بهترین دوربین عکاسی کانن در سال ۱۴۰۰+(مشخصات کامل)

دوربین های عکاسی یکی از وسایل ضروری برای هر عکاسی به حساب می آیند. پیشرفت فناوری صنعت عکاسی را نیز دستخوش تغییرات زیادی کرده است و نتیجه این تغییرات تولید انواع و اقسام دوربین های مختلف با قابلیت های مختلف شده است. یکی از شرکت هایی که در عرصه تولید دوربین های عکاسی بسیار فعال می باشد شرکت کانن است. در این مطلب قصد دارم تا شما را بیشتر با شرکت کانن آشنا کنم و به معرفی بهترین مدل دوربین عکاسی کانن بپردازم.

برند کانن یکی از معتبر ترین و معروف ترین برند های تولید کننده دوربین های عکاسی و فیلمبرداری به حساب می آید که با شرکت هایی مانند سونی و نیکون به طور کامل رقابت می کند. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات مختلف با قیمت های مختلف را عرضه کرده است که همین موضوع موجf معروفیت بیشتر این برند شده است. طیف محصولات این شرکت از دوربین های کامپکت شروع می شود و تا دوربین های DSLR و حرفه ای ادامه پیدا می کند. دقیقا به علت همین تنوع بالا شاید برای بسیاری از افراد که تجربه چندانی در خرید دوربین ندارند پیدا کردن یکی از بهترین مدل های دوربین کانن کمی سخت باشد.

بهترین مدل دوربین عکاسی کانن EOS-4000D

بهترین مدل دوربین عکاسی کانن

اگر شما هم قصد خرید دوربین عکاسی را داشته باشید قطعا نام برند کانن به گوشتان خورده است این برند سالیان سال است که کل دنیا را به تسخیر خود در آورده است و در صنعت دوربین های عکاسی بک غول کامل به حساب می آید. دوربین های این برند را می توان به دو دسته دوربین های خانگی و دوربین های DSLR تقسیم کرد.

دوربین های خانگی اکثرا دارای لنز هستند و مجموعه ای از امکانات مختلف را در یک قاب کوچک به شما ارائه می دهند. این دوربین ها توانایی زوم نسبتا خوبی دارند. دوربین های DSLR برای زوم کردن نیاز به لنز های خاصی دارند که هر کدام از این لنز ها می تواند دامنه بسیار خوبی را پوشش دهد. اما زوم کردن تنها تفاوت این دو دوربین نیست!

کیفیت عکسی که دوربین های DSLR می توانند به ثبت برسانند قابل مقایسه با دیگر دوربین های عکاسی نیست. البته از لحاظ قیمتی نیز بسیار با یکدیگر تفاوت می کنند به خصوص اینکه برای دوربین های DSLR باید یک لنز جدا نیز تهیه کنید که خود آن قیمت بسیار زیادی دارد.

چرا از دوربین های تلفن همراه استفاده نکنم؟

این روز ها دوربین های تلفن های همراه بسیار پیشرفت کردند و قطعا برای شما هم این سوال پیش می آید که چرا به جای اینکه برای خرید یک دوربین عکاسی هزینه کنم یک گوشی خوب نخرم؟ جواب این سوال کاملا مشخص است. گوشی های هوشمند مجموعه ای از امکانات هستند و وقتی شما پولی را پرداخت می کنید شرکت سازنده بخشی از آن پول را صرف دوربین عکاسی آن گوشی کرده است. همچنین دوربین های گوشی های موبایل قابل ثبت تصاویری حرفه ای نیستند و کیفیت تصویر آنها را دوربین های عکاسی قابل مقایسه نیست. به همه اینها زوم بد دوربین های گوشی های همراه را نیز اضافه کنید تا خودتان متوجه پاسخ این سوال شوید.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 4000D

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 4000D

مشخصات دوربین عکاسی کانن مدل EOS 4000D:

