بهترین دوربین مدار بسته داهوا در سال ۱۴۰۰+[مشخصات کامل]

آیا می دانید بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا سال 1400 کدام دوربین ها هستند؟دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا چیست و چه کاربردی دارد؟پرفروش ترین مدل های دوربین مدار بسته داهوا بازار ایران کدام دوربین های مداربسته هستند؟بهترین دوربین های مدار بسته داهوا در چه رنج قیمتی قرار دارند؟معایب دوربین مدار بسته داهوا چیست؟

اگر شما هم می خواهید پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید را بیابید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله سایت مخاطب را با ما همراه باشید.

پرفروش ترین مدل دوربین مدار بسته داهوا

مروری بر رزومه ابر‌شرکت نرم افزاری داهوا!

شرکت بزرگ داهوا بیش از 15 سال گذشته در حوزه توسعه  فناوری‌های امنیتی تلاش بسیاری کرده است و به طور کامل در تحقیقات و  ساخت و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم درحوزه سخت افزار و هم  در حوره نرم افزار  بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است.

داهوا در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز به کار کرد و تا سال 2003 موفق به تولید دستگاههای 16 کانال Real-time شد.

از سال 2006 با تغییر در ساختار شرکت موفق به راه اندازی خط تولید در تمام ضمینه های حفاظتی از جمله دوربین مداربسته، DVR، دوربین های تحت شبکه ، سرور وغیره شد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت‌فرم N6 شد.(‌بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای). با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

برند داهوا برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد.

چرا بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا ؟

مهم ترین انتخاب داهوا،دقیقا اعتبار و قدمت خود شرکت داهوا می باشد.برند داهوا یکی از معتبر ترین و پیشرفته ترین ابر شرکت های تولید کننده انواع دوربین های مدار بسته در جهان می باشد.جالب است که بدانید برند داهوا  و برند شیائومی هم اکنون رقبای سر سخت و قدرتمند همدیگر در حوزه تولید و طراحی بهترین و پر فروش ترین مدل دوربین های مدار بسته هستند.

هر سالانه بهترین دوربین های مدار بسته در این شرکت تولید می شود و محصولات آن در دسته پرفروش ترین ها قرار می گیرد.

تقسیم بندی جادویی بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا

خب در ابتدای مقاله می خواهیم که بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا را به دو دسته کلی تقسیم بندی کنیم.حال به نظر شما چرا این دوربین های مدار بسته را دسته بندی می کنیم؟

چرا باید بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا را تقسیم بندی کنیم؟

زیرا معیار های انتخاب و خرید هر محصولی برای هر شخصی متفاوت باشد.به طور مثال ممکن است برای فردی، قیمت در انتخاب یک دوربین مدار بسته خیلی مهم باشد و اگر قیمت دوربین از حدی بالاتر باشد توان خرید آن را نداشته باشد ولی برای فرد دیگری اصلا قیمت مهم نیست و معیارها و فاکتور های دیگری برای خرید داشته باشد.

یا ممکن است شخصی بخواهد بهترین دوربین مدار بسته داهوا را خریداری کند که ضد آب باشد و یا کیفیت تصویر چشم گیری داشته باشد.

پس در ادامه این مقاله قصد داریم که بهترین دوربین مدار بسته داهوای موجود در بازار در سال 1400 را به دو دسته دوربین مدار بسته گران قیمت و دوربین های مدار بسته ارزان قیمت تقسیم بندی کنیم؛ پس اگر جز هر یک از افراد هستید و قصد خرید و انتخاب بهترین مدل دوربین های مدار بسته داهوا دارید،مطالب این مقاله را از دست ندهید.

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته داهوا در دیجی کالا

بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا گران قیمت

بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا گران قیمت

دوربین تحت شبکه بولت داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP

همان طور که از شکل ظاهری این مدل از دوربین های مدار بسته برند داهوا مشخص است، دوربین تحت شبکه بولت داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP را می تواند حتی در محیط های روباز که معرض نور شدید خورشید و باران قرار دارد، نیز نصب کرد چرا که ساختار بیرونی و بدنه فلزی آن طوری طراحی شده است که در برابر باران و گرمای شدید خورشید مقاومت می کند و به راحتی تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی ظبط می کند.

این سری از بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا جز دوربین های مداربسته دید در شب موجود در بازار ایران محسوب می شود و می تواند تا شعاع 30 متر را در شب فیلم برداری و ظبط کند که این قابلیت به نوبه خود،فوق العاده است. فرض کنید که شما اگر از این دوربین مدار بسته در محل کار،خانه،ویلا و… استفاده کند،می توانید حتی در فضای کم نور حتی در شب هم امنیت را حفظ کنید.

