بهترین مدل دوربین مدار بسته لامپی در بازار ایران+[مشخصات کامل]

بهترین دوربین مدار بسته لامپی کدام مدل است؟ امروزه اغلب مردم برای افزایش و حفظ امنیت مغازه، فروشگاه، شرکت، کارخانه یا خانه مسکونی و… به دنبال بهترین و مناسب ترین دوربین مدار بسته هستند. یکی از بهترین مدل دوربین های مدار بسته، دوربین مدار بسته لامپی است که طرفداران بسیار زیادی را در بازار دارد.

حال نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آیا می خواهید چندین ساعت وقت خودتان برای پیدا کردن بهترین دوربین لامپی را هدر دهید؟ وقتی در حال مطالعه این مقاله هستید یعنی این طور فکر نمی کنید!

در این مطلب از سایت مخاطب قصد داریم بهترین دوربین مدار بسته لامپی را در کم ترین زمان ممکن معرفی کنیم؛ پس پیشنهاد می کنم حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پرفروش ترین مدل و بهترین دوربین مدار بسته لامپی

تعریف دوربین مدار بسته لامپی در چند ثانیه!

قبل از این که بهترین دوربین مدار بسته لامپی سال 1400 در بازار ایران را معرفی کنیم؛ باید بدانیم که دوربین مدار بسته لامپی که بیش تر شبیه دوربین مخفی کوچک لامپی است، چیست؟

همان طور که اسم آن پیداست و از تصویر دوربین لامپی فوق دیده می شود، این سبک از دوربین ها شباهت بسیار زیادی به لامپ های حبابی و یا همان لامپ های کم مصرف ال ای دی(LED) دارند و به همین علت سبب شده است که به سختی بتوان دوربین مدار بسته لامپی را از لامپ های معمولی و عادی که در همه خانه ها، شرکت ها ، کارخانجات و ادارات دولتی  و غیر دولتی و… استفاده می شود را، تشخیص داد.

بیش ترین کاربرد بهترین دوربین مدار بسته لامپی کجاست؟

حال سوالی که معمولا ذهن اکثر افرادی که به دنبال ويژگی ها و حتی تصاویر بهترین دوربین مدار بسته لامپی هستند، این است که بیش ترین کاربرد و استفاده ی این مدل از دوربین های مدار بسته لامپی چیست؟

از آنجا که این مدل از دوربین های مدار بسته بسیار کوچک هستند و زیاد هم به چشم نمی آیند اغلب افراد از آن به عنوان دوربین‌ جاسوسی در اماکن حفاظتی و اطلاعاتی بیش تر استفاده می‌شود و سارقین یا افراد متفرقه قادر به تشخیص آنها نیستند. 

یکی از دیگر ابهاماتی که غالبا برای اکثر افراد علاقه مند به دوربین های مدار بسته پیش می آید و شاید برای شما هم جالب باشد، این است که تصاویر ظبط شده توسط بهترین دوربین لامپی به چه شکلی می باشد؟ مطمئنا تفاوتی بین ویدئو های ظبط شده توسط دوربین های مدار بسته لامپی و معمولی وجود دارد.

همه ی دوربین مداربسته لامپی قادر به تصویربرداری از همه فضا و محیط‌های اطراف به طور کامل است در نتیجه می‌تواند یک تصویر پانورامای کامل در اختیار ما قرار دهد و به عنوان دوربین لامپی ۳۶۰ درجه هم شناخته می‌شود.در ادامه می خواهیم چند نمونه از تصاویر و ویدئو های ظبط شده توسط این مدل از دوربین ها نشان دهیم تا بیش تر از قبل با آن آشنا شوید.

 

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته در دیجی کالا

 

شاید این مقاله را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل دوربین مدار بسته شیائومی 

 

تصاویر ظبط شده بهترین دوربین مدار بسته لامپی

ویژگی‌های مشترک اغلب بهترین دوربین مدار‌بسته لامپی

همان طور که تا به حال متوجه شده اید، ما در این مقاله  سعی داریم بهترین دوربین مدار بسته لامپی  مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ اما اگر تمایل دارید تمام خصوصیات و ویژگی های مشترکی که تقریبا میان همه دوربین های مخفی کوچک لامپی وجود دارد، را بدانید ما سعی می کنیم لیست جامعی از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین ها تنظیم و تهیه کنیم. پس حتما تا انتهای این لیست را حداقل یکبار مطالعه کنید.

