بهترین هدفون بی سیم سونی (Sony) موجود در بازار ایران+(مشخصات فنی)

همان طور که احتمالا شما هم متوجه شده اید، امروزه تمامی امور زندگی کاری و شخصی انسان ها با تکنولوژی ترکیب شده است. طبق تحقیقات کارشناسان تا چند سال آینده بیش از 85 درصد اعمال روزمره افراد جامعه توسط ربات ها و جهان تکنولوژیک انجام می شود. یکی از ابزار های پرکاربرد جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان، هدفون می باشد.

حال مهم ترین سوالی که پیش می آید، این است که پرفروش ترین برند موجود در بازار ایران برای هدفون کدام برند است؟ پیشنهاد ما به شما برند قدرتمند سونی (SONY) می باشد. ما در این مقاله از سایت مخاطب قصد داریم تا بهترین مدل هدفون بی سیم سونی را معرفی کنیم تا در کم ترین زمان و بدون سردرگمی بهترین هدفون 2020 سونی را انتخاب و خریداری کنید. پس تا انتهای این راهنمای خرید بهترین مدل هدفون بی سیم سونی با ما همراه باشید.

پرفروش ترین مدل مشهور هدفون سونی(SONY)

انواع مدل هدفون سونی

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که از ما پرسیده می شود، این است که بهترین مدل هدفون بی سیم سونی چند نوع هستند؟ ما در این بخش قصد داریم رایح ترین و معروف ترین انواع هدفون های سونی(SONY) را شرح دهیم و به طور مختصر شما را با کاربرد های آن ها آشنا کنیم.

هدفون‌های روی گوش (یا اصطلاحا On-ear)

یکی از هدفون هایی که قطعا می توان گفت هر فرد حداقل یک بار از‌ آن استفاده کرده است، هدفون های آن ایر یا اصطلاحا هدفون های روی گوش می باشند؛ این نوع از هدفون دارای گوشی پنبه ای و نرمی می باشد که باعث می شود تقریبا کل گوش از هر دو طرف پوشانده شود.

به طور کلی این مدل از هدفون های موجود در بازار دارای دو پد نرم هستند که موجب راحتی گوش ها می شود؛ از طرفی این نوع هدفون صدا ها را با کیفیت و وضوح بسیار بالا و بدون هیچ گونه نویز و بمی صدا به سمت گوش ما منتقل می کند.

هدفون‌های در گوش (یا اصطلاحا In-ear)

دومین نوع از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی (SONY) که قطعا امروزه بیش ترین استفاده را در میان مردم ایران و هم چنین مردم سر تا سر جهان دارد، هدفون های در گوش که اصطلاحا در کشور های خارجی به آن هدفون های این ایر هم گفته می شود؛ اگر  تصویری از این نوع از هدفون را دیده باشید، احتمالا با خودتان می گویید که :” که چقدر این مدل شبیه هندزفری های بی سیم هستش!!! ”

باید بگوییم که درست متوجه شده اید؛ این مدل از بهترین هدفون 2020 سونی از جنبه ظاهری شباهت بسیار زیادی با انواع و اقسام هندزفری های بی سیم سامسونگ و یا سونی دارد؛ هدفون های این ایر دارای دو پد کوچک می باشند که به راحتی در گوش جای می گیرند.

یکی از کاربرد های مهم این مدل در هنگام ورزش های سنگین مانند دویدن، وزنه زدن در باشگاه های بدنسازی و به صورت کلی پیاده روی و حرکت کردن می باشد که شما نیاز دارید بدون داشتن محدودیت سیم و کابل های اضافی، به موزیک مورد علاقه تان گوش دهید.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل هندز فری شیائومی

هدفون های بیش از گوش (یا اصطلاحا هدفون های Over ear)

سومین نوع از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی بازار ایران که هم چنین می توان آن را جزو هدفون بلوتوثی سونی نیز در نظر گرفت، هدفون های بیش از گوش یا اصطلاحا هدفون های اور ایر (Over ear) می باشد. البته شاید ترجمه “بیش از گوش” برای این مدل، ترجمه درستی نباشد، اما بهترین ترجمه است 🙂

