لوله بازکنی تخصصی در شرق تهران با فراز سرویس

هرکس ممکن است در منزل یا محل کار خود با گرفتگی لوله مواجه شود. برطرف نمودن گرفتگی لوله فاضلاب نیز کثیف کاری‌ های مخصوص به خود را دارد. اگر افراد مجرب و سرویس کاران متخصص، برای رفع آن اقدام نکنند ممکن است خسارات سنگینی به بار آید. روش‌ های متفاوتی برای لوله بازکنی وجود دارد که بسته به دلیل گرفتگی لوله و شدت گرفتگی آن از این روش‌ ها استفاده می‌ شود. متخصصان و افراد حرفه ای در این حوزه تشخیص می دهند از چه روشی برای رفع گرفتگی استفاده شود که همین امر از ایجاد آسیب و خرابی‌ های بعد از رفع گرفتگی جلوگیری خواهد کرد. بنابراین برقراری ارتباط با مجموعه ای که از متخصصان مجرب در این حوزه برخوردار باشد، امری حیاتی است. اگر در شرق تهران سکونت دارید، می‌توانید از طریق ارتباط با شعبه لوله بازکنی شرق تهران فراز سرویس از سرویس کاران حرفه ای این مجموعه بهره بگیرید.

لوله بازکنی تخصصی با کمترین کثیف‌ کاری

گرفتگی چاه ممکن است برای هر ساختمانی اتفاق بیفتد. بنابراین فرقی ندارد که لوله ساختمان شما بزرگ یا کوچک باشد؛ چراکه جلوگیری از گرفتگی لوله اجتناب ‌ناپذیر بوده و ممکن است در هر زمان رخ دهد. اگر در پیروزی، تهرانپارس، نارمک و دیگر محله‌های شرق تهران ساکن هستید و لوله منزل یا محل کار شما دچار گرفتگی شده‌ است، می‌توانید برای رفع آن با لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس ارتباط برقرار نمایید. سرویس کاران لوله بازکنی فراز سرویس در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به محل مراجعه کرده و به بررسی لوله یا چاه موردنظر می‌ پردازند.

فراز سرویس از ابزارها و دستگاه‌ هایی استفاده می‌کند که کاملا جدید هستند و استفاده از آن‌ ها کثیف‌ کاری زیادی به دنبال ندارد. به‌ همین دلیل رفع گرفتگی لوله با کمترین حد کثیفی برای شما انجام می‌ شود. اگر شما نیز به‌ دنبال مجموعه ‌ای باکیفیت و تضمینی هستید که کمترین کثیفی را حین رفع گرفتگی به‌ همراه داشته باشد، می‌توانید از شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران فراز سرویس کمک بگیرید. این مجموعه خدمات خود را به ‌صورت شبانه ‌روزی ارائه می‌ کند. برخی از خدمات مجموعه فراز سرویس شامل موارد زیر است:

  • لوله سینک روشویی
  • لوله سینک ظرف ‌شویی
  • لوله پارکینگ
  • لوله فاضلاب
  • لوله ناودان
  • لوله کفشور آشپزخانه
  • چاه‌ های توالت ایرانی و فرنگی

تخلیه چاه تهران

فنر زنی توالت ایرانی و فرنگی در لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس

یکی از بهترین روش‌ هایی که در لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس استفاده می‌ شود، فنر زنی توالت ایرانی و فرنگی است. استفاده از فنر باعث می ‌شود تا هر وسیله ‌ای که در چاه افتاده و عبور جریان آب و فاضلاب را باسختی مواجه کرده ‌است به‌ راحتی رفع شود. البته توجه کنید که لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی با فنرزنی به یک متخصص مجرب و ماهر نیاز دارد؛ زیرا جنس توالت ایرانی و فرنگی از سرامیک است و در صورت استفاده نادرست از فنر باعث آسیب به سرامیک می‌ شود. به‌ کارگیری فنرهایی با متراژ مناسب به ‌منظور رفع گرفتگی چاه و لوله یکی از اقدامات مهم سرویس کاران است. درنتیجه دیگر دغدغه‌ ای از بابت رفع گرفتگی چاه فاضلاب خود نخواهید داشت و در صورت وقوع هر نوع گرفتگی می‌توانید با لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس ارتباط برقرار کنید.