حرف دلی من: لیست زیر تقریبا همه مشخصات و ویژگی های شاخص بهترین دوربین مدار بسته لامپی یافت می شود، پس خیلی می تواند در انتخاب شما تاثیر داشته باشد.

  • ضبط تصاویر دوربین مداربسته دوربین وایفای لامپی بر روی کارت حافظه میکرو SD بدون نیاز به دستگاه DVR یا NVR
  • دارای اسپیکر و میکروفن داخلی جهت ارتباط صوتی دو طرفه با محل قرار گرفتن دوربین وایفای فیش آی
  • نگه داری حداقل ۲۰ روز فیلم و صدا
  • ساپورت کارت حافظه میکرو SD تا حجم ۶۴ گیگابایت
  • امکان مشاهده تصاویر حتی بدون نیاز به اینترنت ( انتقال تصویر بین موبایل و دوربین از طریق hotspot دوربین لامپی )
  • انتقال تصویر و صدا با کیفیت Full HD / 1080 p / دو مگا پیکسل
  • دارای سنسور تصویر  CMOS و فیلتر تصویر IRCUT برای تفکیک درست رنگ
  • دید در شب برای امکان مشاهده تصویر با وضوح کامل  تاریکی مطلق
  • امکان زوم دیجیتال ۴x
  • امکان دریافت هشدارها به محض تشخیص صدا یا حرکت ، از طریق ایمیل یا اپلیکیشن V380
  • قابلیت نصب سریع و آسان در سرپیچ لامپ
  • امکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی موبایل بدون نیاز به کارت حافظه در داخل دوربین وایفای لامپی
  • دارای اپلیکیشن های اندروید ios
  • امکان مشاهده تصاویر یک دوربین توسط ۵ نفر دیگر بصورت ادمین
  • نمایش فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه ی داخل دوربین وای فای پاناروما بدون نیاز به خارج کردن کارت از طریق وای فای (wifi) با نزدیک شدن به دوربین از طریق وای فای
  • نمایش حجم کلی کارت حافظه و حجم باقی مانده از آن و امکان فرمت کارت حافظه در داخل دوربین
  • امکان تعریف زمان بندی برای ضبط تصاویر بصورت یکسره یا تعریف برنامه زمانی ساعتی و یا ضبط فیلم تنها در صورت تشخیص حرکت

 پرفروش ترین و بهترین دوربین مدار بسته لامپی را بشناسید!

در این قسمت از مقاله می خواهیم پرفروش ترین و بهترین دوربین های مدار بسته لامپی ارزان قیمت بازار ایران را، معرفی کنیم پس قصد دارید که برای حفظ هر چه بیش تر از دارایی و سرمایه خود، از دوبین های مدار بسته لامپی استفاده کنید اما نمی دانید کدام دوربین را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنم با توجه به نیاز خود یکی از دوربین مدار بسته کوچک زیر را برای خرید انتخاب کنید.

دوربین مدار بسته وایفای لامپی V380Pro

دوربین مدار بسته وایفای لامپی V380Pro

 

اولین دوربین مدار بسته لامپی که قصد داریم مورد نقد و بررسی قرار دهیم، دوربین مدار بسته لامپی وایفای V380 pro می باشد. این مدل از دوربین های مدار بسته لامپی یکی از بهترین دوربین مدار بسته لامپی نه فقط در ایران بلکه در جهان محسوب می شود.

دوربین مدار بسته لامپی مدل V380 pro یکی از محصولات شرکت بزرگ ICsee از انواع دوربین های بی سیم است و به دلیل این که با نرم افزار v380 s سازگار است، در بازار ایران به دوربین لامپی v380 یا دوربین لامپی v380s مشهور شده است. این دوربین مخفی کوچک لامپی یک دستگاه نظارت تصویری کامل با قابلیت‌های بسیار فوق العاده بالا مثل دید کامل 360 درجه، اتصال بی سیم، درگاه حافظه خارجی قدرتمند، انتقال تصویر زنده و ضبط شده بر روی گوشی های  همراه هوشمند (شامل اندروید و iOS )، صدای دو طرفه و قابلیت P2P است.

