمایش و دوربین چهار‌گانه روانه بازار شده است. سامسونگ سال 2019 را با متنوع کردن هرچند بیشتر سری گوشی‌های A خود آغاز کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت اَمولِد و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند.
این گوشی با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.
این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.7 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس است که با استفاده از فناوری سوپر اَمولِد و فناوری آی پی اس تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.
این صفحه‌نمایش در هر اینچ 393 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ گوریلا گلس 3 است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند.
تراشه‌ی این محصول، اسنپدراگن 730 از تراشه‌های 8 نانومتری کوالکام است که به همراه 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 618 هم برای پخش ویدئو و بازی در این محصول درنظر گرفته شده است.
این گوشی در ظرفیت 128 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید. دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 64 مگاپیکسل تشکیل شده سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر از نوع فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی عمق و لنز ماکرو هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی این گوشی را تشکیل داده‌اند.
دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه تایپ سی و حسگر اثرانگشت اپتیکال در زیر صفحه‌نمایش هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. با وجود سری 72 اما این مدل نیز جز بهترین گوشی های سامسونگ سری آ میباشد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 SM-A715F/DS

نکات مثبت                                                                          نکات منفی
شارژ سریع                                                                           نداشتتن 5 جی
باتری قوی
خوش دست
دوربین
پردازنده
سرعت

نظر خریداران گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 SM-A715F/DS

بهترین گوشی سامسونگ سری آ

نظر یکی از خریداران:
این گوشی رو 6 ماهه خریدم. ازش راضی هستم. قیمتش زیاده و 5 جی نداره. حتی توی سری آ 72 هم 5 جی رو نزاشتن. باتریش خوبه. باهاش بازی آنلاین زیاد انجام میدم و از نظر باتری و سرعت پردازنده هیچ مشکلی نداشتم تاحالا. بنظرم بهترین گوشی سامسونگ سری آ هستش.

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52 SM-A525F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

این مدل گوشی نسخه های متفاوتی دارد و این نسخه ای که نام برده ایم با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت به عنوان یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ روانه بازار شده است.
این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.
این محصول سامسونگ با نسخه 11 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.5 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس است که با استفاده از فناوری سوپر اُمولِد و پنل اُلِد تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.
این صفحه‌نمایش در هر اینچ 407 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ گوریلا گلس است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند.
تراشه‌ی این محصول، اسنپدراگن 720 جی از تراشه‌های 8 نانومتری سامسونگ است که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. دوربین اصبی این گوشی سنسور 64 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض است. یک سنسور 12مگاپیکسلی و دو سنسور 5 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی این گوشی را تشکیل داده‌اند.
دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه تایپ سی و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با قابلیت‌های نزدیک به یک بالارده خوش‌ساخت را روانه بازار کند. به جرات میتوان گفت که جز بهترین گوشی های سامسونگ سری آ هستش.

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52 SM-A525F/DS

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
باتری                                                                                  کند بودن حسگر اثر انگشت
پردازنده                                                                              5 جی ندارد
دوربین

نظر خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل A52 SM-A525F/DS

بهترین گوشی سامسونگ سری آ

نظر یکی از خریداران:
من این گوشی رو یک هفته هست خریدم . نکته جالبی که شاید برای بعضی ها مهم باشه اینکه من در موقع خرید دو نوع ساخت یکی هند یکی مالزی در مغازه بود که اون فروشنده و بقیه فروشنده ها پرسیدم گفتن ذره ای تفاوت بین هند یا مالزی یا ویتنام نیست . من نسخه مالزی رو خریدم من تا اونجا که اطلاع داشتم فریم این گوشی پلاستیک بود در حالی که ماله من فلزی هستش و در گوشی برنامه ای نصب بود که مختص بازار مالزی بود و واقعا گوشی خوبیه و بهترین گوشی سامسونگ سری آ هستش. در شب واقعا کیفیت دوربین عالیه.