این مدل از هدفون های سونی(SONY) دارای پد های بسیار بزرگ، حتی بزرگ تر از هدفون های روی گوش(یا on-ear) می باشد که حتی از حلقه گوش فراتر رفته و بخشی از دور گوش را می گیرد؛ حال مطمئنا برخی از خوانندگان این مقاله از خودشان می پرسند:”خب حالا که چی؟ برای چی این مدل از هدفون ها تولید شده است؟ خب همین کار رو هدفون های روی گوش می کرد دیگ؟”

در پاسخ باید بگوییم یکی از مهم ترین دلیلی که موجب طراحی، تولید و ساخت این نوع از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی شده است، وضوح و کیفیت بالای صدا و صوت می باشد؛ این بدان معناست که اگر به دنبال هدفون هستید که موسیقی ها را با شفافیت بالا گوش کنند، بهترین گزینه برای آن ها هدفون های اور ایر( یا همان هدفون های بیش از گوش) می باشد.

مشاهده بهترین هدفون سونی در دیجی کالا

 

8 مدل از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی بازار ایران

همان طور که در ابتدای این راهنمای خرین بهترین مدل هدفون بی سیم سونی قول دادیم می خواهیم، حجت را بر کاربران وبسایت مخاطب تمام کنید و پرفروش ترین و بهترین هدفون 2020 سونی را به شما معرفی کنیم و نقاط مثبت و منفی را بدون هیچ گونه تعصبی را بیان کنیم تا بهترین ها را تهیه و خریداری کنید.

1-هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3

اولین و محبوب ترین مدل هدفون های سونی(SONY) که مطمئنا یک بار به گوش شما خورده است، هدفون های سونی سری WH می باشد؛ اگر هم این نوع از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی برایتان ناآشنا می باشد، قطعا فقط اسم این مدل را نشنیده اید و حتما خود یا خانواده تان از این سری استفاده کرده اند و یا شاید هم می کنند، شما خبر ندارید 🙂

شرکت بزرگ و قدرتمند سونی همه ساله، تمامی محصولات و خدمات خودش را بهبود و ارتقا می دهد؛ هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3، دقیقا یکی از همین محصولات ارتقا یافته می باشد؛ در حیقیقت این مدل از بهترین هدفون 2020 سونی پرچمدار نسل سوم سری WH سونی می باشد که کمپانی SONY سعی کرده است با تمامی کسری ها و نقاط ضعف هدفون های هم رده این مدل را برطرف کند و با افزودن قابلیت های استثنایی و طراحی شیک و منحصر به فرد آن را روانه بازار های داخلی و خارجی کند.

یکی دیگر از ادعاهای مدیران کمپانی پیشرفته سونی (SONY) که موجب فروش بسیار بالای این مدل از هدفون های برند SONY شد، قابلیت حذف نویز اضافی در صوت بود؛ چرا که یکی از رایج ترین ایراداتی که نسبت به هدفون های سری قبلی سونی از طرف خریداران آن، گرفته می شد، این بود که “چرا اینقدر هدفون های سونی نویز داره؟ ”

به همین دلیل این سری از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی به پردازنده‌ی حذف نویز جدیدی با نام QN1 مجهز شده است که می تواند اصوات را بدون این که فرد اذیت شود و با کیفیت باورنکردنی ای به گوش ها منتقل کند؛ از سوی دیگر این هدفون سونی نسبت به دیگر هدفون بلوتوثی سونی مشابه و هم رده خود وزن کم تر و هم چنین ابعاد مناسب تری دارد.

نقاط ضعف:

جنس متوسط پد های هدفون سونی

 

 

 

نقاط قوت:

خیلی سبک و راحت

قابلیت شارژ سریع

کیفیت بالای صدا و بیس عالی

طراحی و ارگونومی فوق العاده

این هدفون سونی علاوه بر آنکه دارای کلید های هوشمند روی گوشی های خود می باشد، قادر است با توجه موقعیت مکانی و زمانی شما کیفیت صدا را برای شما بهتر کند،‌ یعنی فرض کنید که شما در یک بعد از ظهر تابستانی در پارک محله خودتان در حال دویدن هستید و هم زمان در حال گوش دادن به موزیک با استفاده از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی هستید و دورو برتان بسیار شلوغ است،‌ این هدفون می تواند کاری کند صدای موسیقی را بهتر و رساتر کند.