وزن: 436 گرم
دقت حسگر: 19 مگاپیکسل
نوع حسگر: CMOS
محدوده زوم: 3 تا 6 برابر
فاصله کانونی: 18-55 میلی متر
رزولوشن فیلم: Full HD 60

دوربین عکاسی EOS 4000D یک دوربین جدید در سری دوربین های DSLR ارزان قیمت و رده پایین به حساب می آید که هر آنچه شما از یک دوربین DSLR انتظار دارید را برآورده می کند. حسگر بزرگ APS-C، کنترل دستی نور، امکان نصب فلاش و…. همگی از جمله ویژگی های این دوربین به حساب می آید. البته این تنها مزیت این دوربین نیست! قیمت بسیار پایین دقیقا همین جاست که این دوربین خود را به خوبی نشان می دهد. قیمتی که برای این محصول پرداخت می کنید شاید از بسیاری از دوربین های عکاسی معمولی موجود در بازار نیز پایین تر باشد اما کیفیت آن قابل مقایسه نیست. در واقع کانن از یک طراحی هوشمند در این محصول استفاده کرده است که نتیجه آن کاهش قیمت این دوربین عکاسی شده است. این دوربین توانایی فیلم برداری فول اچ دی 60 فریم بر ثانیه را دارد که یکی از مزیت های فوق العاده آن به حساب می آید.

نقاط مثبت:

کیفیت عکس بالا

امکانات قابل قبول

کیفیت فیلم برداری عالی

قیمت مناسب

باتری قوی

داشتن میکروفون داخلی

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 4000D:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 4000D

مشاهده قیمت بهترین دوربین عکاسی canon در دیجی کالا

دوربین خیلی خوبیه برای کارهای معمولی من میپسندمش، من از کالاهای ریز عکسبرداری میکنم و کیفیت و زوم خیلی خوبی داره

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 800D

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 800D

مشخصات دوربین عکاسی کانن مدل EOS 800D:

وزن: 532 گرم
نوع حسگر: CMOS
دقت حسگر: 24 مگاپیکسل
فاصله کانونی: 18-55 میلی متر
فیلم برداری: Full HD 60

یک دوربین بسیار خوش ساخت و فوق العاده از شرکت کانن که می توان به آن لقب بهترین مدل دوربین عکاسی کانن نیمه حرفه ای را دارد. این دوربین دارای حسگر APS-C  از نوع حسگر های CMOS می باشد. دقت این حسگر 24 مگاپیکسل می باشد که تصاویری با وضوح بالا و کیفیت قابل قبول را به ثبت می رساند. حداکثر رزولوشن تصاویر در این دوربین 4000*6000 مگاپیکسل می باشد که باعث شده تا بتوانید تصاویری با کیفیت خوب در ابعاد مختلف را به ثبت برسانید. به همه اینها قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی 60 فریم بر ثانیه را اضافه کنید.

این محصول دارای یک لنز با فاصله کانونی 18-55 میلی متر و لرزشگیر تصویر و حداقل فاصله فوکوس 25 سانتی متر می باشد. همچنین از یک صفحه نمایش 3 اینچی لمسی برای کنترل و تنظیمات دوربین استفاده می کند.

نقاط قوت:

رابط کاربری بهتر

45 نقطه فوکوس

کیفیت بالای تصاویر

قابلیت ثبت تصاویری فوق العاده در نور کم

فیلمبرداری بسیار بهتر

پردازنده قوی تر

نقاط ضعف:

لنز ضعیف

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 800D:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 800D

یک لنز 50mm f 1.8 هم خریدم و شروع ب کار کردم ب شدت دوربین رضایت بخشیه و در سطوح حرفه ای هم میتونه پاسخگوی نیاز باشه اما نه خیلی عالی.با این دوربین عکاسی پرتره و تبلیغات کردم و خیلی راضی بودم از خروجی نقطه ضعفش توی فیلمبرداری فوکوس خودکار هستش هرچند عملکرد فوکوس خودکار نسبت ب نسل های قبل خیلی بهتر شده ولی همچنان باگ هایی داره که توی فیلمبرداری گاهن مجبور به دوباره کاری بودیم.