سرویس کاران این مجموعه ابتدا با بررسی محل گرفتگی و علت آن روش مناسبی برای رفع گرفتگی لوله‌ های انتخاب می کنند. اگر روش در نظر گرفته‌ شده توسط متخصصان فنرزنی باشد، فنر را به دستگاه وصل کرده و سر فنر را درون لوله مورد نظر قرار می‌ دهند. سپس با روشن کردن دستگاه و چرخاندن فنر هر وسیله ای که داخل لوله توالت گیر کرده باشد از بین برده می شود و مسیر لوله فاضلاب باز خواهد شد. توجه داشته باشید که دستگاه‌ های مورد استفاده توسط لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس کاملا به‌ روز بوده و هنگام استفاده از آن‌ ها فاضلاب به‌ جایی پخش نمی‌ شود.

روش‌ های رفع گرفتگی لوله در لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس

در لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس از روش‌ های متعددی برای رفع گرفتگی چاه و لوله استفاده می‌ شود. تشخیص و به‌ کارگیری هر یک از روش‌ های رفع گرفتگی لوله امری مهم بوده و باید توسط سرویس کاران مجرب انجام شود. در ادامه به بررسی دستگاه‌ های لوله بازکنی فراز سرویس خواهیم پرداخت.

دستگاه فنر برقی

رایج‌ ترین و بهترین روش لوله بازکنی، استفاده از فنر برقی محسوب می‌ شود. استفاده از فنر برقی به‌ منظور باز کردن گرفتگی لوله مزایا زیادی را به‌ همراه دارد‌. در گذشته فنرها به دلیل داشتن سرعت بالا و عدم کنترل روی آن ها باعث کثیف کاری و شکستن کاسه توالت یا لوله می‌ شدند؛ اما امروزه با ورود دستگاه‌ جدید لوله بازکنی به نام ژنراتور، امکان کنترل سرعت دور موتور وجود دارد. با استفاده از این دستگاه دیگر نگران شکستن لوله یا کاسه توالت خود نخواهید بود.

این دستگاه برای تمام گرفتگی‌ ها مناسب و کارآمد بوده و امکان باز نمودن انواع گرفتگی های پیچیده را نیز دارد. همچنین امکان رسوب زدایی با دستگاه لوله بازکنی فنر برقی فراهم شده است. این دستگاه به برق فشار قوی نیازی نداشته و کاملا کوچک و قابل حمل است و برای گرفتگی لوله‌ های فاضلاب صنعتی نیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

دستگاه پمپ هوا

از دیگر دستگاه‌ های مورد استفاده در لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس دستگاه پمپ هوا است که برای بازکردن انواع لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی، حمام و آشپزخانه استفاده می‌ شود. این دستگاه دارای مخزنی بوده که هوا را ذخیره می‌ کند و با فشردن دکمه آن هوا با فشار بالا آزاد می‌ شود. هنگام فشردن دکمه صدایی مهیب به گوش می‌ رسد که به‌ علت آزاد شدن یک‌ باره مخزن پمپ هوا است. این دستگاه دارای اندازه و قدرت‌ های متفاوت است. به‌ همین منظور پیش استفاده از آن باید نوع گرفتگی و لوله موردنظر بررسی شود. این دستگاه از قدرت بالایی برای باز کردن گرفتگی های شدید برخوردار است. اگر گرفتگی لوله شما براثر ریختن شن و ماسه اتفاق افتاده است، می‌توانید از دستگاه پمپ هوا استفاده کنید.

دستگاه مکنده

یکی از دستگاه‌ های جدیدی که امروزه برای تخلیه چاه از آن استفاده می‌شود، دستگاه مکنده است. این دستگاه بر روی ماشین تخلیه چاه وصل می‌ شود و مانند جاروبرقی عمل می‌ کند. رفع گرفتگی چاه با استفاده از این دستگاه به وسیله لوله‌ هایی که به دستگاه مکنده وصل شده‌ اند صورت می‌ گیرد.

سخن پایانی

اگر در اثر افتادن اجسام سخت یا به هر دلیل دیگری دچار گرفتگی چاه یا لوله شده اید، پیشنهاد می کنیم از طریق تماس با لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس از سرویس کاران مجرب این مجموعه کمک بگیرید. فراز سرویس خدمات خود را در تمام نقاط تهران اعم از شرق به شما عزیزان ارائه می‌ کند. فراز سرویس ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی نارمک، تهرانپارس، پیروزی و … در شرق تهران می باشد و اگر دچار گرفتگی لوله شده‌ اید، می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.