بهترین کارت شبکه usb در سال ۱۴۰۰+(مشخصات فنی)

بهترین مدل کارت شبکه usb موجود در بازار ایران در سال 1400 کدام مدل کارت شبکه است؟ بهترین کارت شبکه بی سیم که می توانیم در این شرایط اقتصادی بخریم، کدام مدل و یا کدام برند است؟ بهترین کارت شبکه usb مدل wna3100m یا بهترین کارت شبکه usb مدل lv-uw03، کدام یک را باید انتخاب کنیم؟

آیا باید کارت شبکه دست دوم بخریم یا این که بهترین مدل کارت شبکه دست اول و نو استفاده کنیم؟ و یا اصلا به طور که کلی کارت شبکه بی سیم چیست و چه کاربردی دارد؟ یا انواع کارت شبکه بی سیم چیست و چگونه محبوب ترین و بهترین کارت شبکه بی سیم را تشخیص و خریداری کنیم؟

ما در این راهنمای خرید بهترین مدل کارت شبکه usb  از سایت مخاطب قصد داریم به تمام این سوالات و ابهاماتی که در ذهن اغلب افراد به هنگام خرید بهترین مدل کارت شبکه usb به وجود می آید، به طور کامل پاسخ دهیم و در انتهای مقاله بهترین مدل کارت شبکه usb در سال 1400 را با یکدیگر مقایسه کنیم و ویژگی های مثبت و منفی آن ها را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

پرفروش ترین و پرطرفدارترین و بهترین مدل کارت شبکه usbمفهوم و تعریف کارت شبکه در یک نگاه!

کارت شبکه از تجهیزات سخت افزاری مهمی است که وجود آن در فرآیند پیاده سازی شبکه کامپیوتری ضروری است. تمامی کامپیوتر های تحت شبکه باید دارای یک کارت شبکه باشند تا ارتباط بین کامپیوتر و محیط انتقال مثل فیبر نوری یا کابل مسی فراهم شود.

به بیان ساده کارت شبکه در حقیقت یک واسط است میان شبکه و کامپیوتر که امکان برقراری ارتباط با انواع شبکه ها همچون شبکه کابلی، شبکه اترنت، شبکه بی­‌سیم، شبکه wi-fi را فراهم می سازد.

در درون بهترین مدل کارت شبکه usb چه می گذرد؟

اجزای سازنده کارت های شبکه می گذرد؟  چه امکانات و قابلیت هایی در یک کارت شبکه درج شده است که کارت های شبکه می توانند مانند بنز کار خود را در کم ترین زمان ممکن کار کنند؟ نگران نباشید!!! این سوالی است که اکثر افرادی که به تازگی با کارت های شبکه مانند بهترین کارت شبکه usb مدل wna3100m، بهترین کارت شبکه usb مدل lv-uw03، بهترین کارت شبکه usb مدل pv-t880 و… آشنا شده اند، برایشان پیش می آید.

کارکرد بهترین مدل کارت شبکه usb همانند کارت شبکه بردیج است که بین کامپیوترهایی که در لن (lan) هستند ارتباط برقرار می‌کند و یا روتری است که به اسلات کارت شبکه متصل شده است” بیایید مثالی در این باره بزنیم تا بهتر متوجه عملکرد کارت شبکه شوید. داخل کارت شبکه اجزایی وجود دارد که به کمک آن وظایف کارت شبکه انجام می‌شود.

حال ما در این قسمت از راهنمای خرید بهترین مدل کارت شبکه usb می خواهیم به طور خلاصه اسم این اجزا همراه با توضیحات را شرح دهیم تا در هنگام خرید کارت شبکه یو اس بی (usb) بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

مک آدرس در EEPROM

آدرس یونیکی است که به کارت شبکه داده می‌شود تا بسته های اترنتی به کامپیوتر منتقل شوند. نام دیگر مک آدرس، آدرس فیزیکی شبکه است.

براکت(Beraket)

دو نوع براکت در بازار هست full-height با ۱۲ سانتیمتر طول و low-profile با ۸ سانتیمتر طول. براکت‌ها امکان فیکس شدن کارت شبکه در اسلات افزونه کامپیوتر و سرور را می‌دهد.