دوربین های عکاسی را وقتی روی کاغذ باهم مقایسه می کنید شاید متوجه تفاوت های خیلی خاصی نشوید اما وقتی با آنها کار می کنید متوجه خواهید شد که به بسیاری از نکات توجه نکرده بودید و یا برخی از امکانات و قابلیت های بسیار کوچک تحولی بزرگ را در تجربه استفاده شما به وجود آوردند.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 2000D

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 2000D

مشخصات دوربین عکاسی کانن مدل EOS 2000D:

وزن: 675 گرم
نوع حسگر: COMS
دقت حسگر: 24 مگاپیکسل
فاصله کانونی: 18-55 میلی متر
رزولوشن فیلم: Full HD 60

این دوربین عکاسی یک شاهکاری دیگر از شرکت کانن به حساب می آید که مجموعه ای از ویژگی ها را کنار هم قرار داده است. این دوربین از یک حسگر با دقت 24 مگاپیکسل استفاده می کند که تصاویری بسیار با کیفیت را به ثبت می رساند. این محصول دارای محدوده زوم 6 تا 10 برابر و فاصله کانونی 15-55 میلی متری می باشد که دارای قابلیت فوکوس خودکار 9 نقطه ای است.

برای این دوربین ایزوی 6400 تعبیه شده است که امکان عکاسی در محیط های کم نور را فراهم کرده است. شرکت کنون باتری ای برای این محصول در نظر گرفته است که طول عمر آن حدود 500 شات یا به عبارتی یک و نیم ساعت می باشد.

نقاط قوت:

فوکوس قوی

فلاش عالی

باتری خوب

کیفیت تصویر بالا

ویژگی های مختلف

نقاط ضعف:

امکانات کم

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 2000D:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 2000D

مشاهده قیمت بهترین دوربین عکاسی canon در دیجی کالا

من خودم یک سال پیش این دوربینو خریدم و تا الان راضیم. رشتم گرافیکه برای شروع کار عالیه. خیلی سر تر از 4000D هستش و برای مقداری اختلاف قیمت الکی خودتونو دردسر نندازین برای این که یه سرعت خوبی رو بتونید تجربه کنید یه SD 80 مگابایت عالیه برای این دوربین

 دوربین عکاسی کانن مدل Eos 80D EF S

 دوربین عکاسی کانن مدل Eos 80D EF S

مشخصات دوربین عکاسی کانن مدل Eos 80D EF S:

وزن: 730 گرم
دقت حسگر: 24 مگاپیکسل
فاصله کانونی: 18-135 میلی متری

یک  دوربین نیمه حرفه ای فوق العاده مخصوص افرادی که قصد دارند به صورت تخصصی عکاسی را دنبال کنند. این دوربین یکی از دوربین های بالا رده و خوش ساخت کانن به حساب می آید.

از نظر طراحی این دوربین دارای یک بدنه بسیار مقاوم به گرد و غبار می باشد و از یک حسگر 24 مگاپیکسلی از نوع cmos بهره می برد. همچنین برای این دوربین یک عدد صفحه نمایش گردان لمسی در نظر گرفته شده است که به خودی خود یک انقلاب به حساب می آید. به همه اینها سرعت 7 فریم بر ثانیه و سیستم 45 نقطه ای فوکوس اتوماتیک را اضافه کنید تا متوجه قدرت واقعی این دوربین شوید.

این محصول دارای کیفیت عکسی فوق العاده و دینامیک رنجی بالا می باشد که دیگر جای هیچ نقطه ضعفی را باقی نمی گذارد و اگر واقعا علاقه به عکاسی علاقه دارید خرید این دوربین بهترین گزینه ممکن با یک قیمت معقول است.

