بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع در سال ۱۴۰۰+(مشخصات کامل)

امروزه دیگر دوربین های dslr به محبوبیت بالایی رسیدند و به لطف فعالیت شرکت های بزرگی در این زمینه شاهد دوربین های حرفه ای و پیشرفته هستیم. اما همچنان آن دوربین های قدیمی محبوب هستند و بسیاری به دنبال آنها هستند تا بتوانند در همان لحظه و بعد از عکس گرفتن آن را چاپ کنند و لذت ببرند. خوشبختانه شرکت های مختلفی نیز در این زمینه کار کردند و دوربین های بسیار خوبی را تولید و روانه بازار کردند. در این مطلب قصد دارم تا به معرفی بهترین دوربین چاپ سریع بپردازم. بنابراین اگر شما هم عاشق همان روز های قدیم هستید و می خواهید حس آن زمان را دوباره زنده کنید تا انتهای این مطلب را بخوانید.

اگر شما علاقه چندانی به دوربین فیلم برداری و عکاسی حرفه ای ندارید و صرفا دنیای عکاسی را برای زیبایی های آن دنبال می کنید این دوربین ها می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشند. دوربین هایی که شاید امکانات و کیفیت چندان بالایی نداشته باشند اما می توانند خیلی خوب حس همان دوربین های قدیمی را به شما انتقال دهند. در واقع نقطه قوت این دوربین در توانایی چاپ لحظه ای عکس بر روی کاغذ است که همین موضوع باعث محبوبیت دوربین های عکاسی چاپ سریع شده است.

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع Fujifilm-Instax-Mini-9

بهترین دوربین چاپ سریع

شاید برای شماهم جالب باشد که بدانید دقیقا این دوربین ها چگونه کار می کنند؟ در واقع این دوربین ها با طراحی که دارند بعد از اینکه عکس موردنظر شما ثبت می شود و فیلم مورد نظر درون دوربین قرار میگیرد به مرور زمان عکس بر روی کاغذ چاپ می شود. این فرایند با صرف کمی زمان انجام می شود. این دوربین ها دقیقا به علت همین ساختارشان با محدودیت های بسیار زیادی رو به رو هستند و اشکال عجیب غریبی دارند که شاید در تجربه های اول زیاد برایتان جالب و جذاب نباشد.

قیمت دوربین چاپ سریع چقدر است؟

این دوربین ها معمولا به علت اینکه امکانات چندان زیادی ندارند و حتی در برخی مواقع در حد یک گوشی پرچمدار نیز نیستند قیمت بسیار پایینی دارند. در هنگام خرید این دوربین ها به هیچ عنوان انتظار یک دوربین عکاسی فوق العاده یا حتی مبتدی را نداشته باشید. این دوربین ها صرفا جهت انتقال آن حس نوستالژی قدیمی است و بهتر است با این پیش فرض به سراغ آنها بروید.

بهترین دوربین چاپ سریع در بازار ایران:

بعد از کلی حرف بالاخره به بحث اصلی یعنی معرفی بهترین دوربین چاپ سریع رسیدیم. در ادامه قصد دارم تا چندتا از بهتری ها را به شما معرفی کنم اما توقع محصولاتی متنوع و پیچیده را نداشته باشید. بهترین دوربین هایی که در این دسته قرار میگیرند معمولا تفاوت خیلی فاحشی با یکدیگر ندارند.

اگر به دنبال دوربین های حرفه ای هستید می توانید مطلب بهترین دوربین فیلم برداری یا بهترین دوربین های عکاسی را بخوانید. اما اگر علاقه مند به دنیای دوربین های چاپ سریع هستید تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Square SQ10

دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Square SQ10

مشخصات دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Square SQ10:

وزن: 450 گرم
نوع حسگر: cmos
ابعاد حسگر: 1/4 اینچ
فاصله کانونی: 28.5 میلی متر
دیافراگم: f2.4

شرکت فوجی فیلم را می توان یکی از برترین تولید کنندگان دوربین های چاپ سریع به حساب آورد. این محصول یکی از بهترین دوربین های سریع اینستکس می باشد که به علت قیمت بسیار مناسب و امکانات قابل قبول بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