دوربین مدار بسته لامپی مدل دوربین مخفی کوچک لامپی V380 pro جز دوربین های مدار بسته ای قرار دارد که نه تنها به کابل تصویر و شبکه برای انتقال ویدئو و تصاویر ظبط شده نیازی ندارد و کاملا بی سیم است، به آداپتور و حتی کابل برق نیز احتیاجی ندارد.

مشخصات کلی دوربین مدار بسته لامپی وایفای مدل V380pro را یکجا ببینید:

وزن:1000گرم

منبع تغذیه:220V

نوع دوربین:دوربین تحت شبکه وای فای

مشخصات اتصال:IEEE802-وایرلس

نوع حسگر:CMOS

نوع لنز:FISH EYE360 چشم ماهی 360 درجه 2MP

امنیت:WAP

رزولوشن تصویر:1080P HD

فرکانس:2.4 گیگاهرتز

فرمت ویدئویی:MPEG

توضیحات قابلیت دید در شب:دارای سه عدد لامپ (ال ای دی ) برای دید در شب

نوع اتصال:بی سیم

کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی:64

شیار کارت حافظه:دارد

قابلیت ضبط صدا:دارد

قابلیت بزرگ نمایی دیجیتال:دارد

حال شاید برای شما هم جالب باشد که چگونه این دوربین مداربسته لامپی کوچک، نصب می شود؟ در پاسخ باید گفت شما برای نصب دوربین لامپی حتی نیاز به نیم متر سیم و یا کابل هم ندارید؛ فقط کافیست دوربین لامپی را مانند لامپ معمولی در سرپیچ بپیچانید تا روشن شود و شروع به فیلم برداری و ظبط کند.

به راحتی هر شخصی با هر سطح از اطلاعات و دانشی در مورد تجهیزات الکترونیکی و دوربین های مداربسته می تواند به سادگی در کم تر از چند دقیقه این دوربین را نصب کرده و تصاویر  و ویدئو های آن را بر روی گوشی همراه خود دریافت کند و پس از نصب اپلیکیشن آن، در نرم افزار مشخصات دوربین و رمز عبور را وارد نمایدو سپس تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده کند.

این دوربین هم چنین می تواند در حالت تشخیص حرکات با یک کارت حافظه مرغوب و با کیفیت 32 گیگابایتی 7 تا 10 روز تصاویر را نگهداری کند و بعد از تکمیل حافظه تصاویر را از قدیمی ترین روز پاک کرده و تصاویر جدید را ذخیره می کند.

حال هنوز تمام نشده است! یکی از امکانات بسیار خارق العاده ای که معدود دوربین مدار بسته لامپی آن را داراست، سیستم حیرت انگیز صوتی این دوربین مدار بسته می باشد.

این دوربین دارای میکروفن داخلی قدرتمندی است. با دوربین مداربسته لامپی علاوه بر دیدن تصاویر محیط می توانید صدای محیط را نیز بشنوید و فوق العاده تر از آن اینکه می توانید از طریق تلفن همراه صحبت هم بکنید و صدای شما از دوربین لامپی پخش می شود.

شاید این مقاله را نیز دوست داشته باشید: بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا

 

نظر شخصی نویسنده درباره دوربین مدار بسته لامپی V380 pro:

حرف دلی من: به نظر من این دوربین یکی از بهترین ها نیست! بلکه دقیقا بهترین دوربین مدار بسته لامپی می باشد؛ چرا که با توجه تحقیقات و نقد و بررسی انواع و اقسام بهترین دوربین های مدار بست که من کردم و شما می توانید از سایت مخاطب مطالعه کنید، دوربین مدار بسته لامپیV380 pro بهترین و مناسب ترین دوربین با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت فوق العاده آن است.

دوربین مدار بسته لامپی ویسونیک(VISONIC BULB CAMERA)

دوربین مدار بسته لامپی ویسونیک(VISONIC BULB CAMERA)

دوربین لامپی KX-01 یکی از بهترین محصولات ابر شرکتVISONIC(ویسونیک) از انواع دوربین های بی سیم است. دوربین لامپی برند معتبر VISONIC قابلیت اتصال مستقیم با گوشی همراه از طریق وای فای(WiFi) داخلی را دارد و همچنین تحت شبکه اینترنت P2P می باشد. توسط  این دوربین مدار بسته لامپی قادر هستید تصاویر را با یک زاویه دید وسیع به صورت ۳۶۰ درجه مشاهده کنید.