نقاط قوت:

سیستم فوکوس 45 نقطه ای

سیستم اتوفوکس فوق العاده در فیلمبردای

باتری پر قدرت

بدنه بسیار با کیفیت

داینامیک رنج بالا

نقاط ضعف:

حساسیت کم

گران قیمت بودن دوربین و تجهیزات آن

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل Eos 80D EF S:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل Eos 80D EF S

بسیار دوربین خوب و با کیفیتیه و کسایی ک عکاسی حرفه ای میکنن کاملا با این دوربین اشنایی دارن و با تمام قابلیت های این دوربین اشنا هستن. دوربین خیلی خوشدستیه و واقعا از خریدش راضی هستم

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 1300D

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 1300D

مشخصات دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 1300D:

وزن: 485 گرم
دقت حسگر: 18 مگاپیکسل
فاصله کانونی: 18-55 میلی متر
فیلمبرداری: Full HD 30

یک دوربین مبتدی DSLR که در رده قیمتی ارزان قیمت قرار می گیرد. این دوربین یک دوربین عالی برای شروع کار به حساب می آید و می تواند توقعات شما را برآورده کند اما اگر قصد انجام کار های حرفه ای را دارید قطعا این دوربین مناسب شما نیست.

این مدل از یک عدد حسگر 18 مگاپیکسلی APC-C با سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای و پردازنده تصویر Digic +4 استفاده می کند. برای این محصول یک صفحه نمایش 3 اینچی در نظر گرفته شه است که می تواند در تنظیم کردن دوربین کمک زیادی به شما بکند.

طراحی خوب از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید. وزن آن حدود 485 گرم می باشد که برای افرادی که مدام در حال حمل و نقل و مسافرت هستند یک گزینه عالی به حساب می آید. این دوربین کانن  دارای حساسیت 100 تا 6400 و ایزو 100 تا 6400 با یک سیستم فلاش بالا جهنده می باشد. به طور کلی می توان به این محصول لقب بهترین مدل دوربین عکاسی کانن مبتدی را داد.

نقاط قوت:

باتری خوب

وزن کم

کیفیت تصویر خوب

امکانات حداقلی

کنترل راحت

نقاط ضعف:

گران قیمت نسبت به محصولات هم رده

فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه

لمسی نبودن صفحه نمایش

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 1300D:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 1300D

فوق العادس کیفیتش عالیه من با وای فایش وصل شدم به گوشی برنامشو نصب کردم بدون یذره اینترنت بهش وصل شدم با وای فایش به عکسا دسترسی دارم به خود دوربین دسترسی دارم باهاش با گوشی فوکوس میکنم تصویر زنده دوربین از موبایل عالیه من خیلی خوشم اومد قیمتشم خوبه حتما بخرید

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 750D

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 750D

مشخصات دوربین عکاسی کانن مدل EOS 750D:

وزن: 1000 گرم
دقت حسگر: 24 مگاپیکسل
پردازشگر: DGIC 6

یک دوربین خوب و متوسط از این سری که توسط شرکت کانن طراحی و عرضه شده است. این دوربین از یک عدد صفحه نمایش lcd با قابلیت گردش و پردازشگر تصویر DGIC 6 استفاده می کند که کاملا رضایت بخش است. از مشکلات آن می توان به سرعت شاتر پایین و باتری ضعیف آن اشاره کرد. برای عکاسی های نیمه حرفه ای یک گزینه کامل و بی نقص به حساب می آید.

این دوربین کانن از یک عدد سنسور 24 مگاپیکسلی استفاده می کند که به همراه سیستم فوکوس خودکار 19 نقطه ای تصاویری با وضوح بالا و کیفیت فوق العاده را به ثبت می رساند.

در کل این محصول با امکانات مختلف خود یک دوربین نیمه حرفه ای فوق العاده از شرکت کانن به حساب می آید اما اگر بودجه خوبی دارید کمی بیشتر هزینه کنید و یک مدل بالاتر آن را بخرید. با این حال همچنان یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید داشته باشید این محصول است.