جالب است بدانید که علاوه بر بلوتوث پیشرفته ای که دارد، از NFC هم پشتیبانی می کند؛ هم چنین این مدل از هدفون بلوتوثی سونی از طریق پورت USB-C شارژ می شود و مجهز به قابلیت شگفت انگیز شارژ سریع می باشد؛ به طوری که قادر است تنها در عرض کم تر از 10 دقیقه شارژ  کند؛ از همین رو شما می توانید 5 ساعت به صورت کامل به موزیک مورد علاقه تان گوش دهید.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل هندز فری سامسونگ

مشخصات کلی هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3 را یکجا ببینید:

وزن:189 گرم
رابط:جک 3.5 میلی‌متری , بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث:4.2
محدوده عملکرد:10 متر
نوع آهن‌ربا:نئودیمیم
امپدانس:47 اهم
پاسخ فرکانسی:4 هرتز – 40،000 هرتز هرتز
حساسیت:104.5 دسی‌بل
عمر باتری:حداکثر 38 ساعت (NC OFF)

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3

مشاهده بهترین هدفون سونی در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM3:

سلام من برای این هدفون حدودا 5 ماه تلاش کردم و خیلی تحقیق کردم در رابطه با هدفون های رقیب مثل بوز و… و در کل از بوز بیس بهتر داره کیفیت صداشون هم دوتاشون یک سطح هست که دوتاشونو بالشتک های خیلی عالی دارن که در مدت طولانی نه گوشتون عرق میکنه نه دچار خستگی گوش میشین و درمورد کسانی که گفتن یکم زیادی بزرگه تو سر های بزرگ مسخره به نظر میاد اصلاااا اینطور نیست و انقدر ظاهر جذابی داره که خیره کننده هست در کل عالیه

2-هدفون بی سیم سونی مدل WH-CH510

هدفون بی سیم سونی مدل WH-CH510

شاید اولین موضوعی که به ذهنتان برسد، شباهت بسیار زیاد هدفون بی سیم سونی مدل WH-CH510 با هدفون سونی مدل WH-1000XM3 باشد؛ اما خبر مهم این است که شاید از لحاظ ظاهری و جنس بدنه کمی این دو هدفون سونی شباهت زیادی داشته باشند،‌ اما از لحاظ قابلیت هایی که به خریداران خود می دهند‌، از زمین تا هوا فرق می کنند.

رنگ اغلب این سری از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی، مشکی می باشد و جنس دسته ی دایره ای آن نیز از پلاستیک فشرده می باشد؛ از سوی دیگر جنس پشت گوشی های آن یا اصطلاحا پد های این مدل هدفون بلوتوثی سونی ظاهرا از همین جنس است و چرم استفاده شده در گوشی های هدفون به طوری دوخته شده است که بیش ترین مقاومت را در برابر پارگی و… دارد.

وزن این مدل از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی تقریبا 200 گرم می باشد و هم چنان می توان این مدل را در دسته هدفون های سونی سبک وزن در نظر گرفت؛ همان طور که خودتان تا به حال متوجه شده اید این مدل هدفون، دارای بلوتوث بسیار قوی می باشد نه از اون بلوتوث هایی که دو-سه روزه خراب میشه 🙂

نقاط ضعف:

نداشتن قابلیت حذف نویز

قیمت بسیار مناسب نسبت به قابلیت هایی که دارد

عدم امکان استفاده از مموری جداگانه

 

نقاط قوت:

راحت بودن پد های گوش

کانکت شدن به هر وسیله و پلتفرمی

صدای رسا و با کیفیت

برد عالی بلوتوث

باتری فوق العاده قدرتمند

 

علاوه بر این که این مدل از بهترین هدفون 2020 سونی در برابر آب، رطوبت و عرق کاملا مقاوم است، باید بگوییم که مجهز به یک باتری فوق العاده قدرتمند و ماندگار نیز می باشد که بیش از 35 ساعت می تواند، هدفون را روشن نگه دارد.