این دوربین از یک حسگر دیجیتالی با دقت 3.7 مگاپیکسل برای ثبت تصاویر استفاده می کند که همین موضوع باعث ایجاد یک تغییر بزرگ در این دوربین نسبت به دیگر محصولات این سری شده است. عکس های این دوربین می توانند در حافظه داخلی یا حافظه کارت sd دوربین ذخیره بشوند. سایز تصاویر به ثبت رسیده توسط این دوربین 62 در 62 میلی متر می باشد که به نسبت دیگر دوربین های هم رده خود یک برتری به حساب می آید.

لنزی که برای این محصول در نظر گرفته شده است دارای قابلیت فوکوس خودکار (فوکوس نقطه) می باشد. این لنز دارای فاصله کانونی 28.5 میلی متر و محدوده دیافراگم f2.4 می باشد و تا سه برابر قدرت زوم دارد.

شرکت فوجی فیلم برای این محصول یک عدد صفحه نمایش 3 اینچی tft lcd در نظر گرفته است که دارای چشمی می باشد و می تواند این محصول را کامل تر کند. کارتریجی که برای این محصول در نظر گرفته است ظرفیت 10 فیلم را دارد و حافظه داخلی آن ظرفیت ذخیره 50 تصویر را دارد. در مجموع همه اینها به همراه قیمت مناسب این مدل آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای هر فردی تبدیل کرده است.

نقاط قوت:

عکس با فرم مربعی

قابلیت های مختلف

سایز عکس مناسب

دارای تنظیمات مختلف

دارای حافظه داخلی

طراحی مناسب

نقاط ضعف:

قیمت بالای کاغذ آن

نظر خریداران دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Square SQ10:

نظر خریداران دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Square SQ10

مشاهده قیمت بهترین دوربین چاپ فوری در نورنگار

ین دوربین تمام خواسته هایی که در مورد یه دوربین چاپ سریع داشتم رو یکجا تو خودش داشت. این دوربین از نظر کارایی، کیفیت عکس ها و فرمت مربعی که داره واقعا عالیه… و با اطمینان میتونم بگم که نسبت به رقیبش پولاروید پاپ خیلی کیفیت و جذابیت های بیشتری داره

دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

مشخصات دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9:

وزن: 307 گرم
جنس بدنه: پلاستیک مقاوم
فاصله کانونی: 35 میلی متر
سایز عکس: 46 در 62 میلی متر

اگر بخواهیم پر فروش ترین و محبوب ترین دوربین چاپ سریع را معرفی کنیم قطعا باید گزینه از شرکت فوجی فیلم باشد. دوربین اینستکس مینی 9 را می توان یکی از پرفروش ترین دوربین های عکاسی فوجی به حساب آورد که به علت طراحی جالب و قیمت مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این دوربین دارای ساختار عجیب و غریبی است و بدنه آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. وزن این محصول به طور کلی 307 گرم می باشد که این یعنی حمل و نقل آن بسیار آسان است.

این دوربین با فیلم های مخصوص شرکت فوجی فیلم کار می کند که اندازه این فیلم ها 4.6 سانتی متر در 6.2 سانتی متر است. این ابعاد کاملا یک چیز مرسوم به حساب می آید و نمی توان ایراد خاصی به آن گرفت. انرژی مورد نیاز این دستگاه از طریق 2 باتری قلمی تامین می شود که این باتری ها برای گرفتن 200 عکس کافی هستند.

برای این دوربین یک عدد فلش نیز در نظر گرفته شده است که در محیط های تاریک می تواند بسیار کمک کننده باشد. در کنار دوربین یک شیار جهت گرفتن عکس چاپ شده وجود دارد و به لطف طراحی خوب شرکت فوجی فیلم بعد از گذشت تنها چند دقیقه عکس مورد نظر بر روی کاغذ چاپ می شود و می توانید آن را تماشا کنید.