نقاط قوت:

ایزو زیاد

نویز بسیار کم

فیلم برداری با کیفیت بالا

مقرون به صرفه تر نسبت به مدل های دیگر

دارای WIFI

صفحه نمایش لمسی

کیفیت عکس بالا

نقاط ضعف:

باتری ضعیف

بدنه نه چندان مرغوب

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 750D:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 750D

مشاهده قیمت بهترین دوربین عکاسی canon در دیجی کالا

یکی از بهترین خرید های من از سال ۹۲ بود تا امروز،اگه زرنگ باشی و لنز خوب بخرید راحت می تونید در حد اندازه نزدیک به حرفه ای باهاش کار کنید،من حتی ۷۷دی هم خریدم اما این رو نگه داشتم

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D

مشخصات دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D:

وزن: 540 گرم
دقت حسگر: 24.2 مگاپیکسل
فاصله کانونی: 18 – 135 میلی متر
فیلم برداری: Full HD 60

دوربین عکاسی 77D کانن یکی از دوربین های نیمه حرفه ای و حرفه ای برای عکاسان به حساب می آید که به همراه یک لنز با کیفیت به فروش می رسد. این دوربین از یک عدد حسگر CMOS به اندازه 22.3*14.9 میلی متری استفاده می کند که نتیجه آن ثبت تصاویری بسیار با کیفیت شده است. دقت موثر این حسگر چیزی حدود 24.2 مگاپیکسل است که این خود نشان دهنده کیفیت و وضوح تصاویر بسیار بالا این دوربین می باشد.

این محصول می تواند تصاویری را با رزولوشن 4000*6000 پیکسل و در ابعاد مختلف به ثبت برساند. فرمت غیر فشرده عکس های این دوربین RAW می باشد.

حداکثر سرعت شاتر این دوربین 1/4000 ثانیه و حداقل سرعت آن 30 ثانیه می باشد. حساسیت و ایزو این دوربین 100-25600 می باشد که باعث شده تا تصاویر بسیار خوب و با کیفیت در انواع و اقسام محیط ها و نورپردازی ها به ثبت برسد. سرعت ثبت تصاویر پیاپی 3 تا 6 فریم بر ثانیه می باشد که این عدد واقعا فوق العاده است. همچنین از یک فلاش بسیار خوب بهره مند است اما از تکنولوژی های تشخیص چهره و لبخند بی بهره است.

برای دوربین کانن EOS 77D یک عدد صفحه نمایش LCD سه اینچی با دقت 1040000 نقطه ای لمسی دارای چشمی و قابلیت تصویر زنده در نظر گرفته شده است که می توانید بسیار راحت این دوربین را تنظیم کنید.

لنزی که همراه این محصول ارائه می شود بر خلاف اکثر محصولات 18-55 نیست! این دوربین به همراه یک عدد لنز 18- 135 عرضه می شود که دارای لرزشگیر تصویر و حداقل فاصله فوکوس 39 سانتی متری و قابلیت فوکوس خودکار و دستی می باشد.

نقاط قوت:

خوش دست

کیفیت عکس بالا

لنز فوق العاده

فاصله کانونی 18-135

میکروفون داخلی با کیفیت

امکانات بسیار زیاد

صفحه نمایش لمسی و متحرک

نقاط ضعف:

عدم فیلم برداری 4K

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 77D

به عنوان یک کاربر‌ آشنا ودنیازمند به دوربین ولی آماتور، تقریبا اکثر دوربین ها رو در سایت های معتبر و مرجع بررسی کردم. نهایتا رسیدم به انتخاب بین دو گزینه 250D و 77D هر دو از یک نوع سنسور بهره مند هستند و تقریبا در بستر ارتباط بی سیم که بین دوربین و موبایل است، مشترک هستند. با این تفاوت که ضبط4K و چیپست نسل جدید Digic8 در دوربین 250D وسوسه کننده بود. اما در نهایت با ریز بینی بیشتر بین مشترکات ، نقاط ضعف و نقاط قوت این دو دوربین، تصمیم به خرید 77D کردم تا بتونم برای مدت ها بی نیاز از ارتقا دوربین باشم.