آیا می دانید این عمر باتری یعنی چه؟! یعنی این که شما می توانید بیش از یک روز و نیم بدون این که نیاز به شارژ مجدد این هدفون سونی باشد، از آن استفاده کنید و هدفون آخ نگوید 🙂

در ضمن این نکته را هم باید بدانید که این است که این مدل از هدفون های سونی SONY مجهز به قابلیت NFC می باشد. آیا می دانید منظور از ان اف سی چیست؟ نگران نباشید بیایید یک تعریف ساده و مختصری از این تکنولوژی را بیان کنیم.

NFC یا به اختصار، ان‌اف‌سی جایگزینی برای انتقال دیتا ها و پوشه ها بین دو دستگاه موبایل از طریق بلوتوث می باشد که بسیار کارها را نسبت به بلوتوث راحت تر و سریع تر کرده است و نیازی به صرف زمان برای جستجوی دیوایس های نزدیک ندارد و به سادگی و با نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده می باشد.

مشخصات کلی هدفون بی سیم سونی مدل WH-CH510 را یکجا ببینید:

وزن:200 گرم
نوع اتصال:بی‌سیم
نوع گوشی:دو گوشی
مناسب برای:گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
رابط:بلوتوث
NFC:دارد
مقاومت در برابر آب:بله
مقاومت در برابر رطوبت و عرق:بله
باتری:دارد
عمر باتری:35 ساعت
ویژگی‌های خاص:کلید مدیریت میزان صدا , NFC , Dolby

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم سونی مدل WH-CH510:

کیفیت پخش صدا خوبه. بُردِ بلوتوثشم خوبه میتونین راحت توی خونه بچرخین بدون حمل گوشی. سبک و ظریفه و روی سر خیلی برجسته نمیشه و در کل این هدفون عالیه قیمتش متاسبه و شارژ هم خوب نگه میداره توی خریدش شک نکنید در ضمن برای گوش دادن اهنگ های شاد خیلی حال میده و کیفیت صداش واقعا خوبه و واسه ی ورزش مناسبه 🙂

3-هدفون سونی مدل MDR-XB450AP

هدفون سونی مدل MDR-XB450AP

سومین هدفون سونی که قصد معرفی آن را داریم، هدفون سونی مدل MDR-XB450AP می باشد؛ باتوجه به این که این هدفون جزو قدیمی ترین یا بهتر است بگوییم نوستالژیک ترین هدفون های موجود در بازار است، به جرئت می توان آن را در دسته بهترین مدل هدفون بی سیم سونی قرار داد.

البته هنوز که هنوز است هم بسیاری از افراد در شهرستان ها و حتی شهر های بزرگ وقتی اسم از هدفون می آید، هدفون سونی مدل MDR-XB450AP یا رقیب مشابه و هم رده خود یعنی هدست سونی مدل MDR-ZX330BT به ذهنشان خطور می کند.

یکی از قابلیت هایی که باعث شده است اسم این هدفون در لیست بهترین مدل هدفون بی سیم سونی این مقاله، آورده شود، چیزی نیست جز کیفیت بسیار خفن آن!!! این مدل با استفاده از درایورهای 1.18 اینچی خود و هم چنین تقویت‌کننده‌ی BASS ویژه ی خود قادر است صداها را با کیفیت خارق العاده ای تولید و به گوش شما برساند.

اگر کمی با انواع مدل هدفون سونی قدیمی کار کرده باشید، می دانید که اکثر هدفون های سونی(SONY) موجود در بازار هنگام پخش صوت یا موسیقی های خاص انگار یک ناهمسانی میان هر دو گوش یا هر دو پد دارد که موجب ناراضایتی و عصبانیت بسیاری از طرفداران کمپانی سونی شده بود؛ خبر خوب این است که شرکت سونی در این مدل و دیگر مدل های آپدیت شده و جدید خود این مشکل را به کلی برطرف کرده است.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل هندز فری

در ضمن دامنه‌ی پاسخگویی این سری از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی به 5 هرتز تا 22 کیلوهرتز رسیده است که به همین سبب پرکاشن و بیس و هم چنین صداهای بم خارج شده از هدفون قدرت خوبی داشته باشد.