قابلیت بسیار جالبی که طرفداران خاص خودش را دارد، امکان پخش موزیک همراه با اکولایزر رنگی همراه با کیفیت و صدای شفاف است. جالب نیست؟! فرض کنید در مغازه هستید و موزیک مورد علاقه خودتان را به دوربین مدار بسته مغازه منتقل کنید و هم امنیت دارایی و مغازه یا فروشگاه شما را حفظ می کند و هم آهنگ های مورد علاقه شما را همزمان پخش می کند و نیازی به خرید باند و سیستم های گران قیمت هم ندارید. چه حسی به شما دست می دهد؟!

این دوربین لامپی علاوه بر عمل ثبت و ضبط تصاویر می تواند به تلفن همراه شما متصل شود و موسیقی را با کیفیت بالا پخش کند.

به طور خلاصه، دوربین مدار بسته لامپی ویسونیک به یک بلندگوی بلوتوثی قوی و ال ای دی های اکولایزر رنگی مجهز است و گزینه مناسبی برای نصب در منازل و فروشگاه ها است. تصاویر ظبط شده توسط این سوپر دوربین مدار بسته لامپی به صورت 360 درجه و با کیفیت بالا قادر است بر روی کارت حافظه دوربین ذخیره و ثبت شود.

 

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته در دیجی کالا

 

مشخصات کلی دوربین مدار بسته لامپی ویسونیک(VISONIC BULB CAMERA) را یکجا ببینید:

شکل بدنه:مخفی HIDDEN

اندازه دوربین:کوچک

درجه عایقی:IP67

کیفیت تصویر دوربین:2 مگاپیکسل

بیشینه تعداد فریم بر ثانیه:15fps

اندازه سنسور تصویر:1/3

پردازنده تصویر:CMOS

قدرت مادون قرمز:30 متر

نوع تصویر بوسیله مادون قرمز:سیاه و سفید B/W

حذف نویز:2DNR

ورودی صدا:بدون ورودی مجزا

استاندارد خروجی تصویر:WIRELESS

نوع لنز:لنز ثابت FIX

ولتاژ تغذیه:220 ولت

حدالاکثر دیافراگم:F1.9

این مدل از بهترین دوربین مدار بسته لامپی از کارت حافظه Micro SD که بر روی تمام گوشی‌های همراه هوشمند نیز هستند تا 64 گیگابایت پشتیبانی می کند؛ بر طبق تحقیقات تیم فنی سایت مخاطب و نظرسنجی از خریداران این دوربین مدار بسته لامپی می تواند در حالت تشخیص حرکت با یک کارت حافظه مرغوب 32 گیگابایتی 7 تا 10 روز تصاویر را نگهداری کند.

این دوربین هم چنین دارای تعداد فریم بر ثانیه 15fps و پردازنده ی تصویر CMOS می باشد و از طرفی مادون قرمز این دوربین مدار بسته قدرتی معادل 30 متر دارد و تا حداکثر دیافراگم F1.9 را پشتیبانی می کند نیاز به هیچ کابل و سیم ندارد و فقط از برق 220 ولت شهری، تغذیه می کند.

نظر شخصی نویسنده درباره دوربین مدار بسته لامپی ویسونیک(VISONIC BULB CAMERA):

حرف دلی من: به نظر من اگر می خواهید در این رنج قیمت بالای زیر یک میلیون تومان، یک دوربین مدار بسته لامپی تهیه کنید، باید بدانید که مهم ترین فاکتور شما برای خرید دوربین کدام است.چرا؟ چون ممکن  است برای فردی کیفیت تصویر مهم باشد در صورتی که برای فرد دیگر سیستم صوتی و آسانی نصب دوربین لامپی…

پیشنهاد می کنم اگر کیفیت بالا تصویر برای شما مهم ترین معیار انتخاب است،به جای دوربین لامپی ویسونیک از دوربین مدار بسته لامپی مدل V380 pro استفاده کنید 🙂

شاید این مقاله را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل دوربین مدار بسته 

دوربین مدار بسته لامپی WiFi BulB HD COOPER

دوربین مدار بسته لامپی WiFi BulB HD COOPER

یکی دیگر از بهترین مدار بسته لامپی موجود سال 1400 در بازار ایران حتی کشور های اروپایی و کشور های مختلفی مانند آلمان، آمریکا، کانادا، لهستان، فرانسه و…، دوربین مدار بسته لامپی WiFi BulB HD COOPER می باشد.