کنترلر يا همان پردازنده

داده‌های دریافتی را پردازش می‌کند و جز اصلی و مهم کارت شبکه است. داده را به فرمت سیگنال در می‌آورد. پردازنده در کارت شبکه در کارایی و سرعت آن تاثیر به سزایی دارد.

مشاهده قیمت بهترین کارت شبکه USB

 

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین دستگاه کپی

اکسترنال مموری

مطمئنا این اسم برای گوش شما آشنا است و چند باری در سایت های مرتبط با تکنولوژی این اطلاح را دیده اید! حال منظور از آن چیست؟ برای ذخیره موقت داده استفاده می‌شود. این داده هنگام پردازش ارتباطات و کانکشن ها استفاده می‌شود.

جامبر یا همان دوآل (Jumper یا Dual)

این اجزا در سوییچ های پکیج که برای کنترل عملیات ارتباط استفاده می‌شود و با روشن و خاموش کردن سوییچ فعال و غیرفعال می‌شود.

مهم ترین وظایف بهترین مدل کارت شبکه usb

شاید از خودتان بپرسید که کارت های شبکه یو اس بی مانند بهترین کارت شبکه بی سیم wu-2019، بهترین کارت شبکه usb مدل pv-t880 و یا حتی بهترین کارت شبکه usb مدل lv-uw03 چه وظایفی دارند و یا بهتر بگوییم کارت های شبکه به چه درد می خورند؟

بهترین مدل های کارت های شبکه USB که تقاضای زیادی نیز دارند، وظایف متعددی دارند؛ یکی از مهم ترین و رایج ترین کاربرد ها و وظیفه هایی که این یو اس بی ها به دارند، قابلیت آن ها در ارسال اطلاعات به شبکه و دریافت داده از آن نقش و مهم و حیاتی را ایفا می کند.

اکنون ما در این بخش از راهنمای خرید بهترین مدل کارت شبکه usb می خواهیم مهم ترین وظایف یک کارت شبکه را به صورت مختصر توضیح دهیم.

دریافت اطلاعات و انتقال آن ها

اصلی ترین و مهم ترین وظیفه کارت شبکه انتقال و دریافت اطلاعات می باشد. همینطور تولید و ارسال سیگنال های مناسب روی شبکه و دریافت سیگنال های موجود در شبکه از دیگر وظایف این سخت افزار کاربردی است.

کپسوله کردن دییتا (اطلاعات)

یکی از وظایف کارت شبکه کپسوله کردن داده ها می باشد. کارت شبکه قبل از انتقال داده ها می بایست داده ها را که توسط پروتکل لایه شبکه تولید شده اند در فریمی کپسول کنند. و سپس آن ها را انتقال دهند.

پسورد شکنی

یکی دیگر از کاربرد ها و وظایف فوق العاده جذاب بهترین مدل کارت شبکه usb می توان به کدگذاری و رمزگشایی سیگنال ها اشاره کرد؛ کدگذاری به این معناست که کارت شبکه اطلاعات باینری تولید شده را به بارهای الکتریکی تبدیل می کند , یعنی ولتاژ های الکتریکی , پالس های نور یا هر نوع سیگنالی که رسانه شبکه استفاده می کند.

بافر کردن اطلاعات

آیا می دانید منظور از این وظیفه شگفت انگیز کارت های شبکه چیست؟ کارت های شبکه در یک زمان تنها قادر هستند یک بسته یا فرم داده را روی شبکه قرار دهند و ارسال یا دریافت کنند.

کارت های شبکه در خودشان بافری دارند که آنها را قادر می سازد  هنگام آماده شدن یک فریم برای پردازش , دیتا هایی که از طرف کامپیوتر یا شبکه دریافت می کنند را در خود ذخیره کنند.

بهترین مدل کارت شبکه usb چند نوع هستند؟

مطمئنا شما هم تمایل دارید که بدانید که کارت های شبکه یو اس بی دقیقا چند نوع هستند؟ یا حداقل رایج ترین انواع آن کدام ها هستند؟ دو نوع اصلی کارت شبکه دارای دو نوع مهم و مشهور است که اولی: کارت شبکه اترنت(یا اصطلاحا Ethernet ) و دومی: کارت شبکه بی سیم یا همان  Wireless  می باشد.

در ادامه قصد داریم این دو نوع را کمی برای شما باز کنیم تا بیش تر بتوانید با آن ها آشنا شوید.