نقاط ضعف:

پلاستیک ضعیف(جنس ضعیف بدنه)

 

نقاط قوت:

قیمت بسیار مناسب

دارا بودن میکروفون مناسب

کیفیت و بیس صدای خوب

بسیار شیک

این مدل از بهترین هدفون 2020 سونی هم چنین دارای که جک 3.5 میلی متری و یک کابل بسیار قوی به طول 1.2 متری می باشد؛ از طرفی امپدانس این هدفون چیزی در حدود 24 اهم می باشد. ممکن است تعداد قابل توجهی از خوانندگان این راهنمای خرید بهترین مدل هدفون بی سیم سونی چیزی درباره امپدانس ندانند؛ به همین دلیل بیایید یه توضیح مختصری در این باره بدهیم.

در حقیقت امپدانس ظاهری یا امپدانس، همان مقاومت جریان در طول کابل (بلندگو ها)AC در سیم پیچ به کار رفته در هدست ها و هدفون‌ها است که با واحد اهم اندازه‌گیری می‌شود؛ جالب است بدانید که  این مقاومت به فرکانس وابسته بوده و همواره در فرکانس هزار هرتز تعیین می گردد.

حساسیت این هدفون سونی 102 دسی بل و قطر درایور آن نیز 30 میلی متر می باشد و دارای  طراحی کاپ‌های چرخنده و بازوهای جمع‌شونده و قابلیت برقراری مکالمه تلفنی می باشدو هم چنین با سیستم عامل های مختلف و اندروید، IOS و بلک‌بری (BlackBerry) هم کاملا سازگار می باشد.

مشخصات کلی هدفون سونی مدل MDR-XB450AP را یکجا ببینید:

وزن:164 گرم
نوع اتصال:باسیم
نوع گوشی:دو گوشی
مناسب برای:کاربری عمومی
رابط:جک 3.5 میلی‌متری
NFC:ندارد
طول کابل:1.2 متر
امپدانس:24 اهم
پاسخ فرکانسی:5 هرتز تا 22 کیلو هرتز
حساسیت:102 دسی‌بل
مقاومت در برابر رطوبت و عرق:خیر
قطر درایور:30 میلی‌متر
باتری:ندارد

 4-هدفون سونی مدل MDR-XB550AP

هدفون سونی مدل MDR-XB550AP

حساسیت این سری از بهترین مدل هدفون بی سیم سونی کمی از هدفون سونی مشابه و هم رنج خود پایین تر می باشد؛ در واقع حساسیت این هدفون تقریبا 106 دسی بل و پاسخ فرکانسی آن نیز از 5 تا 22000 هرتز متغیر می باشد.

طول کابل هدفون سونی مدل MDR-XB550AP تقریبا 1.2 متر و امپدانس 24 اهم و قطر درایور آن نیز 30 میلی متر می باشد. جالب است بدانید که این هدفون مانند انبوهی از انواع مدل هدفون سونی در برابر رطوبت و عرق کاملا مقاوم بوده ولی متاسفانه در برابر آب هیچ گونه مقاومتی نشان نمی دهد.

این هدفون سونی دارای اکوستیک بسته می باشد؛ ولی این مدل هندفون در کنار تمامی قابلیت های فوق العاده ی آن که باعث شده است در دسته بهترین مدل هدفون بی سیم سونی فزار گرفته شود، خصوصیات بدی نیز دارد؛ یکی از این خصوصیات هم، نبود باتری در این ورژن از هدفون سونی یا بهتر بگوییم هدفون بلوتوثی سونی می باشد؛ نبود باتری حتی موجب شده است اغلب افراد، از خرید این مدل دست بردارند.

