خرید تابلو نئون فلکسی برای مغازه، اتاق‌ خواب و دکوراسیون

صنعت تابلوسازی همواره در تبلیغات و طراحی دکوراسیون نقشی کلیدی داشته‌است. امروزه برای جلب‌توجه بیشتر در تابلوهای تبلیغاتی و یا برای افزایش جذابیت و زیبایی یک محیط از تابلو نئون فلکسی استفاده می‌شود. این مدل جدید از تابلوها در رنگ‌های مختلف و طرح‌های متنوعی ساخته ‌شده‌اند و هرکدام کاربرد مخصوص به خودشان را دارند. تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا نکات مهم درخصوص تابلوهای نئونی را بررسی کنیم.

تابلو نئون فلکسی چیست؟

تابلوهای نئون فلکسی مدلی جدید از تابلوها هستند که امروزه طرفداران زیادی دارند و در بسیاری از محیط‌ها برای کاربردهای مختلف مانند طراحی دکوراسیون و یا تبلیغات دیده می‌شوند. برای انجام تبلیغات از شیوه‌های بسیار متنوعی استفاده می‌شود که یک نمونه از آن‌ها تبلیغات با استفاده از نئون فلکسی است. تابلوهای نئونی از روش‌های محبوب و جدید تبلیغات به‌صورت مدرن هستند که می‌توانند میزان فروش و درآمد شما را تا حد زیادی افزایش دهند. این تابلوها از پلاستیک نرم و انعطاف‌پذیر ساخته ‌شده‌اند. در ابتدا، یک طرح متناسب با کاربرد مدنظر شما طراحی می‌شود و سپس تابلوهای نئونی که در حقیقت لوله‌های شیشه‌ای هستند، به‌وسیله حروف ساز نئون و حرارت به شکل و طرح‌های موردنظر شما تبدیل می‌شوند.

تابلو نئون فلکسی چه کاربردی دارد؟

تابلوهای نئونی به دلیل تنوع رنگی بالا و همچنین طرح‌ها و شکل‌های مختلف، کاربردهای بسیار گوناگونی دارند. از این تابلوها در طراحی دکور، مغازه‌ها و همچنین اتاق‌خواب استفاده می‌شود که هرکدام از این موارد را به‌صورت کامل بررسی می‌کنیم.

تابلو نئون فلکسی برای مغازه

یکی از راه‌هایی که می‌توانید میزان فروشتان را افزایش دهید، جلب‌توجه مشتریان و انجام تبلیغات است. تابلوهای نئون فلکسی می‌توانند متناسب با زمینه فعالیت مغازه شما طراحی و ساخته شوند و توجه بسیاری از افراد را به خودشان جلب کنند؛ بنابراین استفاده از تابلو فلکسی در سردر مغازه یا روی شیشه می‌تواند سهم بزرگی در تبلیغات مغازه شما داشته باشد. در استفاده از تابلوهای نئونی برای مغازه، طراحی و مدل ساخته ‌شدن این تابلوها اهمیت بالایی دارد. طرح انتخابی شما باید با موضوع کارتان مرتبط بوده و همچنین، جدید و منحصربه‌فرد نیز باشد. این دو ویژگی باعث می‌شود افراد به دیدن محصولات شما در مغازه یا فروشگاه ترغیب شوند.

تابلو نئون فلکسی برای دکوراسیون

دکوراسیون یک محیط باعث خاص‌ و جذاب‌تر شدن آن محیط می‌شود و کمک می‌کند که افراد در آن محیط، احساس راحتی بیشتری داشته باشند. شما می‌توانید با استفاده از تابلوهای نئونی فلکسی در رنگ‌های مختلف یک دکور هماهنگ با تم محیط کار خودتان یا هر جایی که مدنظر دارید، ایجاد کنید. استفاده از این تابلوها با رنگ‌بندی متنوع دکور شما را خاص‌تر می‌کند. علت رنگ‌بندی متنوع تابلوهای فلکسی و کاربرد آن‌ها در دکوراسیون این است که این تابلوها برحسب رنگ پوشش پی‌وی‌سی یا ال‌ای‌دی تغییر می‌کنند. این مزیت سبب می‌شود، دست شما برای انتخاب رنگ تابلو باز باشد و به‌راحتی بتوانید آن را با رنگ دکور خود ست کنید.