دوربین تحت شبکه بولت داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP دارای گواهینامه ISO9001 سیستم مدیریت کیفیتو هم چنین دارای گواهی نامه های معتبر بین المللی مثل گواهی نامه UL، CE، FCC می باشد. جالب است بدانید که تاکنون هم انواع دوربین های مدار بسته داهوا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان برند هستند و جز پرفروش ترین مدل های دوربین مدار بسته محسوب می شود

این مدل از دوربین مدار بسته داهوا دارای رزولوشن 2 مگا پیکسل و فن آوری های ضبط H.265+/H.265/H.264+/H.264 می باشد.اگر بخواهیم از دید سخت افزاری و نرم افزاری این دوربین مدار بسته را مورد نقد و بررسی قرار دهیم باید بگویم که الحق که یک دوربین مدار بسته با این همه قابلیت های فوق العاده شایسته این رنج قیمتی می باشد.

مشخصات کلی دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP را یکجا ببینید:

ابعاد:164x70x70 میلی‌متر
وزن:380 گرم
نوع اتصال:باسیم (LAN)
نوع حسگر تصویر:CMOS
سایز حسگر تصویر:1.27″
مشخصات حسگر تصویر:1/2.7” 2Megapixel progresive CMOS
نوع لنز:Fix 3.6mm
فاصله کانونی:3.6mm
محدوده سرعت شاتر:Auto/Manual, 1/3~1/100000s ثانیه
رزولوشن‌های تصویر:1920×1080 , 2MP
سرعت فیلم‌برداری:max30F
زاویه دید:H:104°/92°,V:55°/50°
حداقل نور
0.03Lux/F2.0, 0Lux IR on
فرمت‌های ویدیویی:H.265+/H.265/H.264+/H.264
پروتکل‌ها:HTTP;TCP;ARP;RTSP;RTP;UDP;RTCP;SMTP;FTP;DHCP
گواهی‌نامه‌ها:CE, FCC , UL
منبع تغذیه:12V DC

حسگر تصویری این مدل از بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا از مدل CMOS و سایز آن 1.27″ است که سبب وضوح و شفافیت خارق العاده عالی تصاویر توسط این دوربین شده است.اگر کمی وقت بگذارید و نظرات برخی از خریداران این محصول ابر شرکت داهوا را در فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایرانی مانند دیجیکالا را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که اغلب افراد مهم دلیل خود برای خرید این مدل از دوربین های مدار بسته داهوا را تنها کیفیت باورنکردنی آن حتی در شی می دانستند.

لنز دوربین مدار بسته داهوا Fix 3.6mm و فاصله کنونی آن 3.6mm می باشد و هم چنین باید گفت که شاتر این دوربین از محدوده Auto/Manual, 1/3~1/100000s ثانیه نیز پشتیبانی می کند و همین موضوع باعث شده است که سرعت فیلم برداری آن حتی تا max30F افزایش یابد.

حرف دلی من: اگر شما هم جز افرادی هستید که هنگام خرید بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا در کنار میزان شفافیت تصویر دوربین، زاویه دید و حداقل نور مورد نیاز برای فیلم برداری آن برای شما مهم است؛ باید بگویم تازه به قسمت مورد علاقه شما رسیده ایم 🙂

زاویه دید این دوربین H:104°/92°,V:55°/50° می باشد که برای دوربین مدار بسته با این چنین قیمتی بسیار عالی است و حداقل نور مورد نیاز برای تصویر برداری بدون مشکل و واضح آن 0.03Lux/F2.0, 0Lux IR on است.

در ادامه باید گفت که دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP از فرمت های H.265+/H.265/H.264+/H.264 پشتبانی می کند و دارای منبع تغذیه 12V DC می باشد که می تواند بدون مشکل در ذخیره سازی، ویدئو ها و تصاویر را تا چندین ماه نگه داری کند.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا دربارهدوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته داهوا در دیجی کالا

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP:

در یک کلام فوق العاده و عالی دو ساله داره کار می کنه…کیفیتش هم حرف نداره خدایی کیفیت تصویرش حرف نداره من نمیدونم ولی هر کیفیتی که داره من یه بار توی مغازم دزد اومده بود بعد مجبور شدم دوربینا رو نگاه کنم خدا وکیلی از گوشیم بهتر بود من گوشیم سامسونگ a 21 حالا نمیدونم فنیش چی میشه من که خیلی خیلی راضیم الان می خوام برای یه گوشه دیگ مغازم بخرم از اینجا 🙂

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-T1B20-L

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-T1B20-L

به جرئت می توان گفت که دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-T1B20-L یکی از بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا محسوب می شود.