مشخصات کلی هدفون سونی مدل MDR-XB550AP را یکجا ببینید:

وزن:180 گرم
رابط:جک 3.5 میلی‌متری
طول کابل:1.2 متر
امپدانس:24 اهم
پاسخ فرکانسی:5-22000 هرتز
حساسیت:106 دسی‌بل
قطر درایور:30 میلی‌متر:بسته
باتری:ندارد
مناسب برای:گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون سونی مدل MDR-XB550AP:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون سونی مدل MDR-XB550AP

مشاهده بهترین هدفون سونی در دیجی کالا

5-هدفون بی‌ سیم سونی مدل WH-CH710N

هدفون بی‌ سیم سونی مدل WH-CH710N

مهم ترین و مهیج ترین قابلیتی که باعث شد هدفون بی‌ سیم سونی مدل WH-CH710N جزو بهترین مدل هدفون بی سیم سونی (بهترین هدفون 2020 سونی) قرار بگیرد،‌ قابلیت فوق پیشرفته حذف نویز های اضافی صدا ها می باشد؛ این مدل از هدفون سونی با استفاده از هوش مصنوعی که در آن به کار رفته است تمامی نویز های مزاحم را در صوت با نود های سنگین، شناسایی و حذف کند؛ از سوی دیگر این هدفون برند SONY به سیستم AINC یا همان حذف نویز هوشمند مجهز می باشد.

مشخصات کلی هدفون بی‌ سیم سونی مدل WH-CH710N را یکجا ببینید:

وزن:223 گرم
نسخه‌ی بلوتوث:5.0
محدوده عملکرد:10 متر
جنس رابط:روکش طلا
طول کابل:1.2 متر
پاسخ فرکانسی:7-20,000 هرتز
حساسیت:94 دسی‌بل
قطر درایور:30 میلی‌متر

اگر بخواهیم از ویژگی های فوق العاده این هدفون تنها اسمی ببریم باید بگوییم که از سایر خصوصیات موجود در این نسخه از هدفون های سونی می‌توان به پشتیبانی از بازه‌ی ۷ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز، امپدانس ۳۳ اهمی، پورت ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال با سیم، وزن 223 گرمی، نسخه بلوتوث 5.0، طول کابل 1.2 متری،حساسیت 94 دسی بل، قطر درایو، عمر باتری 35 ساعته و درایو ۳۰ میلی‌متری و… اشاره کرد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی‌ سیم سونی مدل WH-CH710N:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی‌ سیم سونی مدل WH-CH710N

6-هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB700

هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB700

ابعاد این مدل از هدفون ها مانند بهترین مدل هدفون بی سیم سونی مشابه تقریبا معادل 203*218*71 میلی‌متر و وزن آن نیز حدودا 195 گرم می باشد.محدوده عملکردی این هدفون سونی، حداکثر 10 متر و قطر درایور آن نیز 80 میلی متر می باشد.

این هدفون دارای یک باتری لیتیوم-یونی و نسخه بلوتوث 4.2 و جک 3.5 میلی متر می باشد که به قابلیت NFC (ان اف سی) نیز مجهز می باشد؛ هم چنین یک ویژگی اضافی و تزئینی نیز دارد که آن نشانگر ال ای دی(LED) می باشد.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل کارت حافظه

مشخصات کلی هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB700 را یکجا ببینید:

ابعاد:203*218*71 میلی‌متر
وزن:195 گرم
نوع اتصال:بی‌سیم و باسیم
نسخه‌ی بلوتوث:4.2
قطر درایور:80 میلی‌متر
نوع باتری:لیتیوم-یونی
نشانگر LED:دارد
باتری:دارد

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB700:

 

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره هدفون بی سیم سونی مدل WH-XB700

مشاهده بهترین هدفون سونی در دیجی کالا

 

چی گفتیم در این مقاله؟

خب امیدواریم از مطاله این راهنمای خرید بهترین مدل هدفون بی سیم سونی لذت برده باشید. ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین مدل هدفون بی سیم سونی موجود در بازار ایران در سال 1400 را به شما معرفی کنیم.

موفق و پیروز باشید 🙂

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.