کارت شبکه اترنت ( Ethernet )

برای انتقال داده تحت شبکه و اتصال به اینترنت از کارت شبکه اترنت استفاده می‌شود. یک سر کابل اترنت به کارت شبکه اترنت وصل است و سر دیگر آن یا به مودم یا به روتر وصل می‌شود.

به همین ترتیب می توانیم این نوع کارت شبکه که جز بهترین مدل کارت شبکه usb می باشد را کارت شبکه باسیم یا Wired‌ هم نامید. کارت شبکه‌های wired فقط از یک پورت RJ-45 و یک کابل اترنت که به انتهای آن متصل است استفاده می‌کنند؛ و این سادگی، آن‌ها را به نسبت کارت شبکه های وایرلس، تخت‌تر و کم‌حجم‌تر می­‌کند.

کارت شبکه بی سیم وایرلس (Wireless)

حالا رسیدیم به دومین نوع بهترین مدل کارت های شبکه USB به کارت شبکه وایرلس، آنتن یا آنتن هایی متصل است که سیگنال وایرلس را از روتر می‌گیرد و به اتصال اینترنتی قابل استفاده در کامپیوتر تبدیل می‌کند.

توجه دارید که کارت شبکه وایرلس به تنظیمات بیشتری روی کامپیوتر نیاز دارد تا کامپیوتر به شبکه وصل شود.برای اتصال به شبکه وایرلس به پسورد وای فای نیاز داریم. ارتباط بین دستگاه های متصل به مودم و روتر از طریق پروتکل های متفاوت شبکه صورت می‌گیرد.

خروجی کارت شبکه از پشت کیس مانند بقیه پورت‌ها قابل مشاهده است. پورت کارت شبکه لپ تاپ معمولا در طرفین آن قرار دارد. اگر کارت شبکه بی سیم استفاده می‌کنیم در واقع کارت شبکه رابطی بین کامپیوتر و لپ تاپ شما و امواج الکترومغناطیس است.

 

مشاهده قیمت بهترین کارت شبکه USB

 

معرفی بهترین مدل کارت شبکه usb در سال 1400

همان طور که به شما قول داده بودیم، می خواهیم که چند مدل از بهترین مدل کارت شبکه usb موجود در بازار ایران در سال 1400 را به شما معرفی کنیم تا این که شما در کم ترین زمان ممکن بهترین و پرفروش ترین کارت های شبکه یو اس بی را انتخاب و تشخیص دهید.

1-کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123

کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123 یکی از پرطرفدارترین محصولات کمپانی بزرگ دی-لینک ( یا اصطلاحا همان D-Link) می باشد که دقیقا با توجه به نیاز های مشتریان خود طراحی، ساخت و تولید شده است.

اما یکی از قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای که موجب فروش بالای این مدل از بهترین مدل کارت شبکه usb شده است، قابلیت اتصال کامپیوتر های قدیمی به اینترنت است؛ حال شاید از خودتان بپرسید که این به چه معناست؟ مطمئنا شما هم کامپیوترها و یا دستگاه هایی مانند موبایل های قدیمی را دیده اید که به شبکه های اینترنت متصل نمی شوند، راه حل این مشکل دقیقا بهترین کارت شبکه بی سیم است.

این مدل از کارت های شبکه می تواند با استفاده از آنتن داخلی خود به کامپیوتر شما که قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم را ندارد، امکان اتصال به انواع شبکه‌های بی‌سیم را بدهد؛ یعنی فقط کافی است که این کارت شبکه را به یکی از پورت‌های USB کامپیوتر خود متصل کنید تا با استفاده از آن بتوانید همانند لپ‌تاپ، تبلت و گوشی موبایل به‌صورت بی‌سیم به انواع شبکه‌ها متصل شوید و آن لذت ببرید.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین اسکنرهای حرفه ای

 

نقاط ضعف:

کیفیت و جنس بدنه کمی پایین

 

 

 

 

 

 

نقاط قوت:

نصب و اتصال آسان

قابلیت ارایه سرعت 150 مگابیت بر ثانیه

امکان دسترسی حفاظت شده اتصال بی‌سیم WPA و WPA2

تکنولوژی بی‌سیم بهینه‌تر – تا 4 برابر سریع تر از استانداردهای 802.11g

ارتقای عملکرد و محدوده دریافت بی‌سیم بر اساس تکنولوژی 802.11n

 

یکی دیگر از امکانات شگفت انگیز این نسخه از بهترین مدل کارت شبکه usb، دقیقا مانند بهترین کارت شبکه usb مدل wna3100m، بهترین کارت شبکه usb مدل lv-uw03 و هم چنین بهترین کارت شبکه بی سیم wu-2019 و… محدوده فرکانسی بی سیم بسیار عالی این ورژن می باشد.