لنزی که برای این محصول در نظر گرفته شده است دارای فاصله کانونی 35 میلی متر می باشد. این فاصله کانونی کاملا معمول به حساب می آید و نه می توان گفت خیلی واید است و نه می توان گفت خیلی بسته است. این لنز توانایی فوکوس بر روی اجسام دور تر از 60 سانتی متر  را دارد که البته می توان با یک آداپتور ماکرو بر روی اجسام نزدیک یعنی 33 تا 50 سانتی متری نیز فوکوس کرد.

نقاط قوت:

زیبایی

وزن کم و ابعاد مناسب

قیمت مناسب

امکانات زیاد

سرعت چاپ عکس بالا

نقاط ضعف:

قیمت نسبتا بالای فیلم

شکل عجیب و غریب

نظر خریداران دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9:

نظر خریداران دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

مشاهده قیمت بهترین دوربین چاپ فوری در نورنگار

این دوربین صرفا برای سرگرمی و به عنوان یه وسیله فانتزی باید در نظر گرفته بشه! به هیچ عنوان نباید انتظار عکس جدی ازش داشت! به نظرم طراحی خوبی داره و جالبه!

دوربین چاپ سریع کداک مدل Instant Print

دوربین عکاسی چاپ سریع کداک مدل Instant Print

مشخصات دوربین چاپ سریع کداک مدل Instant Print:

وزن: 382 گرم
جنس بدنه: پلاستیک و پلی کربنات
دقت حسگر: 5 مگاپیکسل

یکی از محصولات کداک که به علت طراحی مناسب و قابلیت های خوبش لیاقت حضور در لیست بهترین دوربین چاپ سریع را داشت. بدنه این دوربین از پلاستیک و پلی کربنات ساخته شده است و طراحی آن مستطیلی می باشد که همین موضوع باعث شده تا برای حمل و نقل و استفاده در هنگام سفر و مهمانی بسیار مناسب باشد. وزن آن 382 گرم می باشد که چندان بد نیست و نمی توان آن را سنگین حساب کرد.

حسگری که برای این دوربین در نظر گرفته شده است فول فریم بوده و دقت موثر آن 5 مگاپیکسل است. نسبت ابعاد عکسی که با این حسگر به ثبت می رسد 7.62 سانتی متر در 5.08 سانتی می باشد.

لنز این دوریبن دارای قابلیت فوکوس خودکار و لرزشگیر می باشد که باعث شده تا عکس های گرفته شده بسیار کیفیت بهتری داشته باشند. این دوربین می تواند بعد از عکاسی به سرعت تصاویر موردنظر را چاپ کند و خروجی آن را به شما تحویل دهد که همین سرعت بالا یکی از دلایل محبوبیت آن است. برای ذخیره سازی نیز این دوربین دارای یک درگاه ذخیره سازی میکرو اس دی است که تا ظرفیت 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند. در کل دوربین مناسب است و می تواند یک گزینه خوب برای هر کسی باشد.

نقاط قوت:

طراحی جالب و زیبا

کیفیت عکس مناسب

دارای درگاه ذخیره سازی میکرو اس دی

بدنه مقاوم

نقاط ضعف:

قیمت بالا

نظر خریداران دوربین چاپ سریع کداک مدل Instant Print:

نظر خریداران دوربین عکاسی چاپ سریع کداک مدل Instant Print

مشاهده قیمت بهترین دوربین چاپ فوری در نورنگار

در کل بد نیست و برای عکسهای دورهمی مناسبه

دوربین چاپ فوری فوجی فیلم مدل Instax wide 300

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax wide 300

مشخصات دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax wide 300:

وزن: 612 گرم
فاصله کانونی: 95 میلی متر
دیافراگم: f/14

اگر به دنبال عکاسی واید هستید این دوربین قطعا یکی از بهترین گزینه های ممکن می باشد. لنز این دوربین دارای فاصله کانونی 95 میلی متر و دیافراگم آن f/14 می باشد. قطعا با همین دو مشخصه می توان فهمید که این دوربین برای عکاسی از نزدیک اصلا مناسب نیست و اگر علاقه زیادی به عکاسی واید دارید می تواند یک گزینه مناسب باشد.