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

این گوشی با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128گیگابایت روانه بازار شده است. این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند.
این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با نسخه 11 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.4 اینچی است که با استفاده از پنل سوپر اَمولِد تصاویر شفاف و زنده‌ای را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 411 پیکسل را نشان می‌دهد. تراشه‌ی این محصول، مدیاتک هلیو جی 80
از تراشه‌های 12 نانومتری سامسونگ است که به همراه 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود.
ین نسخه از گوشی با حافظه 128گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را باز هم افزایش دهید. دوربین اصلی این گوشی سنسور 64 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض است. یک سنسور 8مگاپیکسلی و دو سنسور 5 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی این گوشی را تشکیل داده اند.
دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی ‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه تایپ سی و حسگر اثرانگشت هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.
سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با باند ارتباطی مدرن و عمر طولانی باتری روانه بازار کند. این گوشی نیز با توجه به بازه قیمتی و امکاناتش جز بهترین گوشی های سامسونگ سری آ میباشد.

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS

نکات مثبت                                                                          نکات منفی
باتری                                                                                    نداشتن هندفری در جعبه
دوربین                                                                                  سرعت شارژ متوسط
پردازنده
سرعت بالا
کیفیت مناسب

نظر خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS

بهترین گوشی سامسونگ سری آ

نظر یکی از خریداران:
این گوشی دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت بدون تردید یکی از خوب‌های گوشی‌های سری آ سامسونگ است. بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را محصولات مشابه دیگر هم دارند اما برنده این مدل که در ارزش خرید آن تأثیر زیادی دارد، صفحه‌نمایش و دوربین چهارگانه است. البته هنوز هم کیفیت ساخت و بدنه گوشی همان پلاستیک نسبتا باکیفیت سری آ است. از سوی دیگر در گستره قیمتی این گوشی موبایل رقبای بسیار قدرتمندی وجود دارند اما اگر همچنان دوربین، صفحه ‌نمایش و باتری مجموعه مشخصات موردنظرتان هستند، حتماً به آ 32 به عنوان یکی از انتخاب‌هایتان ایده‌آل فکر کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

این یکی دیگر از میان رده‌های شرکت سامسونگ است که در تاریخ 24 نوامبر 2020 معرفی شد و جز در بازه قیمتی گوشی های ارزان، جز بهترین گوشی های سامسونگ سری آ میباشد. شرکت سامسونگ برای این محصول خود از یک صفحه ‌نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، استفاده کرده است.
این صفحه‌ نمایش در هر اینچ 264 پیکسل را نشان می‌دهد که از جزئیات و وضوح تصویر خوبی برخوردار است. تراشه‌ این محصول مدیاتک هلیو پی 35 تراشه‌های ۱۲ نانومتری سامسونگ است که با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای کرتکس ای 55 همراه شده است. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو مناسب است.
این گوشی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود. یک لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین این گوشی را تشکیل داده اند.
برای دوربین سلفی هم یک لنز 8 مگاپیکسلی از نوع عریض انتخاب شده است که در گوشه بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است. منبع انرژی این گوشی یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS

نکات مثبت                                                                          نکات منفی
 باتری قوی                                                                            رم 4 گیگابایتی
قیمت مناسب

نظر خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS

بهترین گوشی سامسونگ سری آ

نظر یکی از خریداران:
به عنوان یه گوشی اقتصادی خیلی خوبه. همه امکانات رو داره و سعی کرده این شرکت با قیمت ارزون بیشترین امکانات رو به مردم بده. برای استفاده های روز مره عالیه. دوربینش مناسبه. حافظه داخلی زیادی هم داره و این خوبه. طراحیش خیلی قشنگ و تو دل برو هست.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A42 5G SM-  A426B/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت

اول از همه بگم که این گوشی از سر آ دارای فناوری پشتیبانی از شبکه 5 جی میباشد که حتی آ 72 هم این قابلیت را ندارد. علم به سرعت پیشرفت میکند و شبکه 5 جی نیز به سرعت در ایران شکوفا میشود و این حاکی از آینده دار بودن این گوشی میباشد.
این گوشی با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128گیگابایت روانه بازار شده است. این گوشی سامسونگ از فناوری ارتباطی 5 جی هم برخوردار است؛ بنابراین، می‌توانید حساب ویژه‌ای روی سرعت انتقال اطلاعات در این گوشی باز کنید.
این محصول دارای صفحه ‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.
این محصول سامسونگ با نسخه 10 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.6 اینچی است که با استفاده از فناوری سوپر اَمولِد و پنل اُلِد تصاویر شفاف و زنده‌ای را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 266پیکسل را نشان می‌دهد.
تراشه‌ی این محصول، اسنپدراگن 750 از تراشه‌های 8 نانومتری سامسونگ است که به همراه 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. دوربین اصلی سنسور 48مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض است. یک سنسور 8مگاپیکسلی و دو سنسور 5 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی این گوشی را تشکیل داده‌اند.
دوربین سلفی 20مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی ‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه تایپ سی و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با باند ارتباطی مدرن و عمر طولانی باتری روانه بازار کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A42 5G SM-  A426B/DS

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
5 جی                                                                                  جنس بدنه پلاستیکی
دوربین
طراحی زیبا
پردازنده بسیار قوی

نظر خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A42 5G SM-  A426B/DS

بهترین گوشی سامسونگ سری آ

نظر یکی از خریداران:

حقیقتش فکر نمیکردم با این پولی که دارم پرداخت میکنم به این گوشی و ای این امکانات برسم. باتوجه به بودجه ای برای برای این گوشی در نظر میگیرید واقعا امکانات خوبی را دریافت میکنید. مهم ترینش باتری و دوربین و 5 جی بودن این گوشیه.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A51 SM-A515F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت

این گوشی با رم 6 گیگابایتی روانه بازار شده است. این محصول دارای صفحه‌ نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است.
این گوشی موبایل سامسونگ با نسخه 10 از سیستم‌ عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.5 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس با استفاده از فناوری سوپر اَمولد و پنل اُلِد تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.
این صفحه‌نمایش در هر اینچ 405 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ گوریلا گلس 3 است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند. تراشه‌ی این محصول، اگزینوس 9611 از تراشه‌های 10 نانومتری سامسونگ است که به همراه 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود.
این گوشی در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید. دوربین اصلی این گوشی سنسور 48مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض
است. یک سنسور 12مگاپیکسلی و دو سنسور 5 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی
را تشکیل داده‌اند.
دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه تایپ سی و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. این مدل نیز یکی از بهترین گوشی های سامسونگ سری آ میباشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A51 SM-A515F/DSN 

نکات مثبت                                                                          نکات منفی
طراحی زیبا                                                                          نداشتن 5 جی
پردازنده قوی
دوربین باکیفیت
وزن سبک
سرعت بالا

نظر خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدلبهترین گوشی سامسونگ سری آ Galaxy A51 SM-A515F/DSN 

بهترین گوشی سامسونگ سری آ

نظر یکی از خریداران:
عالیه یکی از همکارای پدرم برامون گرفته بود به عنوان هدیه، من برای بازی و درس ازش استفاده می کنم درسته که داغ می کنه اما من مشکلی ندارم بازی کالاف موبایل رو راحت اجرا میکنه هر چند بخاطر نت مضخرفممون بازی هنگ میکنه ولی خب اگه نت خوب باشه که همه چی عالیه.کیفیت دوربینم که عالیه.‌ فقط تو توضیحات گفتید که اندرویدش ۱۰هست ولی بخاطر بروزرسانی که خود گوشی داده اندرویدش 11 شده تو ۱ ساعت و نیم کامل شارژ میشه.بنظرم اگه یه گوشی خوب وارزون قیمت میخواید، میتونید به این گوشی فکرکنید

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.