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 7D Mark II

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 7D Mark II

مشخصات دوربین عکاسی کانن مدل EOS 7D Mark II:

وزن: 910 گرم
حسگر: CMOS
دقت حسگر: 20 مگاپیکسل
فیلم برداری: Full HD

این دوربین کانن در رده بندی دوربین های تک رقمی قرار می گیرد که این به معنای حرفه ای بودن این دوربین است. به همین دلیل لازم دانستم تا حداقل یک مدل از دوربین ها حرفه ای کانن در لیست بهترین مدل دوربین عکاسی کانن جای بگیرد.

این دوربین دارای یک حسگر CMOS 20 مگاپیکسلی با اندازه APS-C می باشد که توانایی ثبت تصاویری بسیار با کیفیت را دارد. البته این سنسور و دقت در این رده و با این قیمت کمی نا امید کننده است. برای ساخت بدنه این محصول از آلیاژ منیزیم استفاده شده است که بسیار کیفیت ساخت این محصول را افزایش می دهد.

این دوربین دارای سیستم پیشرفته فوکوس خودکار 65 نقطه ای و فناوری فوکوس سریع می باشد که خود یک مزیت به حساب می آید. سنسور CMOS این دوربین از ایزو 16000بهره می برد که موجب شده تا این دوربین قابلیت ثبت تصاویر بسیار خوبی در نور کم را داشته باشد. البته این عدد در حالت Expandable به 51200 نیز می رسد.

شاتر به کار رفته در این محصول عمر مفیدی حدود 200 هزار شات را دارد و این دوربین از یک عدد نمایشگر LCD با ابعاد 3 اینچی و دقت 1.04 میلیون نقطه ای بهره می برد. به صورت کلی این دوربین ویژگی های ریز و درشت خیلی زیادی دارد که شاید روی کاغذ چندان متوجه آن نشد اما بعد از استفاده در انواع و اقسام شرایط تازه متوجه قابلیت های فوق العاده این مدل می شوید. البته قیمت این محصول نسبت به چیزی که ارائه می دهد بسیار گران است.

نقاط قوت:

قابلیت ثبت تصاویر در نور کم

مجهز به دو پردازنده قدرتمند DIGIC 6

مجهز به GPS

بدنه بسیار مقاوم

سیستم فوکوس پیشرفته

صفحه نمایش با دقت بسیار بالا

نقاط ضعف:

نداشتن قابلیت فیلم برداری 4K

نسبت به قیمتش ارزش کمتری دارد.

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 7D Mark II:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 7D Mark II

مشاهده قیمت بهترین دوربین عکاسی canon در دیجی کالا

دوربین فوق العاده ای هستش از لحاظ شارپنس و همه چیز عالی و موتور فوکس دوال فوق شریع داره ,اگر لنزتون usm باشه خیلی تو فوکوس کشی محشره من این دوربینو یکساله خریدم و فوق العادس دو پردازنده بودن این بادی پر قدرت باعث شده که کیفیت و سرعت پردازش عکسها بالا

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 90D

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 90D

مشخصات دوربین عکاسی کانن مدل EOS 90D:

وزن: 701 گرم
نوع حسگر: CMOS
دقت حسگر: 34 مگاپیکسل
محدوده زوم: 6 تا 10 برابر
فاصله کانونی: 18-135 میلی متری
فیلم برداری: 4K 120

یک دوربین خارق العاده از شرکت کانن که نمی توان واقعا نقطه ضعف آنچنانی پیدا کرد و با جرعت می توانم بگویم که لقب بهترین مدل دوربین عکاسی کانن برازنده این محصول است.