اندازه عکس این دوربین نسبت به دیگر مدل های موجود در بازار بزرگ تر است که همین موضوع یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید. ابعاد این مدل 12 * 18.8* 9.6 سانتی متر است و وزنی معادل 635 گرم دارد. این وزن برای یک دوربین چاپ سریع کمی زیاد است و می تواند یکی از نقاط منفی آن به حساب بیاد.

از نظر طراحی نیز فرم دوربین به شکل مستطیل است اما متاسفانه سازنده بیشتر تمرکز خود را بر روی کوچک کردن دوربین گذاشته است و همین موضوع باعث شده تا کمی شکل آن عجیب و غریب به نظر برسد و کمی توی ذوقتان بزند.

همچنین این دوربین دیجیتالی نیست و از دیگر قابلیت های آن می توان به چشمی و فلاش اشاره کرد. در کل محصول بدی نیست اگر بیشتر به دنبال عکاسی واید هستید در غیر این صورت گزینه های بسیار بهتری نیز وجود دارد که می توانید به سراغ آنها بروید.

نقاط قوت:

قیمت نسبتا مناسب

مناسب برای عکاسی واید

حس نوستالژی به علت دیجیتالی نبودن

نقاط ضعف:

مشکل در پیدا شدن فیلم دوربین

وزن بالا

اگر به دنبال یک دوربین برای عکاسی واید هستید این گزینه مناسب است در غیر این صورت گزینه های بسیار بهتری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

نظر خریداران دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax wide 300:

نظر خریداران دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax wide 300

مشاهده قیمت بهترین دوربین چاپ فوری در نورنگار

یک دوربین بسار عای برای طرفدارهای چاپ سریع wide، بسیار راحت استفاده باهاش ولی اگر دنبال افکت های بیشتر و خلق عکس های غیر طبیعی تر هستید چندان مناسب نیست.

دوربین عکاسی چاپ فوری پولاروید مدل OneStep2

دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید مدل OneStep2

مشخصات دوربین عکاسی چاپ فوری پولاروید مدل OneStep2:

وزن: 450 گرم
جنس بدنه: پلاستیک و پلی کربنات
فاصله کانونی: 106 میلی متر
باتری: لیتیوم یونی 1100 میلی آمپر ساعت

بعد از معرفی چندین مدل از برند های مختلف حالا قصد دارم تا معرفی یکی از بهترین دوربین های عکاسی چاپ سریع از پولاروید بپردازم. این دوربین طراحی بسیار عالی و نوستالژیکی دارد که همین موضوع می تواند باعث شود تا بسیاری به آن علاقه مند شوند و یا از آن متنفر شوند.

جنس بدنه این دوربین از پلاستیک و پلی کربنات است و وزن آن 450 گرم می باشد. این وزن و سبک طراحی آن را برای هر مکانی مناسب کرده است و در هر جایی می توان از آن استفاده کرد.

لنز این محصول دارای قابلیت فوکوس خودکار و لرزشگیر می باشد و فاصله کانونی آن 106 میلی متر می باشد. این فاصله کانونی با بیشتر محصولاتی که در بازار مشاهده می کنیم کمی متفاوت است.

برای منبع تغذیه، شرکت پولاروید از یک باتری 1100 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که می تواند تا مدت ها پاسخگوی نیاز شما باشد. همچنین برای این دوربین یک عدد چشمی تقویت شده در نظر گرفته شده است که می تواند در هنگام عکاسی کمک زیاد بهتان بکند. از قابلیت های دیگر آن نیز می توان به تایمر برای عکاسی و فلاش قدرتمند دوربین اشاره کرد.