بیایید نقد و بررسی این دوربین مخفی کوچک لامپی را از مشخصات کلی آن استارت بزنیم. ابعاد این دوربین 100 گرمی، 10*7*15 میلی‌متر است که با توجه به وزن نسبتا سبک آن بسیار ابعاد مناسبی محسوب می شود و می توانید بدون هیچ مشکلی و به سادگی، آن را در هر گوشه کناری که دیگر دوربین های مدار بسته را  می توان به سختی نصب کرد، تعبیه و تنظیم کرد.

این دوربین دارای اتصال اینترنت بی سیم وایرلس(WiFi) و حسگر تصویری سی ام اُ اس(CMOS) می باشد؛ هم چنین دوربین مدار بسته لامپی WiFi BulB HD COOPER  مجهز به زاویه دید 360 کامل پانورما و چرخش Tilt و چرخش pan است که موجب می شود تمام حرکات و رفتار های اشخاص و یا حتی حیوانات را بدون مشکل را تشخیص دهد و با کیفیت و شفافیت بالایی ظبط و فیلم برداری کند.

مشخصات کلی دوربین مدار بسته لامپی WiFi BulB HD COOPER را یکجا ببینید:

ابعاد:10*7*15 میلی‌متر

وزن:100 گرم

نوع اتصال:بی‌سیم (Wi-Fi)

مشخصات اتصال:وایرلس – اینترنت

نوع حسگر تصویر:CMOS

زاویه دید:360 کامل پانورما

منبع تغذیه:برق شهری 220 ولت

قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های:Android – ios

قابلیت بزرگنمایی اپتیکال:بله

قابلیت بزرگنمایی دیجیتال:بله

ماسک محدوده حریم شخصی:بله

قابلیت ضبط صدا:بله

شیار کارت حافظه:بله

نوع دوربین:تحت شبکه

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این دوربین خفن مدار بسته لامپی را چه طوری مدیریت می شود؟ در پاسخ باید گفت شما می توانید به راحتی با نصب اپلیکیشن مخصوص این دوربین روی گوشی همراه اندروید(android) و  یا  IOS ، در هر زمان آن را کنترل و مدیریت کنید.

هم چنین باید بدانید که این دوربین جز  بهترین دوربین های مدار بسته دید در شب محسوب می شود که دارای ماسک محدوده حریم شخصی می باشد و بدون نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه اضافی فقط با برق 220 ولت شهر، تغذیه می کند.

نظر شخصی نویسنده درباره دوربین مدار بسته لامپی WiFi BulB HD COOPER:

حرف دلی من: اگر نظر من را بخواهید میگم مهم ترین و کاربردی ترین فاکتوری که این دوربین نسبت به دیگر دوربین های مدار بسته لامپی مشابه خود دارد و باعث تمایز آن شده است، قابلیت دید در شب آن است؛ چرا که اغلب دوربین مخفی کوچک لامپی نمی توانند در محیط های کم نور یا در شب تصاویر و ویدئوهای با کیفیتی را ظبط کنند.

لیست چند نمونه از بهترین دوربین مدار بسته لامپی

  1. دوربین لامپی ICSEE
  2. دوربین لامپی وای فای مدل KX08 Fisheye
  3. دوربین مداربسته پانوراما لامپی ۱.۳MP
  4. دوربین لامپی چشم ماهی VR
  5. دوربین مدار بسته تحت شبکه360 درجه پاناروما واچ داگ مدل WD-IP360bl1
  6. دوربین مداربسته تحت شبکه لامپی پاناروما hitron

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته در دیجی کالا

 

مزایای بهترین دوربین مدار بسته لامپی

از ویژگی ها و خصوصیات مثبت دوربین های مدار بسته لامپی هر چه بگوییم باز هم کم گفته ایم. باید بدانید که دوربین های مدار بسته لامپی بسیاری از مشکلات دوربین های مدار بسته معمولی را ندارد و در کل دوربین مدار بسته لامپی انقلابی بزرگ در انواع دوربین های مدار بسته محسوب می شود.