این دوربین از یک عدد حسگر CMOS با دقت 34 مگاپیکسل استفاده می کند که تصاویری بسیار باکیفیت و وضوح بالا را به ثبت می رساند. حداکثر سرعت شاتر این دوربین 8000/1 ثانیه و حداقل سرعت شاتر این دوربین 30 ثانیه می باشد. حساسیت و ایزو این دوربین 100-25600 می باشد و این دوربین قابلیت عکاسی پیاپی 10 فریم بر ثانیه دارد و از تکنولوژی تشخیص چهره بهره می برد.

همراه این محصول یک عدد لنز 18-135 نیز ارائه می شود که قابلیت زوم 6 تا 10 برابر را دارد. این لنز برای عکاسی های حرفه ای و نیمه حرفه ای کاملا مناسب می باشد. همچنین این لنز دارای فوکوس خودکار و فوکوس دستی می باشد. این محصول از پردازشگر DIGIC 8 استفاده می کند سرعت آن بسیار بالاست. به همه اینها فیلم برداری با رزولوشن 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه و ضبط صدا استریو را اضافه کنید تا بهتر متوجه شوید چرا لقب بهترین مدل دوربین عکاسی کانن برازنده آن است.

نقاط قوت:

دوربینی حرفه ای

امکانات فوق العاده

لنز مناسب با این قیمت

کیفیت تصویر بالا

کیفیت فیلم برداری فوق العاده

فیلم برداری 120 فریم

32 مگاپیکسل بودن

باتری قوی

سیستم فوکوس بسیار پیشرفته

ایزو عالی

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 90D:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 90D

به عنوان یک دوربین dslr که کراپ لنز هستش نسبت به نسل قبلی یعنی 80d خیلی بهتر شده از جمله عمر بیشتر باتری کیفیت فیلم برداری و سیستم اتوفوکس . اگه برای تولید محتوا نیازش دارید حتما بدردتون میخوره مثلا یوتیوبر هستید یا کلاس آنلاین

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 850D

دوربین عکاسی کانن مدل EOS 850D

مشخصات دوربین عکاسی کانن مدل EOS 850D:

وزن: 515 گرم
نوع حسگر: CMOS
دقت حسگر: 24 مگاپیکسل
فاصله کانونی لنز: 15-55 میل متر
محدوده زوم: 6 تا 10 برابر
فیلم: 4K 60

این دوربین از نظر طراحی شباهت بسیاری به مدل های EOS 77D و 800D دارد اما برخی از امکانات آن بهبود یافته است. این دوربین از یک سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C بهره می برد که راضی کننده است. همچنین از پردازنده DIGIC 8 استفاده می کند که در این رنج واقعا فوق العاده به حساب می آید.

این دوربین قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت 7 فریم را دارد که برای عکاسی ورزشی  مسابقات بسیار گزینه مناسبی می باشد. از نقاط قوت دیگر این محصول می تواند به فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم نیز اشاره کرد.

من تصمیم گرفتم تا به عنوان آخرین محصول در لیست بهترین مدل دوربین عکاسی کانن یک محصول به قیمت مناسب و ویژگی های زیاد را به شما معرفی کنم. این محصول چیزی بین 90D و 250D قرار میگیرد که اگر بودجه زیادی برای خرید این مدل ها ندارید این محصول گزینه بسیار عالی ای به حساب می آید.

نقاط قوت:

24 مگاپیکسل

فیلم برداری 60 فریم

فیلم برداری 4K

سرعت 7 فریم

پردازشگر قوی

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 850D:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی دوربین عکاسی کانن مدل EOS 850D

مشاهده قیمت بهترین دوربین عکاسی canon در دیجی کالا

من در این مطلب تمام سعی خود را کردم تا بهترین مدل دوربین عکاسی کانن را در بازه ها و رنج های قیمتی مختلف به شما معرفی کنم. شاید در توضیحات و مشخصات این دوربین ها متوجه متفاوت بسیار بزرگی نشوید اما نکاتی بسیار ریز وجود دارد که همین نکات ریز موجب تفاوتی عظیم می شود. به نظر شما بهترین دوربین کانن کدام است؟

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.