نقاط قوت:

باتری قوی

طراحی جالب

دارای فلاش

دارای تایمر

نقاط ضعف:

قیمت بالا

نظر خریداران دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید مدل OneStep2:

نظر خریداران دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید مدل OneStep2

من فقط اینشو دوست دارم که حس و حال قدیم رو به آدم میده و ما رو با یکی از چیزایی که در قدیم استفاده می شده آشنا می کنه.
عالیه من گرفتم بی نظیر بود فقط خیلی گرونه

دوربین عکاسی چاپ فوری پولاروید مدل Z2300

دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید مدل Z2300

مشخصات دوربین عکاسی چاپ فوری پولاروید مدل Z2300:

وزن: 264 گرم
دقت حسگر: 10 مگاپیکسل
فاصله کانونی: 35 میلی متر
فیلم برداری: full hd

یکی از بهترین دوربین های عکاسی چاپ سریع که می توان در بازار پیدا کرد همین مدل می باشد. این دوربین قیمت بالایی دارد که این قیمت بالا به علت امکانات و ویژگی های بسیار زیادی است که به نسبت دیگر دوربین ها دارد.

این محصول با وزن 264 گرم و ابعاد 118*76*35 میلی متر تولید و عرضه شده است. برای ثبت عکس از یک حسگر cmos با دقت 10 مگاپیکسل استفاده می کند که می تواند تصاویری با کیفیت خوبی را به ثبت برساند.

لنز این مدل دارای فاصله کانونی 35 میلی متر می باشد و قابلیت فوکوس خودکار و بزرگ نمایی دیجیتال تا 4/2 برابر را دارد. حداقل فاصله فوکوس آن 100 سانتی متر می باشد اما حداقل فاصله فوکوس آن در حالت ماکرو 19 تا 24 سانتی متر می باشد که همین موضوع باعث شده تا بتوانید از فواصل مختلف بر روی سوژه مورد نظر فوکوس کنید.

اما یکی از اصلی ترین قابلیت های این مدل که باعث شده تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد فیلم برداری آن است. معمولا بیشتر دوربین های چاپ سریع موجود در بازار از قابلیت فیلم برداری محروم هستند. اما در این دوربین شاهد قابلیت فیلم برداری full hd و hd با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه هستیم. فرمت فیلم های به ثبت رسیده  AVI- MJPEG می باشد و خود این دوربین توانایی ضبط صدا را هم دارد.

در بخش عکاسی نیز حساسیت این دوربین حداقل 100 می باشد و برای آن یک عدد فلاش در نظر گرفته شده است تا در محیط های تاریک بتوانید فیلم های با کیفیت تری را به ثبت برسانید. صفحه نمایش که برای این مدل در نظر گرفته شده است lcd 3 اینچ می باشد و دقت آن 230 هزار نقطه است. این صفحه نمایش لمسی به علت دقت پایین یک نقطه قوت خیلی عالی به حساب نمی آید اما وجود آن بهتر از نبودنش است و می تواند مفید باشد.

برای این دوربین اسپیکر و میکروفون داخلی در نظر گرفته است و حافظه داخلی آن 32 مگابایت می باشد و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت راهم دارد. تمام اینها باهم این دوربین را به یکی از بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع تبدیل کرده است.

نقاط قوت:

کیفیت ساخت خوب

وزن کم

دارای صفحه نمایش

قابلیت فیلم برداری

دارای فلاش

پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت

نقاط ضعف:

قیمت بالا

نظر خریداران دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید مدل Z2300:

نظر خریداران دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید مدل Z2300

مشاهده قیمت بهترین دوربین چاپ فوری در نورنگار

بخرید ضرر نمی کنید. من که راضی بودم.

دوربین عکاسی چاپ فوری فوجی فیلم مدل Instax mini 90 Neo Classic

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 90 Neo Classic

مشخصات دوربین عکاسی چاپ فوری فوجی فیلم مدل Instax mini 90 Neo Classic:

وزن: 296 گرم
فاصله کانونی:  60 میلی متر
دیافراگم: f12.7

به عنوان آخرین محصول نیز تصمیم گرفتم تا یک محصول دیگر از شرکت فوجی فیلم را معرفی کنم. این دوربین به نسبت مدل های دیگر موجود در بازار وزن کم و ابعاد بسیار کوچکی دارد و قیمت آن بالاتر است. این دوربین از فیلم های 2*3 اینچ استفاده می کند و می تواند تصاویر گرفته شده را با اندازه خیلی خوبی به ثبت برساند و چاپ کند.