همان طور که می دانید شرکت داهوا نخستین شرکتی است که در کشور چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال2001 راه‌اندازی و تاسیس کرد و از آن سال تا به حال تنها هدف این شرکت، طراحی و عرضه مجموعه‌ی کاملی از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته مانند پک دوربین های مدار بسته داهوا، هارد و کنترلر و مانیتور و… می باشد.

ابعاد این مدل از دوربین های مدار بسته 360 گرمی، 110*140*140 میلی‌متر می باشد و سایز حسگر تصویر CMOS آن، 1/2.7” است که موجب فیلم برداری و ظبطه تصاویر باکیفیت رزولوشن1080P شده است البته نباید سرعت فیلم برداری فوق العاده این سوپر دوربین را نادیده گرفت.سرعت فیلم برداری و ظبط دوربین مداربسته داهوا مدل IPC-T1B20-L ، 20fps@1080P(1920×1080) & 25/30fps@1.3MP(1280×960) می باشد.

آیا دوست دارید که این سری از بهترین دوربین مدار بسته داهوا دارای چه گواهینامه‌ها و استاندارد‌هایی است؟ دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-T1B20-L دارای گواهینامه ONVIF Profile S است و هم چنین این دوربین استاندارد های معتبری مانند CE: (EN 60950:2000) و FCC: FCC Part 15 Subpart B نیز دارا می باشد.

مشخصات کلی دوربین مدار بسته داهوا مدل IPC-T1B20-L را یکجا ببینید:

ابعاد:110*140*140 میلی‌متر
وزن:360 گرم
نوع اتصال:باسیم (LAN)
مشخصات اتصال:RJ-45 (10/100Base-T)
نوع حسگر تصویر:CMOS
سایز حسگر تصویر:1/2.7”
مشخصات حسگر تصویر:1/2.7” 2Megapixel progresive CMOS
نوع لنز:Fixed
فاصله کانونی:3.6 mm
محدوده دیافراگم:F2.0/F2.0
محدوده سرعت شاتر:Auto/Manual, 1/3~1/100000s ثانیه
رزولوشن‌های تصویر:1080P(1920×1080)/1.3M(1280×960)
سرعت فیلم‌برداری:20fps@1080P(1920×1080) & 25/30fps@1.3MP(1280×960)
گواهی‌نامه‌ها:ONVIF Profile S
قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های:IOS, Android
میزان بزرگنمایی دیجیتال:16 برابر

حال فکر می کنید که چرا این مدل از دوربین های مدار بسته برند داهوا، جز پرفروش ترین مدل های دوربین مدار بسته داهوا قرار دارد؟ مگر چه قابلیتی در دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-T1B20-L وجود دارد که باعث فروش باورنکردنی این محصول شده است؟

مهم ترین دلیلی که نشان از فروش بالای این دوربین دارد شعاع فیلم برداری این دوربین در شب می باشد.دوربین مدار بسته دید در شب داهوا مدل IPC-T1B20-L قادر است تا فاصله 30 متری از محل نصب خودش را با کیفیت و شفافیت بالایی فیلم برداری کند.که این قابلیت فرا‌تر از باورنکردنی است!!!

فرض کنید که شخصی که صاحب و مدیر عامل یک کارخانه بزرگ یا یک شرکت و تولیدی است و می خواهد برای افزایش امنیت سوله یا کارخانه خود از دوربین های مداربسته داهوا استفاده کند؛ به نظر شما چه تعداد دوربین مداربسته را باید خریداری کند؟ در کدام بخش از کارخانه یا تولیدی خود نصب کند که بتواند نقاط کور را تشخیص و آن ها را برطرف کند؟

در صورتی که صاحبان کارخانجات، سوله ها،شرکت های بزرگ و… به راحتی می توانند با خرید چند تا از دوربین دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-T1B20-L ، با هزینه بسیار کم تری امنیت کسب و کار و دارایی های خودشان را حفظ کنند.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مدار بسته داهوا مدل IPC-T1B20-L:رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مدار بسته داهوا مدل IPC-

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره دوربین مدار بسته داهوا مدل IPC-T1B20-L:

میدونید چیه؟حاجی کیفیت تصویرش خیلی خیلی خفنه قشنگ و باکیفیت نشون میده راستی به گوشیمم وصل میشه یه اپلیکیشن داره که میتونی کنترل کنی من ک راضیم من خیلی گشتم برای دوربین مدار بسته تهش دیدم این از همشون پیشرفته تره!!!