نکته: اولین مزایای دوربین مخفی کوچک لامپی عدم نیاز به دستگاه DVR جهت ذخیره‌سازی تصاویر گرفته شده و کارت حافظه بهتری نسبت به دوربین های مدار بسته عادی، می باشد.

دوربین مدار بسته لامپی دارای دامنه دید وسیع؛ مناسب برای فضاهای بزرگ است و این امکان را به شما می دهد تا بدون هیچ زحمتی و به راحتی و بدون نیاز  به نصاب دوربین، خودتان  حتی بدون نیاز به کابل کشی، آن را نصب کنید.

این نکته هم گفتنی است که بهترین دوربین مدار بسته لامپی با وجود فناوری وای فای در دوربین لامپی، قابلیت تشخیص چهره، وجود لنز 360 درجه و… همچنان در کمال تعجب قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر دوربین های مشابه در بازار دارد.

معایب بهترین دوربین مدار بسته لامپی

حال که به صورت کامل و جامع با مزایا و ویژگی های فوق العاده مثبت بهترین دوربین لامپی آشنا شدیم، می خواهیم کمی از معایب و کمبود های این مدل از دوربین های مدار بسته صحبت کنیم و به دو مورد از معایبی که بیش ترین نارضایتی را برای افراد ایجاد می کند را شرح دهیم.

عدم اتصال به دستگاه‌های NVR و DVR مزیت یا عیب، مسئله این است!

اولین موردی که می خواهیم به آن بپردازیم این است که دوربین های مدار بسته لامپی اجازه اتصال به دستگاه های NVR و هم چنین DVR به شما نمی دهد؛ در نتیجه برای حفظ و نگهداری ویدئو‌ها و تصاویر از کارت حافظه قدرتمندی باید استفاده کرد.

استفاده از کارت حافظه‌های موجود در بازار تا یک ماه الی سه ماه پاسخ گوی نیاز خانگی خواهد بود و برای مصارف تجاری و اداری خیلی محدود است.البته عده ای از افراد این مورد را جز معایب دوربین لامپی نمی دانند ولی به نظر اکثر افراد اگر دوربین مدار بسته لامپی این قابلیت را داشت، بیش از پیش مفید تر و کاربردی تر می‌شد.

قابلیت ظبط تصاویر به صورت پانوراما

اگر شما حداقل یکبار از دوربین مدار بسته لامپی استفاده کرده باشید یا حتی تصاویر و ویدئو‌هایی که توسط این دوربین ها ظبط و فیلم برداری شده است را، مشاهده کرده باشید متوجه تفاوت آن با تصاویر ظبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته معمولی شده اید. وجود تصاویر پانوراما در دوربین مخفی کوچک لامپی را می توان یک نقطه ضعف بزرگ می باشد.

زیرا تشخیص این نوع تصاویر کمی سخت و دشوار بوده و مشاهده جزییات آن زمان‌بر است و نسبت دوربین‌ های مدار بسته تخت و معمولی که تصاویر ساده و با کیفیتی ضبط می‌کند وجود تصاویر پانوراما کمی کار را برای تشخیص جزییات در دوربین‌های لامپی دشوار می‌کند.

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته در دیجی کالا

کلام آخر:

خب امیدوارم از این مقاله نهایت لذت را برده باشید. ما در این مطلب سعی کردیم بهترین دوربین مدار بسته لامپی که بیش ترین فروش و بهترین کیفیت را در میان دوربین های مشابه خود در سال 1400 را داشته اند را، معرفی و مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

هم چنین شما با مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی درباره دوربین های مدار بسته لامپی، نصب دوربین لامپی و هم چنین مزایا و معایب این دوربین ها دارید که کم تر فردی این اطلاعات را دارد و در نتیجه می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

موفق و پیروز باشید 🙂

 

 

 

1 نظر
  1. کیانام ارتباط می گوید

    تو این روزا که نا امنی اینقدر زیاد شده، استفاده از دوربین مداربسته واجبه ، ممنون بابت مقاله مفیدتون

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.