بررسی جدیدترین ساعت اپل- apple

مدت ها است که ساعت های هوشمند وارد زندگی افراد مختلف شده اند. شاید در گذشته اینگونه محصولات نیاز نبود، اما امروزه با توجه به سبک زندگی مردم، کم کم استفاده از این محصولات در بین افراد مختلف رایج می شود. در این بین، برند معتبر و مشهور اپل هم هرساله هنگام ارائه آیفون های جدید، از ساعت های هوشمند اپل موسوم به اپل واچ هم رونمایی می کند.

بررسی جدیدترین ساعت اپل 

جدیدترین ساعت اپل، اپل واچ سری 7 خواهد بود که بنا بر اطلاعات منتشر شده در طی امسال تولید و ارائه خواهد شد. اما پیش از آن، دو سری اپل واچ 5 و 6 در سال های گذشته رونمایی شده اند که به بررسی دقیق آنها خواهیم پرداخت. با توجه به اطلاعاتی که به طور غیر رسمی منتشر شده، بنا بر این است که اپل واچ سری 7، با ظاهری بسیار متفاوت تر نسبت به نسل قبلی و همچنین در رنگ های جدیدی همچون سبز ارائه شود. البته تا زمان عرضه رسمی آن هیچ چیزی مشخص نخواهد بود و امکان هرگونه اقدامی از سوی شرکت اپل وجود دارد.( خرید اقساطی اپل واچ )

بررسی جدیدترین ساعت اپل

اپل واچ سری 5

اپل واچ سری 5، در سال 2019 به طور رسمی معرفی و عرضه جهانی شد. این محصول که در هنگام عرضه با استقبال خوبی از سوی کاربران اپل هم مواجه شد، به فروش نسبتا خوبی هم در سراسر دنیا دست پیدا کرد. این ساعت هوشمند در ابعاد 44 در 38 در 10.7 میلی‌متر ساخته شده که ابعاد متناسب و معقولی می باشد. فرم صفحه این ساعت هوشمند به شکل مستطیل بوده و اگر قصد خرید ساعت هوشمند در فرم های دیگری مانند دایره و بیضی را دارید، باید محصولات شرکت های دیگر را نیز بررسی کنید. وزن حدودی این محصول تقریبا 36.7 گرم می باشد. از دیگر ویژگی های بدنه این ساعت هوشمند می توان به ضدآب تا عمق 50 متری و  مجوز ECG اشاره کرد. این محصول دارای قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را هم دارد. نمایشگر این محصول LTPO OLED لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ است که کیفیت چشم نوازی را به مخاطبین ارائه می دهد. سایز این نمایشگر خوش ساخت نیز 1.78 اینچ (~60.0% نسبت نمایشگر به بدنه) می باشد. یکی از مهم ترین فاکتور های خرید یک ساعت هوشمند و یا گوشی هوشمند، کیفیت صفحه نمایش آن بوده تاثیر بسیار زیادی در تجربه استفاده شما از آن محصول دارد. در مورد این ساعت هوشمند، رزولوشن تصویر 448 در 368 پیکسل (~326 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) است. محافظ صفحه ای که برای مقاومت صفحه نمایش استفاده شده از نوع پوشش شیشه‌ی Ion-x می باشد که از استحکام خوبی برخوردار می باشد. از قابلیت های ویژه و منحصر به فرد این صفحه نمایش می توان لمس سه‌بعدی، روشنایی 1000 نیت و نمایشگر Always-on را نام برد. سیستم عاملی که شرکت اپل در این محصول استفاده کرده، watchOS 6.0 است. تراشه این ساعت هوشمند اپل S5 و همچنین پردازنده گرافیکی آن PowerVR می باشد. باتری اپل واچ سری 5 نیز باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 292 میلی آمپر ساعت (1.12 وات ساعت) است. از حسگر های این دستگاه می توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ضربان قلب‌سنج (نسل دوم)، فشارسنج، قطب‌نما و همچنین قابلیت پشتیبانی دستیار صوتی از حالت گفتگو و زبان محاوره اشاره کرد.( قیمت اپل واچ سری 5 )

جدیدترین ساعت های هوشمند اپل

اپل واچ سری 6

جدیدترین ساعت اپل پس از اپل واچ سری 5، اپل واچ سری 6 می باشد که در ادامه بررسی می شود. این محصول که در حال حاضر و پیش از عرضه اپل واچ 7، جدیدترین ساعت اپل محسوب می شود، در ابعاد 10.4 × 34 × 40 میلی‌متر ساخته شده است. وزن این محصول نسبت به نسل قبلی کمتر شده و حدودا 30.5 گرم است. این ساعت هوشمند که در سال 2020 عرضه شده دارای بدنه آلومینیومی و همچنین قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر می باشد. نمایشگری که نیز در این محصول استفاده شده از کیفیت خوبی برخوردار بوده و از نوع نمایشگر همیشه روشن Retina LTPO OLED می باشد. سایز صفحه نمایش 1.57 اینچ و رزولوشن آن 394*324 پیکسل است. همچنین لازم به ذکر است که این صفحه نمایش دارای روشنایی 1000 نیت می باشد. سیستم عامل به کار رفته در این ساعت هوشمند هم قاعدتا از نسل قبلی جدیدتر بوده و WatchOS 7 است. تراشه این دستگاه نیز از عملکرد خوبی برخوردار بوده و از نوع اپل S6 مبتنی بر پردازنده A13 Bionic به کار رفته در آیفون 11 می باشد. پردازنده اپل واچ سری 6 ، 2 هسته‌ای و 64 بیت بوده و همچنین پردازنده گرافیکی آن PowerVR است. در این محصول به مانند دیگر سری های اپل واچ، حسگر های ویژه ای استفاده شده که از بین آنها می توان به حسگر افتادن، سنجش اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب الکتریکی و حسگر اپتیکال ضربان قلب نسل دوم، قطب‌نما، ارتفاع‌سنج اشاره کرد. همچنین این اپل واچ دارای هشدار افت و افزایش بیش از حد ضربان قلب، هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب، پشتیبانی از ECG، تماس اضطراری، SOS و تشخیص افتادن نیز می باشد.( قیمت اپل واچ سری 6 )

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.