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-T2A41P

اگر کمی به دوربین های مدار بسته ای که در مغازه ها و فروشگاه های شهر محل سکونتتان دقت کنید، متوجه خواهید شد که بیش از ۹۰ ٪ از آن ها از دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAAC-T2A41p استفاده کرده اند.حالا به نظر شما چه ویژگی ای در این سری از بهترین مدل دوربین های مدار بسته داهوا وجود دارد که موجب استقبال موج عظیمی از افراد شده است؟

طبق نظرات خریداران این محصول، مهم ترین دلیلی که موجب خرید این مدل از دوربین های مداربسته موجود در بازار شده است، قابلیت تنظیم رنگ و نورپردازی در محیط های کم نور است.حال این قابلیت چیست و چه کاربردی دارد؟

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه، مغازه، شرکت یا کارخانه ای هستید و برای تعطیلات عید نوروز همراه با خانواده به مسافرت رفته اید و به شما خبر می دهند که از مغازه یا شرکت یا کارخانه شما دزدی شده است و از آن مهم تر  این است که متوجه می شوید تصاویر دوربین های مدار بسته به اندازه کافی واضح نیست که چهره سارقان معلوم باشد!  آن زمان چه حسی به شما دست می دهد؟

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAAC-T2A41p برای فیلم برداری نیاز به نور مناسبی دارد اما نکته این جاست که برخی مواقع نور محیط به اندازه‌ای مطلوب نیست که دوربین بتواند مناسب‌ترین وشفاف ترین وضوح را ظبط کند؛ در این مواقع دوربین مدار بسته از فیلتر AGC برای مدیریت و اصلاح نور کم محیط و تصویر برداری با‌کیفیت بالاتر استفاده می‌کند.

فیلتر Automatic Gain Control بطور خودکار میزان روشنایی محیط و شدت نور را اندازه‌گیری می‌کند و هنگامی که شدت نور محیط پایین‌تر باشد، دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوآ مدل DH-HAAC-T2A41p به طور خودکار سیگنال ویدیویی را تقویت می‌کند تا از این طریق منجر به جبران کاهش نور محیط شود.

حال بیایید کمی در مورد شکل ظاهری این سری از بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا صحبت کنیم. ابعاد دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا 340 گرمی، معادل 78x94x94 میلی‌متر می باشد که به دلیل سبک و جمع و جور بودن این دوربین در اغلب مطب پزشکان، فروشگاه ها یا مغازه ها، کارخانجات یا حتی ادارات دولتی استفاده می شود.

مشخصات کلی دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-T2A41P را یکجا ببینید:

ابعاد:78x94x94 میلی‌متر
وزن:340 گرم
نوع اتصال:باسیم (BNC)
مشخصات اتصال:با سیم BNC
منبع تغذیه:12V DC
قابلیت بزرگنمایی دیجیتال:دارد
قابلیت دید در شب:بله
شیار کارت حافظه:خیر
قابلیت ضبط صدا:خیر
قابلیت ضبط صدا:خیر
قابلیت چرخش Pan:خیر
قابلیت چرخش Tilt:خیر

این دوربین دارای قابلیت بزرگنمایی دیجیتال می باشد ولی امکان  بزرگنمایی اپتیکال را ندارد؛ سیستم ضبط صدا ندارد و می توان از این دوربین به عنوان دوربین مداربسته دید در شب استفاده کرد و منبع تغذیه 12V DC باعث شده ذخیره سازی هر چه بهتر تصاویر ظبط شده می شود.

یکی دیگر از آپشن هایی که موجب شده که این مدل از دوربین چرخشی داهوا را در لیست بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوای این مقاله قرار دهیم، قابلیت تشخیص چهره اشخاص یا حتی اشیا می باشد که به نوبه خود انقلابی در هوش مصنوعی دوربین های مدار بسته محسوب می شود.