خوشبختانه فوجی فیلم در این مدل از یک طراحی بسیار شیک استفاده کرده است و از نظر ظاهری هیچ ایرادی نمی توان به این دوربین عکاسی فوری گرفت. حالت های مختلف و تنظیمات متفاوت عکاسی باعث شده تا بتوانید در هر شرایط بهترین تصویر موجود را به ثبت برسانید البته شاید کیفیت عکس ها آنچنان چیز بالایی نباشد که البته کاملا در دوربین های چاپ فوری طبیعی است.

لنز این دوربین دارای فاصله کانونی 60 میلی متر و دیافراگم ثابت f12.7 می باشد. این دیافراگم و فاصله کانونی بیشتر برای عکاسی از فاصله متوسط به بالا مناسب است. از نقاط قوت دیگر این مدل می توان به باتری فوق العاده آن اشاره کرد که بعد از مدت ها عکاسی همچنان می تواند جوابگو باشد.

از نقاط ضعف این مدل تنها می توان به قیمت نسبتا بالا و قیمت فیلم بالای آن اشاره کرد که البته موضوعی کاملا طبیعی است و در بیشتر دوربین های چاپ فوری شاهد آن هستیم.

نقاط قوت:

طراحی عالی

وزن مناسب

باتری قوی

سایز عکس مناسب

حالت های مختلف عکاسی

نقاط ضعف:

قیمت بالای فیلم ها

نظر خریداران دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 90 Neo Classic:

نظر خریداران دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 90 Neo Classic

مشاهده قیمت بهترین دوربین چاپ فوری در نورنگار

حس خوبی داره کار با دوربین انالوگ این که عکسی که میگیری فقط یدونه ازش وجود خواهد داشت اینکه بعد از گرفتن هیجان داری نتیجه شو ببینی من خیلی حال کردم

راهنمای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع

دوربین های عکاسی چاپ سریع دنیای خودشان را دارند و بسیاری با پیش فرض هایی که در هنگام خرید دیگر دوربین ها دارند به سمت خرید دوربین عکاسی چاپ سریع می روند که این کار کاملا اشتباه است.

این دوربین ها به علت بهره مندی از قابلیت چاپ سریع  دچار محدودیت هایی هستند که همین موضوع کمی ساختار آنها را تغییر داده است. این دوربین ها معمولی دارای شکل درست و حسابی نیستند و نمی توان از آنها ظاهر یک دوربین عکاسی مدرن را داشت.

وزن در این دوربین ها اهمیت زیادی دارد به این دلیل که شما مجبور هستید تا همیشه برای عکاسی آن را نگهدارید و با دست آن را جا به جا کنید و اگر دوربین موردنظر شما وزن زیادی داشته باشد به احتمال زیاد دچار مشکل می شوید.

این دوربین ها دارای قابلیت های معمول مانند فیلم برداری، لنز های درست و حسابی و… نیستند و همین موضوع قیمت آنها را بشدت کاهش داده است. همچنین انتظار یک حسگر با کیفیت بالای را نداشته باشید. یعنی عکس هایی که با این دوربین ها گرفته می شود شاید حتی از برخی از گوشی های پرچمدار نیز کیفیت پایین تری داشته باشند و این موضوع دقیقا به علت نوع ساختار چاپ سریع آنها می باشد.

مهم ترین نکته و موضوعی که در هنگام خرید این دوربین ها باید به آن توجه کنید فیلم دوربین است که معمولا سخت پیدا می شود. برخی از فیلم ها یا نگاتیو ها بسیار سخت پیدا می شوند، برخی دیگر قیمت بسیار زیادی دارند و برخی نیز کیفیت مطلوب را ندارند. بنابراین در هنگام خرید حتما به این مسئله دقت لازم را داشته باشید.

در این مطلب سعی کردن تا بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع را معرفی کنم. این دوربین ها می توانند تجربه و حس نوستالژی قدیمی را زنده کنند که همین موضوع باعث شده تا بسیار به سمت این دوربین ها بروند. دوربین هایی که با اینکه نقطه ضعف های زیادی دارند و در دنیای امروزی حرفی برای گفتن ندارند اما بسیار محبوب هستند.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.