حالا شاید از خودتان بپرسید که منظور از پاسخ فرکانسی بی سیم چیست؟ بیایید کمی در این باره صحبت کنیم.

پاسخ فرکانسی یک سیستم عبارت است از طیف فرکانسی خروجی سیستم به طیف فرکانسی ورودی؛ از سوی دیگر، پاسخ فرکانسی اندازه طیف خروجی یک سیستم یا یک وسیله در پاسخ به یک محرک است و جهت مشخص نمودن ویژگی‌های دینامیکی سیستم به کار می‌رود.

مشخصات کلی کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123 را یکجا ببینید:

نوع اتصال:بی‌سیم (Wi-Fi)
رابط:پورت USB
تعداد آنتن:یک عدد
نوع آنتن:داخلی
محدوده فرکانس بی‌سیم:2.4GHz~2.4835GHz
نشانگر LED:دارد
استانداردها:IEEE 802.11b , IEEE 802.11g , IEEE 802.11n
امنیت بی‌سیم:64/128bit WEP Data Encryption
سرعت انتقال داده‌ها:150 مگابیت بر ثانیه

قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های:Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000 SP4

فرکانس پاسخگویی مقدار اندازه و فاز خروجی یک تابع فرکانسی است در مقایسه با ورودی یا همان محرکی که به آن (سیستم یا تجهیز) داده می‌شود. جالب است بدانید که محدوده فرکانسی این مدل از بهترین مدل کارت شبکه usb معادل 2.4GHz~2.4835GHz می باشد و سرعت انتقال داده ها در آن نیز، 150 مگابیت بر ثانیه است.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123

مشاهده قیمت بهترین کارت شبکه USB

 

2-کارت شبکه usb بی سیم مدل 802.11N

کارت شبکه usb بی سیم مدل 802.11N

نوع اتصال این کارت شبکه usb بی سیم مدل 802.11N، بی سیم(یا اصطلاحا WiFi) می باشد، حال شاید از ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که :” نوع اتصال یعنی چی؟ حالا خیلی قابلیت مهمیه مگه؟! ”

در پاسخ می توان گفت WLAN یا شبکه محلی بی‌سیم به نوعی از شبکه محلی اطلاق می‌شود که در آن برای انتقال اطلاعات از یک نقطه به نقطه دیگر از امواج رادیویی استفاده شود. مزیت مهم یک شبکه بی سیم این است که نیاز به سیم کشی ندارد و در نتیجه کاربران می‌توانند در محدوده شبکه جابجا شوند.

هم چنین این سری از بهترین مدل کارت شبکه usb دارای یک آنتن داخلی با قدرت گیرندگی 2 دسی بل (2dB) می باشد که  از استانداردهای IEEE 802.11n, IEEE 802.11g, IEEE 802.11b پشتیبانی می‌کند و برای بالابردن امنیت شبکه از تنظیمات امنیتی WPA و WPA2 بهره می‌برد.

این کارت شبکه برخلاف بسیاری از بهترین کارت شبکه بی سیم مثل بهترین کارت شبکه usb مدل wna3100m، بهترین کارت شبکه usb مدل lv-uw03، بهترین کارت شبکه usb مدل pv-t880 و یا هم چنین بهترین کارت شبکه بی سیم wu-2019 ، دارای نشانگر LED نمی باشد.