شاید دوست داشته باشید: بهترین مدل دوربین مدار بسته

در سیستم های مداربسته انالوگ از استاندارد TVL برای نشان دادن تفکیک پذیری تصاویر دوربین استفاده می شود.طبیعتا هر چقدر تیوی لاین یک دوربین مداربسته بالاتر باشد قدرت نمایش جزئیات توسط آن بیشتر است. دوربین مداربسته آنالوگ DH-HAC-T2A41P دارای رزولوشن 1080p TVL می‌باشد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-T2A41P:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-T2A41P

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته داهوا در دیجی کالا

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-T2A41P:

چیزی که خیلی از نظرمن عالیه نصب آسون و راحتشه میدونید چرا چون من توی بوتیک لباس خودم چندبار شده که دوربین های مدار بسته زیادی انواع و اقسام مختلف استفاده کردم ولی موقع نصبش خیلی منو اذیت کرده حتی رفتم نصاب اوردم اونم به سختی جمع کرد ولی این دوربین داهوا گرفتم راحت تونستم خودم نصبش کنم خدایی قیمتش با توجه کیفیتش خوبه من که مشکلی ندارم تابه حال باهاش ممنون

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP یکی از پرفروشترین مدل های دوربین مدار بسته داهوا محسوب می شود علاوه بر آن از این مدل از دوربین مدار بسته می توان به عنوان بهترین و در عین حال ارزان ترین دوربین مدار بسته داهوا نام برد.

اتصال این دوربین از نوع باسیم (BNC) و دارای کانکتور BNC و حسگر تصویری CMOS با سایز 1/2.7″ می باشد. لنز ثابت این دوبین مجهز به فاصله کانونی 3.6 و رزولوشن‌های تصویر 2 مگا پیکسل (1080P) است. سرعت فیلم‌برداری 25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P و میزان بزرگنمایی دیجیتال آن 4 برابر و هم چنین زاویه دید 140 درجه است.

مشخصات کلی دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP را یکجا ببینید:

ابعاد:15*10*10 میلی‌متر
وزن:400 گرم
نوع اتصال:باسیم (BNC)
مشخصات اتصال:کانکتور BNC
نوع حسگر تصویر:CMOS
سایز حسگر تصویر:1/2.7″
فاصله کانونی:3.6
رزولوشن‌های تصویر:2 مگا پیکسل (1080P)
سرعت فیلم‌برداری:25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P
قابلیت بزرگنمایی دیجیتال:دارد
میزان بزرگنمایی دیجیتال:4 برابر
زاویه دید:140 درجه
حداقل نور:1Lux
دید در شب:بله
منبع تغذیه:DC12V
فرمت‌های ویدیویی:h.264
سایر قابلیت ها و توضیحات:
HD and SD output switchable
DWDR, (Day/Night(ICR),AWB,AGC,BLC,2DNR,Support OSD Menu, Max. IR length 30m

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP نیاز به حداقل نور 1Lux است و دارای قابلیت نور پردازی خارق العاده 25 متری در شب و محیط های کم نور دارد. این مدل از دوربین های مدار بسته برند داهوا از فرمت h.264 یا اصطلاحا mp4 پشتیبانی می کند. در ضمن علاوه بر قابلیت و امکانات فوق العاده که این دوربین دارد، باید منبع تغذیه بسیار عالی 12 ولتی را هم اضافه کرد.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP:

توی کارخونه رو دی وی آر ۱۶ کانال داهوا بستم در کنار ۱۵ مدل دوربین های مختلف این دوربین فوق العاده بود دید در شب عالی حتی تو زوم دسترسی به منو دوربین از طریق دستگاه دی وی آر.تازه نصب کردم و واقعا از کیفیت تصویر راضی هستم.. اینطور هم که شنیدم عمرش هم لچباید خوب باشه پیشنهاد میکنم اگر میخواید دو مگا پیکسل بگیرید حتما داهوا بگیرید.در کل از نظر فنی و ظاهری عالی

معایب دوربین مدار بسته داهوا چیست؟

در یک جمله باید بگویم که نمی توان عیب خیلی بزرگی از دوربین های مدار بسته داهوا گرفت که مانع از خرید دوربین های مداربسته این شرکت شود.

فقط تنها ایرادی که می شود از برخی از مدل های دوربین های مدار بسته برند داهوا گرفت، عدم امکان چرخش دوربین یا لنز دوربین می باشد، اما نمی شود بعضی از دوربین های مدار بسته که قابلیت چرخش را دارند نادید گرفت.

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته داهوا در دیجی کالا

 

کلام آخر:

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. ما در این مقاله از سایت مخاطب سعی کردیم بهترین مدل دوربین مدار بسته داهوا در سال 1400 را در بازار ایران را معرفی کنیم و تمام ویژگی های خوب و بد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید دوربین مدار بسته برند داهوا را دارید، حتما قبل از تهیه و پرداخت پول آن حتما این مقاله فوق العاده را مجددا مطالعه کنید که در انتخاب خود اشتباه نکنید. اگر هم سوالی یا ابهامی برایتان وجود دارد زیر همین مقاله مطرح کنید.

موفق باشید 🙂

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.