تابلو نئون فلکسی برای اتاق‌خواب

یک مورد دیگر از کاربردهای تابلوهای نئونی، استفاده در دکور اتاق‌خواب است. شما می‌توانید طرح دلخواهتان را با استفاده از تابلوهای نئونی بسازید و روی دیوار و یا بالای تخت‌خوابتان قرار دهید. برای این منظور می‌توانید از طرح‌های آماده استفاده کنید و یا تابلو را به‌صورت سفارشی با طرح دلخواهتان سفارش دهید.

مزایا خرید نئون فلکسی

علاوه‌بر جنبه تبلیغاتی، از تابلوهای فلکسی می‌توان برای تزئینات داخلی و خارجی ساختمان‌ها، اتاق‌ها و باغ‌ها استفاده کرد. در این بخش، برخی از مهم‌ترین مزایایی که استفاده از این تابلوها به همراه دارد را با هم بررسی می‌کنیم.

قابلیت روشنایی

ضریب نفوذ نور در این تابلوها بسیار بالاست و این موضوع سبب می‌شود طرح‌های چاپ‌شده روی آن‌ها هنگام شب نیز بسیار عالی دیده شوند. باتوجه‌به روشنایی خوبی که این تابلوها در محیط ایجاد می‌کنند، می‌توانید در محل نصب تابلو نئون فلکسی از لامپ‌های کمتری استفاده کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

تنوع رنگ

تنوع رنگی تابلوهای نئون فلکسی بسیار بالا و شامل طرح‌های گوناگونی می‌شود. برخی از این تابلوها به‌صورت تک‌رنگ هستند و در ساخت آن‌ها تنها از یک رنگ استفاده می‌شود. این مدل از تابلوهای نئون فلکسی بیشتر برای طرح‌های ساده کاربرد دارند؛ تابلوهای چندرنگ نیز برای طرح‌های خاص‌ و پیچیده استفاده می‌شوند و می‌توانند یک طرح زیباتر و پرزرق‌وبرق را ایجاد کنند.

مصرف برق پایین

تابلو نئون به‌صورتی طراحی و ساخته می‌شود که مصرف برق کمی داشته باشد. برخی از افراد به دلیل مصرف پایین برق، تابلوهای خود را به‌صورت مداوم روشن نگه می‌دارند؛ اما برای عمر طولانی و دوام بیشتر این تابلوها بهتر است بعد از 24 ساعت استفاده، 14 ساعت آن‌ها را خاموش‌کنید.

قیمت تابلو نئون فلکسی

قیمت تابلوهای نئون فلکسی به موارد مختلفی مانند متریال و مواد اولیه، پیچیدگی طرح، ابعاد تابلو، جنس ریسه و سایر موارد بستگی دارد. شما برای سفارش و خرید تابلو فلکسی باید به این موارد توجه کنید. سعی کنید از فروشنده‌ای خرید کنید که تابلو را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت تابلوهای نئونی برحسب میزان مصرف نئون در واحد متر محاسبه می‌شود. درحال‌حاضر، هر متر نئون به‌صورت حدودی بین 450 تا 500 هزار تومان فروخته می‌شود. شما می‌توانید با درنظر گرفتن متراژ مصرف نئون در طرح خود و تعیین ساده یا پیچیده بودن تابلوی مدنظرتان، حدود قیمت آن را به‌دست آورید.

از کجا تابلو نئون فلکسی بخریم؟

درزمینه تابلوهای نئون فلکسی فروشنده‌های زیادی مشغول به‌کار هستند و شرکت‌های زیادی کار طراحی و تولید این تابلوها را انجام می‌دهند. شما باید با درنظر گرفتن مواردی مانند امکان ساخت به‌صورت سفارشی، آماده‌سازی تابلو در کمترین زمان، ارسال رایگان و قیمت ساخت این مدل تابلوها بهترین فروشنده را انتخاب کنید.

به عنوان مثال برخی از معتربرترین فروشندگان تابلو نئون فلکسی عبارتند از دیجی کالا، ترب، سلام بابا و تابلو سازی نوین‌ لایت که می توانید با ورود به سایت این شرکت ها هر گونه اطلاعاتی را در مورد تابلو نئون فلکسی کسب کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید یا سفارش تابلو خود نمایید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.