یکی دیگر از رایج ترین دغدغه های افرادی که قصد خرید بهترین مدل کارت شبکه usb دارند این است که کارت شبکه مورد نظر از چه سیستم عامل هایی پشتیبانی می کند؟ آیا می دانید که سیستم عامل یعنی چی؟

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید:بهترین سوئیچ شبکه

مشخصات کلی کارت شبکه usb بی سیم مدل 802.11N را یکجا ببینید:

ابعاد:18*12*6 میلی‌متر
وزن:15 گرم
نوع اتصال:بی‌سیم (Wi-Fi)
تعداد آنتن:یک عدد
نوع آنتن:داخلی
قدرت گیرندگی آنتن:2dB
محدوده فرکانس بی‌سیم:2.4GHz to 2.4835GHz
نشانگر LED:ندارد
استانداردها:IEEE 802.11n, IEEE 802.11g, IEEE 802.11b, USB 2.0
امنیت بی‌سیم:64/128bit WEP Data Encryption (Wi-Fi Protected Access (WPA/WPA2
سرعت انتقال داده‌ها:150 Mbps
قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های:windows xp‏,‏vista‏,‏win7/8‏,‏win10‏,‏macos x ‏,‏linux

سیستم‌عامل یا سامانه عامل (یا اصطلاحا Operating System)‏، نرم‌افزاری است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و بستری را فراهم می‌سازد که نرم‌افزار کاربردی اجرا شده و از خدمات آن استفاده کنند.

سیستم‌عامل خدماتی به برنامه‌های کاربردی و کاربر ارائه می‌دهد. برنامه‌های کاربردی یا از طریق واسط‌های برنامه نویسی کاربردی، (Application User Interface-APIs) و یا از طرق فراخوانی‌های سیستم (System Call) به این خدمات دسترسی دارند؛ در پایان باید گفت که این کارت شبکه یو اس بی (usb) از سیستم عامل های windows xp‏,‏vista‏,‏win7/8‏,‏win10‏,‏macos x ‏,‏linux به راحتی پشتیبانی می کند.

این مدل کارت شبکه پرسرعت که به جرئت می توان گفت جزو بهترین مدل کارت شبکه usb با بهره‌بری از تکنولوژی سری N بی‌سیم به شما این امکان را می‌دهد تا شبکه بی‌سیم سریع‌تر و محدوده تحت پوشش وسیع‌تری داشته باشید و می تواند عملکرد و بهره‌وری شبکه شما را بالاتر ببرد. این کارت شبکه برای استفاده در خانه‌های بزرگ و برای کاربرانی که سرعت بیشتری در شبکه می‌خواهند طراحی و تولید شده است.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کارت شبکه usb بی سیم مدل 802.11N:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کارت شبکه usb بی سیم مدل 802.11N

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره کارت شبکه usb بی سیم مدل 802.11N:

روی ویندوز 10 به صورت اتوماتیک درایورها نصب شد . کسانی که مشکل قطعی دارند احتمالا مادربردشون قدیمی هست. برای دوستانی هم که گفتند بعد از نصب درایور با اینکه وای فای رو شناسایی میکنه اما به مودم متصل نمیشه دلیلش این هست که از AES Encryption پشتیبانی نمیکنه و باید داخل پنل مودم برید و در اونجا Encryption روی TKIP قرار بدید بعد به راحتی کانکت میشه .

 

3-کارت شبکه USB بی‌ سیم N150 Nano تی پی-لینک مدل TL-WN725N

کارت شبکه USB بی‌ سیم N150 Nano تی پی-لینک مدل TL-WN725N

همان طور که در تصویر این مدل از کارت های شبکه یو اس بی دارای سایز بسیار کوچک همراه با طراحی مینیاتوری براق می باشد؛ از همین رو برای افرادی که به دنبال یو اس بی شیک و جمع و جور در عین حال شیک و مدرن این سری از بهترین مدل کارت شبکه usb، بهترین و مناسب ترین انتخاب می باشد.

سرعت انتقال اطلاعات و داده ها این کارت شبکه USB تقریبا چیزی در حدود  150Mbps است که این سرعت برای جریان‌های ویدئویی و یا تماس‌های اینترنتی بسیار ایده آل و فوق العاده می باشد.

هم چنین این سری از بهترین مدل کارت شبکه usb از استاندارد (WMM (Wi-Fi Multimedia برای به اشتراک گذاردن بهتر داده‌ها مانند فیلم، موسیقی و ویدیو چت و… نیز پشتبانی می کند؛ این مدل دارای یک پورت USB  و یک آنتن داخلی با محدوده فرکانسی بی سیم 2.4 گیگاهرتز تا 2.4835 گیگاهرتز و ای آی آر پی(EIRP) 20 میلی دسی بل (20dBm) است.

مشخصات کلی کارت شبکه USB بی‌ سیم N150 Nano تی پی-لینک مدل TL-WN725N را یکجا ببینید:

ابعاد:7 × 15 × 18.6 میلی‌متر
نوع اتصال:بی‌سیم (Wi-Fi)
رابط:پورت USB
تعداد آنتن:یک عدد
نوع آنتن:داخلی
محدوده فرکانس بی‌سیم:2.4 گیگاهرتز تا 2.4835 گیگاهرتز
نشانگر LED:ندارد
EIRP:20dBm
استانداردها:IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n
امنیت بی‌سیم:Supports 64/128 WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK (TKIP/AES), supports IEEE 802.1X
گواهی‌نامه‌ها:CE, FCC, IC, RoHS
قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های:ویندوز – مکینتاش – لینوکس
سایر قابلیت ها و توضیحات:دارای LED برای نمایش وضعیت
مدولاسیون فن‌آوری : DBPSK, DQPSK, CCK, OFDM, 16-QAM, 64-QAM
مودهای بی‌سیم : Ad-Hoc / Infrastructure mode

اگر بخواهیم کمی از امنیت اطلاعاتی این کارت شبکه صحبت کنیم باید بگوییم، امنیت این کارت شبکه یو اس بی (usb) تمامی گواهینامه های Supports 64/128 WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK (TKIP/AES), supports IEEE 802.1X را دارا می باشد و از سوی دیگر به مدولاسیون فن‌آوری از نوع DBPSK, DQPSK, CCK, OFDM, 16-QAM, 64-QAM مجهز می باشد و از سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس نیز پشتیبانی می کند.

از طرفی این کارت شبکه که در دسته بهترین مدل کارت شبکه usb قرار دارد،  دارای حالت SoftAP  است که این امکان را به شما می‌دهد اینترنت سیمی خود را به صورت Hotspot به اشتراک بگذارید و دیگر سیستم‌ها نیز از شبکه اینترنت بهره‌مند شوند.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کارت شبکه USB بی‌ سیم N150 Nano تی پی-لینک مدل TL-WN725N:

مشاهده قیمت بهترین کارت شبکه USB

 

4-کارت شبکه USB مدل LV-UW03

کارت شبکه USB مدل LV-UW03

ابعاد این ورژن از بهترین مدل کارت شبکه usb تقریبا معادل 30x20x10 میلی‌متر و وزن آن نیز فقط و فقط 50 گرم می باشد؛ به همین دلیل این مدل از یو اس بی جزو بهترین مدل کارت شبکه usb  سبک و قابل حمل قرار گرفت است.
رابط این کارت شبکه از نوع USB2.0 می باشد و هم چنین این مدل دارای استاندارد های معتبر و معروف جهانی مانند IEEE 802.11n/g/b می باشد

این مدل  که یکی از بهترین کارت شبکه usb مدل lv-uw03 می باشد، برخلاف دیگر کارت های شبکه مانند بهترین کارت شبکه usb مدل wna3100m، بهترین کارت شبکه usb مدل pv-t880 و هم چنین بهترین کارت شبکه بی سیم wu-2019 به هیچ گونه آنتنی مجهز می کند.

شاید این مورد را نیز دوست داشته باشید: بهترین دستگاه اسکنر کانن

مشخصات کلی کارت شبکه USB مدل LV-UW03 را یکجا ببینید:

ابعاد:30x20x10 میلی‌متر
وزن:50 گرم
نوع اتصال:بی‌سیم (Wi-Fi)
رابط:USB2.0
نوع آنتن:بدون آنتن
استانداردها:IEEE 802.11n/g/b
سرعت انتقال داده‌ها:300Mbps
قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های:سیستم عامل های رایج

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کارت شبکه USB مدل LV-UW03:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره کارت شبکه USB مدل LV-UW03

مشاهده قیمت بهترین کارت شبکه USB

 

نتیجه گیری کلی:

خب خب امیدوارم از این راهنمای خرید بهترین مدل کارت شبکه usb از سایت مخاطب لذت برده باشید. ما در این مقاله سعی کردیم در کنار آشنایی با انواع و اقسام بهترین مدل کارت شبکه usb، چند مدل از پرفروش ترین، پر طرفدار ترین و بهترین مدل کارت های شبکه یو اس بی USB در سال 1400 را به شما معرفی کنیم.

موفق و پیروز باشید